عطامحمد نور: هرچه دزد است با دولت‌ساز است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ کد خبر: 161758 منبع: پرینت

باری جناب عطا محمد نور گفته بود؛ هرچه دزد، مفسد، آدم‌های دوسیه‌ای و عاق پدر و مادر است با دولت‌ساز پیوسته اند. شاید از دقیق‌ترین «تخمین‌های اطلاعاتی» جناب استاد همین یکی باشد و می‌بایست با آب طلاه نوشته شود.

بدون شک عوامل‌‌ی که پیش‌مرگه‌های سیاسی شمالی را در انتخابات دور داکتر اشرف غنی گرد آورد، به‌دست آوردن یک مشت پول و ضمانت معافیت از پی‌گرد قانون است.
ایشان فکر می‌کنند در صورت ابقای غنی در ارگ، پرونده‌های فساد شان نابود و دست دادگاه به یخن آنان نخواهد رسید. خیال خامی‌ که این‌روزها با مخاطره جدی روبرو شده است.

آمر ستار از مدت‌های دور تحت پی‌گرد قانون قرار داشت. در آستانه انتخابات به تیم دولت‌ساز پیوست و‌ با ضمانت امرالله صالح، آزادانه به کابل رفت و آمد می‌کرد. قتل آمر ستار توسط امنیت ملی و بی‌چاره‌گی امرالله صالح در دفاع از تضمین و تعهداتش، جماعت خوش‌خیال شمالی را برآشفته و به‌شدت نگران ساخته است.

پول پرستان شمالی، تازه متوجه شده اند که فاشیزم بی رحم است، پایش را هم که ببوسی با لگد بر دهن‌ات می‌کوبد. پس از انتخابات همه از چشم داکتر غنی افتاده اند. میلیون‌ها پول را مصرف کردند و نتوانستند اراده مردم آگاه شمال و شمالی را بخرند.

در دور دوم انتخابات بلوک دولت‌ساز ازهم می‌پاشد، معاونان غنی تعویض می‌شوند، تقلب‌ بار دوم شکست می‌خورد و یک جماعت شرم‌سار تاریخ برجا می‌ماند!

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نور
دولتساز
آمر ستار
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صاحب با احترام به شخصيت محترم شما باييد گفت در راه غلط روان استييد. بس كنيد و ازين بيشتر نه خود را بي ابرو بسازيد و نه مردم خود را. تا ديروز اشرف غني را دزد ميگفتيد و بي بي گل را سر جوال گير و رياست تداركات غني را دفتر چور و چپاول ميناميديد و شوراي انسجام جمعيت را چند نفر چهار كلاه خطاب ميكرديد. حالا چه شد كه در جمع به قول خودتان چهار كلاه ها و دزدان داخل شديد؟
از جهت خاطر ازرده تان با عبدالله نباييد همه چيز را به هم بزنيد. گيريم عبدالله بد باشد شما گذشت كنيد با گذشت از خار ها گل ميروييد . قدرت دنيا و عمر دنيا بقا ندارد ولي تاريخ حرف حرف شما را ياد داشت ميكند و به نسل هاي بعدي منتقل ميشود.

>>>   هرچه چور کننده گمرک حـــیرتان است درتیم دولت ساز است ،
عطای چور

>>>   نوبت دزدای شمالی هم میرسد، اینکه برای جناب اشرف غنی رای بگیرید نجات نمی یابید شما نمیتوانید به اندازه دوستم رای به نفع ایند تیم بگیرید وقتی به دوستم گذشت نکرد برای شما دزدان سرگردنه هرگز رحک نمیکند وباید نکند
تشکر ار جناب رئیس جمهور همه این دزد عارا به نوبت به جزای اعمال شان برسانمید

>>>   حالا که چنبن است چرا حود به آنها پیوستید

>>>   فاشیسم به نوکران و چاپلوسهای خود هرگز رحم نمیکند.
اشرف غنی رییس متقلب جمهوری فغانستان

>>>   اقای فطرت!
ریس جمهور به حساب دور یک٫دووسه٫یارای ماوتو انتخاب نمیشود.نه خودرا مضطرب بساز ونه مارا.
کاکایمان از قبل برایمان انتخاب کرده وبااین بازی ها(تیاترانتخابات) ساعت من وتورا تیر میسازند.
عاقل

>>>   پروبلم اصلی سطح دانش فوق العاده پایین عمومی مردم است که از یکتعداداوباشان بیسواد رهبر وشخصیت های سیاسی ساختنددرحالیکه هیچکدام شان قادرنیستندجودوخررا تقسیم کنند.
انوری

>>>   اشرفک یهودی با تمام دارو دسته اش نابود می شود انشاالله

>>>   دزدها وعاق پدرومادررا قبل ازتیم دولت ساز درسالهای قبل مردم تجربه کرده اند میگویند :
آفتاب به دو انگشت پنهان نمیشود

>>>   عجیب است والله صاحب خانه هم میگوید نمان
دزد هم میگوید نمان

>>>   عطامحمد چور هم
آق پدر،آق مادر، دوسیه، اختطافچی، دزد، فاحشه، قاچاقبر، متعصب است.

>>>   اشرفك متعصب در روز هاي پاياني اش قرار دارد بعد از دولت تقلب و دزدي انشاالله كه يك دولت واقعي با راي پاك مردم بوجود امده اين دزدان را دوباره بعقاب شوي هوتل ها خواهد ساخت .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است