پناهندگان رد شده از آلمان عازم کابل شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۱    ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ کد خبر: 161789 منبع: پرینت

آیا افغانستان یک کشور امن است؟
اخراج ها به افغانستان از آغاز سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.
در این مورد تردیدهای قابل توجهی وجود دارد. با این حال، پناهجویان رد شده همیشه به آنجا باز گردانده می شوند.

بازهم شماری از افغانسانی های رد شده به افغانستان اخراج شدند. پیش بینی می شود یکی دیگر از پرواز های پناهجویان رد شده افغانستانی از آلمان عازم افغانستان می شود.
این گزارش توسط آژانس خبری المان (دی پی آ) به نقل از وزارت عودت و مهاجرین، یک گروه روز سه شنبه ۱۴ ماه جنوری سال ۲۰۲۰ وارد پایتخت افغانستان خواهند شد.

این در حالی است که غیرنظامیان در افغانستان مرتباً مورد هدف گروه های افراطی قرار می گیرند که در نتیجه حملات غلط هوایی یا حملات آمریکایی جان خود را از دست می دهند. طالبان تندرو در حال حاضر دوباره قلمرو خود را گسترش می دهند.

از تابستان سال 2018 ، طالبان با ایالات متحده در مورد حل و فصل سیاسی درگیری که بیش از 17 سال به طول انجامید، صحبت می کنند. با این حال، آنها از صحبت با دولت کابل که آنها را عروسک غربی می دانند، امتناع می ورزند. هنوز درگیری های جدی بین نیروهای امنیتی دولت، طالبان و شبه نظامیان تروریستی "دولت اسلامی" (داعش) در چندین ولایت وجود دارد. هر روز مردم کشته یا زخمی می شوند. بر اساس گزارش های رسمی، در هفته گذشته حداقل 34 نفر در طی حمله های انتحاری و درگیری ها در چندین ولایت کشته شدند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پناهندگان
آلمان
نظرات بینندگان:

>>>   باید همه شان دوباره به کشور بیایند

>>>   همه اى پناهجویان رد شده و بهافغانستان باز گردانده شده پس به اروپا و بويژه پاکستان وايران باز مى گردند.

>>>   نظر دهنده دوم ایران که تحریم است دیوانگی میکنند اگر ایران بروند اگرچه تجربه نشان داده به ایران میروند اینها اگر با ترکیه یا مالزی بروند برایشان بهتر است تا ایران در تحریم

>>>   این وحشی ها فکر کردند که هر جنایت را در آلمان انجام بدهی گپی نیست و فکر کردند که آنجا هم شهر خربوزه است. در حالیکه آنجا شهر بادرنگ هست و بادگین.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است