برای مهاجرت به اسپانیا بروید
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۶    ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ کد خبر: 161836 منبع: پرینت

قابل توجه پناهجویان افغانستانی به کشوری در اروپا بروند که رد شدن ندارد.
هموطنان عزیز اگر مجبورید کشور را ترک نمایید، به اسپانیا کشوری در اروپا مهاجرت نمایید که امکان ماندن شما در آن کشور نسبت به همه کشورهای اروپایی بیشتر است.
افغانستانی هایی که با فامیل و فرزندان شان می خواهد از افغانستان خارج شده به اروپا بروند، بهتراست اسپانیا را انتخاب نمایند.

به گفته وزیرخارجه و مسوول امنیت اجتماعی و مهاجرت گفت: در راستای رشد اقتصادی اسپانیا به چندین میلیون مهاجر نیاز است. در حال حاضر اسپانیا حدود 47 میلیون جمعیت دارد. اما برای حفظ این جمعیت، طبق گفته مادرید، کشور اتحادیه اروپا به مهاجرت بستگی دارد.

وزیر این کشور نیاز به نه میلیون نفر را تخمین می زند. بحث در مورد اثرات تغییر جمعیتی در کشورهای صنعتی به اسپانیا می رسد، طبق گفته دولت مادرید، اقتصاد اسپانیا به چندین میلیون مهاجر خارجی نیاز دارد تا بتواند در دهه های آینده سطح فعلی خود را حفظ کند.

(اسپانیا یکی از کشور های خوش اب و هوای اروپا بوده، نژاد پرستی و تعصب ندارد یا از کشور المان بسیار کمتر است.
برای اطلاع بیشتر هموطنان پناهنده زمانیکه به یک کشور اروپایی داخل می شوید، نگذارید مقامات تذکره نفوس، سند ازدواج و یا دیگر اسناد شما را بگیرند و اگر چاره ای نداشتید فوتو و کاپی آنرا گرفته و از آنها بخواهید که روی انرا مهر و تصدیق کنند، چون به انها نیاز دارید.)

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسپانیا
مهاجرت
نظرات بینندگان:

>>>   محمود منجم زاده
پناهجویانی که هویت خود را غلط داده باشد جزمتحمین به جرم شناخته میشوند
‌‎نه افغان که پناهنده گی شان رد شده است از شهراشتوتگارت المان به افغانستان اخراج شده اند .
به گزارش بادشه سیتونک مورخ پنجشنبه ۱۶ جنوری بادن-وورتمبرگ 9 پناهجوی رد شده را به افغانستان اخراج نموده است. سخنگوی وزارت امور داخله روز چهارشنبه در اشتوتگارت گفت: هفت مرد متهم به جرم و دو فرد دیگر، که درباره هویت خود اطلاعات غلط داده اند جز پناهجویان رد شده در المان به افغانستان خراج می شوند تاکنون بادن-وورتمبرگ تنها مجرمان ، خطرات و پناهجویانی را که به روشن شدن هویت آنها کمک نمی کنند ، بازگرداند. طبق این گذارش پناهجویانی که هویت خود را پنهان ویا غلط داده اند جر متهمین به جرم شناخته میشود . حدس زده میشود که چون طالبان به آتش بست کوتا مدت درافغانستان موافقت کرده اند چنین تصمیمی گرفته شده باشد .

>>>   اگردراسپانیا رفتید درمسابقات گاوبازی شرکت نکنید چون آن مانند بزکشی نیست

>>>   ازکدام طریق به اسپانیا رفته میتوانیم.؟ازطریق قاچاقبر یا ویزا؟

>>>   اگر کسی از افغانستان قصد مهاجرت داشته باشد طبعا یک کشور اروپایی بهتر از ایران است ولی اینکه یک مقام مسئول در افغانستان اینطور با افتخار مردم کشورش را تشویق به مهاجرت کند تاسف آور بود ایکاش زمینه ای فراهم می آوردید که مردم افغانستان مجبور به مهاجرت نشوند نه اینکه تشویق کنید چون دیگر آلمان پذیرای افغانها نیست به اسپانیا بروید هند که دیگر مسلمانان را نمیپذیرد ایران هم درگیر تحریم و فشار اقتصادی است اسپانیا کشور خوبی هم باشد تا کی قرار بر فرار و مهاجرت افغانهاست مگر آمریکا به بهانه نابودی طالبان به افغانستان حمله نکرد ۱۸ سال از حمله آمریکا گذشت اما نه تنها طالبان نابود نکرد که داعش را هم در افغانستان ایجاد کرد
ان شاءالله اسپانیا همینطور که شما میگویید باشد اما جناب مسئول مردم افغانستان تا کی باید آواره کشورهای دیگر باشند ؟ آیا حق مردم افغانستان بهره مندی از منابع کشورشان نیست ؟
کمکهای مالی آلمان ، درآمدهای میلیارد دلاری فدوش تریاک و هروئین ، درآمدهای میلیارد دلاری معادن افغانستان به کجا میرود ؟ افغانستان که تحریم هم نیست
آیا بهتر نبود حداقل زمینه مهاجرت اخراجیها از آلمان به اسپانیا را فراهم میکردید حالا که اینطور با ذوق و شوق از مهاجرت به اسپانیا میگویید تا رنج سفرشان به اروپا از بین نمیرفت ؟

>>>   اقای محمود منجم زاده!
مواظب خود باش که با این اعلان تحت تعقیب مبارزه علیه قاچاقبران انسانی قرار نگیرید

>>>   اسپانيا بعد از يونان خودش به حد كافي مشكلات اقتصدي دارد. مثليكه در سالهاي اخير ملياردها يورو از اعضاي بازار مشترك اروپا به يونان سرازير شد و قسمت اعظم انرا ألمان پرداخت، در غير آن حكومت يونان افلاس ميكرد. مملكت دومي كه به سرنوشت يونان گرفتار خواهد شد.، اسپانيا است. سطح بيكاري در اسپانيا فعلن تقريبن ١٤٪‏ است و تا سال ٢٠٢٤ به ١٢,٥ ٪‏ پيش بيني شده است. چيزي غير قابل انكاراينست كه ضرورت زياد به اشخاص متخصص نه تنها در اروپا بلكه در أمريكا و استراليا هم زياد است .

>>>   محمود خان !
مثل جناب ... ما را از زندگى در وطن و از اميد به آينده ، نوميد ميسازى
اى بابا چرا اين قدر منفى بافى ميكنى دانته از خير واز كو

>>>   جناب منجم زادهِ در چنین زمان و اوضاع احوال کشور جنگ , غارت , دزدی , گروگانگیری و... شما مثل که مردم رو تشویش به فرار و کشور رو دو دسته تقدیم به کشور های منطقی واگذار می کنید و کشور رو خالی از سکنه می کنید؟ و جیبب قاچاقچی های دزد ادم کش رو پر می کنید؟ ای وای از این وطن پرستی

>>>   اندونزی بیاید حتما یا کانادا قبول میشوید یا استرالیا ویا هم نیوزلند هر قدر که تعداد مهاجر زیاد شود این سه کشور سریع مهاجرین را قبول میکنند پس بیاید به اندونزی تا به کشور خوب قبول شوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است