دزدی های غنی از پول گاز جریان دارد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۵۲    ۱۳۹۸/۱۰/۲۸ کد خبر: 161840 منبع: پرینت

جناب غضنفر نفر سوم تیم دولتساز به رهبری اشرف غنی همه مردم را در این هوای سرد بیچاره کرده است.

وی که همه واردات گاز را در دست گرفته کیلویی 26 و نیم افغانی می خرد رسانده در کابل برایش 32 افغانی با ضایعات تمام میشود اما بالای مردم به قیمت 90 و 100 فی کیلو میفروشد.

به گفته یک فرد موثق در تیم غنی، این منبع عایداتی قسمتی سهم مخصوص اشرف غنی است که باید هفته وار به حساب بانوی اول در سه کشور واریز گردد.

از یکطرف پول مردم بیچاره و کارگر و بازاری در مرزهای کشور بنام خارج کردن ارز از کشور ضبط دولت می شود و از طرف دیگر میلیون ها دالر از قسمت های مختلف عایداتی اشرف غنی و تیم اش مستقیما به بانک های خارجی واریز می گردد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گاز
غنی
عایدات
نظرات بینندگان:

>>>   15 ملیارد افغانی که از دافغانستان بانک به وزارت مالیه وازانجابه کـــــــــــــــد 91 انتقال شد کجا رفت ؟؟

>>>   همه افغان های باغیرت دزد هستند این فرهنگ عالی افغانی ماست خداکند عربی ها این فرهنگ مارا از بین نبرند و فرهنگ خودرا که حساب یک سنت را از رئیس جمهور شان گرفته میتوانند دربنجارایج نسازند
ر

>>>   غضنفر تکلیف سرطان دارد.
خودش هنوز نمیداند
تا ماه ثور قضیه آفتابی میشود.

>>>   تمام عوائد كشور توسط مغز .... با شراكت الكوزي در انحصار شركت هاي الكوزي قرار گرفته . گمان اغلب بر اين باور است كه مغز .... در شركت هاي الكوزي شريك است و سرمايه الكوزي مال بيت المال است كه توسط مغز ... از بيت المال قپيده شده و در شركت هاي الكوزي وارد شده.

>>>   در زمان حکومت خلق و پرچم همین ریس غضنقر بنام گلم جمع در نزد مردم شهره پیدا مرده بود ه حال بنام ریس غضنقر بانک است و اکنون با خیانت بزرگ در حق ملت بیچاره ما سه چند از تمام شده گاز را در چنین سوزان زمستان بالای مردم ما میثروشد گلم جمعی اش را ثتبت و تکرار کرده است و رحمی بحال مردم بیچاره ما که توان مالی شان انقدر ضعیف است که برای پخت و پز شان از خرید یک کیلو گاز عاجز است اما ریس فضنفر ظالن گلم جمع بحال میت بیچاره ترحم ندارد و مانند جوک خون این مردم بیچاره را مینوشد که زهر چان خودش و شرکایش که تکاک اعضای فامیل ان هستند و قرار شنیده گی ازچندی است که غنی احمدزی زی نیز یکی از سهم داران است درین خون نوشی مردم غریب و بیچاره کشور ما بهر صورت خداوند این شرکت خون نوش چپاولگر ظالم خدا ناترس فریب ازار را برادر قارون را غرق زمین کند تا باشد درین زمانه پند به دیگر خون خوران ظالم خدا ناترس مردم ازار.

>>>   دقیقاً عضنفر همرای رییس جمهور شریک است در تجارت گاز

>>>   همه افغانها دزد نیستند دزد ها معلوم اند بلند منزلهای شان گواهی میدهد

>>>   Shafiq Poya
در مجلس اداری مقام ولایت تخار امروز چی گذشت؟
منابع در مقام ولایت که نمیخواهند نام شان گرفته شود‌، می گویند، عبدالحق شفق والی تخار با معاونش فرید ذکی امروز در جلسه اداری باهم تنش لفظی داشته اند. والی تخار به فرید ذکی معاونش، اتهام بسته است که در کارش موفق نیست و فیس بوک چلونکی زیاد دارد وعلیه وی تبلیغ می کند. والی از معاونش به عنوان چهره ناکام در کار های اداری یاد کرده است. فرید ذکی نیز به والی تخار اتهام بسته است که؛ والی برای روسای ادارات حکومتی فرصت حرف زدن را نمی دهد. والی تخار پس از این تنش لفظی، مجلس اداری را ترک کرده است. این منبع می افزاید: زمانی که معاون والی صدا زده است که، کی؟ با این حرف هایش در برابر والی موافق است؛ به جز خودش هیچ رییس اداره دیگر دست بلند نکرده است. خواستم دیدگاه هر دو طرف را داشته باشم، اما به دلیل خرابی شبکه ها موفق نشدم.

>>>   نفر اول با الكوزي شريك است و تمام تجارت كشور را در انحصار شركت هاي الكوزي قرار داده . غضنفر را بخاطر انتخابات پهلوي خود گرفته بعد از انتخابات عاق ميكند .

>>>   از بدو تاسیس حکومت انتقالی افغانستان، تنها وزارتی که تعدادی هراتی در آن، مسوولیت‌های بیشتری انجام دادند «وزارت انرژی و آب افغانستان» بود. به همین دلیل شماری از هراتی‌ها که تعدادشان شاید کمتر از 60 - 70 نفر باشد،‌ در آن‌جا انجام وظیفه می‌کردند. اخیرا شخصی به اسم انجنیر خان‌محمد تکل معین آب وزارت انرژی و آب که به تاریخ ۲۹ جدی ۱۳۹۸ به صفت سرپرست این وزارت مقرر شده، هراتی‌های این وزارت را اخراج می‌کند. برخی منابع تعداد اخراجی‌ها طی ده روز گذشته را چهل‌ودو تن از هرات عنوان می‌کنند.
همچنان در برنامه ان تي ا به گفته خودشان که ٥٥ نفر جوانان هراتي استخدام شده بودند نیز زیر تهدید شدید اخراج قرار دارند و برای‌شان گفته شده آماده اخراج باشند.
هیچ وکیلی و هیچ سیاستمدار هراتی تا به حال در مقابل این تبعیض آشکار صدایش را نکشیده است.
وحید پیمان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است