برای تحقق حقوق زنان وقت خود را تلف نکنید
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۸/۱۱/۱ کد خبر: 161881 منبع: پرینت

راه حل مسخره کردن و فحاشی و تلخ نویسی نیست، اسلام یا هر دین دیگری قوانین مشخصی دارد و شما نمی توانید در جامعه ای که اکثریت مطلق مسلمان اند به کسی که واعظ و مبلغ دین است با این روش خرده بگیرید و فقط فشار و سنگینی آن را بیشتر کنید.

اگر زنی یا مردی زیر چتر اسلام خود را مقید ، بی منطق و دور از عدالت می داند بهتر است ترک دین کند و قبل از آن جای امنی برای خود پیدا کند چون حکم ارتداد مشخص است. حقوق زنان در اسلام همیشه پایبند به قوانین شرعی است و پیروان این دین صلاحیت کم ‌و زیاد کردن آنرا ندارند.

داشتن سیاسیون دگر اندیش که در پی قدرت و‌ثروت اندوزی اند نباید به هیچوجه روزنه ی امیدی را برای شمایی که نمی خواهی تابع قوانین شرعی باشی روشن کند چرا که راه آنها تغییر نظام و قوانین نه بلکه منافع شخصی ست که ربطی به دین ندارد.

رییس جمهوری که با تقلب بر یک جامعه ی غرق در دین حکومت می کند و حاضر است راست یا دروغ ادای مسلمان بودن درآورد فقط در پی حکومت بر اکثریت نادان است و با ارزش‌های انسانی دیرزمانی ست خداحافظی کرده.

حالا شما اگر چپ و آتئیست و هر چیزی که هستید مثل من برای رهایی زنان مسلمان و حق پوشش و سقط جنین و مسائل فراتر از آن مبارزه نکنید چون زن مسلمان تکلیفش معلوم است و حجاب یک انتخاب شخصی نه بلکه جبر دینی ست که با مسلمان شدن آنرا پذیرفته اند و تا زمانیکه از دین پیروی می کنند مکلف به رعایت آن!

هر زن مسلمانی که در برابر حجاب مقاومت می کند درک درستی از اسلام ندارد و باید مطالعه کند.
موضع دین اسلام در برابر زنان و کودکان و سن بلوغ و حق طلاق و خیلی چیزهای دیگر مشخص است.

من در همین چند روز به این نتیجه رسیدم که برای تحقق حقوق واقعی زنان در جوامع اسلامی نباید وقت تلف کرد چرا که با مسلمان شدن یا مسلمان ماندن انتخاب کرده اید.

بهار سهیلی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حقوق زنان
اسلام
نظرات بینندگان:

>>>   بیایید اول حقوق زن را تجزیه کنیم بعد ببینیم که کدام یک از این اجزا اولویت دارد

حق حیات
حق معاش
حق مسکن
حق تحصیل
حق کار
حق ازدواج
حق تامین اجتماعی
حق مصونیت جانی و مالی
حق شهروندی
حق انتخاب
و باقی حقوق دیگر که شما میتوانید اضافه کنید.
حال به من بگوئید که داشتن حجاب یا نداشتن حجاب چه تاثیری بر دست یافتن یا نیافتن به این حقوق دارد.
و ملا مجیب بگوید که برای احقاق این حقوق چند بار از منبر غضب کرده خود فراخوان مردمی داده.

>>>   آفرین به خانم بهار سهیلی نوشته مختصر، مفید و منطقی بیانگر شخصیت شماست. کاش زنان و دختران وطن از امثال شما الهام بگیرند. عزت و کرامت زن در پرتو دین تأمین می شود. زنان در دنیای بی دینی قبل از اسلام و در جهان مدرنیته غربی از حقوق انسانی شان محروم بوده و هستند.
مرحبا به شما و پدر و مادر شما و کسانی که شما را پرورده اند.

>>>   ملا مجیب الرحمن که با ایجاد خود سرانه نهادی بنام امر بمعروف و نهی از منکر بگفته خودش میخواهد حد را جری کند و تاخت و تاز اش بالای دختران و زنان افغان است که در ادارات کار میکنند برای نفقه خانواده شان و یا زنانی بیوه کهنان اور ندارند در بازار ها و ادارات کار میکنند تا اولاد یتیم شانرا از بابت خرچ و خوراک کمک کنند هدفش از جاری شدن حد بالای زنانان است نه مردان اگر مردان است چرا کلایی که در داخل مسجد در حضور ملا مجیب الرحمن و جمع غقیری از دیگر ملایان اعتراف به حامله کردن ۴۰۰ زن بار بار اعتراف کرده بودو حاضر به توبه کردن به بارگاه الهی م نبود اینکار حرام را داشتن قدرتش از جانب خداوند میخواند سر انجام به اثر هتگه و پتگه ملا مجیب الرحمن وچندین بار بالا کردن عصای دستش همان ملای حرام کار زنا کار از روی ناگزیری گفته تو خودت میدانی که بمن قدرت کار را داده اید توبه خدایا گفت ملا مجیب با همین گفتار اش انرا عفو کرد نه تنها که حد بالایش جاری نشد مزید بر ان مانع تحقیق و زندانی هم کیش و هم مسلکش در برابر مسولین حکومتی شد امری به معروف ونهی از منکر و جاری شدنحد تنها و تنها بنظر ملا مجیب الرحمن بالای زن و دختر مسلمان کار گیری میشود بالای مردی که ۴۰۰ زن را بگفته خودش و حضور داشت ملا مجیب الرحمن و جمع بزرگ ملا های دیگر انهم در داخل مسجد با گفتن یکبار توبه خواندن انهم با فشار و ور عفو از گناه هانش گردید و ملا مجیب الرحمن انرا رخصت کرد اینکار نشاندهنده ان است که ایجاد دفتر غیر قانونی امر بمعروف و نهی از منکر ملا مجیب الرحمن مخنص است به مجازات زنان نه مردان و انهم که نام ملا داشته باشد.

>>>   حقوق زن در اسلام!
هر زن حق دارد ۴ انباق داشته باشد.
هر زن حق دارد که دایما در خانه بندي
باشد
هر زن حق دارد بواهایشان صدا نداشته باشد
هر دختر بالاتر از ۹ سالګی حق عروسي دارد
هر زن حق دارد تا صدایش خاموش باشد

>>>   بابا جان این مجیب الرحمن که اسم اصلی ان جک ویلسین است و مانن ملا پل خشتی که اسم ان. پیر کرم افغانی و اسم انگلیسی ان ادوار لارنس بود و جناب مجیب به اسم یه مسلمان به هرات که نزدیک ایران است و اختلاف میان دو کشور و ضمنا بین افغانستان و...اتش جنگ رو شعله ور کند فریب انونه نخورید و الن که جناب طالبان میاد همه برنامه ریزی شده است .

>>>   برای تحقق حقوق زنان زیبا هرجه وقت گذاشته شود کم است زنان افغانستان بسیارزیبا وخوش اندام هستند
قلندر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است