مذاکرات دو روزه طالبان با جنرال اسکات میلر در قطر
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۴    ۱۳۹۸/۱۱/۲ کد خبر: 161890 منبع: پرینت

هیات مذاکره کننده طالبان با جنرال اسکات میلر فرمانده عمومی نیروهای امریکایی و مأموریت حمایت قاطع ناتو در افغانستان دیدار کردند.

سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر در صفحه توییتر خود نوشت: ملا عبدالغنی برادر، شیر محمد عباس استانکزی و مولوی امیر خان متقی با جنرال اسکات میلر دیدار کردند.
قرار است این نشست با حضور زلمی خلیلزاد دو روز ادامه یابد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال میلر
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   نمیدانم که ملا ملاقی و ملا پتاقی و ملا چتاقی با تمام جنایات انجام داده شده شان در کشور ما که همه این جنایات ضد اسلامی و حقوق بشری و خلاف ارزش های اخلاقی و انسانی است چه برای توجیع از این جنایات شان برای گفتن و سرپوش نهادن به جنایات انجام داده شده شان دارند که برای جنرال میلر قوماندان امریکا در افغانستان بیان کنند فکر میکنم که حال زمان ان رسیده که ملا چتاقی و پتاقی و ملاقی و دیگران شان بشمول قوماندانان نظامی گروه مزدور طالبان قاتلین ملت افغانستان جاسوسان پاکستان دشمن دیرینه افغانستان از انجام اعمال خاینانت گذشته شان در حضور جنرال میلر و خلیلزاد ندامت و پشیمانی شانرا ابراز کرده و خط بینی کشیده و در اینده از چنین اعمال خلاف انسانی سند بی زاری دهند و خواهش انها از جنرال میلر این خواهد بود که انها را با دیگران شان همراه زن و فرند شان از چنگال اسارت مزدوری و غلامی ای اس ای نجات دهند دیده شودکه چه میشود گذشت زمان پاسخ خواهد داد.

>>>   خلیلزاد که در واقع حافظ منافع آمریکاییهاست طالبان هم که دست پرورده آمریکا و پاکستان و مدارس وهابی عربستان است آمریکا هم که وضفش نشخص است کشوری غربی و استعمارگر که مثل استعمارگران‌ انگلیسی از قاره ای دیگر به آسیا و آفریقا حمله میکند سوال این است در این‌ مثلا جمع و نشست چه کسی از منافع مردم افغانستان حمایت میکند ؟ افسر آمریکایی ، خلیلزاد به ظاهر افغان و به واقع آمریکایی یا طالبان ؟

>>>   به نمایندگی تاز پاکستان ملا عبدالغنی برادر، شیر محمد عباس استانکزی و مولوی امیر خان متقی وبه نمایندگی از دولت امریکا جنرال اسکات میلر با هم دیدار کردند.
اگر نتیجه مذاکرات طبق دلخولاه آی اس آی بود درست اگر نبود دوباره دوباره مذاکره صورت میکیرد
ر

>>>   سه سن با سن بان خود مذاکره کرد که بعد از این نه دستور خدا بل دستور آمریکا را باید پیروی کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است