می خواهم فرمان قتل صادر کنم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۸/۱۱/۲ کد خبر: 161892 منبع: پرینت

... با وجودیکه خوب میدانم فرمان کشتن آدمی کاری‌ است غیر انسانی و زشت، اما باید برای آنهایی که زندگی ارزش دارد زمینه زندگی کردن را مساعد بسازیم.

بیش از چند دهه در این سرزمین فلاکت زده قتل و کشتار جریان دارد. حالا زمان آن رسیده که عاملین این کشتارها نابود شوند. این ها آنهایی اند که ارزش زندگی را نمیدانند. حالا که ارزش زندگی را نمی‌دانند باید زندگی از آنان گرفته شود تا دیگران در آرامش زندگی کنند.

از سویی هم آتش نفرت و کینه‌ای که از سالها بدین‌سو از این گروه جنایت پیشه در دلم شعله‌ور است، مرا وادار میسازد که فرمان قتل صادر کنم، این نفرت و کینه‌ای را که در دلم دارم غیر قابل کنترول است و خیلی هم وحشت‌ناک. این را هم خوب میدانم که پایان کار پایان زندگی خودم نیز هست، اما برایم مهم نیست. همین که به آرزویم رسیده باشم و «آرمان‌شهر»م را بنا نهاده باشم برایم کافی‌ است.

مرگ یک حقیقت غیر انکار است و ما همیشه منتظر آنیم، منتظر مرگ خانواده دوستان، نزدیکان و بالاخره منتظر مرگ خودمان که امروز یا فردا بطور آنی میرسد و به زندگی مان خاتمه میدهد. ما را از حافظه ها پاک می‌کند و اگر خیلی بدشانس باشیم ثبت تاریخ می‌شویم. ولی خوب است تا زنده‌ هستیم و قسمن زندگی میکنیم؛ بطور دلخواه خود زندگی کنیم...

ملک
آرمان‌شهر من


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زندگی
فرمان قتل
نظرات بینندگان:

>>>   این خواب مثل خوابهای فردوسی بود!

>>>   با فرمان کاری از پیش نمی رود باید عملا دست به کار شد و تمام عاملین ناامنی و کشتار و خیانت و جنایت از صفحه افغانستان معدوم گردند. بسیار به جا خواهد بود که یکی یکی از این سردمداران جنایت چه در بدنه دولت و چه در خارج از بدنه دولت از زندگی ساقط شوند و مردی و یا گروهی پیداشود و تشکیلاتی را برای ترور آنان سرو سامان دهد. راه دیگری برای نابودی آنان وجود ندارد.

>>>   مطلبت چيست؟ مى خواهى خود كشى كنى؟ از زندگى به سير امدى؟ مضمون خيلى به ربط و به مزه!

>>>   اقای ملک!
شف شف گفتی اما شفتالو نی.
عامل کشتارها از نظر هرکه فرق میکند.نمیدانم منظورت کدام گروه است؟
تاجاییکه من میدانم تا۱۸ بار تلاشی نشوی به عامل کشتارها نمیرسی.خداکند عوض قصاب کدام ترکاری فروش را مرمی باران نکنی.
عاقل

>>>   اقای ملک!
شاید فرمان صادرکردن اسان باشد ٫اما عملی کردن ان مشکل.
معلم از احمددرروز امتحان پرسید٫ایاسوالها مشکل است؟
احمدجواب داد.معلم صاحب نخیر سوال ها اسان است مگرجواب شان مشکل.
عاقل

>>>   آقای ملک نمیدانم از این نوشته ات چه برداشت داری ،برادر کمی مخلق است که انسان معنی آنرا بداند ومحتوا آن فکر کنم جالب نیست کوشش نمایند تا مطالب خوب ارسال دارید
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است