خانم آمریکایی محب، رییس پالیسی شورای امنیت (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۱    ۱۳۹۸/۱۱/۶ کد خبر: 161946 منبع: پرینت

رژیم تا راجگر غنی احمدزی مثل دانه سرطان به جان ملت دردمند افتیده وبه شکل "قانونی" همه روزه خون ملت را نوش میکند.
در سلسله غارتگری های رژیم خونخوار غنی از طریق کود ۹۱ و تشکیل حکومت "یازنه ها" که هسته اصلی قدرت رژیم تروریستی غنی را تشکیل می‌دهد، اخیرأ مشاور امنیت ضدملی رژیم، جناب حمدالله محب خانم اش را که از جمله شهروندان آمریکایی است بدون هیچ تجربه کاری و پیشینه تخصصی به حیث مشاور و رییس پالیسی ریاست شورای امنیت ملی با معاش ماهوار ۱۸ هزار دالر مقرر نموده است.
توریالی خاوری
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


خانم آمریکایی محب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خانم محب
شورای امنیت
نظرات بینندگان:

>>>   Omar Shinwari
به امدن قطعات ناتو ودراس ان امریکا پول هنگفتی به بوجی ها به قوماندانان وزورواکان داده شد . تا ازامدن قطعات ناتو در مقابل طالبان حمایت کند . واین کاچ را کردند. در پهلوی ان از همان وقت تا اکنون پول هنگفتی را امریکا وسایر کشورهای عضو ناتو جهت باسازی مجدد روان کرده ومیکند . اما به تاصف دولت مردان ، وقدرت مردان به ابادی وطن ، خوشبختی و هوسایی مردم ما هیچ کدام اش علاقه نداشته وندارد. وصرفه توجه به خود واقارب خود دارد. درچنین وضعیت ملت شریف ما در مظلومیت قرار گرفته است .

>>>   حسن كابلى دقیق و تآئید است . اما بدبختانه که سیاسیون وطنفروش و تیکه داران قومی و مذهبی همه در در این جور شریک استند و جق السکوت میگیرند .

>>>   Wajdan Msr
در این حکومت باند دزدان علی بابا جمعیتی های دزد وتمامی اشرار همرا با طالبان وحشت اشتراک دارند.
متشکل از همین گروهای خبیث است

>>>   حتی همان کشورهای مفسد عربی دربخش نظامی مردی که زن خارجی داشته باشد را نصب نمیکنند اما درافغانستان برعلاوه مرد زنش را هم تعیین میکنند

>>>   چون همین جوان محب یکی از بی غیرت ترین شخص است که زن خود را یک کفار به خاطر پولش تییعن کرده است

>>>   مدت پچ سال میشود که کا پی اسناد دکتر علوم محیط زیست من در جیب میز آن است با همرای cv

>>>   اوغان در طول تاریخ از طریق نوکری و غلامی بیگانه بر این ملک که اکثریت آن اوغان نیستند حکومت کرده۰ این محب ویا آن غنی کوچی کدام استثنا نیستند۰ این طایفه از سرک تا پچک باید نوکر و غلام یک بیگانه باشند۰ از بچه بیریش نادر افشار تا سگ جان کرری امریکایی همه یکی اند و باهم کدام فرقی ندارند۰

>>>   مشارو خو تجربه کار ندارد مشاور است دگه

>>>   امروز که روز خرخری و خر سواری است
فردا بود روز خر کشی و انتقام خر

>>>   #منابع_موثق_دولتی:
کابینه کوچک میشود، برخی وزارت ها ادغام یا حذف می شوند.
وزارت اقتصاد
وزارت زارعت
وزارت امور زنان
معینیت جوانان

>>>   حکومت یازنه ها است
از قدیم گفته اند کاری که زنش کند خودش نتواند کردن
آن متل عام اش را خود دانید.

>>>   Hafiz Ravand
دولتی که برای خانم آمریکایی بی زبان حمدالله محب رئیس شورای امنیت در ماه هژده هزار دالر حقوق داده میتواند ، راه هایی منتهی به تمام و لسوالی های مناطق جنوب وجنوب شرق کشور را قیر ریزی کرده میتواند اما ؛ در شهر فیروز کوه مرکز ولایت دور افتاده و محروم غور پنج کیلو متر خیابان قیر کرده نمی چه گونه میتواند امنیت را تامین نماید و با او چگونه میشود همکاری کرد ؟

>>>   همه مشکلات در افغانستان بد از پیروز اجایب ها نه مجاهد ها بوجود آمد آنها تا تمام لوازم ادارات را به یقما بردن اساس چور وچپاولرا بجا گذاشتن آنها دراس برهان‌الدین اردو قهرمان را با تمام تجهیزات به پاکستان تحویل دادن این مجاهدین بی فرهنگ فرهنگ جور چپاول بی ناموسی قتل قتال رشوه زورگویی غصبزمین را از خود به ویرایش گذاشتن نابود باد اشرار بی فرهنگ

>>>   یعنی محب یازنه ترامپ است ؟؟

>>>   اوغان در طول تاریخ از طریق نوکری و غلامی بیگانه بر این ملک که اکثریت آن اوغان نیستند حکومت کرده۰ این محب ویا آن غنی کوچی کدام استثنا نیستند۰ این طایفه از سرک تا پچک باید نوکر و غلام یک بیگانه باشند۰ از بچه بیریش نادر افشار تا سگ جان کرری امریکایی همه یکی اند و باهم کدام فرقی ندارند۰

>>>   از بدو تاسیس حکومت انتقالی افغانستان، تنها وزارتی که تعدادی هراتی در آن، مسوولیت‌های بیشتری انجام دادند «وزارت انرژی و آب افغانستان» بود. به همین دلیل شماری از هراتی‌ها که تعدادشان شاید کمتر از 60 - 70 نفر باشد،‌ در آن‌جا انجام وظیفه می‌کردند. اخیرا شخصی به اسم انجنیر خان‌محمد تکل معین آب وزارت انرژی و آب که به تاریخ ۲۹ جدی ۱۳۹۸ به صفت سرپرست این وزارت مقرر شده، هراتی‌های این وزارت را اخراج می‌کند. برخی منابع تعداد اخراجی‌ها طی ده روز گذشته را چهل‌ودو تن از هرات عنوان می‌کنند.
همچنان در برنامه ان تي ا به گفته خودشان که ٥٥ نفر جوانان هراتي استخدام شده بودند نیز زیر تهدید شدید اخراج قرار دارند و برای‌شان گفته شده آماده اخراج باشند.
هیچ وکیلی و هیچ سیاستمدار هراتی تا به حال در مقابل این تبعیض آشکار صدایش را نکشیده است.
وحید پیمان

>>>   مثل خلیلزاد و مژده جمالزاده و غنی و ...اسما افغانو واقعا بیگانه با افغانستانند

>>>   لیال آدم محب و جال سی آی ای در افغانستان !
امریکا جهت ادامه اشغال افغانستان ،در پهلوی تقویه گروه های دهشت افگنی چون طالب و داعش توانسته است ،از طریق موسسات خیریه و شبکه های جاسوسی به صورت گسترده فعالیت و به اهداف خویش نائل آیند .در اکثریت این شبکه های جاسوسی بیشتر زنان استخدام و تحت شعار حقوق زن و حقوق بشر نقش بازی می نمایند .
از جمله این زنان کارمند موسسات خیریه امریکایی یکی هم لیال ادم خانم حمد الله محب مشاور امنیت ملی است . لیال خانم جوانی از ایالت تکزاس امریکا است که چند سال قبل با قوای اشغالگر امریکایی جهت انجام وظیفه افغانستان میرود .این جاسوس امریکا در لباس ان جی او موظف بود تا آن عده جوانان افغان که علاقمند حضورو اشغال امریکا در افغانستان باشد شناسایی و جذب سی آی ای نماید .حمد الله محب بهترین کاندید برای جذب در شبکه های جاسوسی امریکا از طریق لیال ادم شناسایی گردید .
حمد الله با لیال در یک نایت کلب واقع شهر نو کابل با هم معرفی میشوند و به کمک لیال در لانه جاسوسی امریکا ( پوهنتون امریکایی ) در کابل وظیفه میگرد و به اینگونه با محیط و ماحول کابل که هیچگاه زندگی ننموده بود بیشتر آشنا میشود و بلاخره این دو جاسوس امریکا با هم ازدواج می نمایند . زمانیکه اشرف غنی توسط جان کری به ارگ کابل برده میشود حمد الله از سوی حکومت دستنشانده امریکا به کابل دعوت و به عنوان سفیر افغانستان در ایالات متحده امریکا مقرر میگردد ..نقش لیال ادم را در پیروزی حمد الله نه باید نادیده گرفت و این پیشرفت او نتیجه سفارش و معرفی او به سی آی ای است .در مورد حمد الله باید گفت که او مربوط یک خانواده جهادی اشرار از حزب مولوی خالص می باشد . در کمپ های پشاور بزرگ گردیده با افغانستان چندان آشنایی ندارد . حمد الله نه تاریخ میداند نه جغرافیه افغانستان را نه سواد پشتو دارد و نه هم دری و همچنان انگلیسی را هم بسیار کوچه بازاری صحبت میکند . حمد الله یک انسان عقده یی است بجز از جنگ و جنجال های زبانی و قومی در مورد هیچ مضمونی بحث و گفتگو نه میتواند . از نگاه مطالعه صفر است . همواره با بعضی افغانهای که طرفداران شورای نظار در لندن بودند روی موضوعات قوم و زبان دعوا و جنجال های فیسبوکی داشت . با تاسف باید گفت که شخصی که کوچکترین تجربه و یا معلومات در مورد اردو و دفاع ، پولیس و استخبارات نداشته باشد چگونه میتواند مشاور امنیت ملی باشد ؟؟آیا این نظام مسخره است یا نه ؟؟ سوال اینست که این آدم فاقد معلومات و تجربه با افسران درس خوانده و نظامی های مسلکی چگونه صحبت میتواند ؟؟باید گفت که در کشوری که افراد و اشخاص کلیدی کشور زنان خارجی و جاسوس داشته باشند چگونه میتوان به آنها اعتماد نمود ؟؟ دلیل نا امنی ها روز افزون ,و کشتار افسران و سربازان جوان اردوی ملی، همه نتیجه بی کفایتی اشخاصی از قبیل حمد الله ،عبدالله و متفکر و امثال آنها در نظام فعلی است. گفته میشود که حمد الله لیال ادم این جاسوس امریکایی را به حیث ريس بخش پالسي سازى شوراى امنيت با معاش ١٨ هزار دالر تعيين نموده است. چرا؟؟؟ آیا این کشور افغانستان است یا امریکا ؟؟ در کشوری که هزاران زن با سواد با دانش فرزندان اصیل این مرزوبوم و کسانیکه هر لحظه و هر ثانیه در فکر کشور و اولاد وطن اند هیچ حق برای آنها داده نه میشود و برای یک جاسوس بی هویت و بیسواد امریکایی وظایف بلند حکومتی سپرده میشود . وقتی امینت کشور بدست دو جاسوس سی آی ای باشد چگونه میتوان توقع امنیت در این کشور را داشت؟؟؟
حمیرا عمر

>>>   زنان خارجى همسر و مشاورين ارشد مقامات افغان هستند!؟
رضا ميهن يار
٢٧ جنورى. ٢٠٢٠
اين قانون در هيچ يك از كشورها جهان متداول نيست، كه رئيس جمهور، كارمندان وزارت خارجه، اميت ملى زن خارجى داشته باشند. بلكه مغاير قانون اساسى هر كشور است. در اكثر كشور ها جهان، حتا در قانون اساسى زمانى ظاهر شاه و داوود خان، درج شده بود كه كارمندان مهم و ارشد دولت حق داشتن زن خارجى را ندارند؛ اما در كشور بى صاحب، بى در، و كلكين ما نه تنها مقامات ارشد دولت زنان خارجى دارند، بلكه در نقش معاون و مشاور در كنار رئيس جمهور و رئيس امنيت ملى و ديگر اراكين دولت كار ميكنند و معاش ها گزافى دالرى مثل همسران افغان خود در يافت مينمايند ...البته اين چانس را تنها به امريكائيها افغان تبار كه از جنس غنى احمدزى اند داده شده؛ نه براى ديگر
شهروتدان افغانستانى!؟

>>>   با تاسف گفته شود که بعضی بيخردان متعصب در هر موضوع و مظمون ميکوشند مظمون را کمرنگ ساخته به تبعيض و جهالت بپردازند اين احمقان برادران پشتون مارا هيمشه طرفدار قوای استعمارگر ميدانند ، به اينها ميگويم که:
با آمدن امريکای خونخور ائتلاف شمال(تاجک ، ازبک و هزاره) از سمت جنوب نه بلکه از سمت شمال کشور به ظلم و تاراج پرداختند ، در وزارت دفاع و پوليس پنج در صد هم پشتون مقرر نشد ، شورويها تمام سمت شمال را به آرامی پيموده جنوب کشور را تکه تکه کردند باميان هيچ بمباری نشد ٬ آيا انگليسها در شمال کشور شکست خوردند يا در جنوب .
مسلمين همه برادرند برتری فقط در تقوا است ، بهترين ما متقی ترين ماست . اين سخنان تفرقه انگيز کفار بيمود شده ، شما متعصبين بيخرد تنها خودرا فريب ميدهيد .
کريد ، کوريد ، گنگيد ؟ در تمام افغانستان تمامی اقوام به دين اسلام چنگ زده و در زير يک بيرق مزين با کليمه مبارک محمدی مصروف گرفتن استقلال و آمدن نظام مبارک اسلامی اند .

>>>   نظام مبارک اسلامی
تو میدانی نظام اسلام چیست؟
وقتی رهبرانت مثل ملای کور و منصور چرسی و ملا هیبت مفعول از بطن مادر متعلق به ISI باشند و ISI فرزند نا مشروع MI6 پس نظام طالبانی نه اسلامی که شیطانی بود و است و خواهد بود.
از احمد شاه ابدالی تا غنی غلجایی کدام یک جیره خوار اجنبی نبوده که حال نباشد.
حیا خوب چیز است

>>>   بچه خر تمام امور کشور را به امریکایها فروخته. یکیش داماد یهودی لبنانی دیگرش هم داماد یهودی امریکایی.

>>>   به دنبال قوم سالاری و داماد سالاری و یازنه سالاری، اینبار بچندر سالاری در کابینه بزرگوار رو نمایی شد.
گفته می شود که وزیر تجارت یک مسیحی لبنانی الاصل، فرزند بی بی گل از شوهر قبلی اش و بچندر اشرف غنی بزرگوار است.
خدایا دگه تا بیخ توبه کردم.

>>>   ازسفارت افغانا در تهران بشنوید:
سفیر پشتون با خانم دیپلمات سفارت در جزیره کیش بازداش شدند
به جرم رابطه نامشروع

>>>   نخستین سیلی بر روی پیش‌مرگه‌ها و رییس شان!
وحید حمزه نماینده ی روند سبز از اداره امور ریاست جمهوری توسط فیض الله کاکر اخراج شد. گفته شده قبل از برکناری حمزه به کاکر گفته بود که از سهم امرالله صالح حق داریم اینجا باشیم اما کاکر همانجا کلید دفترش را گرفته و اخراجش میکنند.
وقتی به امرالله صالح شکایت میرسد، در جواب میگوید جدی نگیرید که رئیس جمهور خفه نشود.
هرکس که ازین آدرس به چوکی های یک ماهه رسیده باشد مطلع باشند.

>>>   كارخانه توليد برق جبل سراج را دريابيد!
بر بنياد گزارش ها اين كارخانه شش سال پيش به هزينه نزديك به سه ميليون دالر ترميم و مورد استفاده قرار گرفت؛ اما شش روز به گونه منظم برق توليد نكرده است.
گفته مى شود كه حلقات مافيايى پول ترميم اين كارخانه را به جيب زده و براى چند روز انگشت شمار به گونه نمايشى فعاليت داشته است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است