طرح صلح در منزل محمد محقق
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۳    ۱۳۹۸/۱۱/۶ کد خبر: 161952 منبع: پرینت


طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق

طرح صلح در منزل محمد محقق



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طرح صلح
محمد محقق
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   ماشاالله استادمحقق منزل بسیار خوبی دارد الحمدلله

>>>   میراث پدرش نیست از خون ملت هزاره است

>>>   واه واه صلح را از خانه های مجلل تان برای ما می آورید
....

>>>   چقدرخانه مجلل ، قیمتی وزیبا ما بد بخت ها با گذشت 40 سال خدمت هنوز هم درخانه های کرائی زندگی میکنیم
قضاوت بدست شما مردم شریف افغانستان

>>>   ازعرق ریزی پیشانی خود کمایی نموده

>>>   توکه جهادنه مونی٫قصرنداری.بچه ازتو الهی اسهال شوه.فهمیدی؟
عاقل

>>>   میګویند یکی را در قریه نمیماند میګفت الاغم را در خانه ملک قریه بسته کنید این اشخاص بیشرم و بی حیاو خاین را کسی نه رهبر قبول دارندونه کدام نماینده این خاینین جمع شدند آینده مان را رقم میزنند.
فهیم ازکارته نو کابل

>>>   فکر کنم محمد محقق، عبدالله عبدالله و دیگر دار و دسته آنها در دولت جدید، درست مثل خایه بیرون مانده و هر کار میکند که خودشان را جاکند و به دولت بچسپانند نمی توانند و حتی سعی می کنند که در نقش یک خایه باشند که باز نمی شود و امکان ندارد

>>>   من یکی ازکارمندان دولت هستم و بالاتر از 40 سال خدمت کردم ولی خانه نه دارم اما محقق محترم چار زن دارد وقصرهای مجلل این وطن فروشان باید به دار زده شود بیخبر

>>>   اوبرادر چرا خایه نوشتی؟میتوانستی بیضه بنویسی.یا فکرکردی مامعنی بیضه را نمی فهمیم.مه خودم میپامم٫مره به دیگرا غرض نیست.
نوروز

>>>   با خبر باز نمام نفر های چور و چپاول میخواهید که مردم بی چاره ر ا بازی میدهد.و کسانیکه سال ها چور و چپاول کرده اند بازمیخواهد سر قدرت بایید از خدا میخواهیم که کرزی - عبدالله- محقق و امثال از بین بی برد تا از شر این بدبخت ها ارام شویم .
رحیم از کابل

>>>   قیافه های خایه مانند در تصاویر منتشر شده فوق حکایت یأس، درماندگی و باختن افرادی را دارد که در روزگار مدعی رهبری بلامنازع مردم ستمدیده، زجر کشیده و از مسلخ بر گشته را داشتند، آنان از این طریق به نان و نوارسیدن، در کشورهای همسایه صاحب آپارتماها شدند و حتی از روی شهوت پرستی چند زن بر گزیدند و در سخنرانیهای خویش حرف های کلان کلان میزدنداما اکنون با چهره های رنگ پریده، سرهای خمیده، کشتی های غرق شده و آروزهای بر باد رفته، در فکر خریدن قبر و کفنند، گویا دنیای شان به پایان رسیده و عمرشان تمام گردیده و تلاش های شیطانی شان برای نوکری غنی و پنی، بی نتیجه مانده و سرشان به سنگ خورده اند. مزدور صفتان !! مرگ تان باد، مرگ تان باد، مرگ تان باد.شما لیاقت جز مزدوری، توسری خوردن و لیه شدن را ندارید، چرا که دون همت، بی غیرت و دنبال شهرت هستید .

>>>   با سلام به ملت شریف افغانستان منزل اعیانی جناب محقق نشانه فاصله طبقاتی زیاد در افغانستان است و محال است رفاه زدگانی از این گونه مردم ستمدیده افغانستان را درک کنند رهبران و پیشوایان باید برای ملتها الگوی زهد و ساده زیستی باشند
با تشکر حسین از ایران

>>>   جناب آقای خلیلی ! از اینکه ریشت را ابوسفیانی زدی و با مدل ابوسفیان ظاهر شدی، نشانه های از افول، سراشیبی و سقوط تان را دارد، گمانم به آخر خط رسیدید، در خلاء سر می کنید و ضربه فنی شدید، بالاخره آمریکا به مخچه تان کوبیده و آسیب مغزی دیدید، حالکه اینگونه است باید خود و دارو دست تان را برای یک باختن بزرگ تر، برای لقمه شدند و برای ناپدید شدند آماده کنید.

>>>   امریکا چه کاره است که به جای مردم افغانستان تصمیم می گیرد و در انتخابات ما مداخله می کند؟
تا این کشور شریر و زورگوی امریکا که افغانستان را اشغال کرده و در کشور حضور داشته باشد، صلح نخواهد آمد.
جنگ و کشتار به خاطر حضور امریکاست.
صلح باید بین خود افغانستانی ها بدون مداخلات خارجی صورت بگیرد.
19 سال حضور رژیم ایالات متحده بجز کشتار و فقر و ناامنی و اشغال و چپاول منابع طبیعی افغانستان چیزی دیگری در پی نداشته است.
به عنوان یک افغانستانی به آقای غنی توصیه می کنم که سران کفار را بر سر ملت مظلوم افغانستان بیش از این مسلط نکند.
آقای غنی! شما دقیقا بر ضد صریح آیات قرآن عمل می کنید و کفار مثل امریکای جنایت کار را که داعش را از سوریه و عراق به افغانستان منتقل می کند، بر سر مردم مسلمان افغانستان مسلط کردید.
آقای غنی! از رفتار امریکا با فلسطینی ها عبرت بگیر.
همین رئیس جهمور نحس و نجس امریکا بود که قدس قبله اولین مسلمین و سرزمین اسلامی فلسطین را به صهیونست های اسرائیل بخشید.
همین رئیس جمهور نژادپرست و ضد مسلمان امریکا بود که بلندی های جولان در سرزمین کشور اسلامی سوریه را به اسرائیل بخشید.
آقای غنی! لااقل از سرنوشت عراق درس بگیر که امریکایی ها بر تمام حریم هوایی و زمینی عراق مسلط است و بر خلاف قوانین بین المللی و کشور خود عراق هر کاری که دلش بخواهد انجام می دهد و هرچه مردم عراق و پارلمان عراق می گویند کشور مارا ترک کن تا سرزمین ما محل جنگ با همسایگان ما نشود؛ اما امریکا با زورگویی و پر رویی کشورشان را ترک نمی کند.
آقای غنی افغانستان را محل جنگ بین امریکا و ایران قرار نده.
صلح خریدنی نیست. صلح باید بین افغانستانی ها باشد نه اینکه امریکا به جای ملت صلح کند و تصمیم بگیرد!!!!
ممکن است امریکا تو را که حقیرانه و ذلیلانه کاسه لیس و تابع بدون چون و چرای امریکا هستی چند سالی به عنوان رئیس جمهور نگه دارد؛ اما تو خود کمی خجالت بکش به جای چوکی خودت کمی دل به مردم بسوزان!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است