دست درازی ملای مسجدی در برلین به یک خانم افغانستانی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۰    ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ کد خبر: 162091 منبع: پرینت

(گویا یک ملای مسجدی در برلین به خانم افغانستانی که برای مشوره نزدش رفته، دست درازی نموده است، گفته میشود این خانم به پولیس جنایی برلین شکایت کرده است.)

زنان پاکستان در مقابل تجاوز جنسی از خود دفاع می کنند.
به گزارش ان، تی، فو نشریه و دیگر نشرات المان مورج سه شنبه ۴ فبروری: برای جلوگیری از تجاوز، یک زن در پنجاب پاکستان، آلت تناسلی مرد و بیضه های او را قطع کرد.

طبق گفته پولیس، این زن 25 ساله شهادت داد وقتی مردی به داخل خانه ی او حمله کرد، در خانه تنها بود. سپس او به آشپزخانه فرار کرد.
محمد الیاس، افسر پولیس محلی به نقل از این زن، هنگامی که او سعی کرد بر او غلبه کند، دستگاه تناسلی وی را با چاقو قطع کرد.
مهاجم متهم در بیمارستان در فیصل آباد برای معالجه است.
الیاس گفت، این فرد 28 ساله به محض بهبود وضعیت وی مورد بازجویی قرار می گیرد.

بر اساس اعلام کمیسیون حقوق بشر، هر سال صدها زن در پاکستان مورد تجاوز قرار می گیرند. مرتکبین به ندرت به دلیل قوانین ضعیف و مراحل پیچیده کیفری مجازات می شوند.
علاوه براین، زنان اغلب از تجاوز جنسی شکایت نمی کنند، تا در جامعه محافظه کار با محکومیت یا شرم مواجه نشوند.

ای کاش در افغانستان تجاوز جنسی به عنوان یک جرم شدید شناخته شده مرتکبان چنین جنایتی به اشد مجارت محکوم شوند.
خبر مهمی که از برلین نیز شنیده میشود، گویا یک ملای مسجد در برلین به خانمی که برای مشوره نزدش رفته، دست درازی نموده است. گفته میشود این خانم به پولیس جنایی برلین شکایت کرده است، مقامات جنایی برلین پس از شکایت موضوع را به دادگاه ارجاع می دارند و دادگاه در مورد جرم یا عدم جرم تصمیم می گیرد.
(در قوانین آلمان تا زمانیکه دادگاه فردی را مجرم نشناسد، او بی گناه محسوب می شود)

دوستان لطفا نظر بدهند آیا این ملا تا زمانی که دادگاه ادامه دارد، به موعظه نماز جماعت ادامه بدهد، یا بهتر است تا اعلام نتیجه دادگاه موعظه را متوقف نماید؟

محمود منجم زاده
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
برلین
نظرات بینندگان:

>>>   باید در ین اممر مهم لویه جرگه ( مهمانی کلان ) افغانستان پگیصله کند که آیا دوام دهد یا متوقف ساد ،
ر

>>>   بهتر است بجای خودش ملا لندی را مقرر کند وخودش به یک مسجد دیگر برود ومنبعد آنجا جهاد کند

>>>   زنان از زن پاكستاني بياموزند، و متجاوز را از قدرت تجاوز براي ابد منع نمايند و او را خجالت دنيا و آخرت نمايند، تا باشد كه ديگران بفكر تجاوز هيچ دختر خانم و پسري نشوند.

>>>   نی.
باید تا رمانی که نتیجه تحقیقات معلوم میشود،در پشت اش نماز نخوانید که نماز تان مکروه میشود و همچنان به موعظه اس هم گوش ندهید که مغز تان مکروه میشود و کسانی که مغز شان مکروه شده باشد،در روز قیامت به جزای داشتن مغز مکروه موخذه خواهند شد و جزای داشتن مغز مکروه در روز قیامت،چهل دره شرعی میباشد که خود الله(ج) پشت شما را لچ کرده با دره و یا شلاق چهل مرتبه به پشت شما قسمی میزند که خون شما نریزد و شما افکار نشوید.

>>>   اقای منجم زاده
شما چه فکر میکنید آیا به موعظه ادامه بدهد !!!!

از نظر ارزش های حقوق فردی و جمعی چنین ملایی حتی نبایست اجازه رفتن به مسجد را داشته باشد چه رسد به اینکه دو باره موعظه کند
حالا موعظه چنین افراد برای شنوندگانش چه است ، چه را موعظه میکند . دست درازی را ، استفاده جنسی را ، تجاوز را سو استفاده از منبر و مسجد را !!

فردی که از اعتماد مردم سو استفاده میکند لازم است تا به شدید ترین شکل اش تنبه و مجازات شود . این ملا دیگر حق موعظه به مردم را ندارد.
وای به حال آن عده افرادیکه بازهم به منبر این ملا می روند و به موعظه هایش گوشش می دهند.
اگر چنین شود حالا خود بدان که ما چگونه مردم ساده دل و ساده لوی هستیم.

>>>   من در نزدیکی برلین زندگی می کنم و گاه گاهی به این مسجد افغانها میروم خدا کند این ملا آقای ... نباشد ، که خیلی وقت است در این مسجد گپ می زند و نماز نمی دهد آقای ... انسان خوب و با اخلاق است ولی شندیم چند ماه است مسجد نمی رود. این مسجد را طوری که در برلین میگوید از چند برادر است ، که برادر کلان خود را ریس می گوید شاید همه پول را او داده باشد اگر دوستان نام این ملا را میداند بنویسم تا خاطر جمع شوم که خدای ناکرده آقای ... نباشد. اگر این گپ راست باشد دوازه این مسجد باید بسته شود.

>>>   يا أيها الذين آمنوا إن جاءكم فاسق بنبأ فتبيّنوا...(حجرات ٤٩)
جناب منجم زاده ، سند معتبر و مدرك صحيح بياور. اگر قرار بر گويا ميگويند و گويا چنين گفته اند باشد كه ما خبر هاى بسيار داغ تر و جالب تر از خبر جنابعالى ، مى توانيم بسازيم و شايعه كنيم.
وقتى خبر را براى مادرم خواندم ميگويد شايد دل زنكه سر ملا رفته و اين از مكر و نيرنگ زنان است كه اگر به مراد دل نرسند ، تهمت مى زنند.
و اما شما جناب منجم زاده حتما خبر داريد كه يكطرفه قضاوت كردن طبق اصول شريعت ما ، گناه محسوب ميشود.
لطفا آبروى خود و اعتبار قلم را حفظ كنيد چون نه شما جنرال دوستم را با آقاى ايشچى در عين عمل ديده ايد و نه ما ملت .
رخشانه بلخى هستم دانشجوى اديان و مذاهب

>>>   ببخشيد اصلاح مى شود !
حجرات سوره ٤٩آيات ٦- ١٥
رخشانه بلخى

>>>   مه مالومات گرفتن نام این نفر حیدری نیست ملامحمد احمدزاده است ، که ده سال است در برلین هست دو زن دارد یکی رسمی و یکی .... ولی ریس ماجد بسیار پیسه دار است اگر به ملا محمد کمک دکند . مه قصه را مالمات میگرم و باز نوشته مکنم صاحب ماجد یک کابی پیسه دار است ۵۰۰ خانه دارد ولی به ماجد خوب پیسه خرج می کنه ونان مته .

>>>   در خارج از افغانستان تجاوز سزاي سنگين دارد و تا چهل و پنج سال زندان سزاي ان است . در افغانستان تجاوز شش ماه زنداني دارد خود تان فكر كنيد فرق افغانستان را

>>>   درین مورد ازمقامات ریاست جمهوری افغانستان طالب معلومات وهدایت شوید، زیراآنها درکارنامه های تجاوزات جنسی درافغانستان شاهکاریهای درخشان ثبت تاریخ دارند.
بااحترام

>>>   تا زمانیکه بی بی گل در افغانستان و دستگاه دولتی باشد فحشا نه تنها بر چیده نمیشود بلکه تا دهات هم ترویج خواهد یافت

>>>   ملاهای بی سوادوبی تقواافت دین است

>>>   يكى از شگرد هاى زنان و دختركان غربى براى اخاذى كردن و پول زور گرفتن از مردان ، تهمت تجاوز است.
چندى پيش در يكى از كشور هاى اسكانديناوى ، دختر خانمى شب را با سه پسر جوان در يك كلبه جنگلى مى گذراند. فردا صبح به تنهايى و يك تنه پيش قاضى ميرود و ادعا ميكند كه مورد تجاوز قرار گرفته است.
و اما جواب قاضى پس از انديشه و مشوره : خوب تو خودت مقصر هستى نبايد شب با سه مرد جوان در جنگل مى ماندى .
در فرهنگ عاميانه ما به اين كار مى گويند : ( هم غرى هم نرى )
حالا خانم افغانستانى ما هم حتما در كدام جاى خلوت و از پيش تعيين شده با ملاى بخت برگشته قرار گذاشته بوده است و گر نه كله ملا را خو مار نكنده كه ...
يك ضرب المثل انگليسى مى گويد :
If men are wolves then the women are devils.
اگر مرد ها گرگ هستند ، زنها نيز شيطان هستند.
اما چيزى كه براى من و شايد براى بسيارى از شما ها ، جالب و در عين حال عجيب است اين كه چرا بعضى از مردان روشنفكر قلم به دست ما در فاع از حقوق زنان ، كاسه داغتر از آش و دايه دلسوز تر از مادر شده اند ؟
خواهش مى كنم مرا با نظرات خود راهنمايى كنيد مخصوصا شما خانم هاى فرهيخته و نكته دان. شايد من آدم كهنه فكر و ... هستم .

>>>   به عقیده بنده حقر تا حال هیچ زنی و یا به ندرت زنی به پولیس جنایی مراجعه نموده و تمام جریان را میگوید ، که بر اساس این گفته ها پروتکل تشیکل و با دادگاه فرستاده میشود چنین اتهامی علیه یک ملا می بندد . چطور میتواند یک زن به هیثیت و آبروی خود صدمه بزند و چنین دروغ کلانی را از خود بسازد همه این موضوعات در پولیس جنایی پروتکل شده است به عقیده بنده به احتمال بسیار قوی چنین واقعه ی صورت کرفته است و بهتر است ملا که نام اش را یکی از نظردهنده گان نوشته است تا ختم بررس و حکم دادگاه برای نماز دادن به مسجد نرود ، اگر دادگاه او را از جرم تبریه کرد بعدا میتواند با سر آفرازی به کار خود آغاز نماید و گرنه به ریس مسجد که اجازه داده است او به کارش ادامه دهد گناه بسیار کلانی را مرتکب شده است .

>>>   بنده ۲۵ سال است در آلمان زندگی می کنم و مدت سه سال است در نزدیکی برلین و گاهی هم به همین مسجد می روم تا ۶ ماه قبل یک ملای با دانش و با اخلاق در این مسجد سخنرانی می کرد طوریکه من شنیدم از زامنیکه این موضوع اتفاق افتاده ، این ملا در گیر به مسجد نمی رود و فقط یک ملا تقربآ جوان و بدون آموزش درس دینی به نام احمد راده گپ می زند و این اتهام نیز علیه چنین فردی صورت گرفته است بنده در مدت این ۲۵ سال هیچ نشنیده ام که یک زن افغان علیه یک مردبه دورغ تهمت زده باشد ، که به او ازار جنسی رسانده است. چه برسد به یک ملا ریس مسجد چون مسجد را خریره و تمام مصارف انرا می دهد فقط خوش تصمیم میگیرد و به هیچ کس اجازه نظر دادن را نمیدهد . طوریکه شنیدم تعدای از نماز گزارن به او گفته اند بهتر است این ملا سفر برود تا این موضوع معلوم شود ریس مسجد به همه گفته من تطمیم میگیرم و مسؤلیت انرا نیز به عهده می گرم .
نام من ... از کونیگ استر هوزن

>>>   این ملا حتمن برادر ملا لندی افغانستان است و جزای این گونه تجاوز جنسی زندان دارد، چند سال پیش در اونتاریو کانادا در مسجد جامع مسلمان یه ملا جوان پاکستانی به پسر بچه های که نزد جناب ملا قرآن می خوند تجاوز می کرد، و حتی زمانی که پسر بچه به مامانش میگه من دیگه قرآن رو دوست ندارم نمی خواهم برم درس قرآن، و مامان بی خبر از دنیای درس و حرکات ملا بیسواد به زدن بچه شروع می کند و بچه دردش میاد میگه مامان ملا بهمون تجاوز می‌کند و میگه اگه ب کسی بگي به جهنم میروی و بچه سکوت می کند و از ترس جهنم آنون جهنم واقعی رو قبول می‌کند و مامان به پلیس زنگ می زنه و... باقی ماجرا و الن آنون ملأ در زندان آب خنک می خورد. ای کاش در افغانستان هم چنین قانون وجود داشت که برای هر متجاوز یه زندان وجود داشت تا که باشد زنان و کودکان بتونه به خیال راحت درس و کار و کلاس قرآن رو به آرامش خیال راحت بخواند امین.

>>>   نخیر به هیچ صورت نباید جماعت بدهد تا موضوع کاملا روشن شود حتی حق این را ندارد که به همان مسجد برود ( ولی یقین داشته باشید که فتنه بوده وگر نه آن خانم به خودی خود شکایت به پولیس نمیبرد آنهم در المان که زود راست و تهمت معلوم میگردد) باز هم الله واقف است بهر صورت این ملاه اجازه آمدن به آین مسجد را ندارد تا زمان واضع شدن این قضیه.
تشکر. حمید از امریکاه.

>>>   Bashir Ahmad Qasani
يك خبرنگار خارجى در ميدان هوايى كابل ١٠٠ دالر رشوه پرداخت كرده است.
جواد جلالى خبرنگار آژانس خبرى اروپا گزارش داده كه روز گذشته يك خبرنگار خارجى كه از ميدان هوايى كابل به تركيه مى رفت، يك كارمند پوليس سرحدى وى را به بهانه اينكه در بكس اش تحفه هاى وجود دارد كه انتقال آنها از افغانستان غير قانونى است، از اين خبرنگار ١٠٠ دالر رشوه گرفته است.

>>>   با احترام زیاد به جناب منجم زاده صاحب
اول اینکه در برلین نمیدانم چند مسجد افغان ها وجود دارد من دو تایش را بلدم یکی از اهل تشیع به نام مرکز فرهنگی افغان ها و دیگرش مال سنی ها است اینکه در کدام مسجد شما نگفتید و اینکه آیا در داخل مسجد واقع شده یا بیرون هم نگفتید و اینکه آیا مشاوره دو به دو بوده که سوم حتمن شیطان است
و دیگر اینکه آیا از این ملا قبلن هم شکایتی وجود داشته یا نه
و دیگر اینکه آیا این خانم از چه شهرتی در بین افغان ها بر خوردار است
آیا ملا و خانم مجرد هستند یا متاهل
و مهم تر از همه که کی شاهد ادعا است و دست درازی تا کدام حد بوده
مگر یک نکته را نباید فراموش کرد که اگر احتمالن همچو قضیه یی صورت گرفته باشد و مقصر ملا صاحب باشد باید خلع لباس شود و برود پی کدام کار و بار دیگر
محکمه و دادگاه خودش کار خود را خوب میداند

>>>   اقای منجم زاده شما خود را در این گزارش بسیار کوچک جلوه داده اید افغانیهادر خارج اکثرا سویه پاین و برداشتهای درست از زندگی و کرامت انسانی ندارند که اینگونه موضوعات برای شان اهمیتی داشته باشد.
المان کشوری است که قوانین در ان جاری است و من فکرنکنم که موضوعات جنسی در المان میسر نباشد که یک شخص اینقدر مجبور شود که بالای زن در مسجد انهم ملا حمله کند برو بیادر خود را بیاب کردی ........هههههههههه (منجم زاده)
زلگی زلگی

>>>   برادر کسی نگفته اگر مردها گرگ هستند ، زنان نیز شیطان هستند مردان و زنان جهان بنجمله افغانستان همه خوب اند و گاهی گاهی یک یا چند مردم از دایره اخلاق خارج میشود و همچنین زنان گاهی اشباهاتی مرتکب میشود اما زنان نه تنها در افغنستان بلکه در جهان خیلی بیشتر از مردان به ایشان ظلم میشود ، اجازه کار داده نمیشود به زور مجبوراست به ازداج تن در دهند ، حقوق مساوی با مردان ندارد ، طالبان و داعش و افراطگرایان را ببینید فقط به زنان ظلم روا می دارند حالا اگر در جای احتمالا یک ملای نافهم به زنی دست درازی می کند و این زن به دادگه شایت می کند ایا نباید به به او کمک کرد و یا تلاش دارد فریاد مظلومانه او را به جامعه برساند ، اینکه در نهایت دادگاه و یا قاضی جرم را مشخص می کنند ، ولی نبایدزن را بیشتر کوبید .

>>>   نام اين مسجد مركز كلتوري افغانستان است و گمانه هاي كه دال به حقيقت ان دارد از طرف كشور ايران تمويل ميگردد كه نمونه بارز ان فاتحه پر زرق وبرق سليماني بود كه در حضور داشت نماينده سفارت ايران در برلين تجليل گرديد.
مالك اين به اصطلاح مسجد در ظاهر يك افغاني ولي در خفا تمام چرخ اقتصادي اين شخص ومسجد از پول سفارت ايران تلقي ميگردد.
اقاي منجم زاده هم اين نوشته را خيلي مجهول ارقام نموده است .
بهتر خواهد بود تا نام ملاي مسجد (حيدري يا احمدزاده) را معرفي و شهرت مكمل خانم كه مورد تجاوز قرار ميگرفت نوشته شود تا تمام زن هاي كه مسجد ميروند مورد شك قرار نه گيرند.
خلص اينكه : جاي كه افغان است فغان است
اين نام و اين هويت ديگر خسته كن وخيلي الوده شده است كه
مجال پاكي ان ديده نه ميشود. حيف هزار حيف

>>>   همه احتملات را بیات کردند اما این که این خبر دروغ وتوطیه باشد بسیار محتمل است زیرا در المان مشکل جنسی وجود ندارد که از روی مجبوری این کار را کرده باشد موسسه ها وباند های تبه کاری زیاد وجود دارندکه برای بدنام کردن اسلام وعلمای دین از هر نیرنگ ودسیسه کار میگیرند
بی زن

>>>   مطابق قوانین حمورابی ملاباید در آب انداخته شودتا غرق شود

>>>   سوال بجای است که چرا نویسنده نام فرد و مسجد را نبرده است . بنده در قسمت شرق برلن زندگی میکنم و گاهی برای تافحه به مرگز فرهنگی انها ها که که صاحبت آن یک ثروند مند و صاجت خیلی خانه های اجاره ی که اکثر به پناهنده گان اجازه میدهد می باشد .
ملا محمد احمد زاده نان دارد که جند سال است گاهی نماز میدهد و گپ میزند بنده که ملا نیستم که او چه میگوید ولی دیگران می گویند که او درس ملای نخوانده و تکراری گپ میزند . تاشش ماه سال قبل کسی ببام شیخ جیدری که ریس مسجد او را هشت تا ده سال است از ایران دعوت کرده در مسجد سخنرانی میکند او انسان خوب با فهم و با اخلاقی است است من ازدیگران شنیدم که ۵ ماه قبل که این حادثه زخ داده شیخ حیدری مسجد را ترک کرده و از احمد زاده و کار او به شدت ناراضی است . حالا این ملا میدان را برای خود تنها دیده و برخلاف اکثر مردم به مسجد می آید ریس مسجد از اوفاع می کند فکر می کند اگر ملا از مسجدبرود کسی به مجسد نمی اید . این بود اصل گپ . امید از ابر هوسن اگر بشتر خود را معرفی کنم مرا از خانه ای اجاره ی که از ریس مسجد بنام قاسم است بیرون می کند . این کار در مسجد صورت نگرفته خانی که از او مشوره شرعی می خواسته ملا گفته بیا خانه ما خانم من خانه است و اسناد ازدواج و طلاق هم در خانه است .باقی در پرتوکل نوشته شده .

>>>   من رازق از برلین هستم
این روز ها در برلین همه از دست درازی ملا احمد زاده است بعضی بار می کند و وبعضی میگویند شاید درست نباشد ولی آهسته آهسته نام مزکر افغانها در برلین زیر سوال میرود . من که نیدانم کدام یک گنهکار است پیشنهاد میکنم برای ضرر رسیدن به مرکز اسلامی افغانهای برلین بیشتر ضر نرسد بهتر است این ملا را برای چند هفته سفر روان کنند که نتیجه دادگاه معلوم شود . حالا بعضی میپرسند که نماز عفب فردی که به دست انداختن به زنی محلوم میشود درست است یا دروازه مسجد را بسته کنند
رازق از برلین در مسجد بیشتر معامله خانه میشود هر کس پول زیاد تری بخشش داد شانس خانه گرفتن از شرکت ریس مسجدقاسم خان زیاف تر است .

>>>   فاحشگى در آلمان به عنوان يك شغل به رسميت شناخته ميشود.
اگر اين خبر راست باشد هى ديو بزنه اين ملاى بد سليقه ره . بايد با لباس مبدل ميرفت لب ساحل با دختركان سيمين تن و دل زنده غربى عشق و حال ميكرد نه با يك زن روز نديده و سياه بخت و دل مرده داد و فغانى مگر اين كه كاسه يى زير نيم كاسه باشد. امسال دوازده سال ميشود كه اينجا زندگى ميكنم به خوبى به چشم خود حقانيت اين متل را ديده ام كه خدا روز نديده را روز ندهد پاى تركيده را موزه .
قوم شريف هزاره و زنان پاكدامن افغانستانى ، مظلوم نمايى و ننه من غريبم گفتن را در حد سياست خارجى امريكا و اروپا ياد گرفته اند به حدى كه هر چند وقت يكبار از مرد بودن خود و نيز از غير هزاره بودن خود به همان اندازه كه بر نامه ريزى كرده و نقشه و پلان كشيده اند ، خجالت ميكشم.
و اما منجم زاده صاحب !
حال كه آتش را در دل ما انداخته اى غيرتاً و ناموساً از اصول جوانمردى به دور است كه ما را از نتيجه ماجرا خبر دار نسازى

>>>   من که در برلین زندگی میکنم نمیدانم چرا مسجد و این ملا به این همه اتهامات جواب نمیدهد پس حقیقت دارد ملا هم خود را نمیخواراند بدون شک از طرف قاسم خان اکبر کمک می شود.
ح از برلین

>>>   جالب است!
در صورتيكه در خانه أجاره كه از صاحب مسجد كرايه گرفته ايد حق گپ زدن را نداري وباور داريد در انصورت شما را از خانه بيرون ميكند پس معلوم ميشود كه در مسجد عبادت به خاطر خدا نه بلكه به خاطر صاحب خانه است كه كرايه گرفته ايد.
پس بهتر است بعد ازين نام مسجد حذف وعوض ان رهنماي معاملات باشرايط خاص نامگذاري گردد.
بي زن

>>>   چه فرق میکند که نماز بدهد یا ندهد . اکثریت این به اصطلاح ملاه ها سر و ته یک کرباس اند فقط این بدبخت گیر افتاده و رسوا شده است.

>>>   دست درازی ملا احمد زاده به یک خانم افغاننه تنها شره برلین بلکه تمام آلمان را تکان داد. خضوضا مساجد افغانها در المان واکنش های متفاوت از خود نشان دادند . اکثر شان از مرکز فرهنگی افغانهای برلین خواسته اند تا هر چه زود تر این رسوایی را ختم کنند . در غیر آن به اهمیت مساجد صدمه خواهد زد . اشتباه اول این بوده که مسجد افغانهای شهر برلین که اقای قاسم اکبر آنها خریده و مسؤلیت انرا به عهده داردتلاش نکرند با این خانم وارد مذاکره شده و بگونه ای عذر خواهد کند . گویا این خانم به چند نفر از ریش سفیدان مسجد درخواست کمک و راهنمایی کرده و حتی به قاسم اکبر ریس مسجدتلفون نموده تا در این مورد به او کمک کنند آنها گفته اند ما کاری کرده نمیوانم و زمانیمه این خانم گفته اگر شما کمک نمیکند باید از ملا احمد زاده شکایت کنم . گویا قاسم اکبر گفته هر چه میخواهی انجام بده تو دورغ میگوی . حالا که خانم به پولیس جنایی برلین رسما شکایت نموده وپرونده تشکیل به با داده رفته است . حالا ملا احمد زاده و آقای قاسم اکبر که خود را ریس و تمام کاره مسجد میداند خطر را متوجه شده اند تلاش و خواهش می کنند که خانم شکایت خود را پس بگیرد . خانم گفته زمانیکه با شما مراجعه نموده و درخواست کمک و راهنمایی نمودم به من خندیدی وگپ مرا به تمسخر گرفتید پس حالا منتظر حکم دادگاه باشید . گفته شده اکثر مردم حالا به مسجد نمی آیند و خیلی ها عقب ملا احمد زاده نماز نمی خوانند و اگر این موضوع ادامه پیدا کند ، شاید ملا احمد زاده به مسجد نیایید ولی طویکه از کسانیه مسجد میروند شندیه میشود ، که اقای قاسم اکبر به ملا احمد زاده گفته من از تو تا اخرین مراحل حکم محکمه از تو پشتیبانی میکند و هر چه خرج شود من می دهم چون اگر تو بروی دروازه مسجد بسته خواهد شد.

>>>   براي اينكه حقانيت موضوع معلوم شود بهتر است:
- ملا صاحب مسجد بطور واضح دفاعيه خود را از طريق فيس بوك اطلاع رساني نمايد-
- موضوع گرفتن پول اضافي در بدل كرايه خانه بايد از طريق مالك اين مسجد توسط مالك خانه كه همچنان مالك مسجد است توضيح گردد
- زن كه بالايش گفته خودش تعرض صورت گرفته است موضوع را همه گاني سازد
در غير مسجدي بود ومسجدي ديگر وجود ندارد وين همه تجارت تحت نام دين ومسجد بوده است.
من در حاليكه موجوديت اين مسجد را به خصوص براي محافل ديني براي افغان ها خيلي مفيد ميدانستم به تاثر بايد ارقام نمايم كه الي روشن شدن حقايق رفتن به ان پرهيز خواهم نمود.
واز شيطان بين المللي اين منجم زاده خواهش ميكنم تا فتنه را كه اغز نموده است با صراحت كامل تعقيب و كالبد شكافي نموده از جريان تعقيب موضوع ما را در جريان قرار بدهد در غير منتظر برخورد افغان هاي مقيم برلين باشد.
رقيه از شهر برلين

>>>   ملا های افغان از شهر برلین و سایر شهر های المان دست اندازی ملای برلین را به یک خان خانم افغان مورد انتقاد شدید وصاحب مسجد را که از ملا احمد زاده حمایت میکند اختار می کنند که هر چه زود تر به این واقعه اسفناک خاتمه بدهد ملا را برای چند ماه مسافرت روان کنند ولی برخلاف صاحب مسجد ملا قاسم اکبر برای احمد زاده وکیل دفاع گرفته و گفته هر طور شده امالا را بیگناه می سازد . حالا در هر خانه و محفل این جنایت این ملا مورد برحث و گفتگو می باشد بعضی ها گفتند عقب این ملا نماز خواندان با این خبر غبر اسلامی است وبعضی گفتند مه نماز را انفرادی می خوانم . بسیار از اشتراک کننده گان مسجد از صاحب مسجد خواهش کردند اگر میخواهد مسجد به شکست مواجه نشود برای مدتی ملای دیگری بیاورد صاجب مسجد می گویند هر کس عقب احمدزاده نماز می خواند خوب وگر نه به مسجد نیاید . این اخرین گپ صاحب مسجد به ملای های شهر برلیم و المان . خدا بخیر کند

>>>   ملاکه بی ناموس نبود٫درحقیقت امر ملا نیست.
ناصر

>>>   ملااگر باناموس باشد٫ درحقیقت خیانت وجفاست در مقابل مسلک ملایی.
ناصر

>>>   خیلی از دوستان تلفونی و یا خصوصی به بنده می نویسند تا زنگ می زنند، که ما تراس داریم که نظریانت مان را در این مورد بنویسیم چوان ما اجازه نشین اقای اکبر هستم احتمال دارد ما را از خانه بیرون کند و یا کرایه ماهانه را زیاد تر نماید . انها نیمی از اشتراک کننده گان را که در مراسم مرکز اسلامی برلین میروند در گروگان خود دارند از طریق این مسجد ماهانه ده ها خانه به کرایه میدهند وضمن کرایه از هر خانه بین ۴تا ۸ هزار یورو پول رشوت برای پیدا کردن خانه می گیرند . هر پناهنده ای که به برلین می رسد ادرس مرکز اسلامی را برای پیدا کردان خانه از دیگران می پرسد انها ضمن اینکه صده ها و اپارتمان دارند حالا ده ها اپارتمان را به اجاره می گیرند و به دو چند و شاید سه چند برای پناهنده گان به اجاره میدهند . حتی این شرکت افغان به سایر شهری های المان تبلیغ می کنند اگر فوری خانه لازم دارید فورا به برلین بیایید . در المان از هرچه بیشتر به خانه نیاز است و پناهجویان افغانی وعرب و ترک برای پیدا کردن ان سر و دست می شکنند : یک اجاره نشین اقای قاسم اکبر خدواند به ایشان سلامت و انصاف بدهد
برلین

>>>   گفته میشود ملا احمد زاده گفته اکر اتهامات آزار جنسی ادامه یابد در برلین نخواهد ماند او قانونا میتواند از طریق مقامات امنیته خود را به شهر دیگری منتقل کند در این صورت این موضوه کمرنگ تر خواهد شد ولی قاسم اکبر می گوید در برلین باشد من بتو کمک می کنم قاسم هراس از ان دارد که اگر ملا احمد زاده از برلین برود مسجد نیز رونقی نخواهد داشت .
حمید برلین

>>>   کاکایم زیاد به مسجد می رود آنها خبر شدند ، که حاجی قاسم مالک مسجد و صد ها اپارتمان ، بخشی از بک اپارتمان خود را که در مرکز شهر برلین موقعیت دارد را به یک بار مشروبات و سکس بار به قیمت زیادی به اجاره داده است چند نفر از بزرگان مسجد به او محترماته گفته اند این مکان نامطبوب به شما که ریس مسجد هستید خوب نیست لطفاانرا به شغل دیگری به اجاره بدهید و چندین بار از او خواهش کرده اند اینک بتشر از دو یا سه سال میشود که او حاضر نشده از این پول ( حلال ) بگذرد و هنوز خود را ریس مسجد می خواند و با سیاست مداران برلین خود را ریس افغانستانی ها برلین معرفی می کنند . این این نوشته او را متوج اشتباه کلان بکند تا بیشتر این رسوایی به علمای افغانستان و المان نرسد . خداوند همه خصوصا جناب حاجی قاسم اکبر را هدایت کند .

>>>   شماری از افغانهای مقیم برلیم میخواهد جای تحت نام مسجد تی اگر کوچک هم باشد پیدا کنند ، تا دیگر نزد ملای رسوا شده به مرکز فرهنگی افغانها در برلین نروند. شماری از ریش سفیدان نزذ صاحب سجد گرفته از او او خواهش نمودند که احتمالا ملا احمد زاده بازداشت شود و یا از المان دپورت گردد آیا حاضری ملای دیگر دعوت کنی تا مردم دوباره به مسجد برگردند . او گفته مسجد را میخواهد به یک ورکشاپ موتر به کرایی بدهد . تا از غم این مشکلات خلاص شود . از طرف دیگر حالا ملا و صاحب مسجد میخواهند برای اخرین باز از این خانم عذر خواهی کنند که شکایت اش را از پولیس پس یگیرد . ملی تاحال معلوم نیست .

>>>   در مدت سال های گذشته چنین دختر زیر سن و یا بالای سن از طرف جوانان پناهنده افغان مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و به زندان های طولانی مدت محکوم شده اند . حالا جای ملای افغان رسیده که در شهر برلین به یک خانم افغان دست درازی کند . کار این ملای نادان میتواند نشانی از ان باشد که حتی خانم های افغان نسز در برلین امنیت ندارند اگر این ملا محکوم نشود و از مسجد اخراج نگردد عدالت انجام نمیشود و شاید ملای های دیگر نیز به فکر چنین تجاوز ها و دست درازی ها شوند .

>>>   حالا ملا احمد زاده برای رد پای گم کردن دست به تبلیغات دیگری زده است . او گفته هزارای سید با او مخالف دارند و می خواهند او را بد نام سازند و این درست دزاری خانم را انها دامن میزنند. او می خواهد برادران هزاره را بین هم به جنگ بیادازد . برداران محترم هزاره لطفا نگذارید این ملای درست دراز اخلاف را بین شما گسترش دهد . اگر متوجه شدید لطفا عقب او نماز نخوانید . خداوند دشمنان اسلام را نابود کند و ملای های منافق را از بن ببرد . وچند کلمه به قاسم خان اکبر لطفا مغازه ای که برای شراب خواری و سکس به اجاره دادی پس بگیر و به کس دیگر به کرایه بده تو که پول را با پارو جمع می کنی چرا از خاطر دو یا سه هزار یورو دست به عمل غیر اسلامی می زنی حالا باید ادرس دقیق این فاحشه خانه را دقیق بنوسیند که از گناه دوری ورزی و دیگر خود کلان شعیه های المان و یا برلین معرفی نکنی در غیر آن تمام کار های غیر قانونی و غیر اسلامی را به همه خواهند نوشت . ایک کاش برادرت وحید جان اکبر مسؤلیت را به عهده بگیرد و تو و هاشم و نبی که خود را فرعون زمان می داند کنار بروید و مردم را راحت بگذارند . وحید جان در بین تمام مردم محبوبیت دارد و جوان با حوصله ۷ مهربان و مسلمان که تمام اعضای خانواده اش با حجاب می باشد

>>>   صداى من را بشنويد اى مردم كه پشت سر اين ادم نماز ميخوانيد هر پيش نمازى مومن نيست او ادمى ....و بى ....است نامش احمد زاده است .
كسانى كه ميگويند صاحب مسجد پيسه به مسجد خرج ميكند در اروپا هر كس بايد ماليات بدهد و همينطور كه من ميدانم ادم پيسه دار است و بايد ماليات زياد در دولت بته و او تجارت خانه را به اسم مسجد وا كرده و دولت كشور المان را بازى ميته از ماليات دزدى ميكند و اگر نميبود در او تجارتخانه را به يك روز ميبستن.

>>>   اين افغان هاي بد بخت كه خود را از شر جنگ وجدال جداكند وطن عزيز خود را ره نموده عازم كشورهاي ديگر ميگردند ولي افغان در هرجا افغان است تا ضرر نرساند ارام نه ميگيرند.
يك مثال ان حاجي قاسم وبرادران ان است.
اينها به خاطر اينكه مشهور شوند در نمازهاي جمعه حلوا تقسيم مي كنند وده ها افغان در انراشتراك و نشان ميدهند كه ما هركاره هستيم.
مسجد داريم -خانه هاي كرأيي داريم-پول داريم وبزرگ و هركاره همه افغان ها در برلين هستيم.
يكي ان پهلوي ملا نشسته دستور شكل و چگونگي تبليغ را ميدهد -دومي ان زره زره مجلس را عكاسي ميكند تا به الماني ها وايراني ها بزرگي وقدرت خود را نشان دهند.
بالاخره به دام حق افتيدند وشرمنده خدا و رسول شدند.
من فكر نه ميكنم بعد ازين كسي براي نماز خواندن به اين مسجد بروند وعقب اين زناكار نماز بخوانند.
موضوع كرايه دادن خانه وجعل و رشوت گرفتن شان هم به گوش دولت المان رسيده وعنقريب دست به كار خواهند شد.

>>>   رقیه از برلین که نام دورغین است تهدید میکند ، که باید نویسنده با صراحت كامل تعقيب و كالبد شكافي نموده از جريان تعقيب موضوع ما را در جريان قرار بدهد در غير منتظر برخورد افغان هاي مقيم برلين باشد. اگر غیرت میبود باید به این ملای بی ادب و بد اخلاق برخورد می شداغار این رسوایی را ملا آغاز نموده و با حکم دادگاه به پایان خواهد رسید خود تان اگر غیرت می داشتید باید به ملا اعتراض می کردید یا شما هم با او همکاسه هستید و یا شریک جرم است . رضایی از برلین مرا در مسجد نیر می شناسند جون هرشب جمعه به مسجد می روم ولی پست ملا نماز نمیخوانم .

>>>   فيصله محكمه آلمان چه شد !!!؟؟؟

>>>   افغانساتی های شهر برلین مجبورا به این مسجد می روند چون مسجد دیگری نیست مسجد دیگری از افغانها در برلین هست ، که بسیار کوچک است ولی باز هم اگر آن مسجد کمی بزرگتر می بود باهم به ان مسجد میرند اقلا در این مسجد از این رسوایی ها خبری نیست . ما ملاهای تحصیل کرده و با دانشی داریم که میشد یکی از انها را به برلین دعوت نمود مانند مسجد بلال در هامبورگ . افراد مسؤلی در برلین نستند که نظر بدهند آیا به مسجد برویم و عقب ای ملا نماز بخواهم اشکالی ندارد و اتین ملا به گفته خودش به عراق رفته تا از کدام ملای بزرگ مجور برای نکاح و طلاق بگیرد آیا نکاح و طلاق این ملا تا زمانیکه دادگاه حکم بیگناهی نکرده مشلی ندارد؟ در ضمن ملا ها برای جذب مردم می گویند که سند ازدواج و طلاق شان رسمی اسن و به دفاتر آلمان رسمیت دارد . در صورتیکه چنین نیشت بهتر است افرادیکه با نکاح نامه و یا طلاق نانه نیاز دارند از سفارت افغانستان در برلین معلومات بگیرنذ که آیا اسناد ملا ها در برلین و یا کل آلمان رسمیت دارد وآیا سفارت افغغانستان آنها را به رسمیت میشناسد ؟ تا پول شان بهوده مطرف نشود
با احترام

>>>   ما دو مرکز فرهنگی افغانهای مقیم برلیم دارم ، که در حقیقت هیچ کدام شان فرهنگی نیستند . مسایل فرهنگی عبارت از مراسم شهر و ادب یاد آوردی از شعرای نامی افغانستان ازجامی گرفته تا خواجه عبدالله انصاری و از امیر علی شیر نوایی تا خلیل الله خلیلی و ده ها شاعر ونویسده دیگر می توان شبی را بخ این مناسبت ها برگذار نمود وای اصلا این این حرف ها خبری نیست این مرکز گاهی مسجد است و گاهی مرکز فرهنگی افغانها . اصلا چون پر المان به نام مسجد مجوز نمی دهند ، بنام مرکز فرهنگی مجوز می گیرند و بعدا فقط مسجد است و ملا گاهی هم مسؤلین المانی محلی را با خانم های شان دعوت می کنند که نشان دهند ایجا چقور مهم است و احتمالا کمک بگیرند ناگفته نمایند که در این مسجد خانم های المانی سر برهنه اجازه دارند بیاید . اگر امکانی بوجود آید خیلی از مهاجران مقیم برلین شاعر و نویسنده هستند . در مسجدی که ملا دست دراز امانت کند ، از این بهتر نمیشود ( بهتر است نام این مرکز را محل اجاره خانه نام نهاد )
اسلم برلین

>>>   مرکز معاملات قاسم اکبر در برلین
خانه های کهنه ولی ارزان به قیمت های مناسب به گرایه داده میشود در مورد بخشش خانه لطفا فرد دیگری که بشما عمرفی می شود بین ۴ تا ۶ خودتان میدانید .
البته این خانه ها مشکلاتی هم دارد مانند رتوبت ، سقف اش گاهی نم دارد و کمی آب چک می کند ، نل آب آشپزخانه هم کیک است . بعضی از پنجره هایش خوب بسته نمیشود و گاهی باد میاید . زنگ خانه هم گاهی جواب نمی دهند لطفا اگر از این خانه ها گرفتد ، زیاد به دفتر ما زنگ نزنید، که کسی وقت ندارد که بیاید و تعمیر کند . در شهری که خانه کم باشد مردم مجبورند ، هر خانه را بگیرند هر کس از خانه های ما شمایت کرد ضرف دو هفته از خانه اخراج می گردد چند رزوی برایش وقت میدهیم تا در مسجد بخوابد تا حانه دیگری به همین خصوصیات برایش پیدا شود . به دیگران نیز تبلیغ نماید
خدمت گار شما قاسم

>>>   ملا احمد زاده ترا بخدا از این کارها دست بردار حالا میخواهی پفرقه و دشمنی بن هزاره های سید و وغیر سید بر پا کنی و از طرفی به غزاباش ها می تازی آقای سید جواد قاری را از مسجد برلین راندی و اقای نوری قندهاری قاری مسجد که به لحجه ای قندهار بسیار زیبا میخواند او را چنان نا راحت کردی با چم گریان از برلین خارج شد . تو روی منبر ( رسوال الله ) نام افرادی که با انها به گونه ای خوب نیستی نا سزا می گوی . اگر از مردم خجالت نمیکشی از خودت خجالت بکش این دست درازی تو به هانم افغان در برلین بدون جزا نخواهد ماند . و قاسم و برادران در مورد عذا برای مراسم فاتحه کمی انصاف داشته باشید برای هر غذای معمولی هست یورد که برای شما دو نیم یورو بیشتر خرچ ندارند شما به کسی هم اجازه نمیدهید که خود شان اشپیر و لاوازم خورواکی را بیاورند اخر ظلم هم حد و اندازی دارد از خدا بشرمید

>>>   من از افغان پیپر تشکر می کنم که عکس و نام ان را نشر نمیکند چند مرتبه خواستم با برادرم در برلین از طریف فیس بوک چیزی بنویسم ترسیدم که مرا از خانه شان به عنوان اجازه نشین خارج کند حالا همه از طریق شبکه ای خبر گزاری افغانستان می نویسند . این برادران اکبر رحم ندارند خانه من یک ماه است رطوبت دارد هر چه برای شان زنگ می زنم که کسی را بفرستند که ببیند چرا دیوار نم می زند ولی هیچ کدام از برادران به تلون می جواب نمیدهند در صوریکه شرکت های دیگر ضرف دو یا سه روز کسی را برای ترمیم میفرسند من از روزیکه خانه شما را اجاره گرفتم تا حال بدوم مشکل نبوده بیشتر از ۳ سال است اجاره نشین شما هستم خدواند به من رحم کند و برای شما انصاف بدهد

>>>   من کمک آشپز مرکز فرهنگی افغنها که ملا احمد زاده ملا آن مسجد است هماری دارم در این چهار هفه گذشته مراسم فاتحه کمتر نسبت به سابق دراین مسجد صورت می گیرد و افغانها به مساجد ترک ، عرب و ایرانی ماتجه خود را می گیرد از احمد زاده به مسران نماز جنازه نیز کمتر دعوت می شود این نشانده آن است که دست دازی ملا احمد زا ه به یک خانم افغان تآثیر خود را کرده است اینکه چرا ریس مسجد آقای قاسم اکبر هنوز پست ملا را گرفته است معلوم نمی باشد . راجه به غذای مراسم فاتحه میگوید هر غذا برای مراسم فاتحه به هیچ عنوان بیشتر از ۳ یورو نمی شود ، انها ۸ یورو می گیرند که گاهی برای ۴ صد تا۵ صد نفر و گاهی هم بیشتر غذا آماده میشود که فقط برای غدا بیشتر از ۱۵۰۰ یورو فایده دارد ، پول اجازه مسجد و قارس ها جدا است هر چه مردم خواهش میکنند یول غذا را کمتر بگیرد که ما پناهنده هستیم قبول نمیکنند حلا اکثر بفکر جای بزرگتر که گنجایش ۳۰۰ نفر یا بیشتر را داشته باشد پیدا کنند انها میگویند فقط یک گدام زیر زمینی هم باشد خوب است .

>>>   خوب شد حد اقل رسوايي در مسجد- يك رسوايي مهم ديگري را هم برملا ساخت كه بدترين كيفيت خانه هاي كرأيي اين اقايون ميباشد،
انها ان جنان قدرت در نهادهاي حكومتي المان انهم وسيله نشان دادن صدها نمازگزارن ( فرهنگيان) بيدا كرده اند كه صداي هـيچ كس در انجا شنيده نه ميشود.
اخذ كرايه گذاف وبالا بردن كرايه هر دو سه سال بعد به نام ترميم ومركزيت خانه ها مردم را به فغان اورده اند،
كسي شايد نه باشد كه درين خانه هاي نم دار ومرطوب از صحت كامل برخور دار باشد.
حالا انشاءلله اسنادي دست امد كه ميتوان انرا در محاكم المان نشان داد كي يكي و دو نه بلكه اكثريت مردم از اين خانه هاي مجبوري مريض شده اند وبايد از ان جلوگيري گردد،
سيد بهاءالدين از برلين

>>>   خبر های از اجماع مسلمانان افغانستانی هامبورگ ، کلن ، ودیگر شهرهای المان می رسد ، که انهای برای رفع این مشکل با هم چندین جلسه حضوری و تلفونی داشته ، که باید این رسوایی دست درازی به یک خانم افغانستانی کم شده و بالاخره از بین برود وتها به این نتیجه رسیده اند ، که این ملا به چنین اتهامی باید از برلین خارج شود و به شهر دیگری المان برود یا از کارش در مسجد استعفا بدهد راه دیگری وجود ندارد و اگر این موضوع به نتیجه دادگاه و احتمالا مجرم شناختن این ملا بیاجامد رسوایی بزرگی بین مسلمانان افغانستان بوجود خواهد امد که جمع کردن ان بسیار مشکل خواهد بود و احتمالا فعایت مسلمانان افغانستان را در المان بسیار محدود کنند . این موضوع با خود جناب احمد زاده مطرح شده و گویا او فبول کرده است ولی آقای قاسم اکبر سخت مخالف ان است که به مرکز ما که در آن سرمایه گذاری شده است از بین برود . همین حالا مقامات عدلی و قضای برلین پس از شکایت این خانم به دادگاه متوجه رفت و امد افغانها در این مسجد شده اند و از آن هراس دارند که مبادا بین مخالفان و موافقان احمد زاده ملای برلین زود وخوری صورت گیرد که برای پولیس مشکل ساز باشد نام قاسم اکبر در مورد مسجد و پول های که در این مسجد خرج میشود و دادن صد ها خانه به پناهجویان افغان مورد کنترول مقامات برلین شود . چون گفته میشود کمک های نقدی از خارج ار برلین به این مسجد میرسد . خداوند به همه ما رحم کند و این رسوایی رااز ما دور نماید .

>>>   کسی که زیر پوست احمد زاده خزیده است همه هاشم پر گپ است مه اکر مکریفون را به دست گرفتن باید چند نفر به زور مکرفیون را از او بگیرند این هاشم پر گپ که هر چه به زبانش امد میگوید و گاهی هم معزرت می خواهد با احمد زاده یک دست شده می خواهد علیه این خانم دست به اقدامات خشونت باری بزند ، گفته شده هر کس این زن را وادار به سکوت کند برایش جایزه می دهد این هاشم هم معاملات خود را دارد برای اجازه خانه اش او نیز گفته میشود بین ۹۰ تا صد خانه کرایی دارد . هاشم حالا جنگ بین سید و غیر سید هزارده ها را با احمد زاده تعقیب میکند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است