این است مفهوم "امپیریالیزم خونخوار"...!
این بد صفتان خون آشام همان هایی اند که سال ها است زیرنام فرشته های دموکراسی سرزمین من و تو را جولانگاه قتل و کشتار نموده اند ولگدمال نموده اند و بخاطر آرامی خویش از هیچ جنایتی هم روگردان نبودند و نیستند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ کد خبر: 162123 منبع: پرینت

این است مفهوم "امپیریالیزم خونخوار"...!!
(تاجران خون و بدبختی)
و اگر دیروز به حرف مکتب مارکس که امپیریالیزم را یک نظام خونخوار میپنداشتند باور نداشتید و آنرا به تمسخر میگرفتید؛ حالا در نزد چشمان تان در رو روشن این عاملین سیه روزان جهان خود این را به زبان رسآ اعتراف میکنند.

توجه کنید وقتی وزیر تجارت یگ کشوری چون امریکا به اسم ویلبر راس همچون درنده های عصر بدون درنظرداشت احساس و عطوفت انسانی و به شکل بیشرمانه می آید میگوید که:
"شیوع ویروس کشنده کرونا در چین می‌تواند برای اقتصاد آمریکا خوب باشد "
و به ادامه میگوید: فکر می‌کنم این امر به تسریع بازگشت شغل‌ها به آمریکا کمک خواهد کرد."
دقیقآ این طرز دید تنها وتنها به معرفی نمودن خصوصیات یک نظام فرسوده خونین که هدف اش شکار بیشتر و خون بیشتر که که کلاسیکان علم و معرفت تاریخ قبلها به این اتکا کرده بودند چیز دیگری بوده نمیتواند.

آیا این دیدگاه غیر انسانی حدس و گمان های اینکه امریکا در عقب استفاده بیولوژیکی کیمیاوی ویروس"کرونا" قرار دارد تقویت نمیکند و مارا به همان به حقیقت پی بردن ابهام نزدیک نمیکند؟

بلی هموطن عزیز!
زمان همه چیز را همچون آیینه صاف وروشن بازگو میکند؛ فراموش نکنید که این بد صفتان خون آشام بقول معروف مشت نمونه خروار همان هایی اند که سال ها است زیرنام فرشته های دموکراسی سرزمین من و تو را جولانگاه قتل و کشتار نموده اند ولگدمال نموده اند و بخاطر آرامی خویش از هیچ جنایتی هم روگردان نبودند و نیستند.

دقیقا این وطن را در تاریکی بی سرنوشتی فرو برده اند و هنوز که هنوز است هیچ سوراخ امبد و روشنایی دیده نمیشود. از همه جالب اینکه یک خون آشام دیگرش به اسم "جوبایدن" معاون رییس جمهور اسبق امریکا بعد از اینهمه بربادی ها تازه سخن برلب کشود و از خواب بیدار شد و آنهم بخاطر مصرف تبلیغات انتخاباتی و میگوید: "هیچ امکان ندارد که افغانستان به کشور یکپارچه و متحد تبدیل شود.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امپیریالیزم
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   نکتایی که به گردن آویختی از همان مردم است!

>>>   افغانستان یک ملتی است که در آن ملیت های مختلف با زبان های مختلف زندگی میکنند که از آن جمله دوزبان آن یعنی پشتو و دری زبان رسمی این کشور میباشد.
درین کشور یک ملیتی بنام ملیت پشتون از قرون متمادی.منحیث برادر بزرگ رهبری این کشور را بدست گرفته است.
دیگر ملیت ها که شامل برادران کوچک هستند و عبارت از تاجک و هزاره و ازبک هستند،در زمانهای قدیم در رهبری دولت وجود نداشتند،اما بعد از سال ۲۰۰۲ میلادی.به شکل نمایشی چند چوکی برایشان داده شده است،اما از قدرت واقعی برخوردار نیستند.
نا گفته نماند که این کشور از یک برادر بزرگ یعنی پشتون ها و برادران کوچک یعنی تاجک ها و هزاره ها و ازبک ها و بلوچ ها و غیره تشکیل شده اند،که خواهر ندارند.
اما خودشان میگویند که در دین ما برای زنان نیز حقوق داده شده است که عبارت از مهر(یا قیمت خرید)،نان و لباس است.

>>>   افسوس که مردم ما آنقدر در جهل افکار و باور های اسلامی فرورفته اند که از یکطرف توانایی فکری خودرا از دست داده و از طرف دیگر هم احساس و توانایی حق خواهی برای خود را باخته اند. کشور به طور کلی و بیسابقه در معرض نابودی قرار دارد و جاسوسان و وطنفروشان به مردم وعده های بهشت و حور میدهند. خیلی درست است که امپریالیزم خون آشام و سگهای زنجیری شان بدون منافع غیر انسانی شان به چیزی دیگری فکر نمیکنند.

>>>   پیش از آمدن انمریکا افغانستان چی بود که حالا نیست ،همیشه یک کشور بدنام عقب مانده فقیر وگوائی گر وزیر اثر کسی بوده،

>>>   خدا اى جوارى ره بريان كنه ! الهى آمين
اين دعاى مادر كلانم است و جوارى نامى است كه به ترامپو داده است.

>>>   از قدیم الایام خصوصیت افغانهاست تازمانی چاپلوسی وبوت پاکی خارجی هارا میکنند که پول وافر برای شان برسد وقتی دیدند دیگر پولی نیست ویا کم شده یا احتمال رفتنش است آنانیکه همکار وهمفکر اوبودند بیشتر از دیگران اورا تخریب وتخریش میکنند حالا هرکس کوشش میکند بیشتر امریکارا مذمت کند

>>>   اقای صفوی!
نظریه وتیوری چیزیست وپرکتیک وعمل چیزی دیگر درست است که امپریالیزم جهانخوار غرب در پی منافع وجمع ثروت دیگران است ودرین راستا از هیچ نوع مظالم وجهانخواری وخونریزی دریغ نمی ورزدولی سوسیال امپریالیزم شرق هم گاهی دست حریف را از پشت می بنددودر کشتار وبیداد ملت ها از هیچ نوع جور وجفا وقتل وکشتار دریغ نه ورزیده است یکی از دیگری بد وخون اشام تر میباشند امروزه تباهی وخون اشامی را که روسها در سوریه ودران زمان کمونیستها واشغالگران روسی در افغانستان وسایر کشور ها وحتی استالین ولنین در حق طبقه ای کارگر ان وقت انجام داد اگر از مجاور بوش واوباماوترامپ زیاد نیست کم هم نبود وملیونها انسان را دران عصر زیرتوده های خاک سیه نمودندزیرا وقتی انسان درنده خو گشت وقلبش به کشتار جمعی عادت کرد دیگر ایدیالوژی وهیچ نوع عقیده ومفکوره نمیتواند جلو اورا بگیردبهتر است بنی نوع بشر رابه دوگروه وطایفه بخش وتقسیم نمود انسان وانسان نما وخداوند نجات بدهد ازان نوع دومش که هیچ درنده ای به گردش نمی رسدتاسف بار تر این که انهای که یگ زمانی داد از مبارزه علیه امپریالیزم می زدند یکسره ودر بست امروزه در خدمت انها قرار گرفته توگوی دران زمان وحین مبارزه شعار های توخالی را وسیله ای رسیدن به منصب میدانستند چون ازان طریق نتوانستند به هاهداف خویش نایل ایندکنون کوتاه ترین وسیله را برگزیده اند وبا امپریالیست ها یکجا در کشتار ملت عزیز ماهمنوا گردیده اند
گل نبی عیدی زاده

>>>   به این جمله وزیر آمریکایی توجه کنید "شیوع ویروس کشنده کرونا در چین می‌تواند برای اقتصاد آمریکا خوب باشد "

من در روزهای اول شیوع این ویروس گفتم کار آمریکاست برای کنار زدن چین چون چین دومین قدرت اقتصادی دنیا بعد از آمریکاست جینی ها به دلیل جمعیت زیادشان سالهاست که خوراکشان حشرات و ...است و اگر قرار بود بیمار شوند سالها پیش میشدند این ویروس درست در آغاز سال نوی چینی کار آمریکا بود برای ضربه زدن به اقتصاد چین

البته از آمریکا که به ژاپن حمله اتمی کرد و به ویتنام با عامل نارنجی حمله کرد از تروریستها در عراق و سوریه و یمن و لیبی حمایت کرد عامل ایجاد طالبان و القاعده و داعش بود به گفته هیلاری کلینتون ، چینین رذالتی بعید نبود خدا آمریکا را نابود کند ان شاءالله .
تا بحال دعا میکردیم خدا شر آمریکا را از سر خاورمیانه کم کند حالا باید دعا کنیم خدا شر آمریکا را از سر آسیا و شمال آفریقا کم کند شیطان شرف دارد به آمریکا .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است