ارگ تسلیم شد، آتش بس نه، کاهش خشونت
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۲    ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ کد خبر: 162169 منبع: پرینت

بعد از صحبت تلفنی وزیر خارجه آمریکا با سران حکومت وحدت ملی کاهش خشونت مساوی آتش بس گردید!

ارگی ها طوطی گونه تکرار می کردند که هرگز کاهش خشونت را نمی پذیرند و شرط ارگی ها برای مذاکره با طالبان پذیرش آتش بس از جانب طالبان بود، ارگی ها می‌دانستند که طالبان به خاطر مذاکره با ارگی ها آتش بس را قبول نمی کنند فقط با پیش کش نمودن طرح آتش بس فکر می کردند، مذاکرات طالبان با آمریکایی ها را سبوتاژ نموده ناکام می نمایند و از این طریق در ارگ باقی می مانند.

شاید خوانندگان محترم اطلاع داشته باشند که ارگی ها همواره از آمادگی بدون قید و شرط خواهان مذاکره با طالبان بودند و طالبان حاضر نشدند با ارگی ها مذاکره کنند، هنگامی که دریافتند آمریکایی ها دارند با طالبان در مرحله نهایی مذاکرات قرار دارند شرط و شروط را به خاطر ناکامی مذاکرات مطرح کردند.

تلفن مایک پمپیو با سران حکومت وحدت ملی مبنی بر اینکه در مذاکرات پیش رفت جدی صورت گرفته است، به ارگی ها گوشزد شده است که آمادگی برای تحولات داشته باشند و آمریکا با طالبان به زودی تفاهم نامه را امضا می کنند، در اینجا است که ارگی به صورت ناگهانی لحن خود را تغییر دادند و کاهش خشونت را با آتش بس مساوی دانستند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
کاهش خشونت
نظرات بینندگان:

>>>   واقعیت امر همین است اگر در مقابل امریکا ایستاد شوند نان شان را برای یکماه قطع میکند و در نتیجه همه ایشان از ارگ گرفته تا گمرکات را تخلیه و شب هنگام به کشور های دومی شان فرار می کنند.

>>>   هر چه که خیر مردم نجیب ورنجیده افغانستان باشد همان شود ،نه ارک مهم است و. نه قصر سپیهدار ونه طالبان ،انچه ارزش دارد صلع و صفا برای مردم با عزت مردم افغانستان است
عبدالله ریحان

>>>   تمامی نوکران و غلامان حلقه بګوش بشمول ارګيها آنچه ميګويند که از طرف بادار و مالک قبلاََ ديکته شده باشد ، اينها در خانه های خود هم حق اوليترا به بادار و مالک ميدهند ، به همين سبب در خانه های شان اطفال چشم سبز و چشم آبی به کثرت ديده ميشود .

>>>   عبدالله ریحان
مردم افغانستان به حد خودت کودکانه فکر نمیکنند.

>>>   مگر فکر می‌کنید که اشرف غنی اختیار داشته باشد که تصمیم بگیرد؟ او یک دست نشانده سرا پا در خدمت است و هر آنچه بادار امریکایی‌اش بخواهد همان میشود، این یک حقیقت تلخ است که هر افغان از کودک تا بزرگسالان میدانند.

>>>   با یک تیلفون وزیر خارجه امریکا خط سرخش به خط زرد بویناک تبدیل شد.
گناهش نیست، این هم از همان لافوک های است که گفته بود ما شیر هستم شیر.
درررت

>>>   ارگ تسلیم نشد تسلیم بود مگر این ارگ بدکار وبدنام وقصر سپیدار گم نام وبی نشان از اسمان افتیده اند اینها را اورده اند تا برنامه های انها را تطبیق نمایند البته تاحدی برای استفاده جوی وسوی استفاده ازادی عمل دارندو تا جای نوبت خدمت به ملت میرسد دست وپاهشان بسته است اینها همه بخاطر بی وطنی وبی فرهنگی وتباهی اقتصاد ملت وکشور امده اند وبه تعبیر دیگراورده شده اند
گل نبی عیدی زاده

>>>   مگر یک حکومت مزدور و غلام میتواند از امر بادارش سرپیچی کند ، غنی فاشیست و متعصب چنان زهر خند میزد به وزیر خارجه امریکا که تو گویی غنی پسر و او پدرش است.
کوه کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است