حضور حزب التحریر را در پنجشیر جدی بگیرید
عربستان سعودی بانکدار مالی و سیاست گذار دینی حزب التحریر است. رهبر و دفترش در انگلستان است. حزب التحریر تصمیم دارد انتقام کشته شده های اعراب القاعده و طالبان را بگیرد 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۱    ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ کد خبر: 162198 منبع: پرینت

حزب التحریر که مرکز رهبری آن در لندن است حوزه نفوذ اش را در شمال شرق بدخشان، تخار، قندوز، پنجشیر و شمال غرب در بلخ و حتی در داخل کابل گسترش داده است.

گزارشات مشعر است که فعالان حزب التحریر اوراق تبلیغاتی را در پنجشیر پخش کرده اند که ضمن فرمان پوشش حجاب به زنان، تجلیل از نوروز و ظاهرشدن زنان دختران به لب دریا و خوشی و خنده حرام و منع شرعی شده است.

حضور فعال حزب التحریر در پنجشیر مرکز مقاومت ملی، خیلی خطرناک و دارای پیامدهای ناگوار است که یکی از آن پیامدها مسلح شدن القاعده و طالبان در داخل پنجشیر است و تحت فشار قرار گرفتن دوستداران و هواخواهان شیهد مسعود و منزوی ساختن آنها در منطقه و کنترول آرامگاه قهرمان ملی و منع کردن مردم از رفتن به مزار شهید مسعود در یک فتوای فقهی.

پنجشیر که در دهه های 80 و 90 قرن بیستم، دژ تسخیر ناپذیر مقاومت ملی بود، پس از ترور خونین قهرمان ملی و پیامد های بعدی آن که امریکا افغانستان را اشغال کرد و سیا با جوال های پول به پنجشیر رسید، سوداگران جهاد پشت به آرمان های بزرگ مسعود کردند. پول و مقام گرفتند. تمام سلاح کوت های پنجشیر را در بدل پول نقد از خلیلزاد نماینده جرج دبلیوبوش، به اردوی نوتشکیل ساخته امریکا و ناتو تسلیم کردند و شرکت سازی و شهرک سازی و تجارت و دلالی براه انداختند.

پنجشیر زمان مسعود که یک پارچه منظم و با دسپلین و اخلاق اسلامی بود، امروزه پارچه پارچه در قوم و سمت در تفرقه شده است.
جزایر قدرت در پنجشیر سکوت کرده اند. دلالان مافیای مواد مخدر جوانان پنجشیر را به زهر سفید و سیاه معتاد کرده اند. پنجشیر غرور آفرین، از درون بیمار است. دستانی کار می کند که در ترکیب قومی پنجشیر تغییرات داده شود. حتی چندی پیش مافیای منطقه در پی دزدی کردن یگانه نشانه بازمانده از مسعود، یعنی موتری نظامی که از آن استفاده می کرد، شدند که موفق نگردیدند.

دستانی که از خارج و داخل یکی شدند که مسعود را حذف کنند، حالا در وجود حزب التحریر سرمایه گذاری کرده اند که در خم و پیچ توطئه ها در یک فتوای شرعی ساختمان گنبد و مناره آرامگاه مسعود را تخریب کنند و انتقام کشته شده های اعراب القاعده و طالبان را بگیرند.

در جولای 2005، مسلمانان طرفدار حزب اسلامی ازبکستان در ایالت اندی جان ازبکستان قیام خونین را براه انداختند تا دولت را سرنگون کنند. ارتش ازبکستان به شدت عمل کرد که هفتصد نفر از مسلمانان کشته شدند و هزارها نفر بازداشت گردید. دولت ازبکستان اعلام کرد که در عقب شورش اندی جان حزب التحریر که رهبر و دفترش در انگلستان است، قرار دارد.
دولت ازبکستان از امریکا خواست که قوایش را از ازبکستان خارج سازد. دولتمردان ازبکستان حزب التحریر را تروریست خواندند و با لندن در تماس شدند که دفتر و دیوان حزب التحریر را بسته کنند.


محمد صدیقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حزب التحریر
پنجشیر
نظرات بینندگان:

>>>   هشدار به مجاهدین نسل اول و دوم و سوم پنجشیر
لطفن بیدار شوید و از حضور خوارج زمان در پنجشیر جلو گیری کنید.
مدارس سنتی و علمای محلی باید جلو تبلیغات زهر آگین این خوارج زمان را بگیرند و به مردم تفهیم کنند که این ها زیر نام دین هدف سوزاندن ریشه دین را دارند.
حزب تحریر یکی از عوامل ترور قهرمان ملی است و ریشه های این حزب را باید در پنجشیر سوختاند تا جلو بربادی افغانستان گرفته شود.
پنجشیر مرکز سقل ثبات افغانستان و گهواره مقاومت در مقابل تجاوز های سرخ و سیاه بوده و است.
جوانان مجاهد پنجشیر باید آگاهانه در مقابل تحریکات این موج استعماری و استحماری نباید فرصت جولان در این دره شیران پیدا کند چون با شیوع میکروب حزب تحریر نه تنها جسم وطن معیوب میشود بلکه روح و روان جوانان این کشور یک سره در اختیار مراکز کنترل دستگاه های جاسوسی جهانی قرار میگیرند و در نهایت مثل القاعده و طالب و داعش برای دست یابی اهداف سازمان های جاسوسی جهانی در کشور های مختلف قربانی میشوند.

حزب تحریر در تبلیغات خود به دنبال احیای خلافت اسلامی است اما نه رهبری اش معلوم است نه منبع تمویل اش معلوم است نه خلیفه نام نهادش معلوم است و نه هم برنامه های آینده اش و نه هم استراتژی تطبیق اهدافش .
اعظا فقط گوسفند وار باید دستور مافوق را بپذیرند و معلوم نیست که منبع استخراج احکام شان بر گرفته از کدام مکتب فقهی یا مذهب اسلامی است.
مردم افغانستان مسلمان هستند وپیرو مذاهب سنی و شیعه و در روش دینداری خود روش اعتدال که سنت پیامبر اسلام است را پیروی میکنند.
دره پنجشیر هم جزء خاک افغانستان و مرکز اسلام معتدل است و در این دره هیچ نوع افراطیت را اجازه رشد نمیدهند.

>>>   جناب شما که بسیار شوقی بی حجاب شدن زنان پنجشیر هستین وبسیار خفه هستین که چرا مردم با غیرت باقیمانده پنجشیر نمی ماند پنجشیر را حریفان پنجشیر جای بسازد که زنان لب دریای ان آب بازی وعشق فروشی کنند،بفرمایین فامیل خودتان پیش درایین،یک کمی با غیرت در پنجشیر مانده ان را هم بنام تحریری ونمیدانم چی وچنان از بین ببرین.

>>>   اقای صدیقی ... در این جای شک نیست که پنجشیر و همانند پنجشیر صد ها دره و دهکده در افغانستان با باشندگان سلحشور ان وجود داشته و دارند که در طول تاریخ افغانستان حماسه افریده اند. ببرک کارمل از جمله رهبرانی در افغانستان بود که خلاف برتری جویی یک ولایت بدگری و یا تعریف های اغراق امیز یک وادی نسبت به سایر نقاط کشور موضعگیری داشت و هدف و این بود تا به همه حال سازد که مردم افغانستان بدون موقعیت جغرافیایی همه یکسان اند. بعد از سقوط امین بخش خلقی های حزب دموکراتیک خلق افغانستان در صدد ان بودند و بالای حزب فشار هم وارد کرده بودند تا مجسمه ای نورمحمد تره کی ساخته شود که کارمل در جواب شان گفت که در افغانستان عنعنه ای مجسمه ساختن رهبران وجود ندارد حالا هم عنعنه ای تبدیل کردن مزار احمد شاه مسعود بزیارت شاه ولایتمااب که در تباهی و بربادی افغانستان خواسته یا ناخواسته نقش داشت عمل بیخردانه است. متن نوشته های تان فقط در جستجوی پنجشیرزیبا و مسعود قهرمان است که این خود نمایانگر منطقه پرستی عظمت طلبی میباشد و فراموش کرده اید که نیمی از ولسوالی پنجشیر در دولت جمهوری افغانستان کار میکرد یا سرباز بودند یا افسر یا مامور ملکی یا تاجر بودند که شما میدانید تمام پرزه فروشی های کنار جاده ای میوند در کابل از پنجشیری ها و بخصوص از خینجی ها بود از پنچر مینی های کابل که تمام منطقه ای سرای شمالی در کابل را گرفته بود بگذریم. و این خود نمایانگر حمایت اکثریت پنجشیری ها از دولت وقت بود.شما از ان حراس دارید که قبر مسعود به هوا پرانده نه شود ولی از این هراس ندارید که اگر القاعده در پنجشیر مسلط شود چه روزگاری بر مجموع مردم و چه روزگاری بر پروسه ای تعلیم و تربیه که هم اکنون در پنجشیر به پیش میرود خواهد امد؟؟؟
اقای صدیقی شما در قسمتهای اخیر نوشته ای تان متذکر شده اید که حزب التحریر در ۲۰۰۵ در ازبکستان در اندی جان فعالیتهای خونین را براه انداختند که توسط دولت تروریست خوانده شده و سرکوب شدند. خدمت شما عرض کنم که من هیچ فرقی بین اخوانی ها ی هفت گانه و هشتگانه ای افغانستان و حزب التحریر نمیبینم ... این احزاب از روز تاسیس شان پنجاه سال قبل تا به امروز در خدمت پول و سرمایه بوده اند و میاشند و ما شاهد بربادی افغانستان بنام دین بوده ایم که مسعود شما نیز بخشی از این تروریستها بود... دولت کنونی ازبکستان که سرکوبگر اخوانی ها است همان کمونیستهای دیروز شوروی سابق اند و شما موضع دولت ازبکستان را بر علیه
تروریستان اخوانی تایید میکنید در حالیکه جمهوری دموکراتیک افغانستان در سال 1980جنگ را بر علیه اخوانی های افغانستان که کدام تفاوتی با حزب التحریر ندارند اغاز کرد که با اعلان جهاد توسط ربانی و گلبدین و مسعود و صد ها دزد و رهزن داخلی و ایرانی و پاکستانی و امریکایی مواجه و سر انجام سقوط کرد و حالا هم نتیجه اش را به سر مشاهده خواهید کرد که چگونه قبر مسعود به هوا پرانده خواهد شد و شما و داکتر عبدالله هم تماشاگر خواهید بود.
فخر اهنگر

>>>   دکتور نجیب الله شهید انقدر روی مشی مصالحه ای ملی تاکید کرد که به اصطلاح وطنی ما مو در دهنش سبز کرد و بار ها مسعود را برای صلح و ختم برادر کشی دعوت کرد اما کجا عقل سلیم در بدن سالم . انزمان همه ای اشرار روی خر تکبر سوار بودند و مست از کشتار ها وراکت زنی ها بر مردم کابل بودند و انقدر مدهوش بودند که ندای صلح به گوش نمیرسید....
تاریخ شما جهادی های نامنهاد را محکوم کرده و میکند تاریخ شما دزدان قرن بیست و بیست و یکم را به دادگاه خواهد کشانید ...چندی پیش از قتل پسر محقق خبیث خبر شدم و عکس های فامیل و پسران این دزد را دیدم فکر کردم که از چند پشت اینها محمد زایی ها اند زیرا جنگ های افغانستان این ارازل و اوباش را ملیونر ساخت و یک عده مردم کم شعور تاجیک و پشتون و هزاره هنوزهم در عقب این خودفروشان روان اند.
صدیقی صاحب انچه شما میگویید هنوز اغاز فلم است امریکایی های که شما را بر مسند قدرت نشاند بزمین هم میزند و بجای شما طالبان و التحریر و دگر سگهای زنجیری را جابجا خواهند کرد و باز سالهای دگر مردم بنام اسلام بار سنگین را بدوش خواهند کشید ...
کابلی

>>>   باتایید نوشته آقای فخر آهنگر من هم از آقای محمد صدیقی دارم آیا بخاطر تحقق بخشیدن نوشته شما محترم امکان این می رود که رهبری جعمیت ( آقایان نور , قانونی , اسماعیل , برادران مسعود باز مندگاان فهیم از ملیارد ها سرمایه باد آورده صرف نظر نمایند ؟

>>>   حزب التحریر نعمت الهیست برای مردم مسلمان افغانستان که قدرش را باید دانست‌ و حمایتش باید کرد‌
نعمتی که مردم ما را از بدبختی های تعصبات قومی، زبانی و مذهبی می رهاند وبسوی حق و حقیقت رهنمون میشود.
بدخشی

>>>   فخری آهنگر به ذات اقدس قسم است از شما طایفه کرده پول پرست وبی هدف و ذلت منش در کره زمین نیست،شما بخاطر مزدوری روسیه کمونیست شدید کشتارها کردید،باز بخاطر چین شعله ی مزدور شدید،باز بخاطر امریکا کاپیتالیستک شدید،خلاصه هر که جاسوس بکار داشت شدید،حالا دنبال چند باغیرتی که اگر نباشند خسربوره مست فاشیزم میشوید گرفته وانرا بنام اخوانی تحریری وغیره گرفته اید،چرا اینقدر عاشق تن فروشی هستید،ای از مسلمانی بریده ها.
اسد خنجی

>>>   محترم اسد خنجی....
شاید تاریخ رشد اقتصادی شما خنجی ها را من بهتر از شما بدانم. به هر حال تا جان به تن دارم بر ضد اخوانن المسلمین نه اسلام خواهم نوشت و همیشه تشت رسوایی این تیکه داران دین را بر ای مردم و بخصوص نسل جوان از بام پایین خواهم انداخت و بخصوص از احمدشاه مسعود و همفکرانش را.من یکایک جلادی گری های فاشیست مابانه ای جهادی های شیعه و سنی را همیشه افشا خواهم کرد.
کمونیست و حزب کمونیست واقعی بعد از کمینترن تا کنون در جهان وجود نداشته و ندارد. اگر کمی کله ای تانرا به کار بیاندازید هیچ گاهی چپی های واقعی و چیز فهم ادعای کمونیست بودن و اعمار کمونیزم را در افغانستان نه کرده اندهمانطوریکه در طول تاریخ اسلام بعداز دوره ای خلافای راشدین تا به امروز تاریخ نمیتواند یک شاه واقعا مسلمان را برای جهان اسلام نام ببرد.من میدانم که شما ازرده خاطر و شاید یک اخوانی باشید ولی حقیقت همین است و مشکل شما اخوانی های فروخته شده و شکست خورده این است که هر کسی واقعیت های تلخ جنایات شما را در طول تاریخ بر ملا سازد بر او چسپ کمونیستی میزنید و توهین و تحقیرش میکنید..
جالب این است که به جز شما که از پنجشیر استید و شاید هم در چپاول و غارت ثروت ملت یعنی استخراج سنگ زمرد دست داشته باشید دگر هیچکسی از نوشته ای اقای صدیقی دفاع نکرده است.
تاریخ در طی چند دهه ای اخیر به من اموخت که شما و امثال شما چگونه برای کسب قدرت و گویا دفاع از اسلا م جنایاتی را مرتکب شده اید . مردم کابل جنایات شما را از جهت براه انداختن انفجارات فیر راکتها ترور در سالهای ۱۹۸۰و بخصوص جنایات شورای نظار در جنگهای کابل ۱۹۹۲ تا هنوز بخاطر دارند . جنایات اعضای شورای نظار در چور و چپاول اهل هنود در منطقه ای کارته پروان تجاوزات جنسی بر زنان و دختران و حتی پسران اهل هنود و اهل سیک در حصه دوم کارته پروان منطقه ای زیر باغ بالا در کابل ...ایا غیرت همین است؟؟؟ لست جنایات شما خیلی ها طویل است . شما نان خوردن نداشتید اما صاحب ترانسپورتها در کابل شدید در حالیکه کسب روزی از راه حلال در افغانستان برای انسان صادق صرف چانس زنده ماندن را میدهد...
من مستند برای تان میتوانم بگویم که فرستاده ای احمد شاه مسعود یعنی دکتور عبدالله در سالهاییکه طالبان انها را تقریبا از صحنه خارج ساخته بود به امریکا رفته و دروازه های CIA را برای جلب کمک دق الباب میکرد . مسعود همیشه کجکول گدایی به گردن و از حمایت مالی و نظامی جمهوری فرانسه و اخوانی های مصری بر خوردار بود حالا بگویید که وطنفروش و تن فروش کی ها هستند؟؟؟؟؟ و شما و همفکران شما در سال 2002 خسر بره ای 42 کشور جهان شدید و جاسوسی وخسر بره شدن برای ایران از گذشته ها کار شما بود اگر همین غیرت است بهتر است که نباشد.
شما و احمد شاه مسعود در قتل احمد جان پهلوان مشهور متهم هستید .
و لست اتهامات برشما هم خیلی طویل است شما از حزب التحریر به خاطر ان میترسید که قبر مسعود را ویران میکنند ولی از ان هراس ندارید که این وحشی ها همانند شما در ازبین بردن معارف و ازادی های فردی مردم عمل میکنند..
اسد جان خینجی..
دکتور اسپنتا در کتابش نوشته است که وی در یکی از صحبت هایش با وزیر خارجه ای ایران در تهران از تماسها و کمک های مالی ایران برای یک گروه که سر نخ ان بدست ضیا مسعود بود یاد اور شده بود و زمانیکه موصوف به کابل باز گشت با موضعگیری شدید ضیا مسعود مواجه شد زیرا مقامات ایرانی مخالفت دولت کرزی را با این گروه با جانب گروه ضیا مسعود در میان گذاشته بود..حالا بگویید که عاشق تن فروشی ما و یا جناب شما استید..؟؟؟؟
اسد جان خینجی .... خیلی ها برای شما منطقه یرستان و متعصبین زبان و ملیت اسان است که منتقدین تانرا کمونیست خطاب کنید این هم ضعف شما و فقدان معلومات تانرا پیرامون اوضاع افغانستان وتاریخ مبارزات سیاسی در کشور هویدا میسازد. ..طبل کاپیتالیست شدن و اعمار نظام سرمایداری را شما مینوازید... طرز تفکر سیاسی و اقتصادی شما و احمد شاه مسعود و اخوانی ها در مجموع همگونی کامل با نظام سرمایداری دارد. اقتصاد سیاسی سرمایداری در دستور کار شما بوده است این شما بودید که با تاسیس دولت اسلامی در افغانستان هیجده سال قبل نقش سکتور دولتی را از میان برداشتید و دروازه های اقتصاد کشور را برای امریکایی ها و غربی ها باز کردید و اکثریت مطلق مردم افغانستانرا غلام و برده ساخته و دامن فقر را گسترده ساختید. حالا لطف نموده بگویید که کی ها نوکران نظام کاپیتالیستی ا ند ؟؟؟
و من الله توفیق

فخر اهنگر

>>>   حزب التحریر یک حزب سیاسی اسلامی است که درسال 1924 بعد از سقوط خلافت اسلای توسط انگلیس وبه همکاری مزدوران غلامان حلقه بگوش شان بمثل اتاترک، جمال ناصر وغیره مزدوران غربی وحدت ویک پارچگی امت مظلوم را فروپاشی نموده اند . وحزب هم توسط یکی از شخصیت های اسلامی بنام شیخ تقی الدین نبهانی درسال 1953 در فلسطین بخاطر وحدت دوباره امت واحیای دولت اسلامی وزندگی کردن تحت حاکمیت اسلام نه جمهوریت وشاهی که همه شان ساخته بشر است آغاز به کار نموده است وحزب میخواهد دردنیا امت مظلوم را که متاثر از افکار واندیشه های سقراط وافلاطونی گردیده اند نجات بخشید وهمه به منهج اسلامی که همانا موضوع بحث آن دارالکفر ودارالاسلام باشد تثقیف نموده وبه هم امت این را بررسانند که هدف امریکا وهمه اشغالگران حاکمیت عقیده باطل شان واستفاده از منابع سرشار انسانی وطبیعی درتمام سرزمین های اسلامی بخاطر اهداف استعماری شان تابتوانند مسلمانان را بکشند وازمنابع شان استفاده کنند مانند اشغال عراق وافغانستان بهانه مبارزه با تروریزم درطول 19 سال میلون ها انسان را کشتند. واین هم یک دروغ محض است که دفتر حزب در انگلیستان میباشد درحالیکه حزب درتمام دنیا یعنی کشورهای اسلامی وغیر اسلامی به فعالیت ومبارزه شبانه وروزی خویش را بخاطر بیداری اسلامی امت از پلان واهداف شوم غرت استعمار گر آغاز نموده است.

>>>   جای بسیار شرم و خجالت است که مردم
پنجشیر نخاله های حزب تحریر عرب را
در آنجا جا دهند..حالا مسعود هر چه بوده
خوب یا خراب در وطن خود بوده ..به وهابی
های عرب چه مربوط است که اینجا بیایند
و فتوای داعشی خود را با خرافات ۱۴۰۰
ساله عرب بر همه تحمیل نمایند .عربستان
از ترس انقلاب وهابی های داعش ،پول های
کلانی را در اختیار حزب تحریر قرار داده
تا عرب های بیکارآنجا را به نام جهاد.در وطن، عراق
و پاکستان بفرستد تا از شر آنها بیغم باشند

>>>   دوست عزیز از معلومات تان در باره ای حزب التحریر.ممنون. خدمت شما عرض کنم که امپراتوری عثمانیه خود را وارث جهان اسلام میدانست و چند قرن به گفته ای اقای سپنتا تقریبا همه ای اسیای غربی و کشور مصر در افریقا را در حیطه ای تصرف خود داشت. امپراتوری عثمانی نسبت به امیراتوری های غربی حتی روسیه از لحاظ صنعت عقب مانده بود و این امپراتوری را مرد پیر اروپا نام گذاشته بودند.وضعیت مستعمرات امپراتوری عثمانی هم در حالت بد قرار داشت..ترکیه با جبهه ای متحدین پیوست وعلیه انگلیس فرانسه روسیه قرار گرفت و شرکت ان در جنگ باعث تجزیه مستعمرات ان گردید حتی چانس از دست دادن استانبول نیز ممکن بود. اتاترک پدر ترکیه لقب گرفته است و یکی از کار های نیک وی تلاش برای ریشه کردن اخوان المسلمین بود ...
همچنان باید گفت که جمال عبدالناصر در سقوط ترکیه عثمانی هیچ نقشی نداشت و در عرصه ای سیاسی در سالهای ۱۹۱۸ و ۱۹۲۴در مصر حضور نداشت.. ناصر یک شخصیت ملی بود و طرفدار طرد تمام مناسبات و زنجیر های استعمار در مصر بود به همین خاطر او کانال سویز را ملی اعلام کرد و در پی ان بود تا حقوق مردم فلسطین را تامین کند...
قارن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است