نتیجه انتخابات مشخص شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۵۰    ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ کد خبر: 162201 منبع: پرینت

بر اساس تفاهم امریکا و شرکای غربی با اشرف غنی ریس ج ، قرار است نتایج انتخابات به زودی و قبل از مذاکرات بین الا افغانی به نفع تیم حاکم ارگ اعلام شود و مذاکرات بعدی تحت مدیرت انها انجام شود و تلاش های جدی برای کنترول اوضاع امنیتی شهر و ولایات در حال انجام است ، تا جلوی اقدامات تیم ثبات و همگرایی گرفته شود.

خارجی ها در تنش ها تا نهایت بحران شدید مداخله نمی کنند و اجازه میدهند ریسمان کشی و بعد سرکوب صورت گیرد ، در صورت موفقیت تیم ، کنار رفتن حریف از میدان حداقل برای دوسال اقای غنی ریس ج خواهد بود و بعد جایش را داوطلبانه به اداره جدید ( هنوز روشن نیست ، موقت و یا توافقی ) با طالبان واگذار خواهد کرد.

بناء وضع سیاسی همزمان با خوش بینی های سیاسی و کاهش خشونت در جهت دیگر بدتر خواهد شد و تغیرات گسترده به منظور مدیریت اوضاع امنیتی روی میز ارگ و همکاران شان قرار دارد و تحت نظر داشتن ، تطمع ، تهدید و هر اقدام دیگری ممکن است ، هیچ توافقی در میان نیست.
هرکه نیاموخت زگذشت روزگار!

جاوید کوهستانی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   فکر کنم ریاست اجراییه نیز این را میداند و از صبر استراتیژیک کار خواهد گرفت و همان نیست که باز هم زجر تاریخ را خواهیم کشید چون نزد من ارگ و طالب هر دو دو روی یک سکه اند و در نهایت یکی میشوند
احمد ضیا بها

>>>   Atiq Alemyar
اگر چنین بود،چرا تا کنون ریگ را در دبه انداخته درنگ و برنگ دارند؟هنوز اجماع منطقوی برای تداوم کار آقای غنی به عمل نیامده،اگر نیاید و آقای غنی به کارش ادامه دهد،نتیجه اش،مانند گذشته معلوم است،شکست بد تر!

>>>   Abdul Moqim Paykar
ایکاش درمقابل غنی نیروهای ملی ومترقی قرار میداشتند.متاسفانه بدور عبدالاه تمام نیروسیاه ووطنفروش شورای نظار،گلبدین،کرزی شیطان، دوستم جنایکارواجیر جنگی حزب وحدت اسلامی،انوراحق احی،ظاهر قدی،خانواده گیلان، خانواده مجددی وخانوده سید کیان وامثال ایشان قرار دارند که مردم از نام نفرت دارند

>>>   Naqib Rasid
کوهستانی صاحب تحلیل شما بجا لیکن چطور امکان دارد که لحاظ اصول و پروسه برنده اعلان شود یک متقلب باز صرف به دوسال بودن قناعت کند آن که آمد میماند. لازم از همین لحظه آنکه حق است به کرسی بنشیند و هرتحولی که درنظر است صورت گیرد در غیرآن به نام دوسال وفریب های رنگا رنگ باقی هستند.

>>>   Mohammad Nader Birooni
نظریه دوستم را طرف مقابل باید قوی بسازند. اقلا یک اهرم فشار قوی میتواند از شدت و تاثیر سنجنش یکطرفه بکاهد.

>>>   Naqib Imen
اگرچنین تو طیه ای ازطرف اشغالگران ورژیم مستعمراتی کابل درحال انجام باشد ، باعث تشدید بحران سیاسی - امنیتی درسراسر کشور خواهد شد. تعهدات وصداقت امریکا را در رابطه به پروسه صلح ، در سطح جهانی ومنطقه زیر سوال خواهد برد .

>>>   آخرین عملیات کودتای انتخاباتی در حال اجرا است. حال دیده شود شعار های بلند بالایی ایستادگی دربرابر "حکومت برخواسته ازتفلب"چقدر مصداق عملی پیدامی کند !
نور محمد خرمی

>>>   اعلامیه جمعیت اسلامی افغانستان پیرامون اظهارات اخیر معاون اول ریاست جمهوری در مورد نتایج انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم
اخیرا کمیسیون شکایات انتخاباتی، نتیجه بررسی هایش را به کمیسیون انتخابات فرستاده است. فیصله‌های کمیسیون شکایات پر از مشکلات و ابهام‌هایی بود، اما با آنهم اگر کمیسیون انتخابات مرتبط به فیصله‌های کمیسیون شکایات، در مطابقت با قانون، لوایح و طرزالعمل‌های انتخاباتی عمل می‌کرد، هرچند شفافیت کامل تأمین نمی‌شد، اما رفتن انتخابات به دور دوم مسجل بود. کمیسیون انتخابات متأسفانه در عمل نشان داده است که با برخورد سلیقه ای و جانبدارانه، در پی تأمین منافع غیرقانونی و غیر مشروع یک طرف خاص است. همانگونه که اخیرا سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری اظهار داشتند، جمعیت اسلامی افغانستان نیز باور دارد که هرگونه بی توجهی به آرای واقعی مردم، کشور را به بحران جدیدی سوق می‌دهد و بدون تأمین شفافیت در نتیجه انتخابات، هرگونه دستکاری در نتیجه آرای مردم و اعلان نتیجه تقلبی، نوعی کودتا شمرده میشود و مردم خود را مکلف به ایستادگی در برابر آن میدانند.
جمعیت اسلامی افغانستان باور دارد که تأمین شفافیت در نتیجه انتخابات، بدون بطلان آرای بدون بایومتریک و خارج از زمان و بدون تطبیق قانون، لوایح و طرز العمل های انتخاباتی، میسر نیست.
از همین رو، هر گونه تلاش برای دستکاری در نتیجه آرای شفاف مردم، به معنای سوق جامعه به مرحله بحران جدیدی است که مسئولیت پیامدهای بعد از آن، به عهده بحران‌سازها خواهد بود.
جمعیت اسلامی افغانستان، به همین منظور از موضع معاون اول ریاست جمهوری و رهبر و بنیان‌گذار جنبش ملی اسلامی افغانستان، حمایت می نماید و در صورت تأمین نشدن شفافیت ‌و تلاش برای اعتبار دهی آرای تقلبی، با درنظرداشت رأی واقعی مردم، برای اعلام دولت ثبات و همگرایی به ریاست داکتر عبدالله عبدالله، گام های عملی را بردارد.

جمعیت اسلامی افغانستان
۲۷ دلو ۱۳۹۸ خورشیدی

>>>   صفرمحمد مظفری
اشرف خان‌ غنی و طالبان سگ گیر
اشرف غنی در زمان سلطه سیاه طالبان، یکی از حامیان قوی و اصلی این گروه در غرب بود. و در زمان کرزی از هواداران اصلی اش در درون حکومت. در دوره ریاست خود خوانده خودش نیز، نه تنها با طالبان ممشات کرد که نیروی طالبان را برای ایجاد نا امنی و جنگ در شمال و مرکز منتقل نمود و از نظامیان طالب برای سرکوب و تضعیف روحیه ای مردم و مخالفین اش بهره گرفت. اما هم اکنون که گروه طالبان تهدیدی برای چوکی ریاست اش شده است، افراد این گروه را سگ گیر و نمی دانم خوک گیر و شغال گیر و... می گوید.

>>>   زنده باد اشرف غنی براستی که متپکر است

>>>   از اول معلوم بود که تیم تقلب کاران تابوت سازان فاشیستان ارگ با حمایت اشغالگران خارجی نتایج انتخابات را به نفع تیم منافق حاکم مدیریت میکند.
....

>>>   چیزی را که آمریکا بیاور صلح نخواهد بود بلکه وضعیت از این هم بدتر خواهد شد. آمریکا کاری نمی کند که مسلمانان به آرامش برسد. هر تصمیم جدید آمریکا بدتر از گذشته خواهد بود. آنان به گونه ای زمینه می کنند که مردم افغانستان را به جان هم بیاندازند و خود شان تماشاچی باشند. اگر غیر پشتونها به خود نیایند و انسجام ملی را به وجود نیارند فاتحه شان خوانده است. هم اشرف غنی بر سر آنان می کوبند و هم طالبان و هم آمریکا و پاکستان.

>>>   از سال 1357 تا اکنون فرصت های بسیار زیادی برای کشور پیدا شد اما هرحکومتی که آمد آنرا از دست داد یائید مثبت اندیش باشیم واز گذشته درس بگیریم. وچون یکی از اقارب ونزدیکان ما درحکومت نیست انتقاد نکینم حال سال 2020 است وعصر تکنالوژی وشایسته سالاری بیائید به کسانیکه پدر آنها رهبر قومی نیست ووابستگی به کدام تنظیم هم ندارد وقت بدهیم تا مصدر خدمت به مردم وکشور شود تا چه وقت بیگانه ها ما را با هم اشتی کنند. یک فرصت دیگر به رئیس جمهور غنی بدهید واز تعبیر منفی خود داری کنیم.

>>>   اقایی سفال فروش شما و این نوع نظر دادن بسیار دور هستید همان سفال فروشی برای تان یک لقمه نان می‌دهد

>>>   فردای اعلان برنده شدن غنی به گونه تقلبی دو کار حتمی صورت میگیرد.
۱ اعلان حکومت موازی و پیوستن ولایات مختلف از شرق و غرب و شمال و جنوب به این حکومت.
۲ اعلان مجرم بودن تمام اعضای کمیسیون های انتخابات و شکایات انتخاباتی و درخواست از مردم برای به مجازات رساندن این خاینین.

>>>   به هیچ صورت طرفدار اشرف غنی نیستم مګر امروز اعلامیه تیم عبدالله و دوستم و محقق که به سخنګویی معنوی اعلان نمود که اګر به ذهن آنها اګر تقلب صورت ګرفته باشد قبول ندارد و ګویا جنګ را آغاز مینماید. ما میګویم با که جنګ میکنی عبدالله که عمرش تیر شده تا دو سه سال حوصله سرخی و سفیده را خواهد داشت یا محقق که همواره میخکوبی و زبان بری کرده و رقص مرده کرده حوصله و طاقت این چهار زن موجود را خواهد داشت ای ظالمان خدارا حاضر فکر کنید از خدا بترسید مرګ نزدیک است ازین ملت بیچاره چه میخواهید ای محقق باز هزاره های غریب و بچاره را به جینګ میدازی ای عبدالله باز مردم شمالی را در بدر میکنی ای دوستم باز ازبک ها که قوم تو هم نیست تباه میکنی ما میګویم که اشرف غنی هیچ کار نکرده درین پنج سال و درآینده هم ازو هیج امید کدام کار خوب نمیرود ولی شما مسلمانان را تهدید نکنید یکمرتبه صبر کنید که چه میشود و اراده خونریزی این ملت را نداشته باشید قهر خداوند سخت است از خدا بترسید.
کمال

>>>   جاوید کوهستانی حاجت به گفتن خودت نبود همه صاحبان علم ودانش وخرد میدانند که از دست عبدالله کاری ساخته نیست او. نمیتواند از آرای اصلی مردم دفاع کند و آرای تقلبی بجایش بگزاریم شما خودتان کمزوری کردید لدف زدید اما عمل نکردید ورنه مردم هم در عقب تان بود از یک ط ف عطای لافوک کمزوری کرد و از طرف دیگر نفرک غنی معاون اول وجاسوس که هزاران مسلمان را در زیر شکنجه بخاطر خواهشات شیطانی خویش آزار واذیت کرده وروزی خواهد آمد که غنی او را مانند ضیا مسعود به ارگ راه نخواهد داد حالا بگزارید که مردم افغانستان صلح وصفا را در خانه های خود احساس کنند و. دیگر دیگر جای زورگویی را احساس نکنند زورتان به غنی نکشید چون او. فریبکار و هوشیار است و. معامله سیاسی و. پنهانی زیاد دارد
عبدالله ریحان

>>>   پنج سال دیگر هم متپکر رئیس جمهور است ، از پیش معلوم بود ،دست تان خلاص ،
حکومت باید توسط کد 91 اینهارا خاموش سازد

>>>   راه حل منطقی که سال ها مردم چیز فهم و آگاه سیاسی با آ داب انسانی گفته آند در افغانستان بهتر است حکومت فدرال و‌یا تجزیه که خلاصی از شر دشت هفگنی انفجار ، انتحار و ترور شخصیت های عیار حب وطن است .
هر هویت با آرامش برای شهر خود کارو خدمت صادقانه کند. این نه نفاق است و نه جنگ اندازی تنها دلیل این همه بدختی مردم کشور عزیز ما افغانستان ناهجاری های سیاسی حاکمان قدرت طلب تک قومی قبیله در طول تاریخ افغانستان است و بطور مثال در یک خانواده دو برادر اندر نمی توانند با هم در بک خانه با تعداد زیاد اطفال زندگی کنند، خوب به هرصورت امروز یا فردا از هم جدا می‌شوند. عیب چیست. خویشتن را از جنگ و جدال ، ناهجاری اجتماعی های راحت کردن.
رهبران پشتون ( افغان ) از هفت پشت خائن وطن فروش بودندو هستند مثال واضیع بی شرف غنی به هویت اقوام شریف ما تاخت و تاز کرد در آ ینده این کم اصل مغز تعصب با هویت صحرای غژدی نشین خود می کند..

>>>   وقتیکه اشرف غنی مکار مداری عوام فریب خود را تنها دید و توان کار را از دست داد و طالبان غنی را در مذاکرات نمی قبولد فورا خود را به مونیخ رساند و دست و پای وزرای خارجه و دفاع امریک را در بوسیدن شد و خلیلزاد را که رقیب و دشمنش میخواند در برابر ان هم کرنش کرد و برسم احترام دست به سینه شد و تقاضا کرد و تعهد مجدد سپرد که حلقه غلامی شما را دوباره تزه میکنم و هر چیزی که فرمایش شما باشد بسر و جان قبوا دارم تنها مرا بازهم مدد رسانید و به خاله حوا نورستانی و حبیبارحمن ننگ ریس دبیر خانه هدایت دهید که مرا مانند دور ابتدایی گرچه رای کافی ندارم و از عبدالله کرده در رای پاک مردم کمترین رای را دارم بازهم مرا با رای تقلبی که دارم در انتخابات پیروز اعلان کنند غلامک تان همیشه در خدمت تان حاضر به عمل از دستور شما بوده و است و در اینده هم خواهد بود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است