اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی را ممنوع‌الخروج شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ کد خبر: 162253 منبع: پرینت

در پی نپذیرفتن نتیجۀ انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی عبدالله عبدالله، رییس‌اجرایی حکومت وحدت ملی، این نهاد اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی را ممنوع‌الخروج کرده‌است.

به گزارش طلوع، در مکتوبی که ریاست‌اجرایی به وزارت امور داخله فرستاده «به منظور اتخاذ تدابیر احتیاطی، رییس و اعضای هر دو کمیسیون (کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات) به‌شمول روسای دارالانشاء و معاونین شان الی تصمیم قطعی محاکم ذیصلاح ممنوع‎الخروج بوده و حق مسافرت به بیرون از کشور را ندارند زیرا خوف فرار آن‌ها [اعضای کمیسیون‌های انتخاباتی] بنابر عدم ادای مسؤولیت و وجیبه ملی شان متصور است.»
ریاست‌اجرایی از وزارت داخله خواسته‌است که در این باره اجراأت کند.

آقای عبدالله، شب گذشته (سه‌شنبه، ۲۶دلو) ساعاتی پس از آن‌که کمیسیون انتخابات اشرف غنی را برندۀ نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد، خودش را برندۀ این انتخابات دانست و گفت که حکومت «همه‌شمول» را ایجاد می‌کند.
همزمان با این، امروز شماری از هواداران دستۀ انتخاباتی ثبات و هم‌گرایی به رهبری عبدالله عبدالله در ولایت جوزجان گردهم آمده‌اند و در برابر اعلام نتیجۀ نهایی انتخابات اعتراض دارند.
قرار است جنرال عبدالرشید دوستم نیز در این گردهمایی شرکت و سخنرانی کند؛ او پیشتر از ایجاد حکومت موازی هشدار بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
کمیسیون
نظرات بینندگان:

>>>   ههههه کدام ریاست اجراییه

>>>   هیچ جنگسالار هیچ کاری کرده نمیتواند اشرف غنی ریس جمهور افغانستان است وقت سالهای هفتاد که هشت حکومت افغانستان را رهبری میکرد گذاشته برنمگردد.اوباشان، لاندغران وجگسالاران خاطر جمع باشید
احمد از ترکیه

>>>   پرونده‌های سیاه حوا نورستانی و زهره بیان شینواری در ریاست امنیت ملی رژیم دست نشانده امریکا در کابل چنان هولناک است که نمی توان تصویرهای آن دو پرونده شوم را رسانه یی ساخت. از همین رو این دو عجوزه ته پاره ی روسپی مجبور شدند به نفع اشرف غنی کوتاه آیند.

>>>   ممنوع الخروجی خیالی !

>>>   یک منبع که خانه اش نزدیک ارگ است گفت: جناب رئیس جمهور عبدالله را ممنوع الخروج اعبلان میکند

>>>   وقت ان رسيده كه عبدالله ارايشگر ممنوعالخروج شود !!! و همينطور خواهد شد. انشالله!!!....

>>>   یک منبع درلوی سارنوالی که به نسبت حساسیت موضوع نخواست نامش ذکرگرددگفت:
لوی سارنوالی فرمانی صادرمیکند که وزارت داخله تیم ثبات وهمگرائی را ممنوع اخروج اعلان میکند چونآنان می خواهند حکومت خیالی ایجاد نمایند

>>>   اميد که هر دو تسليم نشوند!

>>>   نویسنده گرامی!
ایا ریاست اجراییه عمل قانونی را انجام داده یا عمل غیر قانونی را با صدور مکتوب
ایا ریس دفتر با بست دوم صلاحیت دارد که12 تن از کارمندان را که در بست خارج رتبه معادل وزیر کار بکند را ممنوع الخروج بسازد بدانید که هنوز هم به پخته گی کامل حانب ایشان نه رسیده وبه نظر من این هیاهو به زودی خاموش میگردد و ایشان عقب نشیتی میکند از مواضع خود و وملت بیجاره را در میدان تنها قرار میدهد تجربه ثابت کرده
قیام

>>>   مراجع که صلاحیت ممنوع الخروج را دارند ، معلوم است هرشخص صلاحیت ندارد

>>>   تمام اعضای هردو کمیسیون متهم به خیانت ملی هستند.
هر شهروند این وطن مکلف است که هریک از از این متهمین را در هرجا میبیند در جا متوقف کند و تسلیم پولیس و بعد حواله به دادستانی کنند.

>>>   قصه عبداله گگ دیگر مفت است فکر میکند که سالهای ۱۳۹۳ است باید منتظر حساب دهی باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است