یک توصیه دلسوزانه!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۵    ۱۳۹۸/۱۲/۱ کد خبر: 162264 منبع: پرینت

درباره حوادث و قصه های جاری ناشی از انتخابات رسوای ریاست جمهوری نمی خواستم چیزی بگویم؛ دلم ‌و روح و جانم تقریبا از همه بازی های تان خسته و افسرده است. اما از تذکر یک نکته نمی توانم بگذرم؛

این قدر حرص و تشنگی و گرسنگی و وابستگی و دلبستگی تان را به تبریک و تهنیت گفتن اربابان خارجی عمومی و علنی کنید. یک کمی وقار و استواری و سربلندی داشته باشید. مگر شما مدعی نمایندگی از یک ملت بزرگ و با اعتبار تاریخی و تمدنی نیستید؟ مگر قرار نیست شما نماد شان و شکوه و اقتدار ک استواری یک ملت عظیم و تاریخ ساز باشید.

مثلا شما در کابل شاهان و در مقام امپراطوری های بزرگ و در محل تولد و رشد شخصیت های ارزنده و سازنده جهانی حضور ندارید، مگر شما داعیه نمایندگی، سیادت و سیاست از یک ملت با سابقه تمدنی و فرهنگی عالی را ندارید؟ بنابراین لطفا ادب نام و مقام و حضور را داشته باشید و خود را بیشتر‌‌از این تحقیر و تضعیف و کم و کوچک نکنید و آرام و استوار و با وقار عمل کنید.

فراموش نکنید بازی های مسخره شما به هرجایی که بیانجامد آثار روانی و فزیکی و تاریخی آن بر ملت و شهروندان زخمی و ستم دیده ما می ماند!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات
دلسوزانه
نظرات بینندگان:

>>>   ذلیلان تاریخ بی صبرانه منتظر تبریک و تایید باغداران خود هستند.
شرمتان باد حقیران بی حیا و متقلب

>>>   در این خراب آباد همه توصیه گر اند. یکی از این توصیه گران بی عمل جناب رحمانی است که همیشه فقط دیگران را موعظه می کند از خود غافل می شود.

>>>   جناب اقای رحمانی!
همانطوری که فرمودید تاریخ درخشان وبرازنده داریم از شخصیت های علمی وشجاع ومردانه کم نیستیم وانشا ءالله اینده ای روشن ونمایان هم خواهیم داشت وانچه نداریم وبه ذره بین هم نمیتوان یافت حاضر است یعنی در حال حاضراز میمنت!!!مزدوران وخود باختگان و اجنت های نابکاربه نزد ملل جهان روسیه وشرمنده وخجالت زده شده ایم وحتی باوجود اینها ملت ها ودنیا در گذشته ای ما نیز بی باور شده اندرهرقدر برایشان میگویم اگر سلطان محمود غزنوی واحمد شاه ابدالی وده ها امپراطور وکشور گشا داشتیم شاه شجاع هم یک زمانی درین دیار قد بر افراشته واگر محمد داودخان شهید و ربانی ومزاری واحمد شاهی مسعود داشتیم در مقابل ببرک کارمل وامین وتره کی وداکتر نجیب وسایر مزدوران روس هم یک دوره ای مختصر درین سرزمین حکمروای نمو ده اند ولی انها میگویند داشتیم داشتیم را بگذار انها همه به تاریخ پیوسته اند ودرد این ملت قهرمان پرور را نمیتواند دوا کند اخر خلیل زاد وکرزی وحکمتیار وعبد الله وخلیلی وفساد الدین ربانی و... دست انهمه مزدوران گذشته را از پشت بسته اند وانها به گرد اینها هم نمی رسند چون فکر میکنم ونیک می اندیشم معترضین از یک نگاه بر حق اند واعتراضشان بجا وبر حق است چون سر نوشت چهل ملیون انسان وافغان رادو خانم مزدور وبی کفایت تغییر داد درین میان افرین وهزار افرین به ان فرزند فرزانه ای اوزبک که تا هنوز مردانه استاده ومقاومت مینماید وبه ملت روحیه ای استقلال وازادیخواهی میدهدودرد وبلایش بالای سر عبدالله ای کچه ودیگرانی بیرویه وبدون روحیه واگر قرار باشد که معامله ای صورت بدهد از همه بیشتر با او حاضرند معامله نمایندوتا جای با محقق ولی به دهن عبدالله ویارانش کس پیاز هم ریزه نمیکندگرچه حریف قوی است ومکر وفریب زیاد خواهند کرد اما با خبر اگر این بار زیر بار استعمار رفتید دیگر تاریخ ملت وکشور وخودرا تاریک خواهید نمود وتا ابد زیر بار استعمار قرار خواهید گرفت
تبنگ چی

>>>   اقای تبنگ چی در حال حاضر که تمام رهبران قومی و جهادی قوی با داکتر عبدالله عبدالله است و اقای غنی احمدزی ریس اعظم متقلب به استثنایی پیر کمناری شیخ عوام فریب غار نشین شرمسار دو جهان دردره پغمان کسی دیگری را با خود ندارد و ریس ارگ علاوه از نبود مردم با وی خودش هم بی ریش ز چهل سال دور از وطن ما در خارج در عیش و نوش بود ایا ایماننا و وجداننا لازم است در برابر ریس اعظم متقلب و دارو دسته خاین ان خاموشی اختیار گردد قبولی و تسلیمی از خاینین و متقلبین چپاولگر دارایی هایعامه جرمست و گناهست شریک شدن در جرم نا کرده است که انسان بخود گناه میخرد و شریک در جرم انها میگردد کسیکه حد اقل وجدان پاک دارد چنین چیزی را بخود قبول نمیکند با خود فروخته شده های وجدان فروش غلم بچه های ارگ کاری ندارم .

>>>   غنی دیشب شاید سکته خفیف مغزی را سپری کرده باشد.
شایعه شده که آغای تایمنی با استفاده از کمالات و جمالات وترفنات مختلف کم کمک دیوانه را هشیار کرد.
بس عجایب کار کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است