شاه‌حسین مرتضوی، گل به خودی می‌زند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۷    ۱۳۹۸/۱۲/۲ کد خبر: 162279 منبع: پرینت

بارها نوشتم که عامل اصلی حذف هزاره‌ها از رده‌های بالایی ادارات و وزارتخانه‌ها، مرتضوی، سالم حسنی و مشاورین دانش هستند؛ زیرا آن‌ها نه تنها از آن‌ها محافظت و حمایت نکردند، بلکه در برابر اعتراضات مردم نیز ایستادند و با توجیه‌گری، از سیاست حذفی حمایت و در نتیجه، اعتراضات را بی‌اثر کردند.

امروز نیز برای رد ادعای استاد خلیلی، مرتضوی یک نامه‌ی جعلی و بدون مهر و امضا را نشر کرده است، در حالیکه ذوالفقار، چون جناب معاون وزیر از قیافه هزارگی او خوشش نمی‌آمده، مجبور به استعفاء و به جای او یکی از افراد امرالله صالح گماشته شده است. اسناد ذیل این امر را تأیید می‌کند.

چندین بار نوشتم که امرالله صالح بسیار جسور و دانش و غضنفر بسیار عاجزند، لذا صالح ممکن است از سهم غنی امتیاز گرفته نتواند، اما هزاره‌ها و ازبیک‌ها را چون حامی ندارند، از ادارات اخراج و نیروهای خود را جایگزین آن‌ها خواهد کرد.

نوت: به مرتضوی، سالم حسنی و مشاوران دانش توصیه می‌شود؛ اگر از حق و حقوق هزاره‌ها و از کارمندان هزاره‌ها دفاع و حمایت نمی‌توانید، حداقل در برابر اعتراضات بیرونی، ایستاد نشده و دست به توجیه‌گری نزنید و اجازه دهید که معترضین با فشار از بیرون، مانع اخراج معدود کارمندان هزاره از ادارات شوند.

محمد نسيم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شاه‌حسین مرتضوی
مرتضوی
نظرات بینندگان:

>>>   درخت گفته اگر دسته از خودم نمی بود تبر مرا زده نمیتوانست و اگر دانش و مرتضوی و سالم حسینی و باقر دو مشاور دانش همکاری و همیاری با ریس ارگ غنیاحمدزی نمی بودند مردم هزاره به چنین اخراجی ها از پست های دولتی روبرو نمیگردیدند همین چوکره گک ها و غلامک های خود فروخته شده به ارگ در سبکدوشی مردم هزاره از ادارات دولتی نقش و دست دارند .

>>>   مگر مرتضوی هزاره است؟
فکر میکنم در تذکره برقی اش افغان نوشته شده نه هزاره
اگر نشرش کند بهتر است.

>>>   من فکر می کنم به شما چیزی نرسیده واگرنه بیشتر از مرتضوی ودیگران تلاش خواهی نمود
علی پور

>>>   حیف تخلض مرتضوی به این سکه چند روی - این باید تخلض خود را پاچه خار می ماند

>>>   صالح بی ریشه است آنقدر نیروندارد.
عبید.

>>>   مرتضوی فعلن در دفتر خانم رو لا غنی مشهور به بی بی گل در خدمت زهره یوسف شاید قرار داشته باشد.
بیچاره از بس زیاد خورده کلوله شده و چون توپ هر طرف میلولد.

>>>   تلخ ترین حقیقت اینست که این متفکر فاشیست دوم جهان بعد از هیتلر نه تنها جعلی و تحمیلی است بلکه بزرگترین تهدید به امنیت ملی و منافع ملی افغانستان نیز می باشد.

>>>   بی غیرت بی غیرت است حتی اگر هزاره باشد...دربین هزاره ها یگ مرد ::شهیدمزاری::ره....بود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است