تاریخ را ورق بزنید....
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۰    ۱۳۹۸/۱۲/۳ کد خبر: 162293 منبع: پرینت

تاریخ را ورق بزنید....
یاد و خاطره این سرود غمناک حماسی را فراموش نکنید: توپ سوم صدا کرد - توره ره از بند جدا کرد.

آیا دیدگاه و عملکرد اشرف غنی احمدزی تا الحال برای تان قابل درک نیست؟
این را خوب بدانید و بیاد داشته باشید اگر امروز حرمت تاریخ و قهرمانان سرزمینت را بجا نیاوردند و آنرا انکار نمودند، فردا موجودیت خودت را در کل همچون یک ملیت میراث دار این سرزمین از بنیاد نفی خواهند نمود و این پروسه دیری است که آغاز گردیده است و ادامه دارد... و غنی احمدزی هرگز باکسی شوخی نداشته و نخواهد داشت و این سروده غمناک حماسی روزی کوچه و پس کوچه های شهر ممکن است دوباره طنین انداز و زمزمه گردد....
توپ اول صدا کرد -- توره خدا ره یاد کرد
توپ دوم صدا کرد -- توره ره وارخطا کرد
توپ سوم صدا کرد -- توره ره از بند جدا کرد

مگر شما تازه فهمیدید و یا فقط این اولین بار است که ایشان هویت و تاریخ مرا در اینجا و در آنجا توهین و تحقیر میکند و در صدد نابودی اش است؟
معلوم است که نخیر زیرا اشرف غنی احمدزی و امثال شان به مکتبی که به آن وابسته اند و به آن بزرگ شده اند و از این مکتب پیروی میکنند، بشکل دقیق و حساب شده و ضمنآ عام و فهم که به زبان فارسی و پشتو کاملا مسلط هستند و خوش رو صحبت میکنند با برنامه قبلا تدوین شده خویش عمل میکنند، من نمیدانم چرا هموطنان ما سخنان روشن و بی پرده غنی احمدزی را که صراحت و وضاحت در آن کاملا آشکار است نمیتوانند درک کنند، زیرا قطعا جایی برای توضیح اضافی و دگم بودن در صحبت شان دیده نمیشود. یا میخواهد از ایشان تهعد بگیرید که این حرف و سخن دل شان را به زبان عربی برای شما دیکته کند که تا شما باور کنید و بالای شما تاثیری داشته باشد؟

در غیر آن این را بدانید که اشرف غنی احمدزی و بالاخره این رژیم واین حاکمیت موجود قبیله ساالار واقعآ نه باکسی شوخی دارد و نه هم از دیدگاه و تفکر هژمونی قومی و قبیلوی خویش تا نابودی شما یک ملی متر هم عقب نشینی نخواهد نمود و از شما هم چیزی به پنهان کردن ندارند، زیرا در روز روشن نزد چشمان شما همه چیز را انجام میدهند خوبی اشرف غنی نظر به بقیه همتباران اش این است که وی بیباک حرف خود را میزند و عمل میکند ولی سایرین شان به آهستگی و مکارانه عمل میکنند.

آنانیکه منتظر حکمت و عدالت انسانی از این دستگاه بودند و هستند جز فریب اذهان مردم چیز دیگری بوده نمیتواند که خود جرم و جنایت به تاریخ این سرزمین و نسل امروز فردا حساب میشود. گرچه بارها این موضوع رایاد آورشده ایم ولی اگر کسی بازهم اسرار به مهربانی گرگ درنده دارد که گویا انشاالله این گرگ درنده و گرسنه ممکن است رحمی به حال ما بکند و یا به فکر اینکه ممکن است اینبار کس دیگری را شکار کند، نخست این را بدانید که فردا نوبت شما هم خواهد رسید، سپس اگر این را هم بنابر دلایلی نمیدانید و یا نمیخواهد این حقیقت تلخ را بدانید و بر گوش های خویش پنبه و چشمان تان را بسته اید، فقط من برای این عده هموطنان از خداوند بزرگ ارزانی عقل آرزومندم.

برای آن تیکه دارانی که خود را در لباس رهبران و به اصطلاح "کلان ها" جاه زده و از به نحوی از این حاکمیت جبار دفاع میکنند و برکرسی ها لم زده اند و از اینطریق نفس میکشند و یا خود را همکار این رژیم میدانند خطاب میکنم: زمان به سرعت میگذرد و شما فرصت زیادی هم ندارید و اگر به حال نیایید و تصمیم عقلانی نگیرید؛ دوباره در کنار مردم خود نیستید باور کنید که روزی هرکدام تان به سرنوشت میبلاسویچ، قذافی، صدام حسین، عبدالله... و توره خان دچار خواهید شد و هرکدام تان از دهن توپ خواهند پراند و حاکمیت عبدالرحمانی به نوع طالبانی بالای تان تحمیل خواهند نمود و با دست خودی هایتان تیرباران و یا به اعدام و یا هم بنام ناقضین حقوق بشر در زندان ها انداخته خواهید شد و مال و ثروت تان هم باشعار "مال اش از تو و سرش از من..." به غنیمت خواهد گرفته شد. گرچه این شخصیت های ذکر شده با این تیکه داران فرق دارد و هرکدام شان از خصوصیات خاص و جداگانه دارند ولی بقول معروف "روز بد برادر ندارد..." و شماهم روزی به شکلی تحت توطیه های مشخصی به این سرنوشت دچار خواهید شد.

مگر تازه فهمیدید و یا فقط این اولین بار است که ما به یک هجوم وحشت دچار هستیم و همه چیز نابود میشود و تحقیر میشویم؟
نخیر هموطن این سال ها است که ادامه داشته در صورتیکه در این بیخبری و بی تفاوتی غرق باشیم مطمین باشد این جریان تا کامل محو من و تو ادامه خواهد داشت و هرکدام مان به سرنوشت "توره" خواهیم گرفتار شد.
بنآ برخیز.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاریخ
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   همین دوسال پیش دزد دیگر ماوشماحبیب استالفی را شهید نساختند ؟؟

>>>   غنی کوچی بزرگترین دزد است، زنش دزد دوم۰ تمام دزدان دیسانتی اپورتونیست چون زاخیلوال غلام فاروق وردک جلالی رحیمی قیومی سرگند یا سرگین و دیگر مخکشک های خورد و بزرگ چون دزد طیاره و زنش زهره داوی دزد تیل و زنش شکریه بارکزی بچه کاکای غنی اجمل کوچی و بقیه خائن ها همه بر دور او هستند و مصروف دزدی و چور چپاول۰ تف و لعنت بر همه این کثافت های قبیلوی فاشیست و خائن۰

>>>   نه شف شف بلکه شفتالو، هر کس به این نظریه مضحک دموکراسی غرب عقیده دارد به یک کلام احمق است.
آزاده

>>>   فرض کنید تمام چرندیات شمارا مد نظر گرفته و به گفته های فاشیستی شما عمل مینمائیم، ولی قبل از آن از جناب شما صفوی سوال دارم اینکه: طی هجده سال گذشته و زمانیکه جناب قره قل تومان خور شما در راس حکومت بود و آقای لونگی پوش هم معاونش چی گل را به آب دادید و کجا بود که حرمت، عزت، هویت و غیرت شمارا حفظ کرد؟ یااینکه فقط میان مردم تفرقه افگنی نموده و به راه طاغوت بروید؟ واقعیت بگوئید چقدر در مقابل این نوشته تان دریافت کردید؟
بخاطر چند روز زندگی معدود عقوبت خویشرا برباد نکن و نه هم میان اقوام باعزت این کشور تفرقه افگنی بکن! امروز چهره های کثیف همانند شما و کسانی را که به شما مبپردازد به تمام هموطنان عزیز هویدا و آشکار هست. اگر در عوض غنی محقق، کرزی و یا عبدالله عبدالله بیاید کراچی یک هموطن بیچاره هیچگاه به موتر تبدیل نخواهد شد هنوز این خطر موجود هست که شب به عوض یک لقمه نان جسد بی روحش را به فامیلش تحفه ندهید. آیا فراموشش کردید که چه وحشیانه عمل نمودید وقتی شما مجاهدین به اریکه قدرت نشسته بودید؟؟
کابلی

>>>   اشرف غنی از آن فاشیست هایی است که در خانه اش یک کلمه فارسی صحبت نمیکرد.
خانم و اولاد های او یک کلمه فارسی صحبت کرده نمیتوانند،به جز از پشتو.

>>>   توره درکدام تاریخ است ؟ تاریخ غبار ؟ تاریخ صدیق فرهنگ ؟؟ یا درشهنامه ؟؟
کدامش را ورق بزنیم ؟؟
ر

>>>   توره کدام داستان پته خزانه نیست و واقعیتی است که در خاطر مردم است نه در کدام کتاب تاریخ دولتی۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است