جنبش ضد تقلب را حمايت كنيد!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۲۴    ۱۳۹۸/۱۲/۳ کد خبر: 162294 منبع: پرینت

تشديد تنش ها كه مسووليت اش كاملا بدوش غنى و تيم فاسد او است، كه تاحال آسيب های جبران ناپذيرى را بر مردم تحميل كرده و ميكنند.

چرا غنى بخاطر تداوم قدرت نامشروع خود در ميان اقوام تفرقه ايجاد ميكند؟ درك و فهم غنى احمدزى آنقدر مبتذل و متحجر تر، از اميران و شاهان مستبد افغان است؟ نميداند كه زمان خودكامگى، يكتازى و فصل ها ناتمام غارتگران كه ثروت اكثريت مردم را تاراج ميكردند، اتمام يافته و ديگر امكان ندارد كه نصب و ازل واليان، حاكمان، قاضيان، قوماندان كه همه از جنوب قاق ميرفتند. اما چاق و چله، با ده ها مشك روغن زرد، آرد و گندم ،قالين، گليم، پوست قره قول و اشيای قيمتى... به زادگاه خود برميگشتند.

يا در همان ولایات با غضب زمين ها مردم بومى مسكن گزين مي شدند! كه در كل پايه اساسى نظام خودكامه قبايلى را همان فاسدين ميساختند، وكيل های پارلمان، نمايندگان مجلس سنا و لوى جرگه ها قلابى، همه متشكل از همين ناقلين نيمه باسواد بودند كه باعث جهل و جهالت و عقب ماندگى مردم شدند.

بقول مولانا بزرگ:
خود كوزه و خود كوزه گر و خود گل كوزه
خود رند سبوكش (سبو=كوزه گلى دسته دار)
خود بر سر آن كوزه خريدار برآمد
رومى سخن كفر نگفت ست و نگويد
منكر مشو اى دوست
كافر شود هر كس كه به انكار بر آيد...

رضا میهنیار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنبش
تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   تلخ ترین حقیقت اینست که این متفکر فاشیست دوم جهان بعد از هیتلر نه تنها جعلی و تحمیلی است بلکه بزرگترین تهدید به امنیت ملی و منافع ملی افغانستان نیز می باشد.

>>>   حکومت غنی به دلیل ضعف مدیریت در بحران سیاسی و آستانه سقوط است!
متفکر دو جهان اشرف غنی کشتی لرزان افغانستان را در طی بیشتر از پنج سال به ساحل کشیده نتوانست. اشرف غنى و اطرافيان اش يک باند مافياىی دارای عمل ناسالم بر خورد دوگانه وي در برابر ساير اقوام غیر افغان كشور در امورات رسمي بخصوص در اداره امورمانند ثواب الدين مخكش کوچی از گروه ترویست تفکر حذب اقوام بومی کشور بحیث معاون اداره امور در ارگ جمع كرده بود.
اوغان یا افغان تنها نام یک قوم از اقوام افغانستان است و انها نام ها تاریخ و فرهنگ و استوره یکسان با خراسانیان کهن ندارند بلکه بر ضد مردم بومی هستند و تلاش دارند هویت تک قومی « افغان » خود را بر‌دیگر اقوام بومی این کشو ر خورشدی زمین حاصلخیز تحمیل میکنند. آنها بتنهایی در افغانستان حکومت تک قومی خود دارند و دیگر اقوام را در معادله قدرت در مرکز و ولایت صلاحیت راه نمی‌دهند.
بنا ؛ ای ملت خواب برده امروز دشمنت در ارگ ارام با همدست ترورستان خود نشته ولی تو از دنیا بخبر هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه درجبعا ت جنگ بخون افتیده , غنی مغز گنده نمی تواند انسانی فکر کند، بناً ، او مردم شریف با دیانت برخیز تا چه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما در شهر و دهات قربانی این جاهلان قدرت طلب ارگ نیشن بد اخلاق سکسی خواهدشد.
شهد است که غنی مغز تعصب دشمنی از روی حسادت به لیاقت های اقوام غیر افغان کشور دارد و درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو به گزافه گوی های غنی شوونیسم در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردى پاکستان جوان شده است و نيم قلب قبيله ای اش با افراد تروریست است , اومردم شریف اعتما د به گپ های دروغین چرب غنی مکار نکنید. جوانان شجاع دلیر وارث این سرزمین آفتابی شما هستسد ، هرچه عاجل برخیز در مقابل ظلم ستم و استبداد فاشیست وجنایت کاران ارگ نیشن و همدستان تروریست خونخوار خودرا آماده کنید.
باید خاطر نشان ساخت که از هیچ تهدی نه ترسید نیروهای جامعه جهانی کشور های دوست بخاطریکه از بین بردن ظلم , ستم , استبداد و برتری جویی قومی در کشور ما حضور دارند و این فرصت خوب یک جانس طلای برای نجات وطن ما از دست حلقه ای های خبیثه فاشیست و تروستان درون حکومت غنی است و این فرصت را هموطن دلسوزو مبارزان شجاع دلیر راه آزادی وطن نیاکان تان از دست ندهید.
همونان مبارز , دلیر شجاع وطن یک روز حرکت قیام برای نجات از ظلم , استبداد , ستم برتری جویی قومی ازحلقه خبیثه فاشیست , شوونیسم قبیله گرا را از بیخ بنیاد برکنید, و موا فقیت ابدی را در این کشور زیبا آفتابی نیاکان تان به پیروزی رسانید و ادامه هرروز ریختن خون پاک کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتارمردم سربازان بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه بیگانگاه آتش نفرت در کشور غزیز ما افغانستان است ,هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری در تفکر حذف اقوام راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند. هزاره عزیز م , تاجیک عزیزم ، افغان عزیزم ، ازبک عزیزم و ترکمن عزیزم طراح طرح ها ی ترورستی سربازان عاشقان حراست وطن و نخبگان با ننگ و ناموس کشورعزیز ما از طرف این حلقه تروستی درون حکومت طی این 18 سال صورت می گیرد کیست ؟

غنی مرد ِ عصبی بیمار روانی و جسمی است و شهود آن چیغ و صدا و مرد بدخوی غش و مکار و حیله گر و مرد بی برنامه رفاه و آسایش است و هم به عدالت اجتماعى، برابرى اقوام و تبارها، دموكراسى، تقسيم مساويانه ثروت و ارزش هاى انسان ساز باور ندارد .
چون غنی دارای مغز پوچ گنیده است از بابت رفتارتعصب و عمل شیطانی اقوام شریف افغانستان را بنام پشون زبان دارانی , غلجی , اوغان , تاجیک , هزاره , از بیک و ترکمن جدا کرد بین مردم غیور دلیر شجاع مسلمان کشور عریرما نفاق قوم انداخته و هیچ کار بنیادی در این سه سال انجام نداد و نکرده است.
بیـا هموطن همـدل شــویم از بهـر امن و آبادی میـهـن
هزاره تاجک و افغان ترکـمن از این میهن
سـنی و شیـعه گلـهای یک باغ این میهن
با همدیگر پذیر ریشــه بر کنیــم بنیـاد استبدا میهن
بیاید ملک را از دست ظلم و استبداد گر ران آزادسازیم با همدلی همپذیری یکدیگر این مهن افتابی ما را آباد سازیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است