ستاد راه اندازی برای بیماری کرونا در برلین
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۲    ۱۳۹۸/۱۲/۸ کد خبر: 162366 منبع: پرینت

ستاد راه اندازی برای بیماری همه گیر دربرلین؛ گزارش روز پنجشنبه ده نفر آلوده به کرونا در المان ثبت شده است.
چنین معلوم میشود که برلین در حال آماده سازی اضطراری برای مبارزه با ویروس کرونا است. تا کنون برلین پایتخت المان از ویروس کرونا در امان مانده است، اما در صورت وقوع ویروس، برلین در حال حاضر یک تیم ویروس همه گیر تشکیل داده است.

مبتلایان به الودگی کرونا اغلب از ایتالیا به المان امده اند، وزیر بهداشت المان میگوید کنترول صد در صدی ممکن نیست و احتمال آنکه ویروس کرونا در المان افزایش باید میسر است، ولی مسوولین بهداشت تمام آلمان خود را برای کمک اماده ساخته اند.

وی افزود خوشبختانه تا حال در المان کسی در ارتباط به کرونا فوت نکرده است. یک مرد ۴۷ ساله در ایالت نوردرین و سفالین در جنگ با کرونا است و همسر اش نیز بیمار است و پنج مورد تایید شده است و چهار فرد دیگر در آیالت بادن - ورتمبرگ الوده به کرونا و یک فرد دیکر در ایالت بارین می باشند.

تعداد افراد آلوده به کرونا در آلمان رو به افزایش است. به نظر می رسد شیوع آن غیرقابل کنترل است. برخی از زنجیره های عفونت را نمیتوان رد یابی کرد، در ایالت نوردرین و سفالین و در ایالت بادن-وورتمبرگ پروند های جدیدی ردیابی است. این تفاوت با اولین موارد در بایرن است. ما باید ببینیم که آیا استراتژی قبلی ما اصلاً می تواند مؤثر باشد. درهرصورت، این امید که همه گیری از ما بگذرد برآورده نمی شود.

گفته میشود شماری از هموطنان که قبلا به ایران سفر کرده اند شاید برای چند هفته در ایران بمانند، تا زمانیکه پرواز های شرکت ترکیش اماده پرواز به ایران شود.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برلین
کرونا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است