زنان را مجبور می کنند که با مهمانان شان سکس کنند
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ کد خبر: 162509 منبع: پرینت

حالا زنان را مجبور می کنند که با مهمانان شان سکس کنند اگر زنی راضی نشود علنا مورد تجاوز قرار می گیرند!

مومنه یکی از افسران پولیس زن در ولسوالی کجران دایکندی مدعی است که در تاریخ ۱۶ سنبله ۱۳۹۸ مورد تجاوز جنسی محمدخان بلوچ، فرماندهی پولیس ولسوالی کجران دایکندی قرار گرفته است.

این قضیه پس از آن رخ داده که آقای بلوچ هنگام سفر احمد تنویر، مدیر تامینات فرماندهی پولیس دایکندی از این زن می‌خواهد که با آقای تنویر همبستر شود، اما او از این اقدام خودداری می‌کند.
فردای آن روز بلوچ نامبرده را به دفترش احضار و به زور بالایش تجاوز جنسی می کند.

سکس و تجاوز جنسی به اندازه در ارگانهای دولتی معمول شده است که نامبرده به هر در و دروازه از دایکندی گرفته تا کابل مراجعه می کند کسی صدایش را نمی شنود و بالاخره نامبرده تصمیم میگیرد که خود را آتش زدند که توسط مردم نجات داده میشود.

شما تصور کنید که وضعیت زنان در ادارات دولتی چگونه باشد؟ و این یک زن که در مقابل وحشی ها مقاومت کرده است و تجاوز بالای خود را افشا کرده است به این سرنوشت گرفتار شده است، شاید ده ها زن باشد که از شرم در چنین وضعیت سکوت اختیار نمایند.
شروع ویروس سکس از درون ارگ و پارلمان بود و اینک سراسری شده است.

حسن علی عدالت
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکس
پولیس دایکندی
نظرات بینندگان:

>>>   کانال های امنیتی گزارش می دهند که دو روز پیش، از نظارت خانه شش درک کابل دو تن از انتحاری ها بیرون کرده و معلوم نبود آن ها را به کجا منتقل کرده اند. «جمهوریت» خواهانی که سر دسترخوان، آمرستار را و میزبان هایش را بدون پرده پوشی قتل عام کرده و دوسیه اش را هم بستند؛ حمله بر مجتمع مردمی مصلای استاد مزاری برایش هیچ اشکالی ندارد

>>>   اینه روسهامی خواهند باردیگر به افغانستان بیایند:
ضمیر کابلوف، نماینده‌ی وِیژه روسیه برای افغانستان به خبرگزاری فدرال این کشور گفته است که روسیه آماده است تا نیروهای نظامی‌اش را برای مبارزه با هراس‌افگنی به افغانستان بفرستد.
آقای کابلوف افزوده است که برای این کار، ضرور است تا منتظر نتایج گفتگوهای بین‌افغانان و تشکیل یک دولت ایتلافی که نماینده‌گی از تمام افغان‌ها بکند، باشد.
آقای کابلوف گفته است: «با توجه به مبارزه در برابر هراس‌افگنی و کمک نظامی به افغانستان در این مورد، ما منتظر یک حکومت عادی در کابل استیم و ما با حکومت افغانستان در این مورد بحث خواهیم کرد.»
این مقام ارشد روسی همچنان گفته است که کشورش نمی‌خواهد نیت نیک‌اش را تحمیل کند؛ اما به گفته‌ی او، اگر به گونه‌ی رسمی درخواست شود، روسیه آماده است این کار را انجام دهد.
به گفته‌ی او، شرایط کمک توسط رهبری روسیه تعیین خواهد شد.
ر

>>>   پاکستان از هرسلاحی علیه افغانستان استفاده میکند:
ساکنان و کشاورزان ولایت خوست امروز اعلام کردند : میلیونها ملخ از پاکستان وارد این ولایت شده و به مزارع کشاورزی حمله نمودند. کشاورزان خوست از خسارات ناشی از حمله ملخ‌ها به مزارع خود نگران هستند ، خوست از مناطق گرمسیر در جنوب شرق افغانستان است.
ر

>>>   این زن از اول نباید وارد این ساختار فاسد می شد. آن روز که عاشقانه در این ساختار فاسد وارد شد باید فکر این روزها را می کرد. کسی که خربوزه می خورد پای لرزش هم باشد. دراین دولت فاسد مردان مورد تجاوز قرار می گیرند آن وقت این زنان هزاره از جان شان سیر شده اند و دیوانه وار وارد این ساختار فاسد می شوند. به این زن بگویید که شکایت اش را به جناب دانش دایکندی ببرد اگر او از ناموس دایکندی نتواند دفاع کند دلیل ماندنش در این ارگ خراب آبادچیست؟ مردم دایکندی باید آن افسر پولیس را زنده زنده آتش یزنند تا عبرتی برای دیگران شود. مرگ یک بار شیون یک بار

>>>   مومنه اگر غیرت داشت با توجه به اینک یک نظامی است باید از حیثیت خودش دفاع می کرد و این فرمانده را با گلوله نابود می کرد.

>>>   به نطر من انهاییکه زنان را مجبور به سکس میکنند قبلا خودشان سکس شده اندو حالا عقده مندانه تلافی میکنند این افراد هیچگاه از ناموس وطن دفاع نمیتوانند چون خود بی ناموس اند . بدا بحال ملتی که چنین مدافعان دارند.
اصف کابل

>>>   با خانم محمد خان بلوچ باید مصاحبه صورت گیرد تا معلوم شود که در هنگام تجاوز جنسی محمد خان بلوچ خانم خودش در چه حالتی قرار داشته؟
محمد خان بلوچ با پشتوانه ارگ که مرکز فحشای دولتی است و با حمایت مستقیم فضلی مسوول اشاعه و پخش سکس و فحشا در ارگ جرئت انجام همچو عملی را کرده در غیر آن هیچ کس خودش حودش را اعدام نمیکند.

دیگر اینکه دادستانی کل باید واضح سازد در صورتیکه خانمی مورد تجاوز جنسی قرار بگیرد چگونه اسنادی تهیه کند که مورد قبول دادستانی و محکمه قرار گیرد و این اسناد را چگونه تهیه کند؟
در همین قضیه به این خانم هشدار قبلی داده نشده بود و فرصت فلم گرفتن و عکس گرفتن هم برایش داده نشد و در محل هم کدام کمره یی وجود نداشت پس چگونه این خانم ثابت کند که چه واقع شده؟
به خانم ها توصیه میکنم که اگر با همچو فاجعه یی روبرو شدند یگانه سندی که میتوانند تهیه کنند حفظ مایعات ترشح شده از مرد متجاوز است که با انجام معاینات DNA میتواند جنایت را ثابت کند .

>>>   در افغانستان بچه های بی ریش امنیت ندارند، آن وقت زن ها می خواهند در ادارات دولتی در کنار این وحشی ها باشند و آسیب نبینند؟!

>>>   غنی مغز تفکر حذب لیاقت ها اقوام غیر افغان درمصاحبه تلویزونی گفته بود : عادلانه نیست که 98 در صد زندانیان بگرام, گویندگان یک زبان باشند, هموطن عزیزم این سخن غنی متعصب معنی دارد یعنی گوینده زبان پشتو ملیت افغان این گزافه گوی غنی مغز تعصب در جامعه قبيله ای در دامن فرهنگ غژدى نشينى و صحرا گردی پاکستان چكيده است وجوان شده است و در كانون هاى كاپيتاليزم وحشى آمريكا اشغالگ شخصيت اش شكل گرفته است و نيم قلب به قبيله ای کوچییان پاکستان است چنين مخلوطى نمى تواند درکشوری که اقوام و ملیت محتلف دارد انسانى فكر كند. غنی یعنی غوده یی سرطانی هر چه زوتر کثیف را از ارگ بیرون کنید در غیر آن افغانستان به یک محشر گاه خونریزی تبدیل خواهد کرد.
بنا ؛ ای ملت خواب برده امروز دشمنت در ارگ ارام با همدست ترورستان خود نشته ولی تو از دنیا بخبر هر روز ازدست چاپلوسان محافظ کار به خاک و خون غطه درجبعا ت جنگ بخون افتیده , غنی مغز گنده نمی تواند انسانی فکر کند، بناً ، او مردم شریف با دیانت برخیز تا چه زمانی خواب خواهید بود تا چه زمان اطفال ما بزرگان ما در شهر و دهات قربانی این جاهلان قدرت طلب ارگ نیشن بد اخلاق سکسی خواهدشد.

>>>   اصل حكومت هاي بنام ديموكرات غربي برداشتن غيرت جامعه هاي سنتي است، از همين خاطر ميديا را مطالعه نمائيد، همه پروگرام ها به همين هدف است، بي قدر شدن فاميل، رابطه جنسي خارج از رابطه زنا شوئي، تشويق طلاق و عادي جلوه دادن اين بدترين حلال ها، استفاده جنسي از زير دستان، شاگردان و .... ، بايد تمام مردم دايكوندي بخاطر دفاع از اين خواهر شان حكم شرعي را بالاي متجاوز و پلان كننده اين تجاوز اجراء نمايند، غيرت نموده در مركز دايكوندي همه شان به دار بزنند. حق را بگيريد كسي حق را نميدهد.

>>>   اینهم نتیجه حضور زنها در دولتی،
زنی که یکی از اصلی ترین وظایفش تربیت فرزندان صالح برای جامعه است می رود قَی خود را پیش نامحرمان در تعلیمات شی٘ گِرز و کین گیرز می کند و شهوت مافوق را لبریز می کند نتیجه ی غیر از این ندارد. تو از کجا گارانتی گرفتی که مردان به تو نگاه شهوت آمیز نداشته باشد.
آن مرد و یا خانواده ی که اجازه می دهد زن و یا دختر وخواهرش در ادارات بخصوص در بخش نظام کار کند خیلی بیشرف و بی غیرت است.
چون با اینکه خودش می داد که ناموسش درمعرض سوء استفاده قرار می گیرد ولی باز می گذارد که ناموسش برود بیرون کار کند.
پرویز از دایکندی

>>>   تیم فاشیستی و قومی اشرف احمدزی در سکس سازی و تابوت سازی و انتحار پیش قدم است

>>>   یک مرد کثیف و یک زن نمایندگی از تمام ادارات دولتی نمیکند لطفاً به مردم ذهنیت منفی ندهید.

>>>   غنی کوچی یک متقلب دزد خائن و .... بیش نیست۰ دایکندی چه که حتی در داخل ارگ غنی این بی شرافتی ها بشدت جریان دارند و از آن حتی سهو استفاده های سیاسی هم میکنند۰

>>>   غنی را ملامت میکنید عجب است غنی خو نگفته که سکس کنید همین زنها هستند که خوب میفهمند که در پولیس و اردو از طبقه ذکور لواطت میشود چه ماند به زنها ... نکند کار پولیس و اردور را خودشا .... هستند.
امین

>>>   زنان پولیس خود شان هم این کار را میکنند یکیاز دریوران موتر های سنگین بار قصه کرد که در تالاشی چوک ارغندی داخل اطاق پولیس تالاشی شدم دیدم که یکنفر همان زن را .... که تالاشی زنها را میگیرد. این پولیس زن معلوم میشد که به خوشی خود .... بخاطریکه غرق لذت بود و کدام چیغ و فیغ نارضایتی را بالا نکرده بود.
شمال الدین

>>>   این خانم باید به غنی مراجعه نماید غنی دوسیه ایشچی را که دورغ بود تعقیب کرد و معاون اول خود را به همین بهانه از ارگ راند چرا شکایت مومنه را که یک نظامی زن است نمیشنود ؟و مورد بازجویی قرار نمیدهد؟ این وظیفه مقدس رسانه ها است این موضوع را مکررا به دربار ریس جمهور کشور برساند و گرنه تمام نظامی های مردانه بعد از این متوجه همین کار ها خواهد شد و کشور به زودی نلبود میگردد این قضیه ساده نیست این دولت همیشه میگوید که از ناموس خود دفاع میکند و برای ناموس میجنگد حالانکه خودش به ناموسش چشم میدوزد پس معلوم است که این نوع انسان ها که در نظام جای گرفته برای دفاع از ناموس نه بل برای چور کردن ناموس دیگران در نظام جای گرفته تا مهمانان بلند رتبه دولتی خویش را عزت نموده و در قبالش یک اندازه زر و سیم بدست بیاورد

>>>   متاسفانه فساداداری به حدی رسیده که درمقابل بقای خود درچوکی و پوشاندن جرم وجنایت که درجریان اجرای وظیفه مرتکیب شدندازهرامکانات که دراختیارشان است استفاده میکنندازطریق پول،بی ناموسی وغیره چون حاکمیت قانون صفر است بناءمردم مرتکیب چنین فعل وافعال میشوند.

>>>   رزاق مامون
تجاوز جنسی زلمی زابلی بر خواهر زاده اش
یک منبع امنیتی به گزارشنامه افغانستان اطلاع داده است که زلمی زابلی اخیراً درحالت مستی و نشئه بالای خواهر زادۀ جوان خویش تجاوز جنسی کرده است.

زابلی دایم الخمر نام آور و از مهره های برجسته تیم ارگ به شمار می رود و به همین سبب مقامات دولتی درین زمینه هدایت اکید داده اند که هیچ ارگانی صلاحیت پیگیری موضوع را ندارد و مساله مسکوت گذاشته شود.

دو سال پیش، پسر زلمی زابلی دخترجوانی را به هدف استفاده جنسی در داخل یک کانتینر انتقال داده بود که منجر به مرگ دختر شده بود. درهمان زمان، ارگ از هرگونه تعقیب عدلی قضیه انصراف جسته بود.

>>>   خانم مومنه از ابتدا باید میفهمید که اسلام برایش چه توصیه داشته است. در اوایل با تقلید از غربی های وحشت زده و با رقصیدن به حقوق مدنی و بشری خودرا با مرد یکسان فکر میکرد ولی وقتی مورد تجاوز قرار میگیرد کجا بود مردی اش؟

اینها همه کسانی اند تا که منافع ایشان حفظ باشد، ولو در مقابل حیثیت و ناموس و هتک حرمت ایشان، هیچ گپ نیست. ولی وقتی از کار افتادند و به اصطلاح مود شان رفت و برایشان ارزش قایل نشوند فغان زده وارد میدان شده و از آبرو ریزی خود پرده می بردارند. با این افراد همین اعمال بلوچ مانند بهتر است انجام شود.
سزای قروت آب گرم است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است