مراسم تحلیف غنی و عبدالله به تاخیر افتاد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۰    ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ کد خبر: 162527 منبع: پرینت

مایک پمییو وزیر خارجه آمریکا به کابل آمده است تا ظاهرا میان اشرف غنی و عبدالله میانجیگری کند تا مراسم تحلیف رییس جمهوری برگزار نشود.
ظاهرا زلمی خلیلزاد فرستاده ویژه آمریکا در امور صلح نتوانسته است این بن بست را بشکند.

گفته می شود که پمپیو با عبدالله و اشرف غنی دیدار کرده است. پس از این دیدار فضل احمد معنوی در توییتی اعلام کرد که مراسم تحلیف کاخ ریاست جمهوری و سپیدار به تعویق افتاده است.

برای شرکت در مراسم تحلیف، هر دو مدعی، عبدالله و اشرف غنی برای یکدیگر کارت دعوت در شرکت به مراسم تحلیف فرستادند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مراسم تحلیف
غنی
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   Abdul Hamid
ورود پر میمنت حضرت پامپیو را بکابل خیر مقدم باید گفت!
حضرت پامپیو (سلی سلم) فرشته وار از آسمان کابل بالای ارگ نازل گشت

افغانستانی که دارای تاریخ پنج هزار ساله است و افغان هایی که دنیا را شکست داده ولی این مملکت پر افتخار باستانی با تاریخ درخشان خویش قادر به اداره خویش نیست و باید یک خارجی امروز دو مردار خور بی تبلک زیر نام های غنی غلزی و عبدالله عبدالله هایبرید را بحیث زعمای این مملکت سر بلند و پر غرور پاپاچیچی کنان به ارگ و قصر سپیدار ببرد!

>>>   Shoja Mohseni
برنده تنش هاي انتخاباتي، امريكا است. هرقدر عبدالله بيشتر مقاومت كند، امريكايي ها امتياز بيشتري از غني مي گيرند. او شيفته قدرت است و تا پاي جان، پاي اين قمار مي ماند حتي اگر از اقتدار رياست جمهوري، صرفا عنوانش بماند. غني بارها نشان داده كه به راحتي در برابر امريكايي ها عقب نشيني مي كند.
ملت بدبختي هستيم كه صرفا دو انتخاب بد داريم.

>>>   غنی و عبدالله باید در ستدیوم کابل کشتی بگیرند و هرکه خواند رییس جمهور و خویدگی شاروال کابل مقرر شود.

>>>   صلح مقدم تر از هر جیزی دیگریست اگر غنی احمدزی اجازه حاصل کند که ماسم تحلیف اش را منحیث ریس جمهور متقلب انجام دهد فاتحه صلح خوانده شود و دیگر اشرف غنی به حیز و جست اش بیشتر میگردد و توافنامه صلح امریکا و طالبان را دور میزند و میگوید من ریس جمهور انتخابی مردم هستم امریکا حق مداخله را ندارد طالبان سلاح شان را بزمین بگذارد و تسلیم دولت شوند و طالبان این رفتار و گفتار غنی را قبول ندارند جنگ دوام پیدا میکند به غنی احمدزی که خودش و زنش در ارگ مصون هستند و دختر و بچه اش در امریکا هستند هیچ ضرری نمیرسد مردم و کشور قربانی عملکرد خاینانه غنی میگردند چنانی که در گذشته چنین چیزی صورت گرفته است باید جلو غنی گرفته شود تا ملت و کشور به امن و امان برسد.

>>>   منتظر بادار افعانستان یعنی وزیر خارجه امریکا شدند افغان ها باید همه شان به خاطر غیرت و افغانیت خود کشی کنند

>>>   منتظر بادار افعانستان یعنی وزیر خارجه امریکا شدند افغان ها باید همه شان به خاطر غیرت و افغانیت خود کشی کنند

>>>   چرا باید تسلیم دستورات آمریکا باشیم. هر چه از ملت افغانستان درست است همان باید انجام هرچند آمریکا مخالف آن باشد. تصمیم گیرهیای آمریکا برای افغانستان سم کشنده و از وایروس کرونا هم بدتر است. بیست سال افغانستان را در اختیار آمریکا قرار دادند نتیجه ای جز فساد و فتنه و جنایت و کشتار و اختلاف افکنی و نژاد پرستی از آن نگرفتیم. حالا دوباره باز هم گوشهای سیاستمداران ما به سوی دستورات ترامپ این جنایت کار قرن قرار داده شده که تا او چه می خواهد همان شود. دسته عبدالله عبدالله اگر می خواهد موقعیت خود را برای ملت افغانستان تثبیت کند و عزت ملی و دینی برای خود به وجود بیاورد باید با آمریکا مخالفت کند هرچند این مخالفت باعث محرومیت عبدالله از ریاست جمهوری شود. دست کم یک مردانگی و استقلال طلبی را از خود نشان دهدو هیچ پروایی به آمریکا نداشته باشد. اشرف غنی که مزدور حلقه به گوش است او نمی تواند با آمریکا مخالفت کند

>>>   کدام تاریخ 5000 ساله ؟ جعل و تقلب و دروغ های پشتونیستی دیگر تاریخ مصرفش تمام است فکر نان کنید که خربزه آب است.
300سال است خراسان محزون شده جهنمستان

>>>   فرانکفورت ، روزنامه "Frankfurter Rundschau"
نویسنده: سوفیا لوتر
هرج و مرج در افغانستان: دو مرد خود را رئیس جمهور معرفی می کنند
دو طرف مخالف می خواهند در روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور قسم بخورند
در افغانستان ، اشرف غنی ، رئیس فعلی و عبدالله عبدالله ، رقیب ، می خواهند روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور معرفی شوند.
1. افغانستان با یک بحران سیاسی داخلی روبرو است
2. اشرف غنی ، رئیس جمهور فعلی و رقیب عبدالله عبدالله ، مدعی پیروزی در انتخابات هستند
3. یک روز قبل از مذاکره با طالبان ، مخالفان می خواهند سوگند یاد کنند
سخنگوی غنی ، رئیس جمهور گفت: "طبق قانون اساسی و سیستم انتخابیه ، هر کس که اکثریت آرا را کسب کند ، رئیس جمهور خواهد شد. بر این اساس قانونی ، اشرف غنی عهده دار سوگند خود خواهد شد.
سخنگوی معترض گفت که به طور مشابه ، عبدالله نیز با تشکیل دولت بعدی براى همه، روز دوشنبه نیز مراسمی را برگزار می کند.
زمان هرج و مرج سیاسی داخلی نمی تواند بدتر از اين باشد. در پایان ماه فوریه ، ایالات متحده و نمایندگان مبارز اسلامی طالبان ، توافق نامه ای در مورد راه های دستیابی به صلح در افغانستان به امضا رساندند. مذاکرات صلح داخلی اکنون باید در تاریخ 10 مارس دنبال شود. فقط یک روز پس از ادای سوگند رئیس جمهور ها.
دو طرف مخالف می خواهند در روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور قسم بخورند.
ديروز روزنامه انترنتى آينه کشور و دولت افغانستان را يک کشور-دولت ساختگى و مصنوعى ناميد که دوامدار و قادر زنده ماندن باشد.
ایالات متحده آمریکا در رابطه با بازسازی اروپا یا پس از فاشیسم هیتلر در آلمان نقش سیاسی سازنده ای داشته است.
اما ایالات متحده و متحدان آن از زمان استعمار مستثنی از اروپا (هم اسرائیل ، کانادا و استرالیا مستثنا هستند) در رابطهکشورهای آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین سیاستی ويرانگرانه آشوب و شر و جنگ کرانه و خرابکارانه انجام دادند.
ایالات متحده آمریکا هيچ کشور در ممالک عقب نگه گذاشته اين سه قاره را به صلح کمک نکرده جنگ مفاد و خدمت به امريکااست.
بدون جنگ در ممالک عقب نگه گذاشته صلح در ایالات متحده آمریکا به جنگ داخلى تبديل مى شود.
فروش اسلحه شريان اقتصادى ایالات متحده آمریکا است.
در اين زمينه احمق ترين کسانى راکه ایالات متحده آمریکا لوده ساخته و گمراه و بازى داده اکثريت رهبران عده زياد کشور هاى اسلامى وعربى است اند در قله يا شاخ کوه شان رهبران منحوس پشتونان يا افغانان اسلام نما و ديموکرات نما و تروريست هاى طالبان و ديگر سازماناى فاشيستو- اسلاميستى شيونيزم پشتو نيستى.
مرگ بر دولت غنى و عبداله
براى کشور فدرالى

>>>   خط سرخ غنی زرد شد و تنبانش چتل
در یک معامله ذلیلانه در مقابل دریافت اجازه مراسم تحلیف حاظر شد که پنج هزار زندانی طالبان تروریست را رها سازد و اگر کمی دیگر فشار بیاید بی بی گل را هم تسلیم ملا هیبت شیطان خواهد کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است