سلطان زوی: بلکه بتوانیم مراسم واحد برگزار کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۶    ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ کد خبر: 162528 منبع: پرینت

گل‌پادشاه مجیدی: مراسم تحلیف آقای غنی بخاطر آمدن آقای پمپئو‌ وزیرخارجه آمریکا و گفتگو با رهبران سیاسی به کابل برای ساعاتی به تاخیر افتاد!

سلطان زوی به تلویزیون ملی: مراسم به خواهش دوستان ما که میانجیگری می کنند به تاخیر افتاده است. منافع ملی و مصالح ملی ایجاب می کند که ما انعطاف نشان دهیم و مراسم تا ساعت ۲ تا ۲:۳۰ به تاخیر افتاده است بلکه بتوانیم مراسم واحد برگزار کنیم!
نکته جالب این است که آقای سلطان زوی برخلاف روزها و ماهای گذشته که خیلی تهاجمی ظاهر می شد امروز بسیار منعطف و آرام بود و مصلحت جویانه و آشتی جویانه اظهار نظر کرد. از منافع ملی و مصالح ملی چندین بار سخن به میان اورد.

تلویزیون ملی همچنین با آقای چخانسوری گفتگویی کوتاهی را انجام دادند. سرپرست وزارت خارجه گفتند که تمام مقامات خارجی به این مراسم دعوت شده و حدود ۳۰ سفیر و ۱۴ موسسه بین المللی از جمله سفارت آمریکا وعده داده اند که به مراسم تحلیف ریاست جمهوری خواهند آمد.
اقای چخانسوری می گوید سفارت پاکستان و چند تن از مقامات سیاسی پاکستانی به این مراسم حضور پیدا کرده اند!
آقای گل پادشاه مجیدی از اعضای ستاد برگزاری مراسم تحلیف آقای غنی نیز هم اکنون در حال گفتگو با تلویزیون ملی می گوید یکی از دلایل تاخیر این مراسم حضور اقای پمپئو برای حل اختلاف است!! ایشان گفتند این مراسم به خاطر آقای پمپئو به تاخیر افتاده است!

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سلطان زوی
مراسم تحلیف
نظرات بینندگان:

>>>   جای کری پمپئو
قصه تلخ گذشته در حال تکرار شدن است.
دو زن ....و یک مرد فاشیست که دو تا ریس کمیسیون ها و بی ننگ هم مسول عملیاتی انتخابات بودند باعث این همه جنجال شده اند.

>>>   ریس انتخابات و ریس شکایات انتخاباتی این دو زن معامله گر زر اندوز و حبیب الرحمن بی ننگ ری دار الانشاء انتخابات که بطرفداری از غنی بدون در نظر داشت رای پاک واقعی مردم غنی احمدزی متقلب را برنده ساختند و غنی را خواستند بنام ریس جمهور بر گرده مردم سوار کنند مرتکب خیانت ملی گردیدند و مقصر هر نوع کشمکش و جنجال های پس از اعلان ریس کمیسون انتخابات خانم حوا علم نوررستانی وخانم شینواری ریس کمیسون شکایات انتخاباتی و حبیب الرحمن ننگ ریس دارالانشا کمیسون انتخابات نزد خدا و بنده گان خداوند و وجدان نا رام خود شان مقصر اصلی بشمول غنی احمدزی و دارو دسته خاین ان هستند .

>>>   باید همین زن نور ستانی به دار آویخته شود زیرا همه بدبختی از دست همین زن بی حیا است داماد خودش را دانست که غنی یهودی به کمک رهی تقلبی و به زور کشور های کفری ریس جمهور می شود واما خود را هم به او پیوند داد

>>>   فرانکفورت ، روزنامه "Frankfurter Rundschau"
نویسنده: سوفیا لوتر
هرج و مرج در افغانستان: دو مرد خود را رئیس جمهور معرفی می کنند
دو طرف مخالف می خواهند در روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور قسم بخورند
در افغانستان ، اشرف غنی ، رئیس فعلی و عبدالله عبدالله ، رقیب ، می خواهند روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور معرفی شوند.
1. افغانستان با یک بحران سیاسی داخلی روبرو است
2. اشرف غنی ، رئیس جمهور فعلی و رقیب عبدالله عبدالله ، مدعی پیروزی در انتخابات هستند
3. یک روز قبل از مذاکره با طالبان ، مخالفان می خواهند سوگند یاد کنند
سخنگوی غنی ، رئیس جمهور گفت: "طبق قانون اساسی و سیستم انتخابیه ، هر کس که اکثریت آرا را کسب کند ، رئیس جمهور خواهد شد. بر این اساس قانونی ، اشرف غنی عهده دار سوگند خود خواهد شد.
سخنگوی معترض گفت که به طور مشابه ، عبدالله نیز با تشکیل دولت بعدی براى همه، روز دوشنبه نیز مراسمی را برگزار می کند.
زمان هرج و مرج سیاسی داخلی نمی تواند بدتر از اين باشد. در پایان ماه فوریه ، ایالات متحده و نمایندگان مبارز اسلامی طالبان ، توافق نامه ای در مورد راه های دستیابی به صلح در افغانستان به امضا رساندند. مذاکرات صلح داخلی اکنون باید در تاریخ 10 مارس دنبال شود. فقط یک روز پس از ادای سوگند رئیس جمهور ها.
دو طرف مخالف می خواهند در روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور قسم بخورند.
ديروز روزنامه انترنتى آينه کشور و دولت افغانستان را يک کشور-دولت ساختگى و مصنوعى ناميد که دوامدار و قادر زنده ماندن باشد.
ایالات متحده آمریکا در رابطه با بازسازی اروپا یا پس از فاشیسم هیتلر در آلمان نقش سیاسی سازنده ای داشته است.
اما ایالات متحده و متحدان آن از زمان استعمار مستثنی از اروپا (هم اسرائیل ، کانادا و استرالیا مستثنا هستند) در رابطهکشورهای آسیا ، آفریقا و آمریکای لاتین سیاستی ويرانگرانه آشوب و شر و جنگ کرانه و خرابکارانه انجام دادند.
ایالات متحده آمریکا هيچ کشور در ممالک عقب نگه گذاشته اين سه قاره را به صلح کمک نکرده جنگ مفاد و خدمت به امريکااست.
بدون جنگ در ممالک عقب نگه گذاشته صلح در ایالات متحده آمریکا به جنگ داخلى تبديل مى شود.
فروش اسلحه شريان اقتصادى ایالات متحده آمریکا است.
در اين زمينه احمق ترين کسانى راکه ایالات متحده آمریکا لوده ساخته و گمراه و بازى داده اکثريت رهبران عده زياد کشور هاى اسلامى وعربى است اند در قله يا شاخ کوه شان رهبران منحوس پشتونان يا افغانان اسلام نما و ديموکرات نما و تروريست هاى طالبان و ديگر سازماناى فاشيستو- اسلاميستى شيونيزم پشتو نيستى.
مرگ بر دولت غنى و عبداله
براى کشور فدرالى

>>>   سلطان زوی طیاره دزد مشهور در تبانی با زهره یوسف و در دلالی با دلال مشهور فضلی نا رسیده به مراد دچار شکست اخلاقی شد.

>>>   دولت در تحت رهبری جلالت مهاب داکتر عبذالله عبدالله فرزند اصیل با ایمان حب وطن به پیروزی رسانیده اید مبارک مبارک به هم وطنان عزیز هستم من فقط خواهان شکستن طلسم انحصار قدرت فاشستی تکه قومی هستم و ادامه دولت غنی متقلب کوچی قبیله هرروز ریختن خون پاک هزاران کود کان ، پیر و برنا سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .
یگانه راه حل و بیرون رفت از این قتل و کشتار مردمبیگنا و سربازان بی دفاع ما قیام سرتاسری مردم افغانستان بر علیه غنی کثیف یاوه گوی طرف دار بیگانگاه آتش نفرت در کشور غزیز ما افغانستان است ,هموطن عزیزو آگا هان قلم بدست سکوت و محافظه کاری در تفکر حذف اقوام راه حل نیست، با جسارت با دلیری روی میدان بیاید.
البته نه باید فراموش کرد هموطن عزیزم من متعصب نیستم همزیستی وهمگرای که ازنیاکان فرهنگ دوست خود ارث برده ام که بنی آدم اعضای یکدیگرند, که در آفرینش ز یک گوهرند.

>>>   آنکه طیاره را دزدیده تازه دزد نبوده بلکه از پدر پدر دزد بوده.
پدر کلان هایش از تخم مرغ شروع کرده و تا داود بچه سلطان رسید گپ به طیاره رسید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است