موتری که مراسم تحلیف را هدف قرار داد (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۹    ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ کد خبر: 162545 منبع: پرینت

شلیک از یک موتر سواری که در آن راکت‌انداز تعبیه شده بود برای لحظاتی مراسم تحلیف ریاست جمهوری را مختل کرد
به گزارش تسنیم، در حالی که دو تیم انتخاباتی پیشتاز افغانستان بطور جداگانه و موازی مراسم تحلیف برگزار می‌کردند صدای چند انفجار مراسم را برای لحظاتی مختل کرد.

صدها نفر در ارگ ریاست جمهوری و قصر سپیدار برای مراسم اشرف غنی و عبدالله حضور یافته بودند که شلیک چند راکت منجر به ترک مراسم توسط شماری از شرکت‌کنندگان از جمله «زلمی خلیلزاد» و تعدادی از دیگر مقامات آمریکایی شد.

از موتر مذکور که در نزدیکی هتل سرینا قرار داشت، پنج راکت شلیک شد و بر اثر اصابت یکی از راکت‌ها در نزدیکی ارگ به موتر متعلق به «عطامحمد نور» خسارت وارد شد.

«صدیق صدیقی» در توییتی گفت که در این رویداد به هیچ کس آسیب نرسیده است.
گروه تروریستی داعش مسوولیت این حمله را به عهده گرفت.

کد (9)


شلیک از یک موتر سواری

شلیک از یک موتر سواری

شلیک از یک موتر سواری

شلیک از یک موتر سواری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
موتر سواری
مراسم تحلیف
نظرات بینندگان:

>>>   برنامه راکت پراگنی ساختگی وبا دقت تمام انجام شده ازان خارجی ها وغنی اطلاع داشتند وگرنه غنی با این جرءت در سخن رانی ادامه داده نمیتوانست با اینکار نشان دادند که تنهامراسم استادمزاری شهید نبود که هدف قرار گرفت به مراسم اینها نیز شلیک شد میخواهند ان اتهام را از سرخود دور کنند که همه میگوید عملیات تروریستی رادران مراسم ارگ سازمان داده بود اما راکت های دشمن چشم دارد درانجا یکصد انسان را شهید وزخمی میکند ودرینجا تنها اهن هارا نشانه میرود!!! بهر صورت حتما خلیل زاد وغنی وبسیار ی از طراحان این برنامه مطمین بودند که یکی دوفیر هوای صورت میگیرد کسی که دعوی دارد سرش فدای وطن باشد خود ووطن را به بیگانه ها نمیفروشد وملت ودموکراسی را فدای غلامی اجانب نمیکند نه تنها غنی بلکه خلیل زاد وهمراهان همه از نا چاری واز روی مجبوری دست اورد های بیست سال ارمانها وخون شهدا را به یک دو باختند وامریکا وجهان ازاد را یک پیسه ساختند ازین رویکرد وعملکرد خلیل زاد معلوم میشود که او به امریکا ودموکراسی وسایر ارزش های امریکا باورندارد نزد او قبیله و پشتونیزم از همه چیز مقدس میباشد
ارغندیوال

>>>   داعش مثل همان قاری نشان رن است که در زدن هزاره ها نشان پخته دارد.
یک روز یک قاری که چشم هایش کور بود و در شهر گدایی میکرد،یک نفر از روی قدیفه گدایی اش ،پول هایش را دزدید و در یک کنج منتظر نشست که قاری چه میکند؟
قاری که دید پول هایش نیست،یک سنگ را گرفت و بطرف دزد پرتاب کرد و گفت:خدا کند که همین سنگ در پای دزد بحورد!
سنگ به پای دزد خورد.
باز یک سنگ دیگر انداخت و گفت که خدا کند این سنگ در گرده دزد بخورد.
باز سنگ در گرده دزد خورد.
دفعه سوم که میخواست سنگ را پرتاب کند تا در سر دزد بخورد،دزد پول قاری را در روی قدیفه اش دوباره انداخت و گفت:مه پیسی ته بگی!تو قاری نشان زن.
حالا داعش نشان زنی اش در مراسم هزاره ها خوب پخته است.

>>>   کار امنیت ملی است.
در غیر آن در همچو یک روزی موتری با این همه تجهیزات چگونه تا هوتل سرینا میرسد؟
وقتی در گوش غنی گفتند که فیر های خودی است یک باره سینه گشود و بچه فلم بازی را آغاز کرد .
حماقت هم حدی دارد.

>>>   این موتر مگر از آسمان آمد و کس ندید.
ملت را احمق نسازید.
خود میکشید و خود نوحه میکنید

>>>   این داعشی های غلام غنی هستند .

>>>   داعش داخل ارگ
در غیر آن داعش این موتر را از آسمان دیسانت کرد
در زمین که همه جا محاصره بود و قدم به قدم تلاشی

>>>   ریاست امنیت ملی گفته است ما یکسال پیش ازین حادثه خبرداشتیم مکتوب فر ستادیم اما کسی جدی نگرفت !!!
آیاحالا ریاست امنیبت ناملی ازین واقعه آگاه شده یا هنوز هم درخوابست ؟؟؟
حکومت افغانستان هم خوش است که استخبارات دارد !!! حیف پول های امریکا که مصرف این اختطاف چی ها میشود،تشکیل شانرا ببینید بیش از پنجصد ریاست امتیازات ومعاشات شان بیشتر از پولیس واردوی ملی اما نتیجه کار شان صرف چند مکتوب دروغین وپوچ وبی معنی ، برای اینکه گویا مسئولیت خودرا ادا کرده اند می نویسند ومی فرستند،
ر

>>>   از اين موتر ساخت اتمر و صالح معلوم ميشود كه بايد ده راكت فير شده باشد.

>>>   با عرض سلام / فقط میخواهم بنویسم دروغ هم حد دارد نه آنقدر که شاخ و دم داشته باشد ! خوب غنی بچه فیلم بودن را از آقای صالح یاد گرفته اگر به یاد داشته باشید در دوران کشتی گیری های قبل از انتخابات که در دفتر آقای صالح مهاجمان مصلح حمله و انتحاری کردن و تمام مردم بیگناه به خاک خون کشیده شد . آنوقت رول اول ( بچه فیلم ) را آقای صالح داشت به زبان خودش بیان میکرد که چطور اسلحه گرفت و در کجا پنهان شد چطور توانست خیز یا جست بزند از یک بام به بام دیگر ساختمان... همه کشته شد بجز آقای صالح و همچنان همسایه با سیلی به رویش میزند و از خود خودگذری نشان میدهد و میگذارد سیلی دیگر هم بزند به سر و صورتش و میگوید حق با شماست واقعاً من را به یاد فیلم های درمندر ، و سونیدول انداخت آن لحظه های که با یک مشت دیوار سمنتی را ویران می‌کند در فیلم های شان و همچنان فیلم رامبو که میآید با یک برچه افغانستان را از دست روس ها نجات میدهد در فیلمش ههههه خنده دار است. حرکت روز تحلیف تخلف کار ، تقلب کار غنی همچنان مانند رول بچه های فیلم بود که بازی کرد در حالیکه زیر پیراهنش واضح معلم میشود که ذره یا واسکت ضد مردمی ( جریقه ضد گلوله ) به تن دارد طرف چپ پیراهن آقای غنی را توجه داشته باشید . در اخیر یک خواهش از آقای صالح دارم که لطفاً من را به سارنولی معرفی نکنید بگذارید در ، دروازه انتقاد باز باشد خواهشاً از آقای تان ( غنی ) یاد بگیرید که قبل از انتخابات چی چیزهای نبود که برایش نگفتید ! ولی غنی صیب هیچ وقت شما را به سارنولی معرفی نکرد حتی معوین صیب اول خود مقرر کرد. فعلاً به زور کاکا خلیلزاد در چوکی نشستید بگذارید حد اقل نمایشی تمثیل آزادی بیان صورت بگیرد .
⁦✌️⁩احمد مومند از واشنگتن

>>>   دمب خوران شتر همیشه در راه مرمی خودی سینهمیگشاید زیرا مطمین است که مرمی ها تربیت شده است هنوز آنقدر جاهل بدبخت است که خود فریبی را پیشه میکند با دیده درایی یخن چاک میکند اما لیاقت مرمی را هم ندارد زیرا سینه فروخته شده است صاحب اصلی اش مواظب است و ای بیچاره به ناحق خود را خیله میسازد . ریاست در گرو پنج هزار انسان که بتواند برایش چوکی دهد . بندی های دیگه مردم در زندان رنگ و روخ از دست میدهد زندانیان خانواده غنی رنگ و روخ تازه میکنند و همه با یونیفورم از زندان آزاد میشود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است