از جلسه خلیلزاد با ربانی و خلیلی مطلع شوید
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۲    ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ کد خبر: 162576 منبع: پرینت

ارگ تصمیم می‌گیرد بر اساس خواست امرالله صالح، صدارت را تخلیه کند و پس از آن قصر سپیدار را تصفیه نماید.
بلافاصله با هدایت جنرال دوستم نیروهای نظامی جنبش اسلامی از صدارت خارج شده و تا چند چهارراهی آن طرف تر را تصفیه می کنند.
به خاطر دفع محاصره ریاست اجرایی هم نیروهای نظامی دیگر آماده دفاع می شوند.

در شمال کشور از جمله پنجشیر، پروان، بدخشان، جوزجان، سمنگان، تخار، بغلان و... آمادگی نظامی گرفته شده است.
نیروهای خلیلی و محقق هم در مناطق خودشان آمادگی نظامی گرفته اند.

شرایط اصلا خوب نیست، اشرف غنی و تیم اش آتش جنگ کوچه به کوچه در افغانستان را دامن می زنند.

حتما خبر دارید که در آخرین جلسه میان صلاح الدین ربانی، با خلیلزاد درگیری شدید لفظی می شود و صلاح الدین رخ به طرف خلیلزاد می گوید: دیگر ما را تهدید به کشتن نکن، از دست گروهی که شما در حال فرار هستید ما شکست شان دادیم.

استاد خلیلی هم خطاب به خلیلزاد می گوید: که را می ترسانید؟
شما هر روز علیه ما توطئه می کنید اگر به کشتن بود شما چند روز پیش مرا در مصلی مزاری کشته بودید ولی خدا نکشت و...
جلسه چنان جنجالی می شود که حتی فرخنده زهرا نادری هم به رفتار خلیلزاد اعتراض می کند...

راکت های برنامه ریزی شده ای که غنی با صدای انفجار شان نمایش شجاعت بازی کرد از پیش هتل شام پاریس از روی سرک قیر شلیک می شود و شکلیک کننده چون قهرمانان به راحتی می رود!

تیم غنی در جلب و جذب دیپلمات های ایرانی، ترکی، و روسیه ناکام شد و آنها در مراسم غنی اشتراک نکردند.

سیه پوش
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
خلیلی
ربانی
نظرات بینندگان:

>>>   به حوالۀ منبع ویژۀ امنیتی، ناصرغیرت عضو شورای ولایتی لوگر از سوی یک تیم ویژۀ شبکه شورای امنیت ملی ترور شده است. وی از تاجک های فعال ولایت لوگر بود.
--------------------------
700 اعدامی در بین طالبان آزاد شده است
معلومات ثقه در دست است که از جمع 5 هزار رزمندۀ طالبان که از میادین جنایت و کشتار به قیمت شهادت هزاران تن از جوانان اردو و پلیس و امنیت به چنگ افتاده و حالا آزاد می شوند؛ حدود 700 تن از آنان از سوی دادگاه حکومتی به اعدام محکوم شده بودند و هیچ کسی اجازۀ قصاص آنان را نداشت.
حال سوال من از کسانی که «جمهوریت» گفته دهان خود را تا بیخ گوش های شان چاک می کردند؛ حق و ناحق خط سرخ می کشیدند؛ به نام قانون، قانون شکسته و ملیشه ها را آشکارا به کشتن هرکسی که دل شان میل می کرد؛ دیسانت می کردند؛ چرا صدای شان خاموش شده است؟
مثل این که، نام اصلی جمهوریت، همان غدرو دزدی، خط سرخ شان خط جیب، و قانون شان، همان فضاحتی بود که اکنون بوی آن دنیا را آگنده است. این 5 هزار به جبهات دو باره تنظیم می شوند؛ و به کشتار چه کسانی می آیند؟ چه کسانی علیه آنان سینه سپر می کند؟ غنی؟ سلطان زوی؟ حوا نورستانی؟ خلیلزاد؟ یا برج عاج نشینان بی عاطفه ای که عاطفه را فراموش کرده اند؟
گزارشنامه

>>>   رزاق مامون
اینه وضع واقعی «شورای شمالی بزرگ»!
حاجی الماس زاهد که خودش را رهبر شورای شمالی بزرگ عنوان می کند و پول های زیادی از ارگ دریافت کرده، در یک نشست خصوصی با ایوب سالنگی، داوود کلکانی و مبارز و عرفان الله لب به شکایت از امان الله گذر گشود و گفت که قبل از شروع کمپاین ها پنج لک دالر از سهم شورای شمالی را به او دادم تا در کوهدامن به داکتر غنی کمپاین کند؛ ولی او سکوت کرد، باز با داوود زی یکجا پیش رئیس جمهور رفت و سه صد لک افغانی اضافه گرفت؛ ولی بازهم چُپ خوده زد که بازهم راضی بودیم که برو بلا ده پسش به عبدالله علنی کمپاین نکند؛ حالا خبر شدم که همان مصارف سابق که روس ها و ایرانی ها به هردوی ما می داد، از همان زمان ها تا حالا به او داده می رفتن!
تازه در این سه روز از طریق داکتر ضیا یک میلیون دالر را از داکتر غنی گرفته و شرط هم گذاشته که باید غنی با او مستقل تعامل کند و داکتر ضیا را وزیر داخله مقرر کند.
این اختلاف میان الماس و امان الله گذر از جایی شروع شد که الماس به ایوب سالنگی کمپاین شروع کرد تا وزیر داخله شود؛ ولی داکتر ضیا در ارگ شیطانی کرده که سالنگی نفوذی کرزی در شورای شمالی است و هیچ گونه تعهد به غنی ندارد.

>>>   رزاق مامون
٧٠٠ اعدامی در بین طالبان آزاد شده وجود دارد
نیروهای مردمی دولت دکترعبدالله برای نبرد های تاریخی آماده باشند.
معلومات ثقه در دست است که از جمع 5 هزار رزمندۀ طالبان که از میادین جنایت و کشتار به قیمت شهادت هزاران تن از جوانان اردو و پلیس و امنیت به چنگ افتاده و حالا آزاد می شوند؛ حدود 700 تن از آنان از سوی دادگاه حکومتی به اعدام محکوم شده بودند و هیچ کسی اجازۀ قصاص آنان را نداشت.
حال سوال من از کسانی که «جمهوریت» گفته دهان خود را تا بیخ گوش های شان چاک می کردند؛ حق و ناحق خط سرخ می کشیدند؛ به نام قانون، قانون شکسته و ملیشه ها را آشکارا به کشتن هرکسی که دل شان میل می کرد؛ دیسانت می کردند؛ چرا صدای شان خاموش شده است؟
مثل این که، نام اصلی جمهوریت، همان غدرو دزدی، خط سرخ شان خط جیب، و قانون شان، همان فضاحتی بود که اکنون بوی آن دنیا را آگنده است. این 5 هزار به جبهات دو باره تنظیم می شوند؛ و به کشتار چه کسانی می آیند؟
امریکا خود را کنار کشید و به متحد تمویل کنندۀ طالبان تبدیل شد.
چه کسانی علیه میرغضبان بی رحم سینه سپر می کند؟ غنی؟ سلطان زوی؟ حوا نورستانی؟ خلیلزاد؟ یا برج عاج نشینان بی عاطفه ای که با شکم های سیر، مغز های بیمار و دماغ های مفلوج، شب و روز به چتکه پرانی علیه نیروهای ملی خود را مشغول کرده اند؟
تنها نیروی ضد طالب، همان اردوگاه بازمانده از مسعود بزرگ است. جنرال دوستم و اردوی ملی هزاره عامل بقای نظام درافغانستان اند؛ ورنه، می بینید که چی روان است...

>>>   صالح بچیم حال که معاون شدی یاد بگیر که صلاحیت های معاون رییس جمهور چیست و مسوولیت هایش چی.
یک کمی خودت به خودت ارزش قایل باش و در جایت سنگین باش بگذار که سر قومندان اعلی قو مانده لشگر را به عهده بگیرد در غیر آن با پیش کردن خودت در خط اول بازی برد برد را برای خودش رقم میزند چون برای غنی کشته شدن تو و کشته شدن عبدالله مثل عید رمضان و عید قربان است.

از طالب بیاموز که مذاکره نا کرده امتیاز گرفته روان است و هنوز معلوم نیست که غنی را به دربار میپذیرند یا نه.
سرنوشت معاون اول آقای دوستم در پیش چشم خودت باید آئینه عبرت باشد .
جاده صاف کن غنی مباش و پل های عقبی را ویران مکن و به یاد داشته باش که عقب نشینی هم گوشه یی از تاکتیک است پس ساحه عقب نشینی را به رای روز مبادا حفظ کن.

امریکا رفتنی است و غنی و بی بی گل هم در صورت بسیار بسیار خوشبینی اش شاید پنج سال دیگر بر گرده های این ملت سوار باشند و در نهایت خانه اصلی شان امریکا است مگر تو غیر از این وطن کجا را داری؟
بیشتر از این خودت بهتر میدانی.
کاری نکن که در پهلوی جبهه طالب که پاکستان اداره اش میکند یک جبهه دیگر را در مقابل خود قرار دهی که آنگاه نتیجه را از من کرده حودت بهتر میدانی.

>>>   احمد رشاد
حق بر باطل پیروز شدنی است
ملیشه های اشرف غنی در لباس نیروی های امنیتی کوشش کردند تا مانع معاون دوم ریاست جمهوری همه شمول به دفتر کارش شوند که با واکنش سریع نیروهای امنیتی معاونیت دوم قرار گرفتند و از منطقه فرار نمودند .
این ملیشه ها شناسای و به مراجع عدلی و قضای معرفی میشوند.
حکومت همه شمول حمایت مردم را دارند و افراد بی ریسه و فراشوتی نمی توانند بیشتر از این تحمیل شوند در مقابل اینها که دزدان شرف و عزت مردم هستند همه ایستاده هستند و با اندکی اشتباه شان به سرنوشت بی گانه ها و غلامان شان مواجع خواهند شد.

>>>   هر رئیس جمهور که کـد 91 داشته باشد موفق است

>>>   علی مدد حکیمی وکیل مدافع زمان احمدی تایید می‌کند که پس از رای دادگاه ابتدایی حوزه‌ی اول امنیت عامه کابل، زمان احمدی، امروز چهارشنبه از زندان آزاد شد.
دادگاه ابتدایی حوزه‌ی اول امنیت عامه کابل به تاریخ ۱۳ حوت پرونده‌ی زمان احمدی را بررسی و فرمان به آزادی او داده بود.
زمان احمدی در ماه میزان سال ۱۳۹۱، قرار بود یادداشتی راجع به عوامل تخریب بودای بامیان را در هفته‌نامه «موعود» به نشر برساند که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.
آقای احمدی به جرم آنچه ارتداد و اهانت به مقدسات دین اسلام از سوی محکمه‌ی ابتدایی کابل خوانده شد، به ۲۰ سال زندان محکوم شده بود.
او نزدیک به هفت سال را پشت میله‌های زندان بسر برده است.
اما پس از اعتراض‌های بسیار و رسانه‌ای شدن این موضوع، دادستانی در هشتم میزان اعلام کرد که روند تجدید نظر خواهی پرونده‌ی محمد زمان احمدی را تکمیل کرده و آنرا به استره محکمه فرستاده است

>>>   دولت در تحت رهبری جلالت مهاب داکتر عبذالله عبدالله فرزند اصیل با ایمان حب وطن به با رای پاک بایمتریک حقیق مردم پیروزی رسید مبارک مبارک به هم وطنان عزیز من فقط خواهان شکستن طلسم انحصار قدرت فاشستی تکه قومی قبیلههستم من متعصب نیستم و ادامه دولت غنی متقلب کوچی قبیله طرفدار پشتون خواه نیستم که به همین سبب هرروز ریختن خون پاک هزاران کود کان ، پیر و برنا و سربازان بی دفاع ما در شهر ها و دهات بخاطر پشتنون خواه پاکستان باعث نابودی ملت ما در سرزمین نیاکان ما است .

>>>   محمد موتومبا؛ امامت جماعت27 ساله از مسجد نور در منطقه کیونجا در کشور اوگاندا ادعا نموده است زمانی که در جستجوی زنی مناسب برای ازدواج بود، با زنی زیبارو و محجبه آشنا شده و به او دل بست.
زمانی که شیخ محمد از این زیباروی اوگاندایی درخواست ازدواج کرد، او بلافاصله پذیرفت ولی انجام وظایف زناشویی را مشروط به پرداخت شدن مهریه‌اش به خاله‌اش کرد و دو هفته پس از ازدواج نیز به بهانه های مختلف از آمیزش با همسرش را رد کرد.
در همان روزها یکی از همسایگان نوعروسِ شیخ محمد را در حال پریدن از دیوار و سرقت وسایل برقی و تلویزیون دید و موضوع را به پلیس خبر داد و نوعروس دستگیر شد.

>>>   سخنان ربانی ؛ دیگر ما را تهدید به کشتن نکن، از دست گروهی که شما در حال فرار هستید ما شکست شان دادیم.
واهوا انیتر ؛
هنوز طالب به سروبی نرسیده بود که ملا بدخشی یعنی پدر محترم شمااعلان کرد که ما چوکی ریاست جمهوری را به جبلسراج انتقال داده ایم و ملت بیچاره را در مخروبه های کابل به سرنوشت خودشان سپرد.
این کدام نوع شکست دشمن بود ؟

>>>   سیاستمداران تیم همه شمول به هوش بیایید و بکار که در پیش گرفته اید بطور قاطع ادامه بدهید اگر نه غنی فاشیست پشتون پرست به هیچ کدام تان رحم نخواهد کرد.

>>>   در روزهای اخیر، رسانه‌های متعددی مانند ایندیپندنت انگلیس، فاکس نیوز آمریکا و همچنین رسانه‌های چینی به ماجرای این رمان آمریکایی و پیش‌بینی آن از ویروس کرونا پرداخته‌اند، اما هنوز دین کونتز، نویسنده این رمان اظهار نظری درباره این ماجرا نکرده است. یک کتاب‌فروش هنگ کنگی نیز به روزنامه سوث چاینا مورنینگ گفته است شهر ووهان، هاب تحقیقاتی در زمینه‌های میکروبیولوژیک است و از این که در رمان چشمان تاریکی نام ووهان به عنوان شهری آمده که ویروس ووهان-400 در آزمایشگاه‌های آن ساخته شده، تعجب نکرده است.
دیلی اگزمینر نیز در گزارشی نوشته است در نسخه اولیه رمان چشمان تاریکی که در سال 1981 منتشر شد، نام ویروس «گورکی-400» بود که از نام یکی از شهرهای روسیه الهام گرفته شده بود، اما پس از سال 1996 و پایان جنگ سرد، نویسنده نام این ویروس را به «ووهان-400» تغییر داد. برخی از افرادی که از تئوری‌های توطئه پیروی می‌کنند نیز ادعاهای جالبی در این باره می‌کنند. به عنوان مثال گفته می‌شود جمع اعداد 1981 که سال انتشار این کتاب است، 19 می‌شود که به سال 2019 که ویروس کرونا در آن شیوع پیدا کرد اشاره دارد. همچنین عدد 400 از ضرب دو عدد 20 به دست آمده که به سال 2020 اشاره می‌کند. علاوه بر آن اولین بار نام ووهان-400 در فصل 39 کتاب آمده که جمع اعداد آن 12 می‌شود و به ماه دوازدهم سال یعنی دسامبر که ویروس کرونا برای اولین بار در این ماه شیوع پیدا کرد اشاره دارد
ر

>>>   رزاق مامون
امرالله صالح و متین بيك از ارگ موظف شدند که با یکتعداد قوماندانان جنبش و جمعیت در شمال به تماس شده و با هر طريقه ممكن حتي با پول و وعده های روی کاغذ بتوانند حمايت آنان را در منفعت ارگ بدست بياورند، تماس های تیلفونی جریان دارد
مسوليت ولايات بلخ و بدخشان به دلقك دربار عطا محمد نور سپرده شده تا یکتعداد را خریداری کند و مسوليت ولايت کابل را به استانکزی.
در حصه مهار صفحات اجتماعي هاشمی وزیر مخابرات را خواسته اند تا در همكارب چند هکر پاکستانی روی صفحات اجتماعي کار کنند.
طي همين هفته هرکاری که میتوانند انجام ميدهند.
ضمناً یک تعداد ویدیو ها را از جنگ های دهه هفتاد زیر کار دارند تا نشر نموده و اذهان عامه را تغير دهند.

>>>   نظام الدین غیاثی خراسانی
چرا خط سرخ " وفاق ملی " نارنجی ویا زرد نشد?
خط های سرخ , زرد شد اما خط سرخ " وفاق ملی " احمد ولی مسعود زرد نشد . احمدولی مسعو هنوزهم وفاق ملی میگوید و سنگ وفاق ملی را درسینه می کوبد . نمیدانم که نشئه است یا خمار , هیچ نشئگی وفاق ملی از سرش دور نمی شود . مثلیکه تعهد سپرده تا زنده است وفاق ملی وفاق ملی بگوید . اگر طالب تروریست و فاشیزم با شمشیر بالای سرش ایستاده شود بازهم وفاق ملی خواهد گفت . کارد فاشیزم به استخوان مردم رسیده در بیشتر از دو دهه همه روز فشار میدهد و مردم ما را قتل عام می کنند . اما اقای ولی مسعود این واقعیت عینی را نمی بیند و چشم را پت کرده هنوزهم وفاق ملی گفته روان است . اینست افکار سیاستمداران تاجیک که هیچ هوشیار و بیدار نمی شوند . وقت گرانبها خود را چرا ضایع می نمایند و فرصت های طلایی تاریخی را از دست میدهند .

>>>   ژنرال دوستم رتبه مارشالی و معاونیت سرقومندانی اعلی قوای مسلح را توسط خلیل زاد رد کرد.

>>>   کـــــــــــد 91 همه را شکست میدهد

>>>   برای قوماندانان پول بدهید دین و.ایمان شانرا بستانید مخصوصا مقاومتگران ومجاهدین

>>>   مردم افغانستان باید فوری و عاجل خلیل زاد را از افغانستان اخراج کنند و تمام فعالیتهای او را تحریم کنند و این را به جهان اعلان کنند.

>>>   رتبه مارشالى و معاونيت سرقوماندانى اعلى قواى مسلح به هدف پذيرش نتيجه انتخابات در يك بسته امتيازات از سوى زلمى خليلزاد به جنرال دوستم پيشنهاد شده بود.
اما جنرال دوستم پاسخ رد داده است.
قاسانی

>>>   امان الله گذر پشت دکترعبدالله را خالی می کند
خبرتازه مشعر است که الیوم یک شنبه 25 حوت، جلسه ای مخفیانه دریکی از مهمانسراهای کابل بین حمدالله محب رئیس شورای امنیت ملی، قوماندان امان الله گذر ازفرماندهان ضد طالبان درخط شمالی، و یاسین ضیاء معاون وزارت دفاع در جریان است.
منبع خبر می گوید که قرار است یاسین ضیاء به مقام وزارت داخله منتصب گردد. مشارالیه سخت درتلاش است که درآستانۀ فرازآیی به مقام وزارت داخله، به هرطریق ممکن، امان الله گذر را به سوی خونتای انتخاباتی ارگ جلب کند. از امان الله گذر خواسته شده است که در ازاء امتیازاتی عدیده از جمله قرار داد های پولساز وزارت دفاع و داخله، وی رسماً حمایتش را از اشرف غنی اعلام و به حکومت دکترعبدالله پشت کند.
از جزئیات نهایی جلسه اطلاعی در دست نیست.
گزارشنامه افغانستان

>>>   چندین دروغ درین متن:
1. در ولایات ذکر شده هیچ کس آنقدر دیوانه نیستند تا با انجام همچون حماقت خود و فامیل خودرا برای افراد وطنفروش قربانی دهند. هیچ گپ نیست آرام بنشینید.

2. پسر ربانی کاملاٌ دروغ گفته باید می گفت از کسانیکه شما فرار میکنید مارا بیست سال قبل فراری ساخته بودند.

3. خلیلی هیچگاه نمی ترسد! آنروز حین ایراد سخنرانی صرف یک اکت بود که نشان دهد کسیکه میترسد باید این قسم خودرا حفظ نماید.

4. راکت های فیر شده کار پنچرمینهابود که بدون ترس و هراس همانند فجایع دیگریکه انجام میدهد، ساحه را ترک کردند.

افغان

>>>   ناصر غیرت تاجک نیست بلکه احمدزی خالص بود از هر ابزار جعل و دروغ استفاده قومی نکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است