جنگ اصلی در مذاکرات، روی جمهوریت و امارت
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۵    ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ کد خبر: 162648 منبع: پرینت

جنگ اصلی در مذاکرات بین الافغانی روی جمهوریت و امارت خواهد بود.
در ترکیب هیات دو طبقه باعث شکست جمهوریت خواهد شد.

یک:- کسانی که دل در گرو تفکر طالبانی دارند و به خاطر منافع شان بیرون از تشکیلات طالب ماندند و جدا سیاست کردند.
دو:- آنان که تضاد فکری با طالبان دارند اما صاحب استدلال نیستند و در مباحث نمیتوانند نقض و ابرام کنند فقط خاد گفتند طالب صاحب ما عاشق جمهوریت هستیم و بس خلاص.

لذا از کاریکاتور بازی در ترکیب هیات اگر پرهیز نشود انسان های با دانش در دین و با ببینش در سیاست و جمهوریت و تلفیق دینداری و دموکراسی، گماشته نشوند شلاق امارت پیروز خواهد شد و چراغ جمهوریت خاموش.

مبارز راشدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جمهوریت
امارت
نظرات بینندگان:

>>>   امارت برای اعراب است ، جمهوریت برای انسانها ،

>>>   ملل متحد وکشورهای مطرح جهان امارت( جهالت) را نمیخواهند ونه به رسمیت می شناسند

>>>   پیش از ترکیب هیات باید اجماع همگانی و بدون هیچ ملاحظه یی در مورد اجندای مذاکرات و ستون های اصلی و خطوط سرخ غیر قابل تغیر و مذاکره تثبیت شود و از طرف شورای عالی مصالحه که صاحب اختیار تمام امورات مذاکره میباشد تایید شود و بعد چند نفری از همه جهت ها برای مذاکره تعین و در چهارچوب همین اجندا اجازه آغاز مذاکرات برایشان داده شود و در هر مرحله پیش از قبول یا رد یک مورد شامل مذاکره مشاوره نهایی با شورای عالی صورت گیرد.
مذاکرات در قدم اول برای تعین اجندای واحد بین دو طرف صورت گیرد و مشخص شود که اطراف مذاکره روی چه موضوعاتی میخواهند به توافق برسند و موارد اختلافی چی است و بعد از تثبیت موارد اختلافی همه موارد گروپ بندی شون و در در مورد هر گروپ از مسائل جداگانه مذاکره صورت گیرد و در صورت پیشرفت مذاکرات همزمان با آن سطح خشونت ها پایین بیاید و بعد موافقه روی ۵۰ فیصد از موضوعات آتش بس همگانی صورت گیرد و الی آخر ادامه یابد.
صلاحیت اصلی مذاکرات در دست شورای عالی مصالحه بوده و مسائل اداری و تشریفاتی از جانب دولت پوشش داده شود.
و در نهایت تمام اعضای شورای عالی مصالحه در پای توافقات امضا کنند و به گونه تشریفاتی در اخیر بین رییس جمهور و رییس حرکت طالبان به امضا برسد و بعد امضا مواد موافقت شده اجرایی شوند و ای ن امر شاید حد اکثر یک سال را در بر بگیرد.

>>>   اگر طالب را هزار بار دیگر با زور تفنگ و شلاق بر مردم مظلوم تحمیل کنند، شکست میخورد. شاید ده ها و صدها هزار انسان بیگناه را بکشد.

>>>   غنی یهودی هر گز این چوکی و پول های خارجی را از دست نمی دهد

>>>   مرکز امارت قندهار باشد و مرکز ریاست جمهوری کابل.
ملا هیبت الله امیر اسلامی افغانستان و اشرف غنی رییس جمهور افغانستان.
داکتر عبدالله پوستجی و یا نفر پوسته رسان میان جمهوریت کابل و امارت قندهار.
هر تصویبی که در جلسه کابینه اشرف غنی میشود،بعد ازین که از پارلمان تصویب شد،به دست داکتر عبدالله بدهند تا به مقام رهبری امارت اسلامی افغانستان به قندهار ببرد.
امیر اسلامی افغانستان بعد از مشوره با شورای رهبری امارت اسلامی،در مورد این قوانین و فیصله ها تصمیم میگیرد و نتیجه را دوباره به دست داکتر عبدالله میدهد تا به کابل بیاورد و از طریق وسایل اطلاعات جمعی نشر شود.
زیرا دیدن تلویزیون و اخبار و رادیو و غیره در قندهار منع میشود.

>>>   جمهوریت فاشیستی و امارت جاهلی هردو زهر قاتل است و به درد ملت ما نمی خورد.

>>>   از این نظام یهودی کرده نظام امارت بهتر است در زمان امارت این قدر فحشا نبود مانند حالا که است همه دختران و زنان جوان در دفتر های خارجی همرای شان در فحشا به سر می بردند لعنت به غیرت افغان ها که به خا طر یک مشت پول ناموس خود را می فروشند

>>>   بعد از جنگ جهاني دوم ٢ كشور در منطقه با همت بالاي انگليس شكل گرفت. پاكستان باهويت اسلامي و طرفدار شرق و اسرائيل با هويت يهود و طرفدار غرب هردو از اديان ابراهيمي يا اديان يكتا پرستي هستند! اما اين دو تفكر عملا زمينه سياست اختلاف بينداز و حكومت كن را فراهم كرده و از ناداني مردم بيگناه سوء استفاده مكنند. در كشور ما اي وظيفه را پشتون ها به عهده دارند طوري كه در مذاكرات صلح مدعي اسلام و جمهوريت هر دو پشتون ها هستند و تلاش دارند تا با ايجاد اختلاف بين وطنداراي اسلام گرا و جمهوري خواه باز هم اختلاف بيندازند و آقايي كنند. داكتر عبدلله با تشكيل حكومت موازي خود و طرفدارانش را از اين جنگ بي معنا و نخ نما جدا كرد و اي پشتون ها هستند كه بايد از بين اسلام و جمهوريت يكي را انتخاب كنند!!! مردم انشاءلله فريب نمخورند

>>>   افغان پیپربسیار نارفیقی کردی که نظرم را که بیان واقعی از نحوه ای حکومت اسلامی بود بچاپ نرسانیدی البه هیات نظارت از اغراض کار گرفته ویا از اعتراض مغرضین اما روش واقعی حکومت داری در تشیع امامت ودر تسنن خلافت است وبس امارت وجمهوریت مردود است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است