جنرال میلر به طالبان اخطار داد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۷    ۱۳۹۹/۱/۶ کد خبر: 162758 منبع: پرینت

جنرال اسکات میلر، فرماندۀ کل نیروهای خارجی در کشور از ادامۀ پشتیبانی قاطع این نیروها از نیروهای امنیتی افغانستان اطمینان می دهد.
به گزارش طلوع، میلر هشدارمی‌دهد که اگر طالبان خشونت‌ها را افزایش دهند، نیروهای امریکایی ناگزیر خواهند شد تا در برابر آنان دست به کار شوند.
این جنرال بلند پایه امریکایی ویروس کرونا را در افغانستان جدی می داند و می‌گوید که اگر خشونت‌ها ادامۀ یابد جلوگیری از گسترش این ویروس ناممکن خواهد شد.

میلر اضافه کرد: من به شما و همه در این اوضاع خاص، یکبار دیگر، بر تعهد و پشتیبانی تاکید می کنم و ما می دانیم که ما با مشکلات سیاسی کار خواهیم کرد و ما کاری خواهیم کرد که مردم افغانستان بتوانند به آن و ملت خودمان افتخار کنند. من می خواهم همه بدانند که ماموریت پشتیبانی قاطع به نیروهای امنیتی افغانستان و مردم افغانستان همچنان متعهد است و این مهم است این امر روزانه با فعالیت های نظامی ما مشهود است، اما این امر همچنین از تعهدات ما روز به بعد معلوم می شود که ما برای تحقق همه اهداف خودما تلاش می کنیم.

این جنرال امریکایی به طالبان هشدار می دهد که اگر خشونت ها را ادامه دهند، با واکنش روبرو خواهند شد: اگر طالبان خشونت را افزایش دهند، آنان می دانند که از طرف ما پاسخ خواهند دید، طالبان صریحاً می دانند و توافق دارند که ما حق داریم نه تنها از خودمان بلکه از شرکای نیروهای امنیتی افغانستان دفاع کنیم. بنابراین اگر آنان حمله کنند، پاسخی وجود خواهد داشت.

جنرال میلیر ادامه خشونت ها را از سوی طالبان در برابر تلاش ها برای مهار بیماری کووید نوزده در افغانستان مانع می داند.
وی می افزاید: کووید نوزده چیزی است که بر کل جهان تأثیر می گذارد و بر نیروهای ایتلاف و نیروهای امنیتی افغانستان نیز تأثیر خواهد گذاشت. تمرکز خاص باید روی جلوگیری از شیوع بیماری باشد که حتی در شرایط عادی نیز مشکل است، اما در صورت بروز خشونت تقریبا غیرممکن است این ویروس جلوگیری شود. همه طرف ها باید خشونت را کاهش دهند تا ما بتوانیم در جلوگیری از شیوع این ویروس در بین نیروهای خود و در بین مردم افغانستان متمرکز شویم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
میلر
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   شما نتوانستید و یا بهتر است بگوییم خود نخواستید طالبان یاغی و باغی را
درین ۱۹ سال سر جایشان بنشانید . زیرا معلوم است اداره های هژمونی
وجهان خوار مثل امریکا در منطقه و جهان سیاست تفرقه زایی را در استراتیژی دارد . در قضایای بی امنی و حتی تروریزم پالیسی شان اینست
که پندیدگی را ظاهرآ کم یا گم میکنند و اما اصل درد را باقی میگذارند و درین
پالیسی به قول خود شان منافع شان تآمین است . غم جهان و اندوه و ضایعات بشریت در محاق پالیسی شان قرار نه دارد .
م . ش . ف کابل

>>>   گل دباغش خوشت امد غلامان و اجیران و جاسوسان پاکستان بنام طالبان دشمن انسان و انسانیت همین طالبان گپ از حکومت اسلامی میزنند در حالیکه اعمل و حرکات شان که عبارت از قتل و ترور و راه گیری و انسان را به مانند حیوان سر بریدن و انتحار و انفجار در کجای اسلام گفته شده و جایز دانسته شده که طالبان این اعمال خلاف دین و انسانیت را انجام داده است هنوز دست بردار نیستند دین اسلام وقتیکه ریختن اب بی جا را به مسلمان نمیدهد ایا ریختن خونانسان مخلوق الله را جایز میداند هرگز نه این کار طالبان اله دست پاکستان اسلام تراشی خود شان است که بر خلاف دین اسلام نظر دارند و عمل میکنند هرگزچنین جنایتی را که طالبان مخالف دین اسلام انجام داده و میدهند هرگزمطابق به دین اسلام نبوده ونیست بلکه مخالف دین اسلام و بر ضد ان عمل کرده اند و عمل میکنند.

>>>   طالبان همان کاری را انجام میدهند که در قطر دستور میگیرند.
آمریکا در قطر طالبان را سمت دهی میکنند.

>>>   پمپئو مکافات میدهد میلر اخطار میدهد کدامش واقعی است ؟؟؟؟

>>>   این جا میلر هدف دلسوزی به مردم افغانستان ندارد.
هدف از ترساندن، رهایی پنج هزار تروریست و به قدرت رسانیدن شبکه تروریستی طالبان است و بس.
گلا جان از لغمان شریف

>>>   جنرال صاحب میلر!
بودجه دو تریلیون دالری امریکا برای کمک به خسارات اقتصادی امریکا،بزودی از مجلس نمایندگان نیز پاس میشود.
پول ها گرفته میشوند و بین رییس جمهور و اعضای کابینه و مجلس نمایندگان و سنا و باس های اقتصادی تقسیم میشوند و به حساب های مخفی بانکی انتقال داده میشوند.
نهایتاً دو هفته دیگر،بعداً ویروس کرونا خاتمه پیدا میکند.
یک خوش خبری دیگر برای شما:
امکانات این که خروج نیرو های امریکایی از افغانستان به تعویق بیافتد،نیز وجود دارد.
بنأ بودجه پنجاه ملیارد دالری مصارف نظامی افغانستان،شاید همچنان ادامه پیدا کند.
شما میدانید و ساختن اسناد مصارف این بودجه و خورد و برد شما از بودجه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است