کرونا خطرناک است یا حاکمیت تقلبی و فاشیستی؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۴    ۱۳۹۹/۱/۱۲ کد خبر: 162841 منبع: پرینت

پدر حالی که التهاب شیوع و گسترش کرونا بر فضای کشور سایه انداخته است اشرف غنی و دیگر پشتونیست ها برای تحکیم قدرت فرا قانونی خویش می کوشند رایزنی ها و گفتگوهای فشرده را برای تعین کابینه جدید وزرا، فرماندهان ارشد نظامی، والی ها، سفیران و... آغاز کرده اند. رقیب آن آقای عبدالله طبق روال یک دهه و دو دور انتخابات گذشته اکتفا کرده است به هشدار دادن، بیانیه دادن و...

بحران بیماری «ویروس کرونا»مقطعی است اما حاکمیت فاشیستی قومگرایانه و استبداد قبیله ای مستمر و همراه است با ظلم، شکنجه، بی عدالتی، توهین، تهمت و به چوبه دار سپردن ها که ممکن است دها سال طول دهد که در آن صدها و بلکه ملیون ها انسان قربانی شوند آنگونه که در این دو دهه شاهد چنین اتفاقات تلخ بودیم و دیدیم ترورها، شکنجه ها، اتهامات واهی بر علیه بزرگان غیر پشتون، تفرقه اندازی ها، آزادی زندانیان قاتل، کشته شدن صدها هزار سرباز جوان به طور سیستماتیک که همه با در نظر داشت تفکر قومی فاشیستی صورت می گرفت...

خردمندان، نویسندگان، پژوهشگران غیر پشتون به مسولیت هایشان عمل کنند واقعیت ها را آنگونه که هست بیان کنند صریح و شفاف بگویند که خطر نظام فاشیستی و پشتونیستی هزار بار به مراتب بدتر از ویروس کرونا است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
حاکمیت
نظرات بینندگان:

>>>   کـــــرونا خطرناک تراست ، چون مشکل حاکمیت با کــــــد 91 حل میشود اما کرونا به آسانی راه حل ندارد

>>>   کرونا یک بهانه بود در افغانستان به این اندزاه کم ع وغ برای اینکه دنیا را بازی بدهد و پول های خیراتی برای ۵۰۰ نفر که در طول ۱۸ سال در قدرت است کرونا را جدی می گرد در حال که در کشور های دیگر روزانه ۵۰۰ نفر جان می دهد اما در افعانستان تا حال ۴ نفر مرده واو در مرض دیگر

>>>   نهایت عمر ریاست جمهوری تقلبی اشرف غنی احمدزی الی یکسال است نه بیشتر و حال که در راه امدن مصالحه دست و پاچه شده سنگ اندازی میکند بفکر ان است که دوام حکومت فاشیستی اش را بیشتر کند اما باساس توافق نامه حکومت همه شمول فراگیر شامل هم اقوام و احزاب های سیاسی در داخل حکومت جدید پس از توافق صلح با طالبان امر حتمی و لازمی و صد در صدی است همیشه عمر طالم نفاق افگن کوتاه است کوتاه.

>>>   فقط قیام همگانی هم کمر تقلب را می شکند و هم کمر حامیان طالب و داعش را

>>>   مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی با اشاره به ساخت داروی درمان ویروس کرونا گفت: داروی درمان ویروس کرونا با استفاده از سلول‌های بنیادی ساخته شد، به طوری که بسیاری از پزشکان از نحوه بازخورد این دارو بر روی بسیاری از بیماران اعلام رضایت کردند.
وی افزود: این دارو بر روی بیمارانی که در فاز اول ابتلا به بیماری کرونا ویروس قرار دارند در سه مرحله نسبت به درمان کامل آنها مثبت ارزیابی شده است.
سلیمانی تصریح کرد: این دارو در فاصله زمانی ۳ تا ۶ روز در قالب سه مرحله می‌تواند بیماران مبتلا به ویروس کرونا را درمان کند.

>>>   ڀنج درصد بيماران کرونا مى ميرند ولى طالبان در 400 حمله خود در اين سال را 2000 نفر را بقتل رسانده و هزاران شهروند را زخمى ومعيوب .

>>>   خاطر جمع باشید در افغانستان کرونا نمی اید زیرا دولت به خاطر اینکه از کشور های خارجی گداهی کند مردم را سراسیمه می سازد و می گوید کرونا مردم را می کشد تا به حال در دیگر کشور ها به هزاران نفر کشته می شود اما صدا خود را بلند نمی کند اما در افغانستان سه نفر مرده او هم در کدام مرض دیگر

>>>   دولت غ از طالب بدتر است

>>>   ما قبل از امدن کرونا با پدر فاشست کرونا در مقابله بودیم که غ فاشست است کرونا با ما تعصیر نخواهد کرد.w


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است