حیف ویروس کرونا که شعور ندارد!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۵    ۱۳۹۹/۱/۱۵ کد خبر: 162886 منبع: پرینت

آقای غنی، دیروز ساعت‌ها وقتش را صرف یک برنامه‌ی کم‌ارزش یعنی معرفی شهردار کابل کرد. او و دو معاونش از طریق ویدیوکنفرانس در این برنامه اشتراک کردند و آن را از طریق رسانه‌های دیداری به نمایش گذاشتند.

مدت‌زمانی را که او و معاون اول و سومش صرف این برنامه کردند، اگر صرف بحران کرونا در کشور می‌شد، بی‌گمان بخشی از مشکلات موجود در این راستا تجزیه و تحلیل می‌گردید و امکان یافتن راهی برای غلبه بر مشکلات ناشی از این امر تا حدودی فراهم می‌آمد.

در حالی‌که این بحران همچنان در کشور و به ویژه در هرات فاجعه می‌آفریند؛ وقت‌گذاشتن برای معرفی یک شهردار، از جانب کسی‌که ادعا دارد رییس جمهور است، جز ستم بر حق مردم چیز دیگری نیست!

یا شاید معرفی یک شهردار ارزش بیش‌تری از جان هزاران شهروند دارد؛ زیرا فرصت مانور بیش‌تری را برای قدرت‌نمایی فراهم می‌کند. به راستی وقتی حکومت با بحران مشروعیت روبه‌رو باشد، مجبور است به هر خار و خسی چنگ اندازد تا قدرتش را به‌رخ بکشد! غافل از آن‌که مردم تقلبات میلیونی را هنوز فراموش نکرده‌اند!

حیف ویروس کرونا که شعور ندارد؛ وگرنه اهالی خود را پیدا می‌کرد!

سید مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
شعور
نظرات بینندگان:

>>>   اشـرار لین برق وارداتی ازبکستان برای کابل را قطع گردند
اینگونه اخبار دردهه شصت درادیو وتلویزین هم نشر میشد
ر

>>>   رییس جمهوری فیلیپین درباره نقض کنندگان قرنطین: با گلوله بزنید بکُشید

>>>   غنی یک دزد حرفوی را که هیچ تجربه مدیریتی در افغانستان ندارد و فقط تجربه دزدی طیاره آریانا را دارد به حیث شاروال یا بهتر بکنیم چوروال شهر کابل مقرر کرده تا چیز اش را پر کند و دوباره برود آمریکا و عیش کند.
شهردار باید مطابق قانون انتخابی باشد و شهروندان شهر کابل در یک انتخابات آزاد و شفاف و سری شهر دار را باید انتخاب کنند و شهر دار در مقابل شورای انتخابی شهر باید جواب گو باشد.

>>>   خوب گفتی آقای حسینی که کرونا شعور ندارد که تا حال غنی و عبدالله و تمام سینه زنان انها را در کیسه چندین لایه میکرد تا ویروس شان برای ابد از وطن گم میشد

>>>   اوغنی امروز نه فردا میمیری با چور و چپاول کردن بیت المال به آخرت جواب گوهستی از خدا بترس
مجاهد امیری تخاری

>>>   این روزها فاجعه جنگ نیابتی افغانستان به مراتب بیشترازخطرکروناملموس میباشدوروزانه دهاجوان مسلمان افغان ازطرفهای درگیرقتل عام میشوندورهبران سیاسی به اصطلاح دیموکراس دنبال قدرت طلبی وحفظ سرمایه های خوهستندلطفأبه این ملت بیچاره توجه نمائیددرغیرازآخونهای زیاددیگری هم به گردن تان خواهدشدوبدون آنهم نزدالله متعال بخاطراین دوروزه دنیامحاکمه خواهیدشدخداوندهمه راهدایت فرماید.

>>>   نوشتید حیف ویروس کروناکه شعورندارد.
مگربا ملاها چه دشمنی دارید؟
عاقل

>>>   اقای مجاهدامیری تخاری!
اگربراستی مجاهدباشی حتمابه اندازه توان وامکانات خودت هم درغارت بیت المال سهیم هستی.
افتخار

>>>   انکه ویروس کرونا شعورندارد چانس خوب ماست.
اگرشعور میداشت٫درظرف یک هفته تخم مسلمان راازروی زمین جمع میکرد.
رومان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است