طاهر زهیر نامزد وزیر اطلاعات و فرهنگ تعیین شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۳    ۱۳۹۹/۱/۱۶ کد خبر: 162892 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی؛ طاهر زهیر را بحیث نامزد وزارت اطلاعات و فرهنگ تعیین کرد.
در حکم آمده است: «به تاسی از حکم مندرج فقره‌ی(۱۱) ماده‌ی شصت و چهارم قانون اساسی، تعیین و معرفی محترم محمد طاهر زهیر، به حیث نامزد وزیر وزارت اطلاعات و فرهنگ جمهوری اسلامی افغانستان، منظور است».

در حکم، وزارت دولت در امور پارلمانی، هم‌چنین موظف شده است تا نامزد وزیر یاد شده را با رعایت صراحت فقره‌ی(۳) ماده‌ی نود و یکم قانون اساسی، جهت اخذ رای تایید به شورای ملی معرفی نماید.
آقای زهیر پیش از این به عنوان والی بامیان، نماینده سمنگان در مجلس، قوماندان فرقۀ ٣٤ پيادۀ ولايت باميان اجرای وظیفه نموده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طاهر زهیر
وزارت فرهنگ
نظرات بینندگان:

>>>   غنی یهودی و فا شکست باز هم همان نفر های فاشیست خود را چوکی داد اتمر برای قوم های هزاره ازبک و فارسی این ادم زهر است پر پا خیزید علیه این فاشیست قرن ۲۱ اول من سر خود فدای ملت می کنم در مقابل آین خاین یهودی

>>>   Hasan Ali Adalat
چال بد و حرکت بدی سرور دانش در تخته شطرنج افغانستان !
پیش کش کردن طاهر زهیر والی بامیان به صفت نامزد وزیر اطلاعات و فرهنگ چال به معنای مات است .
از یک جانب طاهر زهیر والی نسبی موفق در بامیان بود و از جانب دیگر چرا یک والی برحال را برای یک وزارت تخصصی در حال که هزاه ها ده ها دکترا و افراد متخصص در رشته ادبیات دارند پیشکش نماید .
طاهر زهیر وابسته به آنهای نیست که از مادر در هر رشته متخصص تولد می شوند مانند پیلوت که شهردار می شوند و یا یک کسی که یک روز الفبای سیاست را نخوانده اند وزیر خارجه ، سفیر و دیپلمات می شوند ، آخر طاهر زهیر یک هزاره است و در هرکجا که باشد زیر ذره‌بین قرار میگیرد .
نمونه های آخر اشرف غنی احمدزی را در پست های گوناگون در نظر بگیرید که چگونه شایسته سالاری و تخصص را مراعات کرده است .

>>>   مثلث فاشیزم غنی، اتمر و گلبدین با اشتراک طالبان در آینده نزدیک با حمایت امریکا و پاکستان تکمیل میشود و شمال را اگر بتوانند بزور غارت و چپاول میکنند. مردم برای حفظ ننگ و ناموس خود آماده دفاع باشند.

>>>   اينها موزه پاكان فاشيزم هستند كه نقش سمبوليك خود را جهت تطبيق برنامه هاي غني بازي ميكنند و مانند گودى از آنها استفاده ميشود

>>>   والی جدید بامیان شاید امر خیل گوسفندی مقرر شود چون ادعا داشت که مسکونه اصلی بامیان است در حالیکه کوچی ها در مناطق مختلف در جریان کوچ فصلی صاحب اولاد میشوند و این دلیل شده نمی تواند که محل تولد شان ولو زیر یک پل خشک باشد محل سکونت اصلی اش شناخته شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است