به پٌشت خس در جنگل، ذره خاك در صحرا
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۹/۱/۱۶ کد خبر: 162896 منبع: پرینت

وزير شدن امرالله صالح هيچ تغيري در وضعيت موجود نخواهد كرد. آنهاي دل به تغيرات بسته اند و در جا بجاي مهره ها به پشت آرزوهاي خود مي گردند، چه آدمهاي ساده دلي هستند كه فقط به حال آنها بايد گريست.!

در شگفتم از اين تحليلگران كوتاه انديش، از اين باورهاي خام، از اين سطحي نگري ها و از اين تفكرات پوسيده كه تغيرات امنيتي،سياسي و... را در كشور در وزارت، معاونيت، رياست بر يك نهاد و غير از هسته مركزي قدرت مي بينند.!

امرالله صالح و اسدالله خالد فرشته اي نجات مردم نيستند آنها حتي توانايي تغيرات را در همان كادر رهبري وزارت دفاع و كشور را بدون اجازه اشرف غني ندارند چگونه ميتوان از آنها توقع تغيرات با مديريت سالم انتخابات را انتظار داشت؟!
آنها به عنوان يك "عروسك"استفاده ميشوند بعد مانند صدها بار ديگر دور انداخته ميشوند.

آنچه ما را دچار حيرت ميكند مرموز بودن صالح، و سياست دو پهلو داشتن در تمجيد از غني، كرزي،عبدالله و انتقاد از حكمتيار و پاكستان است كه نشان از عوام فريبي دارد، هميشه با تمجيد از حكومت وحدت ملي به فكر جاي پاي خود و در صندلي وزارت بوده هرچند بارها دور انداخته شده است، و با انتقاد از قصاب شهر و پاكستان در فكر رخنه كردن در دل مردم است!

سياست هاي كلي نظام تغير نخواهد كرد آنچه را غربي ها با حاكميت كرزي پايه گذاري كردند و با غني استمرار بخشيدند ادامه مسير را با ديگران ادامه خواهند داد مگر اينكه در ضمير مردم يك آگاهي كامل نسبت به قضايا به وجود بياد، و گرنه انتظارات ما به مانند كساني است؛

به پٌشت خس در جنگل و ذره خاك در صحرا مي گردند!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
غنی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است