حنیف اتمر، انتخاب عالی خارجی ها
حنیف اتمر رهبری گروه های تروریستی از جمله داعش را بدوش داشت. او در کمترین زمان هزاران داعشی را در افغانستان مستقر ساخت. او برای تحکیم و گسترش پروژه طالبان نقش استثنایی داشت 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۲    ۱۳۹۹/۱/۱۷ کد خبر: 162911 منبع: پرینت

در قطار کاروان مقرری های جدید اشرف غنی احمدزی که همه سخن از شایسته سالاری، تقوا و پرهیز گاری میزنند، تقرر حنیف اتمر به حیث سرپرست وزارت خارجه افغانستان یک حرکت کاملا بجا و متناسب به خواست کشور های آزمند خارجی می باشد!

هرگاه کابینه موجود اشرف غنی را به باغ وحش تعبیر نماییم، حنیف اتمر در نقش روباه مکار در آن جا خوش کرده است. او همچنان گزنده ترین مار زهردار رژیم غنی است!

هرگاه نقش استخباراتی حنیف اتمر نبود، هیچ قدرتی وجود نداشت که اردوگاه جمعیت اسلامی را در پیشاپیش انتخابات متلاشی نموده و سران شورای نظار را به حیث یتیمان بی مادر در دم دروازه انتخابات ریاست جمهوری در دشت بی سرنوشت رها نموده و جاده را برای اشرف غنی احمدزی پاک نماید!

از آنجایی که فعلا سرنوشت افغانستان بدست کشور های استعماری، گره خورده است، پس چه خوب است که ترجمان این استعمار یک انگلیس افغانی الاصل بوده و بتواند امور خارجه را بر طبق نقشه های مطروحه پیش برده و افغانستان را از فیض استعمار بهره مند سازد!

حنیف اتمر در مقام ریاست شورای امنیت افغانستان رهبری گروه های تروریستی از جمله داعش را بدوش داشت. او در کمترین زمان هزاران داعشی را در افغانستان مستقر ساخت. او برای تحکیم و گسترش پروژه طالبان نقش استثنایی داشت. اتمر توانسته بود تا بطور موفقانه چتر محافظتی را تحت سایه نیروهای امنیتی در بخش هوای و زمینی برای طالبان ایجاد نماید!

او یکی از قوی ترین پایه های ستون پنجم در دور اول حاکمیت اشرف غنی احمدزی بود!
حنیف اتمر کارمند حرفوی استخباراتی است، از آنجایی که بخش های استخباراتی با امور خارجه تشابهات نزدیک دارد،لذا حنیف اتمر متکی بر استخبارات خارجی میتواند، بدون توجه به بعد مسلکی وزارت خارجه این مقام را موفقانه پیش برده و قباله افغانستان را طبق نقشه امریکا بزودی برای پاکستان ترتیب و تسلیم نماید!
حنیف اتمر علاوتأ نزدیک ترین دوست و حامی دولت پاکستان است!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتمر
داعش
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   Mohammed Hashem
درود بر خاوری عزیز ! حکومت دوسره آخرین روز های عمر خود را سپری می‌کرد که ای جناب خود را کناره کرد ، مثل بعضی دوستان من در کامنت های خود نوشتم که این مسله ساختگی ‌ و راه را برای انتخابات بعدی برای غنی هموار میسازد همچنان در اثنای که خود را کاندید کرد نوشتم این سناریوی است بخاطر متفرق ساختن حریفان قوی اشرف غنی ودر آخر روز به نفع غنی از کاندیداتوری خود صرف نظر می‌کند و چنین هم شد ، اشخاصیکه فریب این روباه مکار را خورده بودند یتیم وار در میدان ماندن ، از عطای پوف پوقانه ساخت ، قانونی را بی آب و بی عزت ومحقق وسید منصور نادری با ضدیت که با غنی داشت بدون کدام امتیاز قابل ملاحظه در کنار عبدالله قرار گرفتند ، دقیقن این آدم یک استخبارات چی پرو فیشنل است ونقشه باداران خود یعنی استعمار را با دست باز خوب عملی می‌کند وهمه امکانات در اختیارش قرار دارد و منحیث ریس جمهور پشت پرده نیز وظیفه خود را انجام می‌دهد این نوکران ارتجاع و امپیالیزم قسم خورده اند که تا افغانستان را تباه نکنند ماندنی نیست .

>>>   Nesar Ahmad
خوب شد به تقرراتمر صاحب خوش شدم درجه قوم گرایی و تعصب اتمر‌صاحب بالا نیست هرچه نباشد تربیت شده مکتب مدافع زحمت کشان و مکتب عاری از تعصب و قوم گرایی است

>>>   مشکور کابلی زکریا
فرستادن حنيف اتمر به وزارت خارجه در دولت احمدزی ، تمام پرده ها را کنار زد‼
او را پدر داعش در افغانستان خوانده اند و متهم اصلی انفجار های انتحاری در کابل محسوب می شود‼

>>>   Sayid Mohammad Agha Mahmmoodi
او از روز اول معلوم بود که اتمر بخاطر از هم پاشیدن مجاهدین قدرت طلب و چوکی طلب به میدان آمده است
ولی امروز ثابت شد که نثل مجاهد به سیاست و دیپلوماسی نمی فهمد بهتر است دیگه ازی بیشتر مردم غریب را ابزار خود قرار ندهند بهتر است برون بری چند وقت درس سیاست را بی آموزن از سیاست و سیاست گری سالها دور هستند این طائفه خود خواه و جا طلب

>>>   شخص حنیف اتمر تربیت شده استخبارت کا جی بی و پس از فروپاشی شوروی سابقخود را بدامن ای اس ای انداخت درس دیگری از از انها اموخته وپس از ان جذب ام اکس ای۶ انگلیس گردید ودیپلوم خود را در علم شیطانت از انگلستن گرفته همچنان رابط خود را با سی ای ای امریکا مستحکم کرد این انسان .....صفت مسول اوردن داعش در افغانستان اکنون که توسط متقلب اعظم داکتر روانشناس اشرف غنی احمدزی در پست وزارت خارجه کاندید وزیر فعلا سرپرست تعین و مقرر گردیده که باز چه گل را به اب میدهد و چه پلان شوم دیگری را عملی میکند اتمر انسان خیلی محل و خطر ناک است بد بینی اش بیشتر با مجاهدین و مردمان فارسی زبانان و ازبیک ها و هزاره ها است اتمر انسان چند چهره خیلی منافق سخن پرداز نرم بر است .

>>>   از تخلص خاوری معلومدار است که از کدام جناح است. تا جاییکه مثله تقرر او خارجی ها و غیره مطرح است، جناب رهبر تو با همین سر کرده داعش بیعت کرد، در تیم اش به عنوان معاون ایستاد درامزمان اتم. شخص ملی و وطن دوست بود؟

>>>   اتمر هرچند تازه مقرر شده مگر روز های آخرش را سپری میکند.
حیف لغمان که این جرثومه در آن روئیده.

>>>   این جاسوس دشمن مردم افغانستان است.

>>>   ادم باسواد و با ادب دارای اخلاق عالی و شرافت انسانی ، نه اشرار است و نه بیفرهنگ ، افتخار وطن است ،...

>>>   بزرگترین ویروس کرونا درجهت فروپاشی آرامش و وحدت کشور غنی کوچی و تیمک مخکش های فاشیست و دیسانتی او است۰ این متقلب اعظم، زن دزد و دروغگی او، و متحدین فاشیست و بیدین او باید همه هرچه زود تر از کشور دور انداخته شوند۰

>>>   نجیب خاد هم چندان شهامتی نداشت، ورنه خانواده خود را قبلا به هند انتقال نمیداد، ورنه مثل موش فرار نمیکرد و مثل دزد گرفتار نمیشد۰ این نامرد تمام همرزمانش را در میدان رها کرده کجا فرار میکرد؟ این بی غیرت بی شهامت خائن نامرد۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است