کرونا، گاو شیری حکومت غنی شده است
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۸    ۱۳۹۹/۱/۱۹ کد خبر: 162941 منبع: پرینت

چه زیبا فرموده اند: شری بخیزد که خیری در میان باشد!
پروژه کرونا در افغانستان هرگاه زندگی میلیون ها انسان را مورد تهدید جدی و مرگ قرار داده است، اما برای سردمداران خونخوارارگ ریاست جمهوری به فارم گاو شیری در آمده است!

عرصه وگستره مالی این پروژه برای مکیدن خون افغانها بینهایت است. در نخستین مرحله تدارکات برای چپاولگری کمک های باد آورده جامعه جهانی، اشرف غنی احمدزی با فکر شیطانی اش وزیر صحت عامه را که از حلقه تیم او بیرون است،از میدان کشید ویک طفلک بی مسلک کودکستان را بنام وحید عمر در مسند پشک بالای گوشت مقرر نمود.

به تازگی در نخستین قدمه ها، وحید عمر گزارش داد که تاحال موصوف مبلغ ۲۷ ملیون افغانی را در پروژه کرونا در بخش "آگهی" مردم به مصرف رسانیده است!
اما تاحال از هیچ گوشه افغانستان این گزارش پادرهوای‌ وحید عمر تایید نشده و از سوی دیگر این بخش در موجودیت صدها شبکه رسانه ای، اخبار، مجلات، تلویزویون ها، شبکه های مجازی ضرورت به مصارف چنین مبلغ گزاف ندارد!

اینجا اولویت های جدی از قبیل تهیه ادویه جات، سیستم اگسیجن مصنوعی، ماسکها، تهیه بستر های احتیاطی، ایجاد شفاخانه های موقت وده ها اقلام ضروری وجود دارد که باید بطور عاجل از طرف یک تیم تخصصی تحت اداره وزارت صحت عامه افغانستان برنامه ریزی گردد.
اما غنی احمدزی این آدم خوار بینظیر تاریخ افغانستان درنظر دارد تا کرونا را به گاو شیری خود تبدیل نموده و از درون تابوت های مردم ثروت اندوزی نماید! و میخواهد بخش اعظم امداد جامعه جهانی و پول های اختصاص کرونا در داخل افغانستان را ببلعد!

فکر کنم طوفانی در افغانستان دمیدن گرفته است که زندگی میلیون ها شهروند افغانستان را تهدید میکند. کرونا، ملیت، قوم و زبان نمی شناسد و برای همگان پیام مرگ به همراه دارد. وقتی آن فرا رسیده است تا مردم متحدانه نخست به سلطه غنی این اژدهای خون آشام پایان داده و در حرکات و قیام های گسترده مدنی افغانستان را از سر کرونای‌ غنی نجات دهند.

در گام بعدی جاده مبارزه در برابر کرونای‌ دوم باز شده و یک دولت و تیم کارا میتواند تا در برابر این آفت و بلا مبارزه بی امان نموده و مردم افغانستان را از مرگ حتمی نجات دهد!
و من الله توفیق!!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   تنهاپنج ملیون افغانی عمر بر ای فرهاد دریا داده است با اخذ کمیشن خود که صرف یک آهنگ کرونا را ساهته است چهل فیصد از پنج ملیون سهم خودش باقی از فرهاد دریا

>>>   وحید عمر خودش کرونا دارد.

>>>   همه چیز را بد قضاوت کنید و آنرا هم صرف به شخص غنی ارتباط بدهید نه به دست اندرکاران سکتوری و ولایتی او ! و اگه خوب برآمد سکوت کنید یا باز هم خوبیش را به پای آن دست اندرکاران غنی بنویسید که صلاح خود دیدید. بدبخت ها !

>>>   فضلی رئیس اداره امور فحشا در ارگ شد.
فضلی با تخصص در امور فحشا پروری و سابقه خوب مدیریت این بخش این بار ترقی کرد و مسوول اداره فحشا و هوس بازی در سطح تمام ارگ شد تا از این به بعد در خدمت رسانی به خارجی ها و داخلی ها از تجارب گذشته خود استفاده اعضای کند.

>>>   این تنها در افغانستان نیست که کرونا گاو شیری ارگ شده و گردانندگی این مرض به عوض متخصصین حرفوی و اهل فن به دست یک (هلک)افتاده است. قصر سفید در واشنگتن نیز دچار چنین بحرانی شده و رییس جمهور این کشور نیز بجای شنیدن سخنان مسوولان صحت کار را یکسره به دست یک (هلک) دیگر سپرده است. البته با یک نفاوت و آن اینکه این هلک عضو خانواده یعنی داماد جلالتمآب رییس جمهور است.

>>>   حکومت ناکام افغانستان باید از تجربه نایجریا درمورد ترورست ها استفاده نماید:
کرونا در مناطق جنگی در جهان، به یک وسیلۀ خطرناک جنگی تبدیل شده است. حکومت نایجیریا در روزهای اخیر نخستین عملیات کرونایی را برضد چریک های بوکوحرام که وسط جنگل ها مخفی بودند؛ انجام داده و آنان را تباه کرده است. حکومت یک اسیر بوکوحرام را ویروسی کرده و او را از زندان آزاد می کند. فرد مذکور خودش را به سرعت به مخفیگاه های « برادران» در عمق جنگ های دست نارس رسانیده و بعد از چند روز، اکثریت جنگجویان خون آشام بوکو حرام به ویروس آلوده شده اند.
بوکوحرام در جنگل ها هم اکنون به مراکز بهداشتی دسترسی ندارد و اکثریت نفراتش آخرین روزهای زنده گی شان را سپری می کنند
ر

>>>   ازینکه مردم افغاننستان مسلمان هستند کرونا برای آنها آسیب نمیرساند !!!

>>>   15 ملیون دالریکه مصرف شده در کجا مصرف کرده اند لست مصرف را برای آگاهی مردم نشر کنند دروغ برای مردم پسنده نیست اگر دزدی نشده و گاو شیری برای خود ها نساخته اند حساب بدهند که این مصارف در کدام موارد و در کجا صورت گرفته است و اگر نه خداوند کرونا را به سراغ دزدان می رساند.
دیروز از نان مردم به نحوه یی دزدی می کردند امروز به نام کرونا و از صحت و نان مریض دزدی . خدا شما دزدان به شمول سرکرده دزدان را به چنگ کرونا بدهد تا ملت تا ابد از شر شما نجات یابد.

>>>   این فاشیست مانند استاد خود (امین) به مردم و توده ها ضرورت ندارد و مردن مردم به نفع اش است تا بتواند با ثروت غارت شده همراه چوکره هایش در ارگ عیاشی کند. بی دانش را هم از جمع میکشد زیرا دیگر هزاره یی نیست تا او نماینده گی کند. وزارت مالیه را هم به همین پلان به ارگ برده بود زیرا دیگر به هیچ بودجه یی برای مملکت خالی از مردم ضرورت نخواهد بود.
آزاده

>>>   پلان غنی کوچی درست اینست که اوضاع را در نوک ناوه بنشاند و بعد . . .
آریایی کابل

>>>   در افغانستان یک پروزه است وبه بهانه کرونا غنی یهودی می خواهد از کشور های کفری پول بگرد و آنرا در جیب خود بی اندازد کره به حال غریب اصلا در افغانستان کرونا نیست فقط یک پروزه غنی یهودی است

>>>   خیالم از خاو نو بیدار شدی!
من از طریق همین سایت یک ماه پیش نوشتم که کرونا بهانه یی است برای امریکا و اروپا،بخاطر گرفتن بودجه های تریلیون دلاری و تریلیون ایرویی،تحت نام کمک به اقتصاد کشور هایشان.
جاپان هم خاو بود.
در اول یک کشتی تفریحی را که با پنج هزار سر نشین در سواحل جاپان بود،قرنطین کرد وبه جاپان اجازه نداد داخل شود.
حالا که متوجه شده است که تمام کشور ها تحت نام مبارزه با کرونا،بودجه های تریلیونی میگیرند،او نیز بیدار شده است و میگوید که تمام جاپان را کرونا گرفته است و قیودان رفت و آمد وضع کرده است و یک بودجه گک هشتصد ملیارد دلاری برای مبارزه با کرونا درخواست کرده است.
در بحران مالی سال ۱۹۲۹ در جهان،انقلاسبون به اندازه یی شده بود که مردم روزانه معاش خود را در بوجی میگرفتند و برای خرید نان به نانوایی میرفتند و تا فردا نرخ نان دوچند میشد و مردم مجبور بودند که دوبوجی پول غرض خرید نان به نانوایی بدهند.
ارزش پول از ارزش کاغد سفید هم کمتر بود.
حالا باز همان روزگار ادامه خواهد پیدا کرد.
همین حالا صندوق بین المللی پول،در صورت ادامه ویروس کرونا.درجه رشد اقتصاد جهانی را به منفی چهار اعشاریه پنج پیش بینی کرده است.
یعنی عواید ناخالص ملی جهانی،امسال چهار اعشاریه پنج کم میشود.
این که کسر عواید دولت ایران همراه با تعزیرات اقتصادی جمع عوارض کرونا چقدر خواهد شد،خود امام رضا هم زنده شود،حساب اش را نخواهد پیدا کرد.

>>>   به اصطلاح چاپ اندازان بز کش در اخر لاغ غنی احمدزی به طرف منابع پولی دست اندازی کرده تا بیشتر از گذشته پول بیشمار را بدزدد و بسر مایه اش در امریکا به افزاید طی فرمان نادرستش سه معینت وزارت مالیه را بریاست های عمومی مبدل کرد و انرا بداخل ارگ برد اما مقاومت مردم و وکلای مردم در شورای نماینده گان و نا رضایتی و انتقعاد امریکایی ها غنی را پادار کرد تا فرمان دیگری به نقص فرمان اولی اش صادر کند که صادر کرد .
اکنون این هزدهار شکم بزرگ فریبکار دلش ارام نگرفته بخش از پر درامد وزارت معادن را بداخل ارگ برده تا از انطریق دزدی هایش را انجام دهد به دزدی ۲۷ ملیون افغانی بنام مصرف در مسایل کرونا و دزدی پول های بیشمار و بی پرسان از طریق ریاست عمومی تدارکاتدر داخل عارق هم نمیزند شب و روز غنی احمدزی جز فکر قومگرایی و تعصب و دریافت منبع دزدی نه در فکر کشور و ملت است ونه در فکر ابادی و ترقی حرف های را هم که درین باره میزند جز عوام فریبی ودروغ چیزی دیگری نیست .

>>>   حرف توریالی را باور کنیم یا حرف سلام باری را ؟
او میگوید وحید عمر شیخ است واز فساد پرهیز دارد املا توریالی میگوید: عمر دریاذ نوش است
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است