ابتلای پزشکان و کارمندان شفاخانه هرات به کرونا
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۱    ۱۳۹۹/۱/۲۰ کد خبر: 162942 منبع: پرینت

تعداد ۴۱ کارمند شفاخانه هرات به بیماری کوید نوزده مبتلا شده اند.
رییس شفاخانه حوزوی هرات گفت: تعدادی از داکتران و کارمندان خدماتی، اداری و نرسینگ ما به ویروس کرونا مبتلا شده اند اما خوشبختانه وضعیت همه خوب است و هیچ کدام وضعیت وخیم ندارد.

مسوولان صحت عامه هرات مبتلا شدن سه پزشک شفاخانه کوید نوزده این ولایت به ویروس کرونا را تایید کردند. در همین حال ریاست صحت عامه هرات کمبود امکانات صحی به منظور حفاظت از پزشکان در برابر ویروس کرونا در مرکزهای صحی این ولایت را می پذیرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   هراتیان عزیز
قیام کنید تا حق تانرا به دست آرید در غیر آن بر طول و عرض قبرستان هایتان بیفزاید.

>>>   روز گذشته در ولسوالی نازیان و دوربابای ننگرهار دو قوم به جای این‌که برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند، بر سر غصب زمین دولتی علیه یک دیگر لشکر کشیدند، شش نفر را کشتند و 16 نفر دیگر را زخمی کردند.»
این همه دلیل اینست که ما زیاد غیرت داریم، همه چیز را خود فیصله میکنم وفقط راه حل هرمشکل کشتن کشتن است خئواه بخاطر کاغذ پران باشد ویابخاطر زمین ،
- ما افتخار میکنیم که افغان هستیم ،

>>>   از گذارش نامه :
تشدید شنود و ضبط مکالمات نخبه گان سیاسی از سوی امنیت ملی
برکناری ناگهانی مقامات بالا به شنود تماس های خصوصی آنان ربط دارد.
نقض خشن قانون اساسی افغانستان
خبر محرم و دقیق بیان می دارد که امنیت ملی به دستور ارگ، شنود مکالمات شخصیت ها، رهبران، سیاسیون برجسته و متوسط و فعالان منتقد حکومت غنی را افزایش داده است.
هزاران حلقه ضبط صدا از حریفان دولت در دسترس ارگ قرار دارد.
گزارش مشعر است که کشف و ضبط مکالمات از زنده گی و تماس های خصوصی حاجی الماس، فرماندهان ارشد سالنگی، عطا نور، امرالله صالح، والی ها، اعضای نسبتاً سیاسی و شورشگر پارلمان، شخصیت های پشتون متحد دکترعبدالله و همه افرادی که درین گستره فعال اند؛ انجام شده و همچنان می شود.
شنود و ضبط مکالمات افراد برجسته در خصوصی ترین سطوح زنده گی آنان در دست انجام است.
متحدان خارجی کشور احتمالاً ازین روند آگاهی دارند.
در تازه ترین مورد، خصوصاً بعد از امضای توافق نامه بین طالبان و دکترخلیلزاد، به دستور امریکا، درتمامی اتاق های ریاست تحقیق و نظارت خانه هایی که طالبان در آن جا تحت بازجویی قرار می گیرند؛ کمره نصب شده و 24 ساعت به طور زنده کنترول می شود.
هدف مشخص ازین اقدامات تشدیدی آن است که هیچ طالبی ازسوی هیچ بازجو یا مسوول زندان به هرگناهی، حتی یک سیلی نخورد. این بخشی از توافق طالب و امریکا است. بعضی مقامات ولایتی یا درمرکز که ناگهان عزل می شوند؛ دلیل عزل شان به مکالمات خصوصی شان مرتبط است.

>>>   اشرف غنی و اتمر لنگ بخون مردم هرات تشنه اند. از ارسال امکانات طبی جلوگری کرده اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است