محب: آزادی طالبان تهدیدی برای امنیت ملی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۹/۱/۲۲ کد خبر: 162976 منبع: پرینت

روند آزادی زندانیان طالبان آغاز گردید. در مرحله نخست تعداد یکصد زندانی طالبان بصورت یکجانبه آزاد شدند.
در همین حال، مشاور امنیت ملی افغانستان آزادی این افراد را تهدیدی برای امنیت ملی میداند.

حمدالله محب در واکنش به آزادی زندانیان طالبان بر اساس دستور اشرف غنی، گفت که آزادی این زندانیان تهدیدی برای امنیت ملی است.
وی در یک ویدیو کنفرانس با سفرای برخی از کشورها تاکید کرد که آزادی شماری از زندانیان طالبان تهدیدی برای امنیت ملی افغانستان محسوب می‌شود و شماری از زندانیان طالبان در حملات گسترده علیه اهداف غیرنظامی دست دارند و همچنین با گروه های تروریستی بین المللی در ارتباط هستند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   مجیب یک امریکای اصل است زن این شخص یهودی امریکای است و خودش هم عمرش در امریا سپری شده نه تجزابه دارد و نه کام ایا قت فقط زنش امریکای است

>>>   فرق بین آمریکا وطالب چیست؟ سگ ژرد برادر شغال هردوی شان جنایتکار اند.

>>>   محب جان اگر اين سخنان از خودت باشد ، چرا به صفت يك جوان تحصيل كرده از حقيقت حراس داري ، چرا اين نظرت را با ملت شريك نمي كني ، و همدستي با اين حكومت خاين عين خيانت است ، مردانه عليه نظر غني ايستاد شده و استعفاء كن ، زنده گي با عزت و آبرو ولي بهتر از خيانت ملي و ثروت و جاه و جلال مادي است.

>>>   تا جاییکه من فکر میکنم اگر طالبان به دهل غنی برقصد هیچ زمانی انها تهدید به شمار نخواهند آمد اما چون هر دو زیر یک دهل رقص و پایگوبی دارند طبعآ آنها تهدید شمرده میشود ،امید است به شکلی از اشکال هر دو رسوا گردد و. حکومت حق وعدالت روی کار آید که با هر دوی شان تصفیه حساب صورت گیرد !!!!!!
عبدالله ریحان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است