پاکستان: رهبر شاخه داعش را تحویل پاکستان بدهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۹/۱/۲۲ کد خبر: 162978 منبع: پرینت

وزارت خارجه پاکستان در اعلامیه مطبوعاتی خبر داده که عاطف مشعل، سفیر افغانستان در اسلام آباد را احضار کرده و خواستار تحویل اسلم فاروقی، رهبر داعش شاخه خراسان به پاکستان شده است.

در اعلامیه پاکستان آمده است: به سفیر افغانستان یادآورشده که "اسلم فاروقی در فعالیت‌های ضدپاکستانی در افغانستان دست داشته و او باید برای تحقیقات بیشتر به پاکستان تسلیم شود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پاکستان
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   این بدان میماند که پاکستان امرالله صالح را دستگیر کند و دولت افغانستان ادعا کند که امرالله صالح در عملیات های تروریستی در افغانستان متهم است،بنأ او را به افغانستان تحویل دهید.
پاکستان میترسد که از جاسوس شان که در افغانستان دستگیر شده است،معلومات زیاد در باره دست داشتن عملیات تروریستی پاکستان در افغانستان بدست نیاورند.
هرچند پاکستان با باز نمودن سرحد هزاران فاروقی دیگر را تحت نام پناهندگان افغانستان،به افغانستان فرستاد.
خروج قوای امریکایی از افغانستان شروع شده است و ایران اعضای لشکر فاطمیون را تحت نام پناهندگان افغان به افغانستان میفرستد و پاکستان نیز طالبان و داعش را تحت نام پناهندگان به کابل میغرستد.
درین میان اشرف غنی و عبدالله بخاطر قدرت باهم جنگ دارند و خبر ندارند که ایران و پاکستان وقت زمینه جنگ نیابتی خود را در افغانستان فراهم کرده اند و فقط منتظر خروج قوای امریکا و ناتو از افغانستان هستند.
افغانستان یک دوره دیگر نیز جنگ داخلی را از سر میگذراند و بعداً ایران و افغانستان نیز شامل بلوک نظامی شانگهای میشوند و اعضای پیمان نظامی شانگهای که شامل افغانستان و همسایه های افغانستان خواهند بود،در مورد سرنوشت افغانستان تصمیم خواهند گرفت.

>>>   این بدان معناست که باید حکومتد افغانستان تقاضا کند که درمقابل ترورست جنایتکار سذاج حقانی ویا ملا غیبت الله راباید بالمقابل به افغانستان تسلیم دهد

>>>   ازجمله 1500 گرگ درعربستان سعودی 150 آن گرفتار کرونا شده اند ، آنانیکه برای مردم عربستان بدبتر از کرونا هستند وجیب های شان از مال بیت المکال پر است وهمه عمر مصروف فسا د قمار زنا وشراب وسایر مصروفیت های ناسالم هستند ( شهزاده های بیشمار سعودی !

>>>   شتر دزدی وخم خم نمیشودجنایات پاکستان وخلیج وسایر شرکای ایالات متحده ای امریکا در افغانستان مستدل اشکارا ومستند میباشد اگر قبول ندارید به مصاحبه های بی نظیز بوتهو مراجعه کنید بهر صورت انچه از بلا های که در طول چهل سال گذشته بالای ملت عزیز ما وجهان اسلام امده همه را انها سامان داده اند گرچه این مظالم رنج اور است ولی درد اورد تر ازان اغفال وتخدیر اذهان عامه وجهانیان است که هرگز این بار مسولیت را بعهده نگرفتند وجنایات را طوری زمینه سازی میکنند که مردم این همه مصایب را بدوش حکمتیار وکرزی وغنی وعبدالله بی اندازند در حالی که همه میدانند اینها همه مزدوران وغلامهای بیش نیستند واینها همه گردانندگان این سناریو ودرامه های مبتذل میباشند وپاکستان هم تاجر خون مسلمانها وملت افغان است که هر وظیه ای را برایش تکه بدهند وسالانه تا یک ملیارد دالر از انها میگیرند پس از روی مجبوریت اقتصادی وخصلت خونخواریشان این جنایات راانجام میدهند واین مطلب را امروزه اکثر علمای با احساس پاکستانی اعتراف مینمایند وخطاب به حکام پاکستانی میگویند که شما بخاطر دالر وریا ل ودرهم جهاد راو سیله ساخته ایدوخلیج ودیگر ممولین جنگ هم زیر فشار وتهدید انها ازانها تبعیت مینمایند وروسها هم میخواهند انتقام خون کشته ها وخسارات جنگی خودرا از ملت افغان بگیرند ودر نهایت جنگ اعلان شده از طرف بوش پدر ودکتورین کیسنجر هابالای ما وسایر ملل مستضعف تطبیق وعملی میشود
گل نبی عیدی زاده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است