از ارگ طالبانی تا طالبان مر‌گ‌ آفرین
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۴    ۱۳۹۹/۱/۲۲ کد خبر: 162979 منبع: پرینت

از آغاز سال نو فقط ۲۲ روز سپری شده است. در این مدت کم، صدها انسان اعم از شهروندان غیر نظامی و پاسداران امنیت و حریم عزت کشور به دست جنایتکاران طالب‌نما به شهادت رسیدند. در حالی‌که ویروس مهلک کرونا تا کنون کم‌تر از ده نفر را به کام مرگ فرستاده است.

اگرچه دولت در راستای مبارزه با هر دو پدیده ناکام بوده است؛ ولی همین دیروز صد مرد جنگی طالبان را با اعزاز و اکرام از زندان آزاد ساخت تا این گروه بتواند انسان‌های بیش‌تری به کام مرگ بفرستد. و همین دیروز بود که آنان دست به جنایت هولناک دیگری زدند و پنج شهروند هرات را پس از ربودن تیرباران کردند.

با این بیان به نظر میرسد مردم بی‌دفاع این مرز و بوم تا رسیدن به آرامش هنوز راه درازی در پیش دارند؛ زیرا در بین دو سنگ، دولت نامشروع و طالبان جنایتکار، گیر مانده‌اند و هر روز قربانی توطئه‌های ارگ طالبانی و طالبان مرگ‌آفرین می‌شوند.

در این بین تفاوتی میان این دو پدیده‌ی نامشروع دیده نمی‌شود. هر دو از انسانیت به‌دور و با آدمیت در جنگ‌اند! هردو!

سید مسعود حسینی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
ارگ
نظرات بینندگان:

>>>   هزاره چوچه های چنگیز بد تر از طالب و کرونا هستند هزاره مدرسه کشتار رقص مرده ‌سینه بریدن زن‌ها را در قم ایجاد ساخته و قاتلین به کشور صادر میکند نمیتواند به آن خاک بیندازید و از چشم مردم پنهان کنید

>>>   دو روز قبل در مقابل دروازه ورودی شهر میمنه سه تن از منسوبین امنیت ملی از موتر پایین آورده و تیر باران شده، دیروز عصر ذبیح الله قمندان که سالها در مقابل این وحشی ها در اندخوی مجادله نموده بود با عساکر خود فروخته خود شهید گردیده است . هر روز در سرپل، در فاریاب ، در جوزجان و شهرهای ترکتبار نشین افغانستان مردمان معصوم خصوصا قمندان های حزب جنبش از طرف پرورنده گان ارگ کشته میشود حتی خبری هم در سایت ها خبری افغانستان نشر نمیشود.
اندخویی

>>>   نه آقای حسینی، دولت نامشروع و طالبان بخودی خود چیزی نیستند کلید هر دو را باید در دست دولت امریکا دید که این هر دو پدیده کثیف را رویکار اورد. با باصطلاح و برخورد نوع شما مردم بازهم مثل مشتی مردان و زنان جوان در خدمت عبدالله خاین و غنی خاین، خلیلزاد و پومپئو و ترامپ را نازنینانی خواهند پنداشت که شب و روز کاری ندارند جز کمک و خشنود ساختن ملت دردکشیده افغانستان! فراموش نکنید که اگر غنی مانند کرزی خاین طالبان آدمکش را برادر گفت، عبدالله نمایندگانش را به پابوسی طالبان جنایتکار به دوحه و مسکو فرستاد.

>>>   شمال بسیج شوید که فرصت اندک است.
جنگ آغاز میشود چه بخواهید و چه نخواهید
پس چه بهتر که از حالا آماده شوید.
و این بار شمال را باید از میکروب های ناقل تصفیه کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است