طالب ارگ فرمان رهای طالب مرگ را صادر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۷    ۱۳۹۹/۱/۲۲ کد خبر: 162980 منبع: پرینت

وایسرای کابل به فرمان بادارش در کاخ سفید، آدمخواران قرن بیست ویک وخونخوارترین افراد جنایت کار جامعه را که بنام طالب مسمی شده اند، طی فرمانی از حبس رها کرد!
این در حالی است که هر حرکت سازشکارانه اشرف غنی احمدزی مدام توانسته است،تیغ طالبان را تیز تر نموده و گستره جنایات آنها را وسیع تر سازد!

به خاطر استقبال از رهایی طالبان و جنایت اشرف غنی احمدزی، طالبان بعد از رهای زندانیان شان ،به تعداد پنج تن از مامورین گمرک هرات را ذبح نموده تا پیام خون را برای همقطاران ومردم افغانستان صادر نمایند. اما اینطرف یک جنایتکار خون آشام بنام اشرف غنی احمدزی قفل زندان را شکسته و به رهای این حیوانات وحشی ودرنده پرداخته واز جان مردم افغانستان انتقام می ستاند!
در سمت دیگر مردمان خموش آرام نشسته مناظر مرگ شانرا با همه سکوت و آرامش تماشا مینمایند و منتظر اند تا چه زمانی نوبت شان فرا میرسد!!

در بخشی دیگر این درامه جنایتکارانه، افراد تاریخ زده، مسخ شده وبدنام به نام روشنفکر وحتی نیروهای گویا ترقی‌خواه با تمام بیشرمی از سرکرده این جنایتکاران بنام اشرف غنی احمدزی به ترفند های مختلف به دفاع میپردازند!
این است سرنوشت وطن که بدست ملاغنی احمدزی و ملا هبت الله افتاده است و مردم جوخه جوخه به قصابی کشانیده میشوند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالب ارگ
طالب مرگ
نظرات بینندگان:

>>>   این بار اول غنی احمدزی نیست که ترورستان را بدون در نظر داشت حق و صلاحیت از بند رها میکند قبلا هم تعداد ۹۰۰ زندانی طالبان ترورست را از زندان دولت رها کرده بود و همچنان رهبر ترورستان برادر سراج الدین حقانی رهبر شبکه ترورستی حقانی را با دو تن دیگر از سر دسته های ترورستان از بدن رها کرده بود این کار غنی خیلی درد اور است طالبان ترورست با با کالا و واسکت و لنگی و بوت نو و دادن ده هزار افغانی تحفه از زندان بیرون میکند ولی با مردم فقیر خانه نشین بدون هیچ در امدی به هر خانه وار دو کیلو گندم و بعصی جا ها دو کیلو نخود خام فساد شده غیر قابل خوراک حتی به حیوانات مورد تحقیر و تمسخر قرار داده که در رسانه ها بشکل تصویری بخوبی قابل دید است این است داد ریس جمهور متقلب اعظم ریس کوتای انتخاباتی قومگرای معتصب خود خواه عوام فریب بیک فامیل غریب بیچاره و دادن تحفه جنس ونقد به ترورستان در بند از قوم وزبان خودش حال شما قضاوت کنید که چنین شخص بنام اشرف غنی احمدزی ایا ارامی و ابدیو عدالت بوجود خواهد امد تا این شخص در ارگ است .

>>>   طالب جاهل ونادان حکومت طالبانی بدبختی وبیچارگی ومزدور پاکستانی هست جنگیدن دربرابر طالب جنگیدن علیه جهل ونادانی است جنگیدن علیه طالب جنگیدن علیه پاکستان هست طالب با افکارش باید نابود شود

>>>   جناب خاوری!
تحلیل شما از سرکار ارگ و روشنفکر نماهای دور و برش و رها سازی آدمخواران و خموشی و سکوت و خیره نگریستن مردمان این مرز و بوم مشابه به همان داستان
« مزرعه حیوان» شاهکار ادبی و کلاسیک نویسنده انگلیسی جورح آرویل است. ازین مهوطنان گوسفندی جز بع بع کردن چیز دیگری ساخته نیست.

>>>   این ضرب المثل راشنییده اید(چاقو هرگز دسته خود رانمی برد)فعلا روزگار ما همین است
حاجی احمد مومنی

>>>   بهترین اسم و لقب را به غنی احمدزی کوچی این فاشیست قوم پرست انتخاب و استعمال نمودی ، بسیار عالی دستت تان درد نکند.
کوه کن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است