به بهانه کرونا، سه هزار زندانی را آزاد کردند
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۱    ۱۳۹۹/۱/۲۳ کد خبر: 162989 منبع: پرینت

عبدالله زاهد رییس زندان‌ها و بازداشتگاه‌های افغانستان اعلام کرد که براساس فرمان عفو «اشرف غنی» و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تاکنون بیش از سه هزار زندانی آزاد شده‌اند.
زاهد به «صدای آمریکا» گفت که تاکنون دو هزار و 905 زندانی مرد، 88 زندانی زن و 48 زندانی کودک در پی فرمان ویژه اشرف غنی در 34 ولایت افغانستان آزاد شده‌اند.

دو هفته پیش غنی برای مقابله با کرونا فرمان 10 هزار زندانی را صادر کرده بود که به گفته «فرید حمیدی» دادستان کل شامل افرادی نمی‌شود که مرتکب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی شده‌اند.
این فرمان مشمول افراد که سن آن‌ها بیش از 55 سال باشد، مرتکبین جرایمی که به 3 تا 5 سال حبس محکوم شده، افرادی که 5 سال از مدت حبس آن‌ها باقی مانده و افرادی دارای بیماری‌های صعب‌العلاج و زنان و کودکان می‌شوند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
زندانی
نظرات بینندگان:

>>>   فرید حمیدی!
از یک یک این قضایا جواب خواهی گفت.
حال بخند
اما
فردا خواهی گریست
نوکر غنی فاشبست

>>>   برای غنی یک پیشنهاد دارم خدا کند به گوشش برسد اگر واقعا عدالت داری بالی ملت افغانستان یک شجاعت به خرج بدهید چون فاو کرونا زمان گیر است وهمه کارمندان دولت وعیره۶در خانه های خود اند چه می شود که در همین طول همین وقت که همه در خانه اند معاش همه را یکسان بسازی طور مسال برای همه از اجیر گرفته تا وزیر ۲۰هزار افغانی بدهد از یکسو برای غریبان میاد می شود واز طرف دیگر برای دولت خدا کند پیشنهاد بنده را پذیرا شوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است