پیشنهاد شورای صلح تحقیر عبدالله است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۳    ۱۳۹۹/۱/۲۳ کد خبر: 162992 منبع: پرینت

پیشنهاد شورای صلح از جانب ارگ به عبدالله عبدالله، برای انتقام، تحقیر و حذف نامبرده است!
عبدالله عبدالله قرآن خورده بود که به اساس آرای مردم رییس جمهور افغانستان است و از آرای مردم پاسداری میکند اکنون موضیع پسیف و اعلامیه های پی در پی نامبرده در رابطه به سازش و نرمش در مقابل ارگی ها، ارگی ها را واداشته است که برای عبدالله عبدالله جای خلیلی را پیشنهاد کند و تفرقه در بدنه تیم بسیار محکم عبدالله عبدالله وارد نمایند.

ارگی ها در مدت انتخابات و بعد از انتخابات بسیار تلاش کردند که یکی از مهره های درشت تیم عبدالله عبدالله را از قبیل جنرال دوستم، خلیلی، ربانی، محقق، احدی، حاجی قدیر، حاجی دین محمد، همایون همایون و سید منصور تطمیع و خریداری نمایند ولی هرگز موفق نشدند، آخرین تلاش هم توسط حنیف اتمر بود که بازهم ناکام شد، حالا دارند تمام توجه را بالای عبدالله عبدالله متمرکز کرده اند تا با نشان دادن باغ سبز و آبی شخصی عبدالله عبدالله را به دام گرفتار نمایند و توسط خودی عبدالله عبدالله همکاران و نزدیکانش را از ایشان دور سازند که از آن جمله پیشنهاد پست شورای صلح برای نامبرده برای ایجاد تفرقه میان خلیلی و عبدالله عبدالله است، از آنجایی که عبدالله عبدالله خودش را برنده انتخابات و آرای مردم میداند نفس همین پیشنهاد برای نامبرده به معنای توهین و تحقیر است و حتی چگونه عبدالله عبدالله به کسی اجازه می دهد که چنین تحقیر را به ایشان روا دارند.

اگر عبدالله عبدالله موفق نشود که نتیجه انتخابات و کودتای انتخاباتی را باطل نماید ساختار انحصار قدرت را تغییر ندهد و در ساختار قدرت صلاحیت اجرایی نداشته باشد خود و طرفدارانش اگر ۹۰ فیصد کابینه را به رهبری اشرف غنی احمدزی در اختیار داشته باشند تا مدت ۹۰ روز دفن تاریخ می شوند .
اشرف غنی احمدزی در نظر دارد که با گماشتن عبدالله عبدالله در پست شورای عالی صلح نامبرده را برای همیشه از دنیای سیاست حذف کند چون اشرف غنی احمدزی قصد دارد تمام ناکامی های پروسه صلح را در نام عبدالله عبدالله ثبت نماید و خودش برای پنج سال دیگر ارگ را در اختیار داشته باشد .

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای صلح
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   رياست شوراي صلح پوست تشريفاتي بود كه كرزي بخاطر احترام ظاهري براي رباني صاحب تشكيل داد، و بر علاوه از استاد همه رهبران جهادي در آن اشتراك داشتند، و در آن زمان كار صلح با حزب اسلامي و اكثريت طالبان بسيار نزديك به ثمر رسيده بود، مگر متأسفانه در اثر توطئه دشمنان جهاد و افغانستان ، و بگمان اغلب نزديكان فكري استاد، به كمك غلامان أجير داخلي جمعيت آن شخصيت والاي جهان اسلام بطور مرموز مانند مسعود شهيد در داخل منزل با امنيت زيادش حين ملاقات با نماينده عاليرتبه طالب به شهادت رسيد، و اين حمله از طرف طالبان بصورت جدي و عاجل تقبيح و مورد مزمت قرار گرفت، و اين پوست فعلاً حيثيت خود را مانند شخصيت عبدالله از دست داده است، و شريكان عبدالله هم شريك دزد اند و هم رفيق قافله ، عبدالله اگر زور و زري در مقابل غني ميداشت بايد روز اول نشان ميداد، كه نداشت و ندارد، و اطرافيان نزديكش هم چهره هاي منفور بيش نيستند، همه شان بوت هاي مرتد اتمر را پالش ميكردند و حال ظاهراً با عبدالله سر شور ميدهند و در باطن ميخواهند از طريق نور چور مزار و صالح خود را براي غني خم ميكنند تا جائيداد شان در امان بماند، دوستم و محقق در طول ا تاريخ شخصيت نمي شوند. و عبدالله بسيار زود عقب نشيني خود را اعلان خواهد كرد، چون جناب ايشان نه شخصيت و نه علميت پيشرفت بيشتر را دارند.

>>>   کدام شورای صلح؟
شورای صلح خسی شده است و به جایش وزارت صلح در ارگ مستقر شده است.
رئیس شورای صلح آقای خلیلی است
از ریش اش میگیرد و در بروت اش میچسپاند.

>>>   لنگ اتمر بسیار .... است وی یک فاشیست است به خاطر قدرت و چوکی از هر چیز خود می گذرد زن ایشان یک یهودی انگلیسی است ایشان به قرآن واسلام باور ندارد

>>>   انچه ما تحقیرش می نامیم عبدالله انعطاف میخواند وانچه شما سست عنصری وبی کفایتی میدانید عبدالله مصالح ملی وانصراف وتنازل و...میگوید در واقع عبدالله وغنی کفایت واهلیت صدارت یک قومی که با سه متجاوز دست وپنجه نرم نموده دو ملیون شهید وده ملیون اواره ودوملیون معلوم ومجروح دارد نیستند این که برای فعلا سرنوشت وتقدیر این ملت سلحشور بدست اجانب واشغالگران افتیده ودهقان های این مرزوبوم برای دیگران کاشت مینمایند بگذار تا مادر گیتی مسعود ومزاری وربانی دیگر بزاید ودوباره مبارزه ای استقلال طلبی وسر افرازی را اغاز نموده این غلامها ومزدوران گوش به فرمان را در سر جای شان بنشانند در مقاله ای خواندم که گویا غنی به سفیر امریکا و ... چنین وچنان گفته است ایکاش اواین جرات وقدرت را میداشت که تا ما نوکر وغلامش میشدیم کسی که به زیارت ترامپ تا بگرام با پای پیاده برود ایا میتواند به سفیر بجایش برای یک مامور سفارت تعلل وبهانه جوی نماید!!!خدایا این همه نوکران را از ما بردار همان شاه شجاع را بیاور که نسبت به اینها خدا بیامرز بود
شیخعلی تگذاری
سرپلی

>>>   بالاي عبدالله هيچوقت حساب نكنيد. او فقط نوكر دالر، مود وفيشن، موتر هاي زره، باديگاردها و رسانه ها است. او نه ظرفيت خدمت را دارد، نه لياقت و نه هم اراده. يك كس بايد در مقابل فاشيزم به ميدان ميآمد كه تعهد به مردم ميداشت ، صداي مردم را به زمين نميانداخت و در مقابل دالر تبادله نميكرد. بهتر است خودرا آماده يكه تازي غني رواني در پنج سال آينده بسازيم. از اين آدم بيخاصيت چيزي ساخته نميشود.

>>>   عبیدالله بهتر است داماد غنی شود و یکجا با مریم غنی و اشرف غنی به گونه فامیلی کشور را ا اره کنند .
نه جنگ و نه دعوا
اگر غنی حاضر است استاد سیاف میشود که خواستگاری را شروع کند و در غیر آن هم غنی به جهنم خواهد رفت و هم عبدالله و از همه اولتر طارق و مریم به گور روند تا بی بی گل ز حال دل مردم وطن خبر بشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است