نامه گرسنگان به دولتمردان، تاجران و ثروتمندان
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۰    ۱۳۹۹/۱/۲۳ کد خبر: 162999 منبع: پرینت

صداهای حزین ما گرسنگان را قبل از آنکه به توفان بنیاد برانداز تبدیل شوند، بشنوید:
1- ما گرسنه ها، غربا و فقرا، از شما دولتمردان، ثروتمندان و تاجران بهتر و خوبتر به خطرات کشنده کرونا، آگاه هستیم و میدانیم که راه جلوگیری از خطر شیوع این مرض، «خانه ماندن» است. اما باشکم گرسنه فرزندان و خانواده های خود چه کار کنیم؟

2- ما کارگران روز مزد، باربران و دست فروشان، تمام ادامه زندگی ما به همین کار روزمره ما وابسته است. اگر یک روز کار نکنیم، با شکم های گرسنه خود و خانواده های خود چه کار کنیم؟

3- در همه دنیا به شمول هندوستان و پاکستان وقتی قرنطینه را اعلان کردند، قبل از آن لیست خانواده های مستحق و گرسنه و وابسته به کار روزمره را تدوین و برای مدت قرنطینه آنها، کمک های مالی و یا معیشتی را آنها اماده ساختند. اما دولت ما به همان دوکیلو گندم پوچک بنام کمک بسنده کردند. در لیست هم بدون واسطه کسی شامل شده نمیتواند.

4- در اطراف شما داکتر صاحبان ارگ و سپیدار، دولتی های ثروتمند، تاجران، سرمایه داران و مدعیان رهبری سیاسی پولدار زیاد هستند، مگر در پهلوی کشمکش سیاسی، اگر اقتدا به مردم دارید به این ثروتمندان و پولداران هدایت جدی بدهید تا به خانواده ای گرسنه و فقیرکمک مالی و اقتصادی کنند که با اطمینان به قرنطینه شان ادامه دهند.

5- از همه تاجران و ثروتمندان می خواهیم که به ما گرسنگان و فقرا که زندگی ما به کار روزمره ما وابسته است، کمک نمایند تا با خود و خانوادهای مان قبل از آنکه از کرونا بمیریم، از گرسنگی نمیریم.

6- اگر شما به این صداهای حزین کنونی ما پاسخ مثبت ندهید، ما گرسنگان و فقرا، صداهای مان را متحد ساخته و با یک جهش توفانی پیش از مرگ از فرط گرسنگی و ناداری، بنیادهای بسیاری تان را برخواهیم انداخت.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گرسنگان
قرنطینه
نظرات بینندگان:

>>>   حکومت چند کیلو گندم داد دیگر چی می خواهید ؟؟>

>>>   اگر مرض کورونا تنها فقرا و روزمزدان را می گرفت و اغنیا و سیاستمداران در امان می بودند قرنطینی در کار نبود. قرنطین برای حفظ جان ثروتمندان و دولتمردان است. پس زمان آن رسیده که ثروتمندان برای حفظ جان خود و اولادهای شان پول های شان را برای فقرا تقسیم کنند تا روز مزد ها در خانه بمانند و ویروس کورونا را به آن ها و خانواده های شان انتقال ندهند. در غیر آن زنجیر نخواهد سکلید و جان اغنیا، خدا نخواسته، در خطر است.
شمشیر سنگ

>>>   از غنی و اغنیا طلب خیر کردن مثل این است که سیب از بید بخواهی.
غنی اگر صادق می بود فرم مالیه دهی خود را هر سال نشر میکرد.
۱۰۰۰ ملیون دالر از کود ۹۱ دزدید عاروق هم نزد.
گورش میسوزد و خودش در نجاست دفن خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است