مار آستین چقدر خطر ناک است؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۲    ۱۳۹۹/۱/۲۷ کد خبر: 163047 منبع: پرینت

پیش داوری ها به این بود که عبدالله یک بازیگر ماهر روی امواج بوده که با تقلای نسیم موج، دیگران را غرق می نماید.
عده ای او را به وقت کُشک ماهر توجیه کرده بودند. بعضی ها به این باور بودند که عبدالله و اتمر دو مداری اند که با اکراه و تزویر مردم های ساده دل و ساده لوح را غافلگیر ساخته، سدها را میده و صفوف ها را درهم می شکنانند که چنین کردند و جمعی می گفتند: عبدالله آب زیر کاه، سلطان شهر متروک، باد بزنک بی شیمه، بیغوله ی بی نور، شمعی بی فروغ، خس روی آب، رنگ فروش مکار، آدم نیمه راه، پتیاره خوش لباس و کولی دوره گردی است که متاع را در برابر یک پشیز یا شش پولی بی ارزش در بازار آدم فروشان، به معامله می گیرد، که چنین کرد.

بله، دیروز وقتی به مصاحبه آقای سعادتی گوش فرا دادم، به نظر می رسد که این همه پیش داوری ها، درست از آب بدرآمده است.
به باور من، غنی دشمن درجه دوم ملت است؛ اما عبدالله دشمن درجه اول می باشد. یقین است که در این قرینه سازی به اشتباه نرفته ایم. به این دلایل:
-غنی ذهنیت دهنده مردم است؛ اما عبدالله همچون ویروس کرونا، بصورت نامریی ذهنیت ها را خفه می سازد.
-غنی زمینه های رستاخیز را مساعد می سازد؛ اما عبدالله همچون یک صاعقه بر هسته های رستاخیز نفوذ کرده و همه را منفجر می سازد.
-غنی در اثر موج احساسات مردم ، به تزلزل و اضمحلال نزدیک می شود؛ اما این عبدالله است که با پیشکش کردن فرصت ها، فاشیزم قبیله را از پرتگاه مرگ نجات و عرصه جولان را برای درهم کوفتن ملت ها مساعد می سازد.

به این نتیجه می رسیم که لازم بود تا این اژدهای هفت سر و این مار خوش خط را در کمال خردمندی تشخیص و در قبرستان تاریخ دفن می گردید، که نگردید!

جلال الدین آرین


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مار آستین
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   غ نباید درمقابل عبدالله گذشت کند چون او حتی به این آماده است که بحیث سکرتر فضلی ویا اتمر وجناب اشرف غنی با افتخار وظیفه اجرا کند چنانچه خ0ودش میگوید: من حاضرم با طالبان دریک حکومت کار کنم ، این کچالو نمیداند که حکومت طالب یعنی اشغال افغانستان توسط پاکستان وحکومت طالب یعنی حکومت آی اسآی ،
اینکه امارت جهالت عربی را می آورد وبیرق ملی سره رنگ مارابه پارچه سفیدید تعویض میکند اردوی ملی با افتخار مارا منحل میکند با همه اینها عبدالله حاضر است دران حکومت هم مشترک کار کنذدواصلا نمعلوم نیست اینچی کار یکرده میتواند ؟ درین پنج سال کدام خدمتی را برای مردم کرد؟
ر

>>>   بسیار تحلیل خاینانه و طرفدارانه به جانب غنی احمدزی این شیاد تاریخ عوام فریب با این تحلیل خاینانه ثابت کردید که شما از جمع قماش غنی احمدزی فریبکار هستید و هم نادان قماش شما نه به خدا بنده است و نه به ملت و کشور صادق کار تان از الف تا به یا تان جز خیانت و وطنفروشی و از همین طریق جاسوسی و وطنفروشی رسیدن به چوکی کلان قدرت توسط باداران تان دیگر چه دستاوردی دارید بگفته خودت که غنی ذهنیت دهنده است بلی ذهنیت دهنده به قومگرایی و تعصوب خیانت بوطن و عوام فریبی و جعلکاری و تقلب تعهد شکنی این است ذهنیت دهنده دادن غی بابا تان لعنت بکار شیطان .

>>>   حالا او میداند وکرئنا که چی میکنند

>>>   عبدالله کار خوب نموده یا این دختران قهرمان که در روز بد بکمک هموطنان خود کمر بسته اند:
گروه دختران رباتیک افغانستان، با استفاده از وسایل ارزان و قابل دسترس، دستگاه بدیل تهویه (وینتلیاتور) برای بیماران کرونایی را ساخته اند.
این دستگاه می‌تواند در شرایط بحرانی شیوع کرونا در هرات به کمک بیماران بیاید.
سمیه فاروقی کاپیتان این تیم در گفتگو با اسپوتنیک گفت که این دستگاه با استفاده از وسایل ارزان و قابل دسترس در بازارهای هرات ساخته شده و امکان تولید انبوه آن وجود دارد
وی افزود که به دلیل قرنطین در هرات وسایل را به دشواری پیدا کرده اند اما تلاش‌ کرده اند از وسایلی استفاده کرده اند که برای تهیه این دستگاه نیاز به وارد کردن آن نباشد.

فروناز پویا، عضو این تیم می‌گوید که طرح این دستگاه از سوی مقام ولایت هرات سفارش شده و طرح اولیه مورد تأیید این نهاد نیز قرار گرفته است.
اعضای این تیم می‌گویند به دلیل گرانقیمت بدون دستگاه ونتلیاتور و نبود هزینه کافی خرید آن در کشور، این تیم تلاش کرده دستگاه بدیل را بسازد که به بیماران حاد مبتلا به کووید ۱۹ کمک خواهد کرد.
تیم دختران رباتیک افغانستان پیش از این با ثبت چندین اختراع افتخارات فراوانی برای افغانستان به ثبت رسانیده اند
ر

>>>   مانند برق ۱۰۰۰ ولت در انسان را دود میگند

>>>   خیلی کلاسیک پیش میروید
بیاید ازانتقادات و فکرهای کلاسکی اروپای و نق زدن های بی فایده دست بردارید
بنظرمن هردو ع و غ به نفع ملت نیست
اما یک راه سنجیده شده سیاسی را دنبال کنید که ازبحران نجات یابیم راه نجات ملت به وجود غنی وعبدالله نهفته نیست دروحدت مردم ودر تشخیص منافع ملی کشوراست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است