پایان ویروس کرونا با یک روش ساده
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۷    ۱۳۹۹/۱/۳۰ کد خبر: 163079 منبع: پرینت

دانشمندان آلمانی پس از یک رشته تحقیقات اعلام کرده‌اند که ویروس کرونا نه فقط مانند ویروس سارس ۲۰۰۲ در ریه ها تکثیر می شود، بلکه به طور گسترده ای ظرف یک هفته اول آلودگی فرد در گلوی او تکثیر می شود. این دانشمندان به صدراعظم و وزیر بهداشت آلمان پیشنهاد کردند تا از مردم بخواهند که یک کار ساده را که انجام غرغره با آب نیمه داغ و نمک است هر روز چند بار انجام دهند.

آنها از مدتها پیش تاکید بر ضرورت انجام این کار داشتند و اکنون با توجه به اعلام نتیجه آزمایشاتی که توسط بیولوژیست های آلمانی در ارتباط با تکثیر ویروس کرونا در گلو انجام شده است، بار دیگر بر ضرورت انجام غرغره با آب نیمه داغ و نمک تاکید کرده است.
تاکید آنها به وزارت بهداشت آلمان این است اگر همه مردم این کار را انجام دهند ظرف یک هفته این ویروس به طور کامل در سراسر آلمان از بین می رود.

نتیجه آزمایشات نشان داده با غرغره کردن با آب و نمک دایما گلوی خود را به یک محیط کاملا قلیایی تبدیل می کنیم و چنین محیطی بدترین محیط برای کرونا ویروس است ، زیرا با آب و نمک، پی اچ دهان و گلو تغییر می کند و تبدیل می شود به یک پی اچ قلیایی، و اگر ما با غرغره مکرر گلوی خود را هر روز چند بار قلیایی کنیم فرصتی به ویروس نمی دهیم که تکثیر شود.

بنا براین ضرورت دارد که همه، هر روز و به صورت یک عادت، روزی چند بار به خصوص صبح و شب و قبل از خروج احتمالی از خانه و بعد از بازگشت به خانه با آب و نمک غرغره کنیم تا در همان دوره اولیه اصلا به ویروس اجازه تکثیر ندهیم.

سید احمد وفا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   نظر نیک است و کدام عوارض جانبی هم ندارد.

>>>   Wahid Payman
از ۱۲۰ تست، دو مورد مثبت در هرات
ولایت‌های دیگر غرب افغانستان(صفر)
آیا ما موفق به مهار نسبی کرونا در غرب افغانستان شده‌ایم؟
در بیست و چهار ساعت گذشته، ۳۰۸ نمونه مشکوک ویروس کرونا در لابراتوار های وزارت صحت عامه تست گردید که از آنجمله ۲۷
مورد مثبت ویروس کرونا در کشور ثبت گردید (کابل ۱۲، پکتیا ۷، لوگر ۴، هرات ۲، بامیان ۱ و دایکندی ۱).
تعداد مجموعی واقعات مثبت در کشور به ۹۳۳ رویداد رسیده است.
خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ مریض دیگر شفایاب گردید ( کابل ۷، هرات ۲، بامیان ۲ و سمنگان ۲).
فی‌صدی شفایاب شده گان تقریبآ به ۱۲ فی‌صد میرسد.
فیصدی مریضان فوتی به ۳.۲ فیصد میرسد (۳۰ تن)

>>>   صدیق افغان میگوید: اگر ترامپ ازمن بخواهد من برای ترام ثبوت میکنم که کرونا در مدت چند هفته وچند ساعت از بین میرود ،با پائین تر از ترام صحبت نمیکند ، برغایغ ع و غ سلام هم نمیدهد چی برسد به اینکه درمورد کرونا بحث کند

>>>   Abdulqaium Qaem
پیاز فی کیلویکصد افغانی،لیموسه صد،سیر سه صد ،رومی صد افغانی .
در خانه بمانید وکلچه بخورید.

>>>   همرایی یک توته چرس و یا شراب چطور

>>>   غرغره اب نیم گرم با نمک مفید است به انسان نه ضرر و یا داشتن عوارض جانبی دیگر .

>>>   غرغره گلو و کولی دهن با آب نمک همیشه مفید است و بیشتر موثر خواهد بود اگر جوف بینی هم با نمک آب خیلی رقیق و به کمک بوتل مخصوص آن شستشو شود.

به پاسخ به نظر دهنده یی سوم:
می گفتند منجمی با تلسکوپ آسمان را جستجو میکرد و عیال اش در خانه با فاسق اش مصروف عیش و نوش‌بود. شخصی بر او گذشت و برایش چنین خواند:
"چه دانی که در آسمان چیست
که ندانی در خانه تو کیست "

حالا این صدیق جان احتیاط کند که خودش‌ را نگیرد. هیچ بشری قادر نیست (توبه نعوذ الله خدا نیست) که همه چیز ها را حل کند حتی اگر نابغه هم باشد و چه رسد به سفسطه بازانی مثل او که هم بدر می کوبد و هم به میخ. تو حتی به نجیب که از او صاحب آرگاه و بارگاه شدی و در بنز دولتی گشت و گذار می کردی گفته نتوانستی که بهترین ساعت فرار او چه وقت خواهد بود.

امریکایی ها می دانند که راه حل چیست مگر ضرورت دارند از شر غریبان و پیر هایی متقاعد بگیر خلاص شوند.
آزاده

>>>   جنگ تجاری آمریکا و چین آغاز( 2018) به جنگ کورونايى (2020) بيولوژيک و شميايى رسيد
جنگ تجاری آمریکا و چین اشاره به جنگ تجاری بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری خلق چین، پس از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در6 ژوئیه 2018 بر اعمال 34 میلیارد دلار تعرفه گمرکی بر واردات کالاهای چینی و در عمل متقابل چین در قبال کالاهای آمریکایی دارد. ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود وعده داده بود سواستفاده‌های چین از سامانه نابسامان بین‌المللی و روش‌های نامنصفانه را از میان بردارد. در آپریل 2018 طی درخواستی از سازمان تجارت جهانی تقاضا کرد که بررسی کند آیا چین در حال زیر پا گذاشتن حقوق مالکیت فکری است یا نه.
ديروز 19 ماه اپريل 2020 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، چين را متهم کرد که ويروس کورونا کويد 19 از پژوشگاه ويرولوگى (ويروس شناسى ) وهان چين بيرون شده است.
ترامپ يک "پشتون خوب "است حمله بهترين دفاع است. کسيکه براى کسى ديگر گور مى کَند (از مصدر کردن نيست بلکه از مصدر کندن) خود اش در گور است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است