اعلان تجارتی، داعش و فاطمیون در یک قاب
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۹/۲/۴ کد خبر: 163141 منبع: پرینت

تلویزیون طلوع، پروژه شعله ورسازی جنگ مذهبی در افغانستان!
لشکرفاطمیون که توسط سپاه پاسداران ایران با سربازگیری از مهاجران شیعه افغانستانی برای اهداف خاص و در راستای همان سیاست «کشانیدن جنگ در بیرون ازمرزهای ایران آنهم توسط جنگجویان خارجی» شکل گرفته است و با عنوان کردن «مذهب مشترک» از اعتقادات و مجبوریت هزاران مهاجر استفاده کرده و توسط آنها جنگ نیابتی ولایت فقیه را در کشورهای بیگانه تداوم بخشیده است. این بهره برداری اعتقادی برای اهداف نظامی جمهوری اسلامی ایران، بدون شک که جنایت جنگی آشکار به شمار میرود و هزاره ها و شیعیان افغانستان از همان آغاز، تاسیس این لشکر را برنتابیده و طی واکنش های مختلف شان به آن «نه» گفته اند. این باید برای همه و بخصوص برای تلویزیون نفاق افگن طلوع روشن باشد.

اما داعش این پدیده ای وحشت زا، عامل دست های بیگانه برای بدنامی اسلام اعتدالی، از ظهور تا سقوط اش در شام و عراق، به چنان جنایاتی دست زد که تا آندم هیچ جریانی افراطی در تاریخ با چنان بیرحمی و قساوت دست به خونریزی نزده بودند. از سربریدن در پیش کامره گرفته تا در قفس انداختن و در آب غرق کردن، در بالای ماین ها نشاندن تا منفجر کردن جمعی مسلمانان، همه و همه نشان میداد که ما با یک پدیده نهایت وحشی و بیگانه با انسانیت، آنهم زیر نام اسلامیت مواجه هستیم. لذا لشکر فاطمیون با این پدیده وارد جنگ شد و جنگجویان این لشکر ضربات سخت و کوبنده ای بر داعش وارد کرد. حتی فرماندهان ایرانی به صراحت اعتراف کردند که جنگجویان فاطمیون در برابر داعش بهتر و شجاعانه تر از جنگجویان ایرانی و حزب الله لبنان جنگیدند. ما در آغاز این بحث موضع خود را با لشکر فاطمیون روشن کردیم، اما مقاومت سرسختانه آنها را نمیتوان در مقابل داعش نادیده گرفت و نکوهش کرد.

حال تلویزیون شیطانی طلوع، زیر نام اعلان تجارتی، داعش و فاطمیون را در یک ترازو وزن میکند. این رکلام به اصطلاح تجارتی تلویزیون طلوع کاملآ اگاهانه بر شالوده تفکر نژاد گرایانه پی ریزی شده است و اهداف پشت پرده آن هم کاملآ روشن است، تا با بزرگنمایی لشکر فاطمیون روی نقشه افغانستان، توجیه کننده حضور و حملات داعش بر مناطق شیعه و هزاره نشین افغانستان باشد.

همین اکنون فاطمیون در افغانستان هیچگونه حضور ملموس ندارد، چگونه طلوع پرچم های داعش و فاطمیون را به موازات همدیگر بر روی نقشه افغانستان قرار میدهد؟ هدف طلوع این است که اذهان اجتماعی را به این مساله برگرداند که در افغانستان اصلآ جنگ داعش و فاطمیون و یا به سخن دیگر جنگ مذهبی شیعه و سنی جریان دارد.

تلویزیون طلوع به ریاست سعد محسنی که از سوی ارگ و منابع مشخص استخباراتی تمویل مالی میشود، میخواهد حضور داعش در افغانستان را کمپاین کند و حملات گروه های تروریستی دیگر را بنام داعش بالای مناطق هزاره و شیعه، توجیه نماید. چون چندی بود که داعش کمرنگ شده بود و اینک با رکلام حضور خیالی لشکر فاطمیون در افغانستان نقش داعش را برجسته سازد. تا بدین شکل آتش جنگ مذهبی در کشور را شعله ور بسازد. تلویزیون طلوع به عنوان پروژه مهم این جنگ درنظر گرفته شده است.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
فاطمیون
نظرات بینندگان:

>>>   Hashem Ataee
لشکر فاطمیون تنها شیعه نیست پشتونها و تاجیک ها هم در بین شان است

>>>   Shahzada Amir Jhan
وقتی این قوم مزدور وحشی در سوریه بنام داعش از ازبک تاجک پشتون دربرابر شیعه میجنگید بنام داعش
همه شان کار امریکاست فعلا هم دلیل اعلانات تلویزیون طلوع و یک فقط رشد دادن داعش در افغانستان است
فعلا هم زور قوت شیعه و هزاره ها فعلا در دست فاطمیون است یک ترس برای دشمن است
فعلا شما از دل خود حرف میزنین مه خودم در طرفای پشتون نشین زنده گی میکنم میبینم این ها بسیار ترس دارن بسیار زیاد
و داعش افغانستان کلمه غریبه است و وجود نداره همین پشتون ها است بنام داعش همایتگرش امریکا این لعنتی امریکا شیطون بزرک در جهان و دشمن بالخصوص شیعه خداوند کنن این هارا
برادر من هنوز تو همون لقمه نان میخوری خبر نداری از کجا بهت میایه اینقد بیخبر استی
پشتون ها فعلا با طالب صلح میکنن
از طرف دیگر چنان ترس از فاطمیون در اینها است که شب ها شلوارش را خیس میکنن

>>>   Shahzada Amir Jhan
اصلا داعش وجود نداره فعلا هم گروه داعش به سرپرستی عبدالله جلب جذب کردن پشتون ها در داعش بخاطر ترس از فاطمیون
اگر این پشتون های ملعوت دست به کشتار هزاره شروع کنن بنام داعش مطمعین باشین فاطمیون در افغانستان خواهی آمد
به همین خاطر است غنی کل چنان ترس از خلیلی محقق داره فعلا هم قوت سیاست خلیلی در برابر دولت از فاطمیون است
در افغانستان نه تنها فاطمیون بلکه زینبیون هم انشالله است
زنده پیروز باد شیعه و فاطمیون ما شیران هزاره همیشه در کنار فاطمیون خواهی بود
یا فاطمه زهرا س خودت یاری کن به اسم مبارکت دشمن را سرنگون کن

>>>   Qasim Ali Bigzad
طلوع نیوز سر سخت خلاف هزاره هاست،یکی از کارمند هایش ندیدیم که هزاره باشد،این نامردها وقتیکه سالگرد شهید وحدت ملی بابه مزاری بر گذار می شود
بابه مزاری را شهید خطاب نمی کند

>>>   دماغش تازه تولد میشود.
مادر داعش که طالب است حامله است.
بعد آغاز مذاکرات طالب و دولت و رسیدن به توافق و ایجاد حاکمیت جدید طالب داعش میزاید .
جوجه هایش با داعشیان میروند به جبهات جنگ
پیر ها و فرتوت های طالب می آیند برای استراحت در بستر دولت برای عیش و نوش.

>>>   علی!
شیعه افغانستان و جنگ برای عراق و سوریه بنام داعش؟ مساوی به القاعده است! هیچ فرقی از همدیگر ندارند!

>>>   ملا نصرالدین از همسایه اش یک بیل را قرض گرفت تا رمین اش را بیل بزند.
چند روز بعد همسایه اش آمد که بیل ما را پس بدهید،ملا نصرالدین گفت که بیل شما شکست.
چند روز بعد همسایه اش آمد و از ملا نصرالدین طلب یک تبر کرد تا چوب هایش را بشکند.
ملا نصرالدین تبر را برایش داد.
چند روز تیر شد،ملا دید که از تبرش هیچ احوالی تیست،به خانه همسایه رفت که تبر اش را پس بگیزد،همسایه گفت تبر ات شکست.
ملا گفت خیر است،تاوان تبر من را بدهید.
همسایه گفت که خی شما نیز تاوان بیل من را بدهید!
ملا برای همسایه گفت.خی یک دقیقه صبر کنید که من در کتاب ببینم و مطالعه کنم که در کتاب تفسیر قنطاوی چه نوشته شده است؟
ملا کتاب را ورق زد و به همسایه گفت:
درینجا نوشته شده است که: التبرو من التاوان و البیل و من الهیج.
حالا نیز لشکر داعش من التاوان شده است و لشکر فاطمیون من الهیچ.

>>>   خوب چی کند؟ دلت هست فاطمیون را پیام آوران آزادی اعلان کند؟ داعش، فاطمیون، طالبان و هر گروه افراطی دیگر دشمن ماست.

>>>   تمام تروریستان افراطی القاعده، طالب، داعش و غیره توسط سی آی ای امریکا و آی اس آی پاکستان و ارز نفت عربستان سعودی ساخته شدند. امریکا رهبر ترویستان است.

>>>   در کشوری که مردمانش آنقدر سست عنصر باشند که در مقابل چندار غاز پول برای منافع کشور بیگانه خودشونو بفروشند چه توقعی داشت،در افغانستان هزاره ها در ایران و سنی ها در پاکستان خود فروخته و به خاطر پول به منافع ملی شأن پا گذاشته به منافع بیگانه ها عمل کردند ، اگه مردمان کشور از سواد و دانش علمی و سیاسی بهرمند بودند به خواست بیگانه ها لیبیک نمی گفتند از ماست که بر ماست ، ماشلا که سنی ها دیدیم که سال ها بنام انتحار،بم ،کشتن صد ها تن سربازان وطن مردمان عادی رو به خاک و خون می سپارند و اما باید دید که فاطمیون های افغانستان که به خاطر پول تا لبنان و عراق و..که میگن گروه داعش رو نابود کردند فعلآ که داعشی های که به چهار و هشت هزار نفر فعلآ رسیده و در سمت شمال خوش خوش زندگی و منابع طبیعی رو همه روزه استخراج و می خوردند آیا گروه فاطمیان میتواند کاری کرد و یا به ساز بیگانه رقص قرسک کرد ؟

>>>   اول از همه بگویم که لشکر فاطمیون توسط فرزندان مهاجران در ایران داوطلبانه وبا عشق وایمان به حفظ حریم اماکن مقدسه شیعه در دو کشور عراق وسوریه توسط جوانانی عاشق ودلباخته تشکیل شد که هم از قومیت پشتون هم تاجک وهم هزاره بود و وقتی پای عشق وایمان در میان بود پول ارزشی ندارد البته این گپ را خیلی ها نمیفهمند چون اعتقادی ندارند .بر هیچ کس پوشیده نیست که داعش به اظهار نطق کمپاین انتخاباتی ترامپ توسط هیلاری کلینتون در زمان اوباما نطفه اش بسته شد و توسط وهابیت عربستان تمویل وتمام سازمانهای استخباراتی CIAامریکاوMITترکیه واینتجلجنت سرویس انگلیس برنامه ریزی وپایه گذاری گردید و در ان اشتراک داشتند تا با تغییر نقشه اسیای جنوب غربی یا میدل ایست که خاورمیانه گفته میشود وبا بهانه جنگ شیعه وسنی اهداف شوم امریکای امپریالیست محقق شود اما اراده الهی وخواست خدا براین بود که جوانان غیرتمند شیعه در سرتاسر منطقه بشمول هند پاکستان لبنان افغانستان وایران بپا خاستند واین لکه ننگ که هم دشمن سنی بودوهم دشمن شیعه را نابود کنند تا به جهانیان نشان دهندکه اماکن مقدس ائمه اطهار (ع)خط قرمز است وهرکس به ان بد نگاه کند نابود میشود.اینکه مزدوران ونوکران برای کوچک شمردن این حرکت الهی واعتقادی فاطمیون از پول ودیگر چیزها میگویند خوب از مزدوران امریکا وعربستان وهابی چه انتظاری است؟واما درمورد لشکر فاطمیون بگویم من ایمان دارم واعتقاد دارم اگرکشور مابخواهد از زیر یوغ استعمار امریکا ووهابیت سعودی خارج وازاد شود؛تبعیض قومیتی در کشور ما نباشد؛کوتاه شدن دست اجانب وغارتگران از کشورماوامنیت واعمار وانکشافی در کشور رخ دهد؛بدست همین لشکر فاطمیون خواهد بود.این را بازیگران سیاست امریکایی ووهابی خوب میدانند که تنها لشکر فاطمیون می تواند افغانستان را ازلوث انها پاک کند بنا"لشکر فاطمیون را در حد یک گروهک تروریستی جنایتکار ضد بشری وضد دین داعش نشان میدهند واین کار مزدوران دالر بگیر است .این را بدانید لشکر فاطمیون تنها از شیعیان افغانستان نیستند بلکه اهل سنت از تمام قومیتهای موجود در افغانستان هم در این جهاد مقدس یعنی ازاد ورها نمودن وطن عزیز ما ازچنگ امریکا واسراییل و وهابیت عربستان وسرجای خود نشاندن عوامل بیگانه باهر اسمی اشتراک دارند.در پایان درود وسلام فراوان بروح پرفتوح ازاد مردان ومجاهدان شهید فی سبیل الله فاطمیون تنها ناجی ملت وکشور عزیز ما افغانستان//
داکتر عبدالرب اچک زیMD

>>>   لشکر فاطمیون برای اعتقاداتش می جنگه, وقتی داعش به سه کیلومتری حرم حضرت زینب رسیده انتظار دارید فقط شیعیان ایران و لبنان و عراق بخوان از خودگذشتگی کنن؟ مگه ما هزاره ها شیعه نیستیم؟ ما هم میریم به جنگ, و به زودی انشاالله وطن خود را از وجود تروریست ها پاک می کنیم.

>>>   کار غنی فاشیست ..... است. این فاشیست تاریخی میخواهد مردم افغانستان را نابود کند

>>>   امروز در افغانستان گروهی بنام طالب بتر ازداعش مردم افغانستان را قتل عام می کند باز هم دم از اسلام می زنددرماه مبارک رمضان از دید گاه قران جنگ حرام است این گروهی منحوس جنگ را درین ماه جایز می داند ان هم جنگ بامسلمان نه باغیری مسلمانان باامریکا ه اتش بست با مردم افغانستان مسلمان جنگ به والله این ها بوی از اسلام نبرده وجنگ با اینها واجب وجهاد است همه اینها مزدری اسرابل وامریکا است که مسلمان کوشی کند اگر مردم افغانستان بخواهد کشورش ارام شود دست بدست هم داده این گروهی منحوسی طالب را نابود کند اینها اهل منطق وگفت گونیست
اسلام دوست

>>>   فاطمیون لشکر مردان خداست
فاطمیون پیرو قرآن خداست
فاطمیون مدافعان حرم اند
فاطمیون بهتران کرم اند
فاطمیون عاشقان کشور اند
فاطمیون فاتحان دلبر اند
فاطمیون در هر زمان رزمنده اند
فاطمیون در هر مکان جنگنده اند

>>>   به پدر داعش و طالب و فاطمیون قومگرایان الصه همه این خاینین منافق اله دست بیگانگان از اینجا تا شام و پاکستان و دیگر جاهایش لعنت همه شان دشمن خاک و مردم ما هستند یکی اش هم بخاطر امدن صلح و پیشرف و ترقی و ختم جنگ ار نمیکنند هر گدام شان دستورات باداران شانر عملی و جرا میکنند همه اینها دشمنان کشور و مردم ما هستند وهرکسی که ازین ها دفاع میکنند انها سخت در اشتباه اند و فریب انها را خورده اند که از انها دفاع میکنند گرگان را گوسفند نشان ندهند هر کسی بدستور استخبارت بیگانگان عمل و رفتار میکند هیچگاهی صادق نبود خیانتکار مزدور کشور بیگانه است دشمن کشور و مردم ما.

>>>   امام حسین علیه السلام فرمودند اگر دین ندارید لااقل آزادمرد باشید
کسی که نام فاطمیون را در کنار داعش گزاشته در نهایت بی انصافی و بی وجدانی است جوانان پاکدل فاطمیون جان شیرین خود را برای مقابله با داعش داشتند لشکر بهشتی امام حسین علیه السلام کجا با لشکر یزید قابل مقایسه است ؟!
باز هم افغانیزم های پشتون پرست از خدا بی خبر که قوم پرست بوده و هیچ گاه دنیا را با چشم انسانیت نگاه نکردند این گپ های مفت را بر زبان میاورند اگر با این جوانان ارتباط داشتید می‌دانستید چقدر با اخلاق و خالص و باصفا هستند و در زندگیشان اهل خیرات و حیات طیبه هستند به راستی نام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بریشان زینت است کورباد چشم ی که دیدن اینها را ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است