اتهام تجاوز جنسی بر دو زن حادثه ساز شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۹/۲/۹ کد خبر: 163188 منبع: پرینت

صدها تن از باشندگان ولسوالی جاغوری ولایت غزنی در یک اعتراض، محافظان فرمانده پولیس این ولسوالی را به تجاوز جنسی بر دو زن متهم می‌کنند.
حسن‌رضا یوسفی، نمایندۀ مردم جاغوری در شورای ولایتی می‌گوید، دو محافظ فرمانده پولیس این ولسوالی به اتهام تجاوز جنسی بالای دو زن جوان از سوی مردم گرفتار شده‌اند.

معترضان با گرد هم آمدن در برابر ساختمان ولسوالی خواهان برکناری فرمانده پولیس، آمر مبارزه با جرایم جنایی و ولسوال جاغوری‌ شده‌اند.
یوسفی می‌گوید، معترضان این مقام‌ها را به غفلت وظیفه‌ای متهم می‌کنند و هشدار می‌دهند، در صورتی که به خواست‌شان رسیدگی نشود، اعتراض‌شان را ادامه می‌دهند.

در این حال وزارت داخله از بر کناری فرمانده پولیس و آمر جنایی جاغوری از وظایف‌شان خبر می‌دهد.
طارق آرین سخنگوی وزارت داخله می‌گوید که فرمانده پولیس و آمر جنایی جاغوری برای تحقیق بیشتر به مرکز خواسته شده‌اند و دو سرباز متهم در این ولسوالی توقیف و زیر بازجویی جدی قرار دارند.
به گفتۀ او، هیأتی به منظور بررسی این رویداد از مرکز به ولسوالی جاغوری فرستاده شده است.

رحمت‌الله شفق، یک باشندۀ جاغوری به سلام‌وطندار می‌گوید که معترضان خشمگین در برابر ساختمان ولسوالی گرد هم آمده‌اند.
به گفتۀ او، لحظات پیش پولیس برای جلوگیری از ورود مردم به مسجد ولسوالی به شلیک‌های هوایی پرداخته است.
این باشندۀ جاغور می‌گوید، ولسوال با بزرگان قومی در تلاش‌اند تا قناعت مردم را به دست آورند و آنان را به آرامش دعوت کنند، اما معترضان فرصت صحبت‌کردن به ولسوال را نمی‌دهند.

منابع مردمی می‌گویند که تاکنون در نتیجۀ گلوله‌باری نگهبانان ولسوالی به روی مردم، یک معترض کشته شده و دو تن دیگر زخم برداشته‌اند.
دیدگاه مسوولان ولسوالی جاغوری را در این باره به دست آورده نتوانستیم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غور
تجاوز جنسی
نظرات بینندگان:

>>>   تجاوز جنسی انهم در ماه مبارک .
م.انور

>>>   در جاغوری زیر سایه هر درخت و در قات درختهای چنار و بیخ دیوارها و پشت سنگ ها ای جریانات واقع میشه دیگه مچم چرا مردم مظاهره کردن اگرنی جاغوری خو به سویه جهانی در عشق بازی نام دارد.

>>>   مردم باید این دوسرباز را سنگسار نمایند تادرسی برای سایر بی ناموسان گردد

>>>   من بااینکه هیچگاه طرفدار سنگسار نبوده ام اما فکر میکنم آنرا باید برایی مدتی در جمع احکام تطبیقی شامل ساخت زیرا روز بروز این نوع جنایات بیشتر میشوند. مردم باید اول این دو محافظ را جزا بدهند بعد به سراغ رهبران باند جنایات یعنی فرمانده پولیس، آمر مبارزه با جرایم جنایی و ولسوال برسند. چشم امید به نادولت و قاضی هایی جاهل و مفسد گناه بزرگی بر مظلومان است.
آزاده

>>>   احزاب در بین مردم زیاد فعالیت میکند خدا کند از احساسات مردم و حساسیت شرایط استفاده نکنند که آخرش همی مردم مشکلاتش زیادتر خواهد شد.

>>>   قبلا دوسرباز ریاست امنیت ملی دربامیان بالای یک زن تجاوز کردند وقتی پولیس آگاه شد وخواست آن دو جنایتکار ریاست امنیت ناملی را دستگیر کند تمام سربازان قطعه بالای پولیس جمله کرده وپولیس را لت وکوب نمودند

>>>   زن فاحشه در هر جا که باشد کار خوده میکند.

>>>   اصلن قضیه یک اندازه مشکوک به نظر میرسد، اول اینکه به نظرمیرسد این عمل بد به رضایت زن ها صورت گرفته، شکایتی از طرف انها نشده ، بلکه این مردم بوده که انهارا (ُگیر) کرده اند،از طرف دگرمعلوم میشود متهمان از مردم غیر هزاره بوده اند،از تبصره های فیسبوکی برادران هزاره هم اشکار میگردد، که انهادگراجازه نه میدهند که غیر هزاره هادربخش پولیس ولسوالی کار کنند،فکر میشود این توطیه باشد برای هزاره سازی ادارات ولسوالی!

>>>   وقتی ارگ مرکز باشد جاغوری که پس کوچه است.

>>>   فرموده شما درست است واقعیت این که قوماندان امنیه ولسوالی توطیه کرده درآینده دوباره قوماندان امنیه ولسوالی گردد

>>>   حالا ثابت شد، كه اين قضيه يك توطئه قومندان امنيه ويكتعداد مردم بوده تا ادارات از غير هزاره ها پاك شود!
بهتراست در اينده براى اين مقصد ازوسايل شريفانه وابرومندانه كارگرفته شود، نه اينكه با پيش كردن زن هاويك حركت خلاف اخلاق وموازين شرعى مقاصد خودرا حاصل نمايند!

>>>   زنها می خواسته اند به زور نمیشود تجاوز کرد

>>>   بایدمحاکمه, شوندوبسزای،جنایتبرسند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است