هیچ کشوری بدون رهبران صادق پیشرفت نمی کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۳    ۱۳۹۹/۲/۲۰ کد خبر: 163331 منبع: پرینت

در تمام کشورهای آمریکای ، اروپای و آسیای که امروز در جمله کشورهای متمدن ، پیشرفته و صنعتی به شمار می روند نقش رهبران آنها در آبادانی ، توسعه و از همه مهمتر در سیستم حسابدهی برجسته بوده است و هیچ یکی از آنها از زمان زمامداری خود میلیونر ، صاحب قصر و حساب های بانکی نشده اند و با هیچ یکی از خویشاوندان خود برای دزدی ثروت ملت هم دست نگردیده اند و یا اگر کدام از آنها از وظیفه سو استفاده کرده اند بعداً به محاکمه کشانیده شده اند و به مردم پس حساب داده اند مانند رهبران گذشته ایتالیا و فرانسه.

در افغانستان همه دزد اند از سواره تا پیاده و از رهبران تا بادیگارد ها ، دردآور این است که این ها علنا دزدی می کنند و مردم به چشم سر خود آثار دزدی را می بینند و چیزی نمی توانند ، اکنون وظیفه دولتی به معنای شریک شدن در باند دزد ها است و ارتباط به این دارد که در کجای زنجیره دزدی قرار می گیرد.

دیوید کامرون چند دوره صدر اعظم انگلیستان بود و هنگامی که از وظیفه استعفا کرد هنگامی کوچ کشی از خانه دولتی خودش وسایل خانه را بجای کارگر جابجا کرد.

اکنون اینها را با رهبران وجدان خفته و دزد افغانستان مقایسه کنید که از کمک های جهانی و گدایی دزدی میکنند و خود را بالای مردم شکم گرسنه بادار فکر می کنند.
داوود سلطان زوی بالای خیرات مردم هندوستان برای فقرا اکت های بچه های بدماش فیلم را در مقابل گرسنگان اجرا می کند تا به ارگاسم برسد .

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پیشرفت
کشور
نظرات بینندگان:

>>>   گزارش می رسد که ملامجیب الرحمان، مفتی بلک واتر جدید درهرات همراه با شماری از بستگان نزدیکش به ویروس کرونا مبتلا شده است.
او هر روز نعره می کشید که کرونا آفتی برای کافران و رحمت به مسلمین است!

>>>   اقای حسن علی عدالت شما از کی گله دارید تا رفتار اخلاق انسانی راانجام دهد انهم از سلطانزوی دزد مشهور و معروف اختطافچی شناخته شده در طول زمان از زمان نام بلدیه تا شاروالی امروز هیچ شهرداری دیده نشده که با خود یکنفر چتری بردار داشته ویا خود چتری بسر با اکت بچه های فلمی در بازار با گله ای از افراد امنیتی در بازار گشت کرده باشد بسیار خوب مردم ما گفته بودند (خدا نادیده را روز نته و پاشنه ترقیده را موزه) حال نادیده پاشنه ترقیده روز یافته که از جانب ریس تیم انتخاباتی اش بحیث شهردار کابل مقرر شده حال شوق و اکت های بچگانه را شروع کرده خود را ریشخند و مسخره و فکاهی جوانان کرده این هم نوع از ذلت است که عوام فریب دروغگوی بدست خود به خود میخرد خجالت و شمنده گی ازین بیشتر چهباشد به دروغگوی عوام فریب خاین و دزد.

>>>   افایی عدالت شما در انگلستان چی میکنید بیاید در دم سلطانزوی خود را بیندازید که بجایی مردم بیچاره بالای شما به ....برسد

>>>   ‌باعرض سلام خدمت نویسنده محترم!
اگر عنوان مقاله خودرا اینطور مینوشتید خیلی بهتر میبود: "هیچ کشوری بدون ملت (مردم) صادق آن پیشرفت نمی کند"
اگر شما صادق ترین فرد دنیا را در صدر یکی از امور قرار بدهید ولی بقیه کارکنان آن فرد، صادق نباشند مطمین باشید که آن فرد هیچ کاری را پیش برده نمیتواند.
بطور مثال اگر شما مسولیت توزیع نان خشک را که اکنون از طرف دولت برای مستحقین توزیع میشود بعهده بگیرید و تعهد نمایید که آدم صادقی باشید، آیا شما قادر خواهید بود که این پروسه را بدون زیر دستان صادق خویش به موفقیت وصادقانه انجام بدهید؟
این مردم است که رهبران خویش را حسابده میسازند و از آنها حساب میگیرند. آیا آنانیکه رای خویش را به پول یا به یک وعده غذا میفروشند صادق اند؟ اینست نتیجه آن که ما شاهد هرج و مرج انتخاباتی باشیم. آیا غنی و عبدالله شخصاً و در عمل در صندوق های رای دست برد زده اند و یا اینکه این مردم است که باآنها در تقلب دست همکاری داده اند. اگر ملت صادق باشد هیچ رهبری نمیتواند دوام بیاورد. ملت مانند پایه و یا تهداب جامعه است و رهبران در راس آن قرار دارد. اگر تهداب یک عمارت سست و لرزان باشد هیچگاه به پای خویش اسیتاده بوده نمیتواند.
نور

>>>   تفاوت بین افغانستان و دیگر کشور های دیگه اینه که در همه کشور های مترقی و پیشرفت قانون حکومت می کند اما در افغانستان حکومت به قانون باج میده و قانون هم از این باج گیری و زور که خودش ضد خودش عمل میکند در چنین موردی چه باید کرد؟ هیچی،وقنی که قانون از بی قانونی به حرف بیاد و به انون کتاب مقدس سوگند که همه قبل از شروع دادگاه قسم می خورد، و حرمت انونه نگه ندارند و قسم باید قسم باشد چون در دادگاهی الهی قرار دارید زبان باید مطابق با وجدانی بیدار و پای حرفت باید باشی .

>>>   یک منبع موثق که به نسبت حساسیت موضوع نخواست نامش یاد شود گفت:
ریاست ارگان های محل سه هزار فرد جدید استخدام نموده که وظیفه آنها صرف نگهداری چتری بالای سرمقامات حکومتی است معاش این استخدام شده ها از کـــــد 91 پرذداختده میشود

>>>   مانند کشور ما که غنی یهودی دروغ گو که در زمان کمپاین انتخاباتی می گوید که ما دولت شرکت سهامی را قبول نداریم باز چند باد دیده می شود که گفتار و عملش یکی نیست

>>>   مانند غنی دیگر هم ریس جمهور دورغ گو نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است