برداشت آزاد: بدون شرح (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۷    ۱۳۹۹/۲/۲۲ کد خبر: 163359 منبع: پرینت


برداشت آزاد

برداشت آزاد

برداشت آزاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برداشت آزاد
بدون شرح
نظرات بینندگان:

>>>   يا رب از بركت اين ماه مبارك و از فضل و كرمت بالاي اين ملت فقير و مظلوم رحم فرما ، يك زندگي انساني و اسلامي نصيب شان فرما، رب العالمين اين ملت بيچاره را شايان و صاحب يك رهبر مسلمان عادل ، عاقل و با خرد گردان .

>>>   دیدن چنین تصویر ها خیلی ازار دهنده است خداوند رحم کند بالای این ملت مظلوم کشور ما دستگیری چنین اشخاص خیلی ضعیف و کم رنگ است خداوند بداد همچو اخاص برسد .

>>>   اگر از همین ریش سفید پرسیده شودکه حکومت برای بزرگسالان خانه نگهداری بسازد حتما مخالف است ،

>>>   لعنته به حكم فر ميان
جهان وكفار جهترفات وارمي ويك لقمه نا هزاران هزاران دالر كمك كردند واحوال روز بروز خراب سده ميره

>>>   حقیقتا با دیدن این تصاویر به این نتیجه میرسی که هیچ وجدان بیداری در افغانستان وجود ندارد. سیاسیون افغان خداباورنیست که برمبنای مسوولیت ایمانی به داد اینها برسند و انسان نیست تا بر مبنای وجدان و اخلاق انسانی دلشان بسوزد. اینها مسوولین و سیاست مداران افغان بی وجدان ترین و بی اخلاق ترین مردم روی زمین هستند.

>>>   لعنت بر دزدانی که سرمایه ی اینها را دزدی کرده و به کشورهای همسایه سرمایه گذاری نمودند.

>>>   نسل امروز و نسل دیروز و نسل فردا همه آسیب دیده حماقت هی ۱۹ سال اخیر.
شرمتان باد کرزی و غنی

>>>   ملاحظه کنید که از خیرات سر اینها کی ها و چه نهادهای دولتی و غیر دولتی و موسسات به اصطلاح غیر انتفاعی داخلی و خارجی صاحب لقمه ای روزی شده اند:

۱. نهاد بین المللی یونسکو
۲. وزارت شهدا و معلولین
۳. وزارت کار و امور اجتماعی
۴. انجو های داخلی و خارجی حمایت از اطفال و معلولین
۵. نهاد های بیشمار به اصطلاح خیریه از دفتر بی بی گل شروع تا همه گردن کلفتان که به نام خود انجو و یا نهاد خیریه دارند.
۶. جامعه به اصطلاح مدنی
یک زمانی اضافه تر از ۵۰۰ انجو داخلی و خارجی درین رابطه( مدد رسانی) کار میکردند. شمار دقیقش را جناب وزیر اقتصاد میداند.
باور کنید که مسوولین و روسای این موسسات داخلی و خارجی هریک از ۵۰۰۰ دالر شروع تا ۵۰۰۰۰ دالر ماهانه خقوق میگیرند.البته سایر امتیازات از قبیل موتر زرهی و بادیگارد و خانه و آشپز و خانه سامان و غیره خارج این حقوق اند. هکذا کارمندان چنین موسسات نیز از حقوف حداقل ۵۰۰ دالر تا ۵۰۰۰ دالر
یا بالاتر بهره مند اند.

گاهی متوجه شده اید که سالون های کنفرانس و طعام را در هتل های نامدار شهر اکثرآ چه کسانی اشغال میکنند؟این بانوان چاق و تر و تازه وآن انجنیران شکم برآمده سبک پاکستانی از برکت کی تغذیه میشوند و چگونه صاحب آرگاه و بارگاه شده اند؟

>>>   خداوند زمامداراني راكه از فرامين خدا و پيغمبرانش پيروي سرباز ميزنند و عدالت انساني و اسلامي را مراعات نميكنند و ملت مظلوم و بيچاره اين سرزمين را به اين حالت فلاكت بار كشانيده اند؛ بحرمت همين ماه مبارك رمضان به دادگاه خود درين دنيا مجازات فرما! آنچنان مجازاتيكه پندي بزرگ و تاريخي به زمامدارن آينده اين سرزمين باشد.
ديدن تصاوير دل هر انساني تكان ميدهد. آن يكي پدريست كه شايد فرزندانش را از دست داده باشد و براي بدست آوردن لقمه ناني سرگردان است و شايد هم مورد تمسخر و بازيچه ولگرد ها قرار گيرد، آن دوي ديگر اطفالي اند كه شايد پدر و مادر شان و يكي از آنهارا از دست داده باشند كه آنها هم براي دريافت قوتي در اين سن كوچكي.... سرگردان اند!
اميد وارم ضمير هاي زنده ديارم و سرزمين ايمان وباورم ازانها بخاطر خدا دستگيري نمايند و از خداي توانا وقادر صد چند آنرا بدست آورند.
دنيا دار ابتلاء و آزمايش است. چه فرعونها و قارونها نبودند كه فقير وذليل شدند و چه فقيران و مستمندان كه به ثروت و جايگاه بلند عز جاه نمودند.
هيچكس نميداند كه يك لحظه بعد در زندگي اش چه اتفاقي رخ ميدهد پس بياييد تا پيش ازينكه دروازه هاي اجر و پاداش بر روي تان بسته شود از فقراء، يتيمان، بيوه زنان، سالمندان بي بضاعت...دستگيري نماييد تا خداوند شمارا مستوجب رحمات و بركاتش قرار دهد.
شهاب ثاقب

>>>   باید روز گار ما همینطور باشد ؟ زیرا در کشور عدالت عمری بر قرار و به اصطلاح عمر خود خوانده در راس حکومت؟

>>>   خداوند متعال لطف و رحمت خود را شامل حال این درماندکان نماید در افغانستان کنونی از بس خیانت و. چور وچپاول که مردمان قصر های زرین را آباد کردند اما این از خدا دورماندکان به طبقه غریب وبیچاره افغانستان هیچ دستاوردی به جا نگزاشتند با این پولی سرشار که از منابع کشور های کمک کننده به افغانستان سرازیر شد باید دولتمندان افغانستان از ریس جمهور سابق افغانستان اقای کرزی و. معاونین اش که خیانت کردند وتا امروز که دولت غنی به همکاری عبدالله عبدالله و. دستیارانش در قدرت اند ،همه این خفاشان تا توانستند خود. را سیر کردند اقارب نزدیک خود و. همپیمانان خودرا پولدار وبیحیا نمودند وتا هنوز هم همین درندکا به دزدی وچپاولگری ادامه میدهد و مردم وطبقه غریب بیچاره ودرمانده بسر میبرند!!!!
عبدالله ریحان

>>>   تقاضایی اسلامی از پیشوایان دینی:
از آنانیکه دهل وا اسلاما در گردن و اسلام و اسلامیت را در انحصار گرفته اند تقاضا میکنیم تا محض ادای دین واجبات اسلامی را بجا آرند. نه کم نه زیاد.. و نه هم منت گذار کس باشند. فقط ادای دین فریضه اسلامی رکن سوم اسلام (زکات) که از حج بمراتب ارجحیت دارد؛ ورنه در آخرت نه حوران بهشتی نصیب شان میشود و نه غلمان و نه بالشت های زرین و سایه طوبی و نه هم شراب انطهور.
ذیلآ تعدادی ازین خدادادگانرا نام میبریم تا در صورت فراموشی ادای این فریضه دینی بخاطر گرامی شان بیاید:

۱. مجاهد کبیر امیرصاحب اسماعیل خان
۲. مجاهد کبیر استاد عطا محمد نور
۳. مجاهد کبیر شیخ الحدیث استاد عبدالرب رسول سیاف
۴. معاون مجاهد کبیر ورور انجینر احمد شاه احمدزی
۵. مجاهد کبیر و مفسر قرآن و خواستار عدالت عمری انجنیر گلبدین حکمتیار
۶. مجاهد و برادر سپهسالار جهاد جناب احمد ضیا مسعود
۷. مجاهد و همه کاره جهاد و معارف اسلامی و دیموکراسی محترم فاروق وردک
۸. سیاستمدار و مفکر بزرگ اقتصادی جناب حضرت عمر زاخیلوال
۹. سرقافله جهاد و سناتور دایم العمر جلالتمآب مسلمیار
۱۰. فرزند مجاهد کبیر جناب ظاهر قدیر
۱۱. مجاهد کبیر الجاج محمد الماس خان
۱۲. مجاهد کبیر سنگرشکن طالب جناب امان الله خان گذر

از ملیونر های خورد وپاو میگذریم چون تعداد شان بی اندازه زیاد اند. امااگر تنها این دوازده عالیجنابان که همه از برکت جهاد هریک به طور اوسط اضافه تر از یکصد ملیون دارایی را نصیب شده اند( امید است ملیاردران شان از تقصیرم بگذرند) فرض اسلامی را بجا آرند. یقین دارم نه بیوه ای در سرک های کابل دست به تگدی گری خواهد زد و نه طفل معصومی کمرش زیر بار زندگی خم خواشد شد و نه هم پیر مردی درین سن و سال برای زنده ماندن دست فروشی خواهد کرد. و از همه مهمتر نه این بزرگان دین و دولت از آن امتیازات عقبی بی بهره خواهند شد.
واسلام علی من التبع الهدای.

>>>   بیش از این تصاویر خوب است وجدان داران از جنایات بالای نوزادان بی گناه گریان شوند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است