به کدامین گناه؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۰۳    ۱۳۹۹/۲/۲۳ کد خبر: 163374 منبع: پرینت

آیا تا به حال کسی را دیده اید که از افراد بدکاره و فاحشه گان روسپی و صنف هنرمندان و آواز خوانان و موسیقی دانان و زنان برهنه رقاصه در محافل عمومی مختاط ، که برای هرکدام بابی از فقه و جزا توسط فقها به آنها اختصاص یافته است و شما آنها را بدکار و واجب القتل می دانید و‌ نیز معتادان که شما آنها را آدم حساب نمیکنید و آنهایی را که شما آنها را فاسد و امران به منکر و تارکان معروف جامعه می شماريد و جنانچه اگر دست شما برسد به آنها هم رحم نخواهید کرد، آیا دیده اید؟ انها در جایی از جهان دست به انتحار و قتل اطفال و کودکان و... زده باشند؟

چگونه می‌شود باور کرد که این قاتلان و خون خوارن و نماز خوانان و ریش و تسببح بدستان و عمامه بر سران و ذکر بر لب گویان و مدعیان رهبری آینده جامعه ، می توانند مسلمان و یا انسان باشند تا با انها صلح كرد!؟

من بارها دیدم که حیوانات درنده و کرسنه وقتی به نوزادی از حیوانات میرسند گاهی به آنها ترحم دست می‌دهد و به آسانی او را طعمه خود نمی سازند.
این آیه قران در سوره فرقان - آیه ۴۴- تعبیر خوبی دارد (ان هم الا کلانعام بل هم اضل سبیلا) قران اینها را از حیوانات درنده هم بدتر می دارند.
شما میخواهید با اینها صلح کنید؟

بروید با شیر و پلنگ صحرا صلح کنید که اگر شما را پاره کنند بعد از سیر شدن به نوزادان و زنان شما ترحم خواهند کرد (ان هم الا کلانعام بل هم اضل سبیلا).
کدام‌ وحشی به شفاخانه و زایشگاه زنان و صف عبادت و نماز گذاران و مساجد و حسینیه ها در ماه مبارك رمضان حمله انتحاری کرده است؟!

اینجا است که به هر انسانی می باید دو باره آموخت که آدمی زاد باید قبل از انتخاب هر دین و مذهبی باید انسان باشد و اگر انسان نباشید هرگز نمی خواهد که مسلمان و یا امام جماعت و پرده دار کعبه و زمان دار جامعه باشید.
به کدامین گناه کشته شده اند (بایّذنبٍٍ قُتلت)

مصباح هراتی


حمله-شفاخانه

حمله-شفاخانه

حمله-شفاخانه

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حمله
شفاخانه
نظرات بینندگان:

>>>   Sarema Afzali
هی این جانیان را آزاد کنید تا وحشت و دهشت را به مردم ارمغان آورند.
از لغمان و ننگرهار تا کابل! تا به کی؟
# نه به نسل‌کشی
# نه به جنایت جنگی
# نه به عدول از قوانین بین‌المللی بشردوستانه
# نه به خروج از برنامه مراقبت‌های صحی در حالات خطر صلیب سرخ بین‌المللی
# نه به توافق‌نامه سیاسی خلیل‌زاد
# نه به قباحت‌زدایی از چهره تروریست طالب

>>>   Yaqob Qurishi
وقتی مسولین حکومتی ‏پیام"به شدت این عمل وحشیانه را محکوم می‌کنیم" را میدهند، من جای آنها خجالت میکشم!
به جای این محکوم کردن های فیسبوکی، این وحشی ها را محاکمه و اعدام کنید جرات را از آنها بگیرید.
ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستم کاری بود بر گوسفندان.

>>>   این عمل وحشیانه وجنایت نابخشودنی است که حیوان درنده هم این طور قسی القلب نمیباشد.مریض,طفل نوزاد ومعصوم لایق این کار نیست.

>>>   جنایت کاران حتی برابر یک حیوانم درندهخ احساس ندارند ، حتما در فلم های دنیای وحش بارها دیده اید که شیر یا پلنگ چوچه آهورا گرفته اما اورا نمیکشد با او بازی میکند وبا زبانش اورا می لیسد ، اما این جنایتکاران بیرحم تر از گرگ هستند ، نام مسلمان ولاسلام را همین ها به ترورست وادم کش تبدیل کردند ، اگر اینها بد تر از کفتار و خرس و حوگ نیستند به زنان وزایشگاه واطفال وشفا خانه چی می خواهند بروند بالای جوزه بالای فرقه بالای کمپ خارجی ها ، اما این بی غیرت های بی دین بالای اطال شیرخوار عملیات میکنند تا به جنت بروند ،همینکه خداوند شمارا به شکل چارپا درهمین دنیا مسخ نمیکند همان صبر خداو.ندی است
لعنت به مردار ورفتار اندیشه ناپاک شنما افراد بی دین وذلیل ،
ر

>>>   ریاست امنیت ملی گفته است:
ما از پیش خبرداشتیم !

>>>   با سلام
اين جنايت را آگر يگ هزاره ميكرد دنيا را روي سر شان ميگذاشتند!
در جاغوري مردم در مقابل بي عدالتي،فحشا،بي بندباري و....
صدا بلندكردند، همه شان از روشن فكر گرفته تا مولوي مجب الرحمن شان شروع كردن كه هاي چرا شما ها حق خواهي ميكنيد!
از خودشان كه بشود در اطفال كشي،دزدي،بي ناموسي،وطن فروشي و صدا
جرم و جنايت براي شان يك امر معمول است!
اينها نه عقل دارد و نه قابل هدايت هستند!
خدا نابود تان كند انشالله انشاالله انشالله.
لياقت محسني ملبورن

>>>   نامیدن نام انسان بر طالب و داعش خطاست . چنین جنایتکاران را تاریخ کمتر بخاطر دارد. مشکل عمده دولت بیکفایت و دولتمردان بی‌خاصیت و فاسد است. اگر جنایتکاران و حامیان شان با قاطعیت سرکوب شده و به سزای اعمال خود برسند ، شاید چنین واقعات فجیع کمتر اتفاق می افتاد.
شمس تمنا

>>>   لعنت خدا بر کسی که انسانی بی گناه را به قتل برساند, فرقی نمیکند مسلمان باشد یا یهودی...اینها کفتار هستند که کودکان را به قتل رسانده اند مانند رزژیم کودک کش اسراییل

>>>   بخدا قسم كه يگانه راه نجات قيام ملي است و بس ، نه ديموكراسي است و نه انتظار به اين و آن ، ملك از آسمان پائين نمي شود، رهبران ما راه بر و دزد و أجير اين و آن استند، بجاي هر روز مرگ تنها چند جوان مرد با اعلان جهاد در مقابل كفر دولت ، كفر طالب و كفر داعش در كابل و شهر هاي بزرگ و تماس با جوانان قواي مسلح به تظاهرات شديد و بدست گرفتن مراكز دولتي از اين ظلم خود را و كشور تان را براي ابد نجات دهيد، زور ملت زور خدا است.

>>>   افغان پیپر عزیز
شما باید ریشه و افکار وهابی ها را طی سلسله مقالات متعددی منتشر کنید. بله با اعتقادات وهابی ها قتل کودک و افراد بی گناه ثواب دارد. تفکر طالبان و داعش برگرفته از مکتب وهابیت است. وهابیت قرائت خشن و خشکی را از اسلام معرفی می کند و متاسفانه آل سعود برای گسترش وهابیت ملیون ها دالر هزینه می کنند.
شما برای شناخت افکار تروریستهای مسلمان نماافکار وهابیت را برای مردم معرفی کنید

>>>   این کاملآ در تاریخ و معاصر قابل پذیرش حکما ودانشمندان وافراد بوده و استکه هر انسانی قبل ازینکه پیرو دینی بوده باشد .
انسان و بشر بوده
۲- منهم فلم مستندی را دیده ام که یک شیر صحرایی با یک گوساله گک طوری رفتار داشته که گویی چوچه آی خود او است .
حمیدالله حمید

>>>   درست گفته اید داعش چوچه های نامشروع امریکا است که صرف بخاطر بدنامی اسلام ساخته شده اند ولی ما کسانی داریم که داعش را شاید براعت بدهیم کسانیکه اسلام را گروگان گرفته ‌جهاد کرده گفته از فرعون ساخته اند وملت هر لحظه در اتش این بیناموسان میسوزد از هیچ گرو گله نکنید دشمن مردم کسانی است که مردم را گروگان گرفته وقتیکه یک بچه فاحشه بادیگارد یک انسان لچک پولیس و عسگر ترا سیلی میزند و لگدمال میکند دیگر چرا امید صلح و نگهداری مردم را از پولیس اردو داشته باشیم او این داعشیان فرعون صفت راباید از بین ببرید اگر وقتیکه هزاره خودرایکسیر تاجک خودرادو سیر پشتون خودرا سه سیر و از خودرا یک خروار بگوید آرامی محال است ‌گله بیجا

>>>   این که کار طالب یا داعش و یا دولت و یا ایران است،هنوز معلوم نیست.
این که بنام هرکسی اعلامیه صادر میکنند که ما انجام دادیم و یا ما انجام ندادیم،نمیتواند همیشه واقعیت باشد.
اما این که خالق خودش جلو چنین حادثه ها را نمیگیرد و مثل سیل بین تماشا میکند،از دو حالت خالی نیست.
یا این که از حالت رحمن و رحیم،دفعتاً به قهار و جبار تبدیل میشود و یا این که زورش تمیرسد و یا هم هیچ وجود ندارد.
اما بعضی ها میگویند که این هم یک امتحان خدایی است.
اما بعضی های دیگر میگویند که خدا بخاطر جلوگیری از نفوس زیاد در دنیا و جلوگیری از قحطی و خراب شدن محیط زیست این کار را میکند.
برای کسانی که معتقد هستند،میگویند که والله و اعلم ،خودش میداند.
اما برای کسانی که معتقد نیستند.میدانند که دست کدام کسی در عقب این حادثه،غرض کدام مقصدی،وجود داشته است.

>>>   لعنت خدا باد بر طالب و داعش و القاعده و حامیان داخلی و خارجی و کسانیکه ای جانیان را از محابس رها میکنند .
تازه یک گروپ اش رها شده اگر ۵۰۰۰ رها شود چه خواهد شد.
لعنت خدا باد بر همه قاتلین.
و لعنت خدا باد بر مسئولین امنیتی از الف تا ی از زیر فرماندهان تا سر فرماندهان که هیچکدام نه درایت دارند و نه کفایت.
لعنت الله علیهم اجمعین.
از کمپ غنی گرفته تا کمپ عبدالله و همه کاندیدان و کامیاب شدگان و ناکام ماندگان انتخابات های بی مفهوم پارلمان و ریاست جمهوری
خداوند همه شان را با فامیل هایشان در غضب خود گرفتار کند.
لعنت الله علیهم اجمعین.
طفل نو آمده در دنیا از گزند ای پلیدان در امان نیست.
بی شرف ها همراهان شیطان

>>>   حالا که امریکائیان واروپلائیان مسلمانان را ترورست وآدم کش نگویند کی را بگویند ؟ همین ها ادعای اسلام ناب را دارند همین ها میگویند خلفای راشدین را احیا میکنیم ،همین ها خودرا نمونه اصلی از مسلمانی معرفی میکنند ، از روی اعمال این جنایتکاران است که جوانان کشورهای اسلامی بدنبال راه دیگری سرگردان هسیتند مثلاتعدادی از جوانان کشور همسایه برای اینکه نفرت خودرا نشان دهند عقاید زردشت را مطالعه میکنند ، تعدادی دیگری به یهودیت وعیسویت پناه می برندوازینکه مسلمان عهستند احساس ملامتی میکنند چون ازین اخبار جاری همه مردمان جهان آگاه میشوند ، این چگونه مسلمانی است که برکدک وزن جمله میکند ؟

>>>   دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر
کز دیو ودد ملولم وانسانم ارزوست
گفتند یافت می نشود انکه می طلبی
گفت انکه یافت می نشود انم ارزوست
میگویند در امت های سابق صورتشان مسخ میگردید یعنی اگر کار بد میکردند بوزینه میگردیدند ویا خر میگشتند که دران زمانها انسانها ازین چهار پا ها بهتر بودند وحال بر عکس اما درزمان ما بجای صورت انسانها دلها وقلبهای شان مسخ میگردد توظاهرش را انسان می بینی ولی باطنش درنده است بحدی که حال خر ها اگر یکی دیگرش را به لگد بزند طعنه میدهد که توخر نیستی ادم هستی ببینید به این شعر
میان دوخر بهر جو جنگ شد
لگدزد یکی دیگری لنگ شد
بنالید ازدرد وگفتا همی
توخر نیستی حقا که ادمی
نشاید که خرناممت زانکه خر
نیازارد انباز خویش جز بشر

محترما!نه انهای که ستوده اید در راه شرافت رفته اند ونه ماکه به ریش ولنگی وهبا وقبای ما خندیده اید از کوچه ای انسانیت گذر نموده ایم ما بجای خود انهای که معهد تمدن وترقی وپیشرفت ودموکراسی وازادی بیان وحقوق بشر وحمایت از کودکان و...اند خویش را یک سر وگردن از همه بلند میدانندازاین که خود بشر نیستند مارا هم از دایره ای انسانیت کشیده اند این همه بلا های زمینی واسمانی که بر بالای بشریت امده ونیم ملیون انسان را به کام مرگ کشانیده ویک ونیم ملیون بنی نوع بشر را تاهنوز مصاب ساخته واین افت هنوز ادامه دارد نه انها ونه هم مااز ظلم ووحشت وبر بریت بس نکرده ایم همچنان ماشین خون ریزی وسفاکی را چند برابر تیز تر هم ساخته ایم وهمه میدانند ونویسنده ای محترم هم اگاه اند که در میان ما این ریش ولنگی تازگی ندارد... اما تا این حد اله ای دست دیگران نبودیم وکسی نمیتوانست مارا با دالر وپوند ویورو وروبل وتومان وریال ودرهم ودینار خریداری نماید چون دیگر ایمان نداریم واز نعمت ایمان بی بهره هستیم مانند تن ضعیف وفاقدمقاومت هر جرثومه ومیکروب ووایروس بر ما اثر مینماید اگر اینها همانطوری که قران کریم میگوید بصیرت میداشتند<افلا تبصرون> به چشم سر می بینند که به همان اندازه که در کشور های فقیر وبیچاره نفر می کشند به یک علت ویا بهانه ای اشخاص وافراد خودشان هم کشته میشود وبه هر اندازه ای که دارای های ملی دیگران را تاراج وچپاول مینمایند ده برابر ان را امروزه بر باد میدهند اما یکی ازین پارلمانهای مترقی وبشردوست !!!تا امروز جلسه نگرفتند وعلت این مصایب را بر رسی نکردند که چرا اقانیم سه گانه <خدا وعیسی ومریم>ویا خدای یهود وبودا وزردشت بالای اینها قهر شده ودارد اینها را تنبیه مینماید واین همه خونی را که ریختاندند همه سیلاب گردیده دارد کشور وملت انها را می برد بجای این که بخود بیایند ویا توبه کنند هنوز در یمن ودر لیبیا وروهیناوفلیپین وفلسطین وعراق وافغانستان وننگرهار وغرب کابل ولغمان انسانهارا میکشند وهمه روزه در پی طرح نقشه های تباهی ملت ها هستند<واذا الموءدةساءیلت بای ذنب قتلت>وچون از سبب قتل این طفل ها پرسیده شود که اینها بکدام گناه کشته شدندپس جواب ترامپ وپوتین ومیکرون ومیرکل ونتنیاهو وبن سلمان وبن زایدوعمران خان ودیگران چه خواهد بود؟
تبنگچی

>>>   این وحشیان قاتل از سگ ها هم بد تر اند و سگ ها ازین وحشیان در نزد خدا و خلق خدا با منزلترند. نام انسانیت را بر این جانیان نباید گذاشت. این ها اولاد شیطان اند شیطان با مادر اینها زنا و در نتیجه اینها وحشیان به دینا آمده اند تا با انسانیت و مدنیت بجنگند.

>>>   به چراغ هراتی
به کفر گویی ات خاتمه بده ورنه خودره طعمه آتش میسازی. به تو چه معلوم که این قاتلین و جنایتکاران نمازخوان و تسبیح به دستان و .... بوده اند.

>>>   مگر جهاد علیه کفار و ظالمان وظیفه شرعی مسلمانان نیست؟؟ اگر بلی، پس جهاد علیه وهابیسم (دین اختراعی انگریزان) حق الهی است بر گردن من و تو.
بیایید پیش ازین که وهابی هایی فاسق یک یکی ما را بکشد با یک رستاخیز ریشه این وایرس انگلیسی از پا بر کنیم، بدون آن کشته میشویم.
آزاده

>>>   عزیزان چه فکر میکنید ایا واقعا غرب وناتو ورفقا ویاران شان از ۵ تا ده هزار طالب شکست خورده اند واگر خود در عقب این جنایت ها نیستند بلوک ها را سقوط دادند وکشور های پرقدرت چون عراق ولیبیا ویوگوسلا ویا و... را به تاراج بردند وحکام انها را به دار اویختند ویا به دعوی خودشان جهان از ناحیه ای نظامی وسیاسی واقتصادی در حیطه ای قدرت شان قرار دارد ولی تا هنوز چند طالبی بی سرو وبی پا را نتوانستند سر جای شان بنشانند درین که طالب وداعش والقاعده را خود بمیان اوردند هیچ کسی شک ندارد بر فرض که این نیروها طغیان نموده واز قومانده ای انها خارج شده باشد که نشده است یک ابر قدرت جهانی بیش از یک ونیم سال را با اینها مذاکره ومفاهمه مینماید وباز پروتوکول صلح امضا می کنند وطرف مقابل اعلان مینماید که خارجی ها را شکست داده ونصر مبین را کمای نموده است هیچ عقلی این سناریورا نمیتواند بپذیردوما که هردو بلوک واشغالگر را تجربه نمودیم روسها بسیار با انصاف وصادق وانسانی تر بودند ازین غربی ها که هم میکشند وهم تقبیح مینمایند وبا اینکار به چشم ملت افغان وجهان خاک میزنند ما ازین همه دسایس ونیرنگ ها بخداوند بزرگ پناه میبریم واین ظالم هارا به عدالت الهی می سپاریم
حاجی ولایت خان صافی از کاپیسا

>>>   خدا لعنت کنه. پست ترین موجودات کسانی هستن که آدم می‌کشن خصوصا زن و بچه های بی گناه.

>>>   ملت باید قیام کند.
داعش و طالب یک مکتب فکری است که باید این تفکر از میان برداشته شود.
از سیاف گرفته تا گلب دین و تا هر ملا و مولوی باید موضع خود را در مورد کشتار بر چی و ننگرهار معلوم کند.
شورای علما اعلان کند که آیا این عمل اسلامی است یا غیر اسلامی؟
لعنت خدا باد بر هر کسی که این عمل را اسلامی بداند.
حزب تحریر مرکز آموزش این کثیفان است
حزب تحریر را باید از میان برداشت و جوانان منحرف شده را باید تجدید تربیت کرد در غیر آن حزب تحریر فابریکه تولید داعش و طالب است.

در شرق کابل منطقه ارزان قیمت مرکز ملا تره محل اخفای تمام تروریست ها است.

دولت خود تروریست پرور است و حامی ملا تره
مردم باید با یک یورش همگانی مراکز ملا تره را از بیخ ویران کنند تا دیگر طالب و داعش به شهر رخنه نکند.

هزاره ها اگر از خود دفاع نکنید و مثل علیپور هسته مقاومت ایجاد نکنید و امنیت ساحه برچی را نگیرید همه کشته میشوید.
پروژه داعش از طرف سعودی حمایت میشود و سعودی شیعه را مسلمان نمیداند.

پشت دانش و مرتضوی نگردید که آنها نه شیعه اند و نه هزاره.
از خود دفاع کنید در غیر آن با هر بار کشتار شما پروژه داران داعش و طالب به ملیون ها دالر از سعودی و امثالهم کسب در آمد دارند.
غنی فقط نوکر است و نوکر است و نوکر است.

>>>   لعنت خدا بر وهابی های وهشی و بلک داعش آمریکای جنایتکار

>>>   بخدا قسم در این جهنم دره به نام افغان‌ستان صدها تروریستهای بی رحم و سنگدلی وجود دارد که ده درجه از داعش وحشی تر و جنایتکار تر است شرم بر شما باد که هیچ ایمان به روز آخرت و قر و قیامت ندارید
شما از امت حضرت محمد ص نیستید او پیامبر صلح و رحمت و مهربانی و اخلاق بود و هیچ با رفتار شیطانی شما موافقت نداشت.
امید صالحی

>>>   خوب کار بسیار جالب شده است اخیرا هرگونه جنایتی از قوم افغان =پشتون صورت میگیرد همش رابه ایران و پاکستان نسبت میدهد؟ کدام کسی نیست که پرسان کند آخر این طالبهای آزاد شده فرشته پاک بودند و هرگز اهل جرم و جنایت نیستند؟ از ماست که بر ماست خدایا ما را از شر قبیله وحشت نجات فرما

>>>   خير الأمور أوسطها .
خيال كردم كدام روسپى يا صاحب روسپى خانه مقاله نوشته است.
جناب مصباح ! يك كمى دقت كن. مقام و موقعيت خود را در نظر بگير. مثل جوانك هاى عقده اى ، روشنفكر بازى نكن.
... به هر حال ما مردم قدرت تشخيص داريم ؛ طالب را از سيد جمال الدين افغانى تشخيص ميدهيم و سيد جمال الدين را از ملاى روشنفكر و دموكرات.

>>>   خير الأمور أوسطها .
خيال كردم كدام روسپى يا صاحب روسپى خانه مقاله نوشته است.
جناب مصباح ! يك كمى دقت كن. مقام و موقعيت خود را در نظر بگير. مثل جوانك هاى عقده اى ، روشنفكر بازى نكن.
... به هر حال ما مردم قدرت تشخيص داريم ؛ طالب را از سيد جمال الدين افغانى تشخيص ميدهيم و سيد جمال الدين را از ملاى روشنفكر و دموكرات.

>>>   آیا اینها که مرتکب این گونه جنایت می شوند اصلاً انسان هستند؟ دولت با چه موجوداتی می خواهند صلح کنند؟ اینها به خدا از ویروس کروناهم بدتر و خطرناکتر است. اینها انسانیت را زیر سؤال برده و روی آدمی را در برابر حیوانات سیاه نموده است. بس است شعار صلح و فریب مردم. بس است محکوم کردن و تقبیح کردن؟ دشمن گلویت را به قصد کشتن فی فشارد و خفه ات می کند و تو با صدای گرفته می گویی من تورا محکوم می کنم! برخیز سلاح به دست بگیر و دشمن را برای خدا سرکوب کن.وَ ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ في‏ سَبيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصيرا(نساء؛ 75)
چرا در راه خدا، و (در راه) مردان و زنان و كودكانى كه (به دست ستمگران) تضعيف شده‏ اند، پيكار نمى‏كنيد؟! همان افراد (ستمديده‏اى) كه مى‏گويند: «پروردگارا! ما را از اين شهر ، كه اهلش ستمگرند، بيرون ببر! و از طرف خود، براى ما سرپرستى قرار ده! و از جانب خود، يار و ياورى براى ما تعيين فرما. آیا زنان و کودکان و مردان بی گناه و حتی نوزادان که به دست طالب و داعش و آمثال اینها به خاک و خون کشیده می شود کافی برای جهاد در راه خدا نیست. این مظلومها را چه کسی باید از شر این جنایتکاران نجات دهد. آنان کشتن نوزادان و اطفال و زنان حامله و مردم بی گناه را تحت عنوان جهاد می کشند و قتل عام می کنند و در عین حال دین اسلام را کریه و منفور جلوه می دهند و انگهی ما نشسته ایم و دست روی دست گذاشته ایم تا مجوز جهاد از جایی صادر شود. به خدا جهاد دفاعی فتوا نمی خواهد و بر هر انسانی که می تواند سلاح به دست بگیرد واجب کفایی است. جهاد واقعی اینجا است نه جهاد طالبان و داعشیان. دولت اشرف غنی که خودش با این جنایت کاران همدست است و هرگز نمی خواهد علیه آنان اقدامی کند. وظیفه عقلی و شرعی همه مسلمانان است که علیه ظلم و ستم متحد شوند و طوفانی بسازند که هم اشرف غنی و هم طالب و داعش و همه جنایت کاران مانند خس و خاشاک از کشور جارو گردند

>>>   در هیچ دین و مذهبی ای وحشی گری قابل توجهی نیس حتا زنان و اطفال یهود لایق این گونه رفتار نیستن اینها بیغیرتهای تاریخ آستن لعنت بر شما وحشی‌ها پست و بی دین و ناموس تف بر شما

>>>   کار مخالفین منطقوی امریکا و دشمنان صلح افغانستان است.
حال که افغانها آماده صلح شده اند، مخالفین منطقوی میخواهند صلح را کُند کنند تا شاید واقعاً فرصت خروج امریکا رخ دهد و فرصت به اینها بماند.
ولی کور خوانده اند! هم امریکا رد صلح و پلانهای جهانی خود را ایلا نخواهد کرد و هم مردم افغانستان دیگر مردمی نیستند که بیش از حد توسط اینها استعمال شود بلکه هم امریکا و اروپا با فشار اقتصادی و نظامی اینها را سر جای شان خواهد نشاند و هم مردم افغانستان انگیزه واقعی در حصه حفظ جامعه خود در مقابل منافقین و دشمنان خود را پیدا خواهند کرد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است