اصلی ترین چهره های جنایتکار افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۹    ۱۳۹۹/۲/۲۴ کد خبر: 163379 منبع: پرینت

در این شکی نیست که کشتار مردم بی دفاع افغانستان توسط گروه های تروریستی بنام طالب و داعش به مثابه ارتش مزدور بیگانه صورت می‌گیرد، اما آنها بیگانه اند و به حیث مزد بگیران بیگانه این نقش را برای باداران شان چون امریکا و پاکستان انجام می‌دهند!
اما ظاهرآ در افغانستان یک چیزی بنام دولت وجود دارد. در دست نشاندگی دولت هیچ شکی نیست و این ها نیز اجیر شدگان بیگانه اند و مجری اهداف بیگانه در افغانستان می‌باشند!

دولت تروریستی غنی احمدزی به عوض حمایت از جان و زندگی مردم و اتخاذ تدابیر کشفی و دفاعی، تمام شرایط از جمله حالت بیطرفی را در این قتل و کشتار اتخاذ نموده و در بسا موارد زمینه ساز حملات انتحاری و انفجاری میگردند. همین مشاور مجلس سنای افغانستان با اسناد و پشتاره که تروریستان را در موتر رییس سنا انتقال میداد و در منزل رییس مجلس سنای فعلی پنهان می کرد گیر آمد اما توسط غنی احمدزی رها گردید.

غنی و ساز و برگ دفاعی و امنیتی اش، اصلی‌ترین مجری اهداف بیگانه می‌باشند و از بیگانه معاش دریافت می‌دارند!
غنی احمد زی به فرمان بادار آمریکایی اش، دست و پای وزیران دفاع، داخله و امنیت را زنجیر زده و اجازه نمی دهد تا آنها طالبان و داعش را آماج قرار دهند!
از طرف دیگر غنی جنایتکار و خونخوار بدون هیچ دلیل موجه و بدون تمایل به صلح و آتش بس توسط طالبان، به رهای این جنایتکاران از زندان ادامه می‌دهد و جبهات طالبان را اکمال می‌دارد.

مردم افغانستان به حیث لشکر بی‌دفاع گوشت دم توپ دولت قرار گرفته و همه روزه رمه وار به قتل رسانیده می‌شوند و هیچگونه تدابیر دفاعی از طرف دولت در زمینه صورت نمی گیرد!
پس مردم باید در فکر سرنگونی این حکومت وحشت و بربریت شده و از شر دشمنان خود رهای یابند!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنایت
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   اين همه داد و فغان سالهاست كه جريان دارد و ميبينيم كه هيچ چيزي هم از ان بدست نميآيد. رهبران نامنهاد چه در دولت و چه هم خارج از دولت من و تورا بنامهاي مختلف بجان هم انداخته اند و خود از اين آب گل آلود ماهي ميگيرند. بنامهاي مختلف خودرا بالاي اين وطن تحميل نموده اند. كجااستند اين همه دوكتوران ، ماستران، ليسانسهايكه سألانه فارغ ميشوند ؟ رول مردم چيست؟ ايا ما همه سيل بين هستيم وَيَا به خواب زمستاني فرو رفته ايم؟ ايا تمام مردم در منجلاب قوم پرستي و سمت پرستي و غيره افتيده اند؟ ما چه وقت بيدار ميشويم؟ مگر جهاد چهار رهبر نامنهاد كرد كه حالادارايي هاي عامه را بحيث غنيمت ميخورند ، زمينهاي دولتي و شخصي مردم را بزور غصب ميكنند وَيَا تمام مردم با سرو مال از ناموس و دين خود دفاع كردند؟ چرا ما اين ظلم را بخود روا داريم؟ چرا ميخواهيم به مرگ تدريجي و اما يقيني از بين برويم؟ اين از بي اراده گي، بيشيمگي و خواب بردگي ما است كه غني با چهار دزد همراه با چند رهبر نامنهاد معامله گر سرنوشت مارا رقم ميزنند.

>>>   " دست و پای وزیران دفاع، داخله و امنیت را زنجیر زده و اجازه نمی دهد تا آنها طالبان و داعش را آماج قرار دهند" مگر این وزیران خرد و وجدان ندارند تا با اعلام استعفایی علنی حقایق را افشا کنند و یا اینکه آهن ربا خردجال (دالر جان) شیرنی اش زیاد است. و یا هم مثل این "لوده زاد" خون نوکری در رگ هایی شان جاری است.
آزاده

>>>   اشرف غنی احمدزی تنها و تنها در فکر قدرت حکومت تگ قومی خودش است و از بین بردن مخالفین خودش در فکر جلوگیری از کشتن نظمیان و مردم ملکی نبوده ونیست قبل ازین رهایی ها به تعدا ۹۰۰نفر از جنایتکاران طالبان ترورستان حرفوی مزدوران ای اس ای پاکستان را بدون هیچ دلیلی از زندان های دولت رها کرده بود اکنون هم بیشتر از هزار نفر ترورستان طالبان دشمنان مردم افغانستان را بنام مصالح با جامه سر تا پا نو و دادن ده هزار افغانی ازاد کرده که با ازادی هربار زندانیان البان قتل و ترور از جانب ترورستان طالب بیشتر و بیشتر گردیده نه صلح وجود دارد ونه کاهش خشونت از جانب طالبان ولی غنی احمدزی به همین بهانه زندانیان طالبان را از بندرها میکند تا بیشتر مردم را قتل و کشور ما را ویران کنند.

>>>   مردم
خود از خود دفاع کنید.
بر غنی و حواریون و دوستان و هواخواهان اش ....خدا باد.

>>>   مسلمیار رییس مجلس با طالبان همکاری نزدیک دارد .این بیسواد قبلا راننده لاری بارکشی بود ، به کمک کرزی و غنی به ریاست مجلس سنا رسید . از خانه این فاسد واسکت های انتحاری پیدا شد ، اما غنی فاسد به حمایت خود از او ادامه می دهد.
شمس تمنا

>>>   کجاست جهادگرانی که گلوپاره مینمودندابرقدرت روس را شکست دادند،اقمارشوروی را ازهم پاشانیدند ودیواربرلین را فروریختن. اما امروزبه اثبات رسید اگرمشکل داخلی نظام حزب دموکراتیک درزمان شهید داکترنجیب الله پیش نمی آمد این مزدوران مزدبگیرووطنفروش دراین ملک جای پا نداشتنداینها همان مزدبگیران بودند که با داخل شدن به وطن درصددبدست آوردن اولجه ازدارایی عامه،چوروچپاول اجناس،اموال ووسایط دولتی وملکی شندند که بخاطربدست آوردن هرچه بیشتر بجان هم درآویختند شهرها را ویران ،خانه ها وادارات دولتی را به آتش کشانیده ،یکی دوفابریکه کوچکی که درین ملک وجود داشت دربازازپکستان کبالی کردند به قیمت آهن ماشین های آن رابه فروش رسانید وسایط زرهی دولتی را باانفجارتوسط ماین به شکل آهن پاره فروختندبسنده نشدند دربدل پول کشوررا به چهل کشورخارجی بفروش رسانیدندوپای آن غول های استعماررا به کشور داخل ساختند اگرواقعا شما افغان وخون افغانیت در رگ های تان جاری میداشت امروزکشوربه چنین روزی نمیرسید شماهای که غرمیزدیدومیزنید کجاهستید دیوارفقر را درکشورازهم بپاشید که مردم به هلاکت رسید ،فامیل های شهدای را که درسنگر درکنارشما شهید شده دست گیری نماید که تگدای منمایند وشما ها درقصرها زندهگی مینما وفخرازداشتن ساعت های بلندتراز۵۰۰هزاردالری مکنید شرم کنید این را هم باور داشته باشیدضرب المثل قدیم ( آب درآب دوغ دردوغ است) روزفراخواهدرسید ومیرسد که مردم بخشم آمده این همه را ازگلوشما وبقایای شما بکشند نام خداحق است واین روزرسیدنی
به امید آن روز

>>>   قابل توجه.
بزرکترین وسردسته جنایتکاران،چپاوالگران،وقا تلین این سرزمین مسعود ودار دسته آن بود که که شهر کابل را بویرانه تبدیل وغارت نمودند. که در نتیجه خود شان هم ویران ونا بود شدند.حال باز هم سک چوچه های شان رشد نموده میخواهند در بین دولت ومر دم شجاع شمالی نفاق اندازند، بازهم پیروی از پدران خود نموده کابل را تاراج نمایند.احمدمسعود باید از پدر خود عبرت بگیرد .واگر پیرو آن جنایتکار شود.بسر نوشت آن گرفتار میشود.مردم کابل خاطرات تلخ از مسعود وباند شورا ی نظار ش را تا حال فرا موش نکرده اند.
باشنده کابل.

>>>   آقای توریالی خاوری درست فرمودید ولی یک نکته را فراموش کرده اید و آنهم فوقالعاده حساس. شمااولتر از همه قطع دستان خون آلود بیگانگان از افغانستان را شعار بدهید. همین بیگانگان به مقاصد مختلف و مفید برایشان جنگ را در ابن کشور دامن میزنند. قدم نخست ایالات متحده امریکا ، بعدا همسایگان ما ایران و پاکستان.همچنان تمام ملیتها دنباله روی تنظیم های فاسد را کنار بگذارند. من در همین سایت به کرات نوشته هایی را مرور کرده و آنهم از افراد قلم بدست که از نامهای علی مزاری ، احمد شاه مسعود و سیاف و کلبدین و غیره که مسوولیت عام و تام شرایط کنونی را دارند با کمال افتخار یاد میکنند. مطلب نهایت عمده ملیت ستیزی ها و زبان و فرهنگ ستیزی ها فضای کشور را چنان مکدر ساخته است که وضعیت به حالت انفجار رسیده است و هر آن امکان یک جنگ تاجیک و پشتون و هزاره می‌رود و جوی خون یکبار دگر جریان خواهد یافت ‌دشمنان شادی کنان به غارت ما خواهند پرداخت.
در این جای شک نیست که ما دشمنان زیاد از طالب تا داعش و دگر سازمان ‌های مسلح تروریستی داریم و باید با آنها دست و پنجه نرم کنیم. یگانه راه ایجاد دسته های نظامی بنام دفاع خودی در هر منطقه در هر شهر و ولسوالی . قسم میخورم که اگر مردم از همه اقشار با هم متحد شوند دشمنان تا اسلام آباد و تهران فرار خواهند کرد.مثل مشهور پشتو است :”دخلکو زور د خدای زور دی “ باید با گرفتن درس‌ها از رزمان کارمل و نجیب به ایجاد کمیته های دفاع خودی بپردازیم . مردم شوروی با قربانی دادن بیست ملیون انسان قوی ترین نیروی نظامی در روی رمین را به زانو در آوردند . بزرگان ما انگلیسی‌ها را در هر قدم به قبول شکست مجبور ساختند. همزمان کاسه لیسان هزاره تاجیک پشتون و ازبیک باید این حکومت را مقاطعه کرده و طرد کنند تا عملا این دولت به سقوط مواجه گردیده و غنی مجبور به استعفاگردد و بعدا مردم در یک جرگه ای ریش سفیدان رهبر موقت کشور را تعیین کنند . راه حل همین است باید نظام فلج گردد.زن و مزد در دفاع از کشور سلاح بردارید . در غیر آن این شکوه و شکایت ها و نوحه ها هیچگاهی جای را نمیگیرد و خونهای بیشمار بیگناهان همچنان خواهد ریخت.
فخر اهنگر

>>>   قرآن کریم سخن راست است جای شک وشبهه درآن نیست میفرماید خداوند حال هیچ ملتی راازبدی به خوبی وبالعکس تغییرنمیدهد مگراینکه خدآن مردم برای تغییرزندگی شان دست بکارسوند آنوقت خای سبحان نیزآنان راحمایت خواهدکرد بنائ یک حرکت دستجمعی ویک همفکری عمومی لاز است وبس۰

>>>   بلی.
حاجت بمعرفی نیست.همه مردم میدانند که شهر کابل توسط کیها ویران چور واموال ودارائی های بیت المال ومردم وتجار ها بغارت برده شد که تا حال از آ ن قصرها ساختند وبدوبی وکشور های دیگر سرازیر نمودند.آنها چهره های وحشی ومنفور بنام،جهادی، شورای نظاار،به سردمداری مسعود ومسعودیان بود که تعداد شان بصد ها نفر میرسند.که بقاهای شان هنوز هم مانند لاش خورها ،دست و پا میزنند.مگر به سرنوشت بزرگان شان گرفتار میشوند.نفرین بر مرده گان وزنده گانشان .
باشنده کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است