آیا سازمان داکتران بدون سرحد بشر دوستانه است؟!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۵    ۱۳۹۹/۲/۲۸ کد خبر: 163432 منبع: پرینت

آیا سازمان داکتران بدون سرحد Médecins Sans Frontières یک سازمان صحی بشر دوستانه است و یا یک شبکه مخرب جاسوسی و انتحاری تحت نام کمک های صحی؟!

قسمی که همه میدانیم چند روز قبل حمله ی توسط سه فرد مسلح؛ ملبس با دریشی و ریش های تراش شده بر شفاخانه زایشگاه واقع دشت برچی که توسط سازمان داکتران بدون سرحد تمویل میشود؛ رخ داد و در نتیجه انسان های بیگناه قربانی گردیدند.
میخواهم در مورد حمله مشابه بر شفاخانه های داکتران بدون سرحد بنویسم و نظریات شما را هم در این مورد میخواهم!

قضیه اول: در سال (۱۳۸۹) در شهر لشکرگاه ولایت هلمند حملات انتحاری بالای تاسیسات دولتی بیشتر و بیشتر میگردید. هر چند مقامات محلی کوشش فراوان مینمودند و قیودات زیادی را در شهر ایجاد نموده بودند اما باز هم موفق نه بودند .آنها نه میدانستند که انتحار کنندگان از کجا می آیند و از کدام مرجع اسلحه و کمربند های انتحاری اخذ میکنند.

مقامات محلی میدانستند که انتحار کنندگان از داخل شهر می آیند نه از بیرون شهر. اینکه در داخل شهر چگونه و از کجا رهبری و در کجا بودوباش دارند برای آنها معما بود.
مقامات امنیتی هلمند بعد از تلاش های زیاد، بالاخره کشف کردند که انتحار کنندگان از داخل شفاخانه ایمرجینسی که مربوط ایتالیایی ها و غربی ها است مسلح بیرون آمده و حملات انتحاری را انجام میدهند.

وقتی مقامات کشفی ولایت هلمند یقین کامل حاصل نمودند که محل اقامت انتحاری ها داخل شفاخانه است، تصمیم میگیرند که بالای شفاخانه داکتران بدون سرحد حمله نمایند و در نتیجه آن حمله، از داخل شفاخانه، چهارده کمربند انتحاری، اسلحه و تعدادی انتحار کننده ها را دستگیر می نمایند.

مقامات امنیتی تعدادی از افراد خارجی، شامل سه تن ایتالیایی که کارمندان شفاخانه داکتران بدون سرحد بودند را همچنان دستگیر نمودند. اما بعد از دستگیری کارمندان صحی خارجی، مقامات امریکایی از دولت و مقامات امنیتی و نظامی افغانستان خواهان رهایی کارمندان غربی میگردند.

دولت افغانستان و مقامات ذیدخل طبق هدایت آمریکایی ها و ناتو کارمندان خارجی شفاخانه داکتران بدون سرحد لشکرگاه را رها می نمایند. با تأسف باید گفت که این جنایت واضح غربی ها علیه افغان ها هیچگاهی تعقیب نشد و اهسته آهسته فراموش اذهان عامه گردید.

قضیه دوم:
چرا شفاخانه داکتران بدون سرحد در ولایت قندوز توسط نیروهای امریکایی بمبارد شد؟
ساعت دو شب تاریخ 3 ماه اکتوبر سال 2015 زمانیکه تمام شهر قندوز توسط طالبان اداره می‌ شد، شفاخانه "داکتران بدون سرحد" توسط نیروهای امریکایی بمبارد گردید که درنتیجه ده ها تن کشته و مجروح شدند.

تعداد مجموعی قربانیان آن حادثه به شمول داکتران؛ نرسان مریضان و پایوازهای مریضان به ۸۰ تن میرسید و عده کثیری هم زخمی گردیدند. اشخاص تیز فهم و هوشیار درهمان اوایل دانستند که: (رهبری عملیات اشغال قندوز توسط طالبان اجیر و ایجاد نا آرامی های شمال از داخل شفاخانه داکتران بدون سرحد، توسط غربی ها رهبری می شد).

زمانیکه عملیات و پلان های امریکایی ها به خاطر سقوط قندوز به انجام رسید و طالبان را در آنجا مستقر نمودند؛ امریکایی ها به خاطر از بین بردن همه اسناد و شواهد عملیاتی خویش در داخل زیر زمینی های شفاخانه؛ مریضان، داکتران و نرس های افغان را توسط بمباردمان به شکل وحشیانه و بی رحمانه قتل نمودند و همه راز های داخل آن شفاخانه در زیر انبار خاک و خاکستر دفن گردید. این قضیه المناک هم آهسته آهسته فراموش اذهان عامه گردید.
داکتر احسان جان عثمانی هم از جمله قربانیان آن حمله وحشیانه است.

قضیه سوم: در سال (۲۰۱۷) میلادی، تعدادی از افراد انتحاری و دهشت افگن مخفیانه با اسلحه و تجهیزات دست داشته وارد شفاخانه چهارصد بستر در مرکز شهر کابل شده و در نتیجه سبب قتل و زخمی شدن بیش از یکصد و بیست (۱۲۰) تن از مریضان، داکتران و کارمندان آن شفاخانه گردیدند.
جالب موضوع این است که: قرارگاه بزرگ امریکایی ها که در همسایگی و دیوار به دیوار چهارصد بستر قرار دارد، از این حادثه هیچ صدمه نه می بیند و مهاجمین حتی یک فیر تفنگچه هم بالای مرکز امریکایی ها که در ساحه هدف ایشان هم بود نکردند!! چرا مهاجمان مردم افغانستان را هدف قرار دادند؛ در حالیکه حمله مشابه را میتوانستند بالای قرارگاه نظامی امریکایی ها هم انجام دهند؟!
فکر نمیکنید که مهاجمین مسلح از داخل قرارگاه امریکایی بیرون آمده و به شفاخانه چهار صد بستر حمله نمودند؟

قضیه چهارم:
حمله بر شفاخانه زایشگاه واقع دشت برچی کشته و زخمی شدن مادران و کودکان نوزاد؛ روح و روان همه هموطنان را که درهر گوشه این کره خاکی زیست مینماید آزرده نمود. سوال اینجا است که چرا دهشت افگنان بالای زایشگاه حمله نمودند؟ آیا اینگونه حملات به خاطر ضعیف ساختن مورال مردم نیست؟ آیا حمله به شفاخانه دشت برچی به خاطر تشدید و ایجاد اختلافات قومی و مذهبی از جانب عمال بیگانه نیست؟

شفاخانه زایشگاه واقع دشت برچی توسط دکتران بدون سرحد تمویل میشود و واضع است که سیستم امنیتی این شفاخانه به آنها کاملا معلوم بود و می دانستند که بهترین زمان حمله بر مادران و کودکان ناتوان چه وقت خواهد بود. حمله توسط سه فرد مسلح انجام پذیرفت و طبق اظهارات شاهدان عینی افراد مسلح با ریش های تراش شده و ملبس با دریشی بالای مردم آتش گشودند و سبب مرگ تعداد زیادی از معصوم ترین انسان ها گردیدند. با تاسف باید گفت که امروز یک تعدادی از مردم بی خبر ازتوطئه های شوم دشمن، قتل مردم بی گناه ما توسط عمال سازمان های مخفی و نظامی غرب اشغالگر از طریق سگان داعشی و طالبی را به یک قوم نسبت میدهند و به جان همدیگر افتاده با دشنام دادن به هموطن خود آب در آسیاب دشمن میریزند. (تفرقه بیانداز و حکومت کن!) فرمول کهنه انگریز ها.
روح همه این جوانان معصوم و مظلوم شاد!

حمیرا عمر
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سازمان پزشکان
بدون سرحد
نظرات بینندگان:

>>>   Sayed Arif Serat
اینکه افغانستان به یک آزمایشگاه غربی ها تبدیل شده جای شک نیست، اما موضوع تمویل ، تجهیز و اسکورت طالب، انتحاری و داعش را که غربی ها انجام میدهد همه میداند . متاسفانه در راس حکومت و احزاب فعال سیاسی موجود اشخاص وطن فروش خائن و غلامان امریکا قرار دارد که با این همه ثبوت به اخذ چند دالر مهر سکوت بر لبانشان حک شده و به جز از اشخاص مثل شما عده محدود به طور موقتی در فضای مجازی به انتقاد و افشاگری میپردازد که من مطمئن هستم 90% از مردم انرا مطالعه نمیکنند چی رسد به متحد شدن و تصمیم گیری های کلان مثل قیام مردمی و حرکت های مدنی باز هم موفق باشید بانو !

>>>   Haji Qahar Shaikhani
کارمندان استخبارات غربی تحت پوشش داکتر وانجنیر وغیره درافغانستان فعالیت دارند درجنگهای روزمره بشمول ایرانی ها پاکستانی وعربها نقش دارند بعنوان نمونه بارها ازطرف سفارت آمریکا واتحادیه اروپا هشدار های به اتباع شان ساحه که انفجار داده میشد نروند حتی نوعیت موتر را با پلیت آن ذکر میکردند زمانیکه چهارراهی زنبق مقابل سفارت جرمنی انفجار داده شد جرمن ها قبلا درسفارت موجود نبود

>>>   خمیرا شما باید مشاور ترامپ شوید چون معلومات تان بالاتر از معلومات سازمان سیاه است ودر اخیر خراب کرده اید که صرف برای دلبند تان احسان جان طلب دعا کرده اید و هفتاد نو تن دیگر را فراموش

>>>   راه چاره چیست حمیرا جان؟

>>>   حمیرا جان موضوع خوبی را اشاره نمودید واقعن همینطور بود وهست ودرآخر همه به روح همه شهدای شفاخانه قندزطلب مغفرت نمودید نه تنها بهداکتر احسان جان.قلم تان رسا بود معلومات تان دقیق است.
باحترام عبید.

>>>   در کشورهای جهان سوم بارها مساله بی طرف نبودن اینها مطرح شده است ایران حتی با وجود تحریمها کمکشان را رد کرد چون میدانست مشکلات بهداشتی بیشتری برای ایران ایجاد میکنند اما مطرح شدن این مساله توسط ایران و افغانستان و عراق و ...چه فایده ای دارد آمریکا و سازمان ملل و کشورهای پیشرفته حامی آنها هستند

>>>   خدایا کشور مارا به عدالت و امنیت و استقلال برسان!
خدا آن ملتی را سروری داد
که تقدیرش بدست خویش بنوشت
به آن ملت سر و کاری ندارد
که دهقانش برای دیگران کشت

>>>   حمله شفاخانه دشت برچی پلان شده توسط دولت بود،تا اشرف غنی به این شفاخانه برود و بگوید که کن امروز هم شیعه و هم هزاره هستم و بدین ترتیب موافقت ایران را برای تسلیمی اپوزیسیون دولت بگیرد.
این کار یک مرتبه دیگر در هند صورت گرفت.
محمد بن سلمان پلان سفر به پاکستان و هند داشت.
قبل از سفرش گروپ اسلامی جیش محمد مستقر در پاکستان،بالای خودرو ودیا موتر نظامی های هندی در هند ،حمله انتحاری انجام داد که یک تعداد کشته و زخمی شدند.
اما کشور هند،بخاطر حفظ مناسبات دیپلوماتیک،مانع سفر محمد بن سلمان به هند نشد و خود صدر اعظم هند به استقبال اش به میدان هوایی آمد.
حالا دولت ایران چه کرد؟
پناهندگان افغانی را در دریا غرق کرد،بالای شفاحانه نسایی دشت برچی توسط افراد اش حمله کرد.اشرف غنی را وادار کرد که بگوید که هم هزاره و هم شیعه است.
اما برای اشرف غنی نه تنها هزاره بودن و یا شیعه بودن هیچ مفهومی ندارد،بلکه افغان بودن و پشتون بودن و یا امریکایی بودن و یهود بودن نیز اهمیت ندارد.
آنچه برای او اهمیت دارد،حفظ قدرت و سؤ استفاده مالی از قدرت.
دیگر مثل دوران های سابق حکومات مطلقه در افغانستان که به شکل دایمی بود،وجود ندارد که پادشاه ها بطور دایمی حکومت میکردند و چند سال عمر شان را در نوجوانی به عیش و نوش و خورد و برد سپری میکردند و در ایام پیری بعداً روی به عدالت و میهم پرستی و مردم پرستی و تواضع و خدمت به مردم می آوردند و بالاخره مورد خشم اولاد ها قرار میگرفتند و کشته میشدند و اولاد شان بر تخت مینشست و این پروسه ادامه پیدا میکرد.
حالا هیچ شخصی در دنیای دموکراسی،بخاطر یک دوره ودیا دو دوره ریاست جمهوری،میلیون ها دالر و ایرو و غیره حرچ نمی کند که به قدرت برسد و برای مردم خدمت کند،بلکه برای جیب خود خدمت میکند.

>>>   خانم حمیرا،ممنون درست فرمودین: چاره چیست؟راهکار راپیدا کنید ونشر دهید

>>>   کاملا درست است. طالب انتحاری داعشی همش از امریکا است

>>>   جاسوسان امریکایی به نام داکتر و انجینر در افغانستان فعال هستند.
مرگ به طالبان و داعش مزدور امریکا

>>>   صد در صد حقیقت دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است